't Zusje in Oudenbosch

1382013736 74
1420831510 85
1444719371 83

1. Anne Marie Bevers

Nadat we 4 x bij Zusje Bergen op Zoom met volle tevredenheid hadden gegeten wilden we Oudenbosch uitproberen. We dachten alle Zusjes zijn gelijk. Helaas is dat niet waar. In Oudenbosch moesten we steeds 25 minuten wachten na het invullen van tapaslijst. Wel kwamen ze vaak vragen wat we wilden drinken. Dat is immers verdienen voor hen. Dit was eens maar nooit meer.
    Voortaan weer altijd naar Bergen op Zoom
    Dat is een en al lof!

2. Gister hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad op een prachtlocatie, met vriendelijk en attent personeel!

Tip: ook op de placemats nr's zetten van de gerechten, is handiger voor de 'notulist'

3. Online gereserveerd. Tot onze verbazing was er plek voor de volgende dag. Normaliter moet je ruim van te voren reserveren heb ik mij laten vertellen, omdat het zo goed loopt.
    Bij aankomst stonden we niet op de lijst. Gelukkig werd er naar een oplossing gezocht en kregen we alsnog een tafel toegewezen (thuis nogmaals gecontroleerd en reservering was gewoon goed gegaan).
    Bediening super aardig, kwamen wel erg vaak langs voor drinken. Het was vol.
    In het begin gingen de gerechten nog redelijk vlot. Toen het wat drukker werkt werd de wachttijd wel iets langer, logisch. Helaas werd het eten ook kouder opgediend. Het leek erop dat de keuken het wel kon bijbenen alleen de bediening niet.
    Al met al toch een geslaagde avond gehad met 2 kinderen erbij. Gerechtjes waren van voldoende tot goed en dat kwam toch voor het merendeel door de niet warm genoeg opgediende gerechtjes dan. Koude kipsate wordt dan al snel taai, de satesaus koud en te dik. Hetzelfde bij een varkenshaasje, dat wil je warm en mals hebben. Had ook het idee dat, ook al zaten er sauzen op, de hoofdgerechten redelijk flauw van smaak waren. Gelukkig waren de voor en nagerechten wat dat betreft prima.
    Wij komen toch zeker nog een keertje terug om nog een 2de indruk op te doen.

4. Ec midavaine

De bediening was superaardig en deden echt hun best maar op een of andere manier werkt het systeem niet. Erg lang wachten op het eten... ook de tafels rondom ons zaten meer zonder eten dan met. De kwaliteit van het eten was echt niet goed. Erg jammer want de locatie is super, en het hele tapas-gerechten-idee ook. We hebben er ondanks dat een leuke avond van gemaakt, (de wijn was overigens heerlijk😉). Ik ga volgende keer gewoon weer ergens anders en lekker eten!

5. Met grote groep (11 personen ) gegeten.
    iedere gang duurde 1 uur... Dus met honger naar huis. Bezwaar aangetekend dat het zo niet kan en als tegemoetkoming gratis koffie beloofd... en dan toch nog op de rekening zetten!
    Gedurfd en onbeschoft. Dus wij zeggen nee tegen t' Zusje Oudenbosch. Doe het niet...

6. Vandaag daar gegeten met 16 personen, en wat een teleurstelling! Vlees tapas zijn niet te eten, vet eraan en droog. Sausjes die bij een aantal tapas op de kaart er bij stonden, zaten niet erbij als je het opgediend kreeg. Bediening slecht, je kwam bijna om in de vaat op tafel omdat het domweg niet afgeruimd werd. Rondes eten kreeg je om de 3 kwartier, terwijl je tijdig het ingewikkelde lijstje had klaar gelegd. Een fles water deden ze een 20 minuten over om te brengen. Bloedheet binnen, de verwarmingen stonden gewoon aan terwijl er 60 mensen binnen zaten.
    Echt nog nooit zo'n slecht restaurant getroffen. 1x nooit meer!! Ik heb er eigenlijk verder geen woorden meer voor zo slecht, tegen een hoge prijs per persoon. En dat voor mijn schoonouders zoveel jaar huwelijk feestje. Wij hebben daar ons mond maar gehouden, omdat het anders erg vervelend was voor hun.

7. Angelique franken

Heerlijk gegeten, alleen duurde het erg lang voordat we de gerechtjes kregen. We hadden best nog wat gelust, maar de keuken bleek al gesloten. Dit was een beetje jammer.

8. Kees Ripmeester

9. Gisteren met 4 personen gegeten bij 't Zusje en bij elkaar bijna alles van de kaart gehad en ik kan alleen maar zeggen dat alles formidabel gesmaakt heeft. Ruime keuze, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance voor een redelijk betaalbare prijs, voor mij een dikke 10...

10. Ik ben 2 jaar geleden met m'n gezin gaan eten bij 't Zusje en wat een aanfluiting was het toen zeg. Eten was koud, het duurde lang en vaak waren ze ook nog een of twee gerechten vergeten, waardoor deze pas veel later kwamen. Afgelopen dinsdag ivm een verjaardag toch maar weer eens komen eten en ik kon niet geloven wat ik meemaakte. Het eten was telkens 10-15 minuten na het inleveren van de bon klaar (op een gegeven moment duurde het 20 minuten, maar aan de jongens te zien die het eten rondbrachten hadden ze het toen erg druk) en het eten was echt heel lekker. Ook dit keer werden er gerechten vergeten, maar dit losten ze keurig op door gelijk naar de keuken te lopen, waarna het gerecht alsnog aankwam voordat ik het andere al op had. Het personeel was ook erg beleefd en ze wilde echt dat je een leuke avond had. Ik dacht nooit meer hier te gaan eten, maar daar denk ik nu echt heel anders over.

11. Heerlijk eten in het voormalige klooster in Oudenbosch. Met sfeervolle grote zalen waar, dankzij de indeling, elke tafel een behaaglijke sfeer krijgt. Het systeem waarbij je voor elke gang twee tapas mag uitzoeken is even wennen, maar de vriendelijke bediening wijst je snel de weg. Er is een zeer ruime keuze uit koude en warme, vegetarische en niet-vegetarische gerechten. Het zijn er zoveel dat we vaker terug moeten komen om alles geprobeerd te hebben. En dat doen we graag.

12. Slechte service, ze komen maar 1x per uur de kaart halen, wel elke 15 minuten vragen of we nog drinken wilden. Dat noemt zich bourgondisch!

Waardeloos!

13. Donderdagavond op naar 't Zusje in Oudenbosch. We waren er een aantal jaar geleden al eens geweest en toen is het ons erg tegengevallen. Maar na veel positieve recensies toch maar weer eens proberen. En wederom een teleurstelling... Tussen de gerechtjes zat ongeveer 3 kwartier. Er mochten per persoon maar 2 gerechtjes gekozen worden. Dit is bij andere restaurants met het all you can eat concept wel anders. Na de 2e ronde hadden we de nieuwe kaart alvast ingevuld in de hoop dat het wat sneller zou gaan maar deze werd geweigerd... U moet eerst uw bordje leeg eten voor we een nieuwe kaart aannemen. Gerechtjes waren vaak lauw. Eindconclusie: we zaten er om 7 uur en gingen om elf uur weg met ieder 8 kleine gerechtjes gehad. Ons zie je er nooit meer. Wat een slechte tent.

1,7
  14. Gisteren voor het eerst bij 't zusje in Oudenbosch gegeten. Ik had er echt zin in!! Zoveel kleine gerechtjes op de kaart, en het concept spreekt me erg aan!! Maar het is me echt tegengevallen! Er loopt duidelijk te weinig personeel rond. Wij waren er al om 18.00 uur, maar doordat je steeds zo lang op de gerechtjes moet wachten, krijg je niet de kans om echt veel uit te proberen. De gerechtjes waren lauw tot koud!! En dat is niet smakelijk. En véél te zout. Slim van ze... want je drinkt je een ongeluk. Maar smakelijk is het niet!
    Deze avond was voor mij een voorproefje voor de nieuwe vestiging in Bergen op Zoom, maar daar zullen ze mij (en mijn vrienden en kennissen) niet gaan zien!! Jammer!

15. Wij hebben hier met zijn 2en heerlijk gegeten.

Na het lezen van de recensies over de bediening en de lange tijd tussen de gerechten waren wij benieuwd. We kregen bij binnenkomst de gereserveerde tafel voor 2 toegewezen. Het hele restaurant zat vol, alle tafels bezet, dus benieuwd wat de wachttijden zouden zijn.

Heel snel hadden we ons eerste drinken en het mandje met brood en sausjes. en werd ons eerste kaartje opgehaald. En vrij snel hadden we onze eerste voorgerechtjes. En verder hebben we heel de avond (op 1x na) de hapjes binnen een (zeer) acceptabele tijd op tafel gehad.

De gerechtjes waren leuk opgediend en goed van smaak.

Wij hebben er een heerlijke avond gehad, in een leuke omgeving, met lekker eten en goede bediening.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Aanrader!

16. Genoten van een grote variatie zeer smakelijke gerechten(tjes). Bediening was vlot en netjes. Gaan we zéker nog eens een keertje eten!

17. Charles

+ Eten was echt heel goed, locatie is mooi, bediening is vriendelijk.

- Maar 2 gerechtjes per persoon is te weinig, de tijd tussen voedselrondes is veel te lang en het is best prijzig.

Heb genoten van het eten, maar tussen rondes door honger zitten lijden want dat duurde echt veel te lang.

18. Een all you can eat concept met het eten en ambiance van een goede brasserie. Heerlijk gegeten en wat een prachtig gebouw!

19. Robert en friends

3 gangen in 2,5 uur. Geen excuses maar verzoek of we wat sneller kunnen eten en bestellen. "Keuken sluit zo". Laatste keer voor ons.

20. Rachelle

Eerste keer bij het zusje geweest en echt een top ervaring gehad. Wat hebben ze heerlijke tapas zeg! En ook de toetjes waren heerlijk. Gangen werden snel geserveerd en wij gaan dan ook zeker snel weer een keer terugkomen! Dikke 10 voor het zusje in Oudenbosch.

21. Bediening slecht en onvriendelijk. Vlees te ver doorgebakken of koud. Zal hier niet snel nog een keer naartoe gaan.

22. Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Als je wilt de hele avond lekker tafelen. Waar de verhalen van ongemotiveerd en opdringerig personeel vandaan komen snap ik niet en lang wachten? Kan gebeuren in een volgereserveerd restaurant. Ik zit hier niet om na een uur weer weg te zijn. Alles bij elkaar een goede ervaring! Wij komen zeker terug!

23. We zitten hier heerlijk te eten. Geen opdringerig personeel, maar vriendelijke en beleefde dames en heren die ons professioneel bedienen. We genieten van alle gerechten die warm en mooi worden opgediend. We hebben het toetje nog te goed. Even wachten nog, eerst genieten van de mooie locatie en van het gezelschap. De avond is nog jong.

24. Gisteren bij Het Zusje Oudenbosch gegeten. Het eten is over het algemeen goed (soep was lauw). Er wordt erg vaak gevraagd of je nog iets wil drinken, terwijl te zien is dat je glas gewoon nog half vol is.

Bij het afrekenen (de rekening was € 128,20, wij betaalden met € 130,= aan briefjes), werd er gevraagd: "wilt u het wisselgeld terug?!" Dit kan echt niet! Ik vind het erg brutaal. Het laat een "nare bijsmaak" bij ons achter.

25. karin ruys

Na vele malen, tevergeefs, te hebben getracht te reserveren lukte het ons om onze eerste reservering te doen! Overigens niet eenvoudig om te reserveren! Positief, lekker gegeten en goede vriendelijke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar... maar helaas onze 2e ervaring was compleet het tegenovergestelde. Het eten was niet warm, de lampjes op de tafel werkten niet (wat door de matige (sfeervolle) verlichting soms wel nodig is). Ook ervaren wij het (opdringerig) informeren of er nog iets gedronken moet worden als hinderlijk. Voor de rest kon je zien dat het gehele onderhoud te wensen overliet. Toilettten niet schoon, verliching die niet werkten, rommelig en vieze ramen. Conclusie: Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.

26. Na vele positieve verhalen van vrienden en kennissen konden we afgelopen week eindelijk naar het zusje.
    De verwachtingen waren hierdoor voor ons hoog gespannen. We verbleven deze gehele dag in Oudenbosch vanwege een teamuitje, de ochtend was goed verlopen {koffie met gebak}, echter 's middags met de lunch was zowel de koffie als de thee niet echt warm, evenals het brood, dat niet echt vers te noemen was.
    De middag verliep verder goed, dus na nog een drankje op het terras te hebben gedaan konden we aan tafel voor de tapas. Het geheel werd goed uitgelegd hoe e.e.a. te werk ging. Ik zal kort samenvatten wat de avond ons verder bracht. De tapas die warm zouden zijn waren aan de lauwe kant, ook waren de meeste van deze aan de zoute kant. Mijn tip zorg dat de bordjes waar de warme tapas op horen ook warm zijn, temeer er zoveel gasten zijn. In een groot gezelschap wordt onder elkaar gezellig gekletst, echter de serveersters vonden het nodig om na 2 keer vragen voor wie een gerechtje was te gaan schreeuwen sommige waren lichtelijk geïrriteerd leek het wel. Maar er waren ook leuke serveersters en obers, die wel geduld op konden brengen en in waren voor een grapje.
    Wat ook een minpuntje is, is de verlichting. Je ziet na verloop van tijd niet meer wat je krijgt en wat er op de kaart staan, want ook de tafellampjes deden het niet. En tot slot, ze komen te vaak langs om te vragen of we nog iets wilden drinken, maar ja ook weer wel begrijpelijk als je ziet wat het drinken er kost, want daar moet het uiteindelijk aan verdient worden.
    Conclusie: Onze verwachtingen waren te hoog... ik vond het niet echt geweldig, volgende keer komt waarschijnlijk niet meer, sorry.

27. Laura de Jong

28. Dit was heerlijk! Met heel de familie uit eten in een ongewongens sfeer. Lekkere kleine Tapas met vlees vis, of zelfs vegetarisch. Ook voor de kinderen allerlei lekkere dingetjes. Iedereen had het naar zin. Per gang vulde je een kaart in en binnen 10 minuten stond het op tafel. Het personeel was erg viendelijk. Wij gaan hier zeker terugkomen!

29. Een leuk concept, onbeperkt tapas eten voor een leuke prijs. Gerechtjes zitten prima in elkaar en zijn erg gevarieerd. Keuze uit voor- hoofd en nagerechtjes. Kinderkaart is ook enorm uitgebreid en sloot precies goed aan bij wat de jongsten (8 en 12) lustten. Lekker gegeten van zes tot half elf in een mooie entourage. Kortom voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

30. Rita van der Woerd

Wij hebben hier regelmatig gegeten met 4 personen en 2 kinderen, en genoten van de gerechtjes en de gezellige, ongedwongen sfeer.
    Bij het Vegetarische deel ging er even wat mis, maar toen wij de bediening daarop aangesproken hadden, werd het ruimschoots goedgemaakt!

31. Wij hebben vanavond met 2 personen bij het zusje gegeten. Nou dat was één keer maar nooit meer. Wát een aanfluiting. We moesten op elke gang (2 gerechtjes per persoon per keer) heel lang wachten. Zeker 45 tot 50 minuten! Tegen de tijd dat de gerechtjes eindelijk op tafel kwamen waren ze koud. Het vlees was taai, gerechten zoals ze op de kaart beschreven stonden klopten niet. Er waren opeens andere toevoegingen of er werden dingen weggelaten. Er werd niet vermeld dat er ook een vegetarische kaart was, ik ben geen full time vegetariër maar zo nu en dan een hapje vegetarisch vind ik best lekker. Helaas kwamen we hier aan het einde van de avond pas achter. Het ijs was half gesmolten toen het op tafel kwam.
    Nee ons zien ze hier niet meer terug!! Wij hebben onze klachten ook doorgegeven bij het personeel maar hier werd niets mee gedaan.

32. Gisteren, ter ere van het 50 jarig huwelijk van mijn tante, gaan eten bij 't Zusje. Het eten was lekker, maar ik ben zeer ontevreden over het overige. De medewerkers wilden de ingevulde kaarten (waarop je kunt aanstrepen welk gerecht je wilt) niet meenemen omdat het te druk was in de keuken. We hebben hierdoor erg lang op eten moeten wachten. Daarnaast waren ze de kaart voor de 2de ronde gerechten kwijt geraakt. Daar kwamen ze pas na 35 min achter! Een dikke onvoldoende dus!

33. Dinsdag 29 april, één dag voor de verjaardag van mijn vriendin, om 18.00 gaan eten bij het Zusje. Met 4 volwassenen en 2 kinderen (10 en 12 jaar). Wat een prachtige locatie is het toch, de vloeren, de hoge plafonds, de mooie tuin..je vergeet haast waarvoor je gekomen bent..lekker eten! De kinderen mogen (nog net, want t/m 12) van de kinder óf de "grote mensen" tapas kaart kiezen..Het leuke van een groter gezelschap is dat iedereen iets anders kan nemen en je zo echt de kans krijgt de hele kaart de doorlopen ;-) We kozen o.a. voor de zeeduivel, wrap pollo, de portobello, ossenhaaspuntjes, het hartig taartje, de griekse souvlaki, crostini, tomatensoep,...ze waren allemaal even lekker! Vlees óf (en wat fijn!) vegetarisch..keuze te over! Het gaat allemaal zo gesmeerd bij t Zusje, de bediening is bekwaam, snel, rustig en toch heeel gezellig. Tijdens het nagerecht kwamen ze zelfs, 3 man sterk, met een vlammend toetje mijn vriendin toezingen, leuk! Ik wil best een 10 geven, maar ik geef een 9...wie weet waarmee ze ons nog kunnen verrassen zodat we er een 10 van kunnen maken..? Zet hem op!

34. Voor het eerst geweest in Oudenbosch bij 't zusje met vriendinnen. Het was echt super lekker! Hierna heb ik mijn vriend ook meegenomen en die vond het ook erg lekker. Nu gaan we elke keer als we uiteten gaan bij 't zusje. Het bevalt ons zo goed en het eten is super lekker! Hele fijne en gezellig sfeer hangt er!

35. Wij hebben 1e paasdag bij 't zusje gegeten. Er was iets mis gegaan met de reservering, maar dat werd ondanks de drukte snel recht getrokken door het personeel. Er werd een tafel bij geschoven en we kregen nog een drankje van het huis ook!
    Wij waren erg tevreden. Het personeel was vriendelijk en het eten lekker. De sfeer was aangenaam en we gaan zeker nog eens bij 't zusje eten.
    Zeker aan te raden!

36. helen boeren

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, goede service. Een top restaurant! Je bent gegarandeerd van een top avond.

37. Een mooie zaal en een gezellige sfeer. Een onwijs leuk concept! Een avondvullend etentje. Door het eten van kleine gerechtjes kun je ook eens een keer iets bestellen wat je in een 'gewoon' restaurant niet zal doen. Het wordt leuk geserveerd en er is keuze genoeg, van bekende gerechten tot bijzondere gerechten, er zit echt voor iedereen iets lekkers tussen! En hoe lekker is het om oneindig veel voorgerechten, nagerechten en toetjes te eten. Een echte aanrader!

38. Na veel goede verhalen gingen ook mijn collega's, tevens vriendinnen, en ik eten bij 't Zusje in Oudenbosch. We werden erg gastvriendelijk ontvangen! Het personeel werd vriendelijk en het concept werd ons duidelijk uitgelegd door het aardige personeel. Helaas was de uitvoering deze avond heel wat minder. Wij moesten zo per gerechtje (2 per persoon) zo'n 50 minuten wachten. Dit gebeurde ons een enkele keer tot mijn vriendin er wat van zei. Er werd ons verteld dat de gemiddelde wachttijd een halfuur zou zijn, omdat er veel grote groepen zaten, dit was echter niet het geval. Om ons heen zagen we enkele groepen mensen ook iets wat ongeduldig worden. Aangezien het concept 'onbeperkt' was, maar wij zo lang zaten te wachten, vroegen we of we misschien 4 gerechtjes per persoon in mochten vullen. Dit moest even in de keuken gevraagd worden, we kregen na zo'n 20 minuten antwoord. Dit was mogelijk, echter was dit lijstje hierna kwijt geraakt.. Zo kreeg ik bijvoorbeeld mijn hoofdgerechtje nog na mijn overheerlijke citroen ijs. 'De wachtrijen in de Efteling zijn er niets bij!' Het was wel erg lekker en ik kan begrijpen dat het personeel iets wat zenuwachtig van ons werd.

39. marjolein

We hebben met 4 personen bij het zusje gegeten, het was een top avond. Het eten was erg lekker.
    We gaan zeker vaker bij het zusje eten in oudenbosch.

40. jolanda van gool

We hebben met 12 personen gegeten, het was super gezellig en erg lekker. Ook erg vriendelijk personeel. Het is echt waar voor je geld. Je kunt zoveel eten als je wilt.
    Een aanrader voor iedereenl

41. Heerlijk gegeten in een super gezellige ambiance. Personeel vriendelijk en prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend in verhouding. Zeker de moeite waard om vaker te gaan!!!!

42. Op zondag 30/03/14 heb ik gegeten bij Brasserie 't Zusje in Oudenbosch. Het is een sfeervol restaurant waar je kunt dineren door middel van kleine porties tapas. Geschikt voor zowel meerdere mensen als met zijn tweeën. Door de eetformule in combinatie met de service (bediening) is het een ideale plek om iedere gelegenheid te vieren of gewoon lekker bij te kletsen onder het genot van heerlijk en leuk geserveerde gerechten.

Kortom een leuk restaurant welke zeker de moeite waard is om een keer te bezoeken en om daarna, net zoals ik, van plan is om nog een keertje terug te komen.

43. Gezellig gegeten met 6 personen, prima ambiance. Gezellige sfeer. Leuke jonge mensen in de bediening. Prima gerechtjes en wijnen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een punt van aandacht vormt wel het aandacht blijven schenken aan de gasten ook als het wat later op de avond wordt. Zorg er voor dat het tempo van uitserveren en ophalen van bestellen het zelfde blijft en dat ook wordt gesignaleerd als gasten mogelijk nog koffie na willen.

44. J kouters

Zaterdag 29 maart samen met een vriendin gegeten bij 't Zusje in Oudenbosch. En zeker niet de laatste keer, heerlijk gegeten, prima bediening, erg vriendelijk personeel allemaal. En heel gezellig en sfeervol.

Vriendelijke groet.

45. We zijn hier met een grote groep gaan eten en het was super leuk en heel lekker. Het concept is heel erg leuk omdat je heel erg veel kan proeven. Knap ook dat ze steeds alles tegelijk voor een hele tafel brengen met zoveel verschillende gerechtjes dat doen ze erg goed. We gaan zeker nog een keer terug.

46. corina ten have

Ben nu voor de tweede keer bij het zusje geweest en was weer een heerlijke avond. Eten, drinken en bediening was weer top. Heb zelfs al weer besproken om met vrienden en familie te gaan eten voor ons 25 jarig huwelijk, dus ik zou het zeker aanraden om het een keer te proberen!

47. Vanessa de Jong

Voor de tweede keer gaan eten bij het Zusje op 14 maart. Weer heerlijk gegeten, uitgebreide keuze. Eten kwam vrij snel op tafel, alleen bij binnenkomst even moeten wachten voordat we eten konden bestellen; gelukkig stond er brood en smeersels op tafel voor de tussentijd. We komen zeker weer een keer terug!

48. Het was weer geweldig en je hoeft er eigenlijk niet veel over te zeggen, want je moet het gewoon zelf gaan ervaren. Het is en blijft zeker een aanrader, vooral de bediening was weer vlot, vrolijk en top. We hebben weer zalig gegeten. Tot de volgende keer weer.

49. Met zijn achten hier gegeten. Was een zeer geslaagde avond! Goed verzorgd door het personeel, dat voor je klaar staat. Ook voor een praatje is tijd. Heerlijke gerechten. Wij zeggen ga naar oudenbosch!!

50. Sylvia Frijters

Voor een compleet avondje genieten, moet je bij Het Zusje zijn. Lekker eten, goede bediening en een zeer gezellige sfeer. Een avondvullend programma om eens gezellig uit te zijn, lekker bijkletsen en ondertussen genieten van alle lekkere gerechten waaruit je kan kiezen. Een aanrader !

51. Wij zijn bij het Tapasrestaurant 't Zusje op een hele gastvriendelijke manier ontvangen, hebben genoten van de rijke hoeveelheid heerlijke Tapas. De bediening was geweldig, de tapas verrassend en heel gevarieerd. De verschillende smaken hebben ons verrast en een geweldige avond bezorgd.
    Kortom, het was GEWELDIG wat een sfeer!

52. Linda groen

We zijn er nu 2x geweest en beide keren super gegeten.
    Leuke bediening en vriendelijk en zeer gastvrij echt voor ieder een aanrader.
    Ook met de kinderen geweldig en er was ook een persoon bij die vegatarier is en ook die heeft genoten.
    Je kan er zeker niet zeggen dat je niet genoeg eten heb gekregen, want dan ligt het echt aan je zelf.
    Dus wij komen zeker weer een keertje terug. Een grote pluim voor 't Zusje.

53. Angelique van der Horst

Onlangs bij 't Zusje een reünie gehad met oud-collega's. Wat een genot om in die ambiance bij te kletsen, te lachen en te genieten van die heerlijke tapas! Een echte avond uit, met een supervriendelijke bediening en met een (te) volle buik weer naar huis... Binnenkort gaan we weer, dit keer met de eigen familie. Goede keus, 't Zusje!

54. Wi zijn afgelopen vrijdag hier wezen eten en was echt super!!! Wij hebben genoten. Het eten was echt heerlijk, ook de desserts. Bediening was vriendelijk. Voordat we het wisten was het al 23.00.
    Wij gaan zeker hier weer naar toe, vinden het echt een aanrader.

55. Lilian Westdijk

Wat een superervaring. We waren met aantal collega's en wat was het gezellig. Zeer grote sortering hapjes, voor ieder wat wils. Echt nog nooit ergens zo'n leuk, vriendelijk personeel gezien. En ontzettende leuke locatie.
    Voor alles een 10 is nog te weinig, dus 10 plus. Prijs kwaliteitsverhouding is ook ok. Mij zie je er zeker terug.

56. Ik ben in juli en aug 2013 voor het eerst bij jullie wezen eten, en was dol enthousiast. Gisteravond zijn we weer bij jullie geweest, ik heb lekker gegeten maar was minder tevreden als de vorige keer. Het toastje brie was taai en duidelijk ver van te voren bereid, een aantal vleesgerechtjes waren ook niet echt warm. Het is prachtig dat jullie zo'n succes hebben met dit concept. Maar het zou toch zonde zijn dat je door je eigen succes een stuk van je kwaliteit zou moeten inleveren......en wanneer je niet oppast, er tenonder aan zou kunnen gaan. In juni komen we weer, ik hoop dat ik dan kan zeggen dat het niet de laatste keer was.

57. Van Ginneken

Via via van iemand gehoord dat je hier lekker kunt tafelen en inderdaad het was super. We zijn afgelopen zondag 23 maart met 2 kinderen en 3 volwassen wezen eten en voor ieder wat wils en voor je het weet ben je een paar uur verder.
    - gezellige sfeer
    - gastvrij en vriendelijk personeel
    - de kleine tapas waren voortreffelijk
    Komen zeker terug met zijn alle en geven het door aan onze vrienden.

58. D. Paulissen

Afgelopen zaterdag hebben we met een groepje van zes personen bij Brasserie 't Zusje in Oudenbosch gegeten. De hele avond werden we verwend met heerlijke gerechtjes naar keuze en de oplettende en gastvrije bediening zorgde ervoor dat we ook aan drankjes niets tekort kwam. Dit is echt een aanrader voor een gezellig culinair avondje!

59. Bianca Valentijn

Op 15 maart heerlijk gegeten en gedronken met familie en vrienden. Smakelijke gerechtjes, vriendelijk personeel en top locatie. Een echte aanrader voor een gezellige avond tafelen. Wij komen zeker nog een keer terug.

60. Anja Zwart

Zaterdag 22 maart zijn wij voor de 2e keer wezen eten bij het zusje, en ik moet zeggen dat het weer geweldig was. Ook de gerechtjes zijn met zoveel aandacht bereid en opgediend, en erg goed van smaak. Dit keer hadden we vrienden meegenomen, om jullie concept mee te delen. Zij vonden het ook erg goed, onder het genot van een hapje en een drankje kun je in een leuke ambiance zitten op een goede stoel want dat is ook niet overal! Ook dat er geen tijd limiet aan vast zit hebben wij als zeer fijn ervaren! Het personeel is ook erg netjes en beleefd. Nou alleen maar lof. Het enige nadeel is dat wanneer je op zaterdag avond wil reserveren dat je 2 maanden moet wachten!!! Zolang moesten wij wachten, is voor jullie natuurlijk een voordeel!
    Betekend dat het goed loopt, anders hoef je niet zolang te wachten.

61. We hebben geweldig gegeten, leuk om dingen te proeven die je nog niet kent. We gaan zeker nog een keertje terug.

62. Marian C.

Op vrijdag 14 maart hebben we er met 4 dames gegeten. Het concept is echt geniaal. De gerechtjes waren wisselend. Sommige dingen waren heel lekker, maar andere dingen een beetje flauw. Het tempo qua serveren van de gerechtjes was prima. Qua bediening heb ik nog wel wat op- en aanmerkingen. Zo zei de jongen die onze gerechtjes bracht werkelijk iedere x 'goedenavond'. Ook toen hij voor de 6e x aan onze tafel kwam. Vaak moesten we lang op de drankjes wachten. Ook werd mij alles in de handen aangegeven. Op zich geen probleem maar ik vind het altijd wel netjes als er wordt gevraagd of dat erg is. Op een moment dat niemand iets voor zijn neus ad kwam iemand vragen of alles naar wens was?! Wel een grappig moment maar op dat moment waren we in afwachting zeg maar. Wij wilden allen apart contant betalen maar het meisje wat onze rekening bracht vroeg of we dan niet konden pinnen?! Eeehm, nee, dat ging niet. Maar we komen zeker nog eens terug en ik raad het iedereen aan om er te gaan eten! Hele gezellige ambiance, goed prijs/kwaliteitverhouding.

63. Etienne Vd Elzen

64. Margareth Borghouts

Met 5 vriendinnen een gezellige avond gehad in de brasserie. Een vriendelijke bediening en alle rust om op ons gemak de lekkere gerechten uit te kiezen.
    De zaaltjes zaten helemaal vol, maar je had toch het gevoel dat het rustig was.
    Het was een hele gezellige avond en zeker de moeite waard om nogmaals te reserveren.

65. Frans de Moor

Was de eerste keer bij het zusje, samen met mijn vrouw gegeten voor onze trouwdag.
    Wij vonden het geweldig gezellig en het eten was top. Bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

66. Dit weekend voor de 4e keer bij 't Zusje gegeten. Eerste keer in Uden en sinds het restaurant in Oudenbosch zit, komen we ook hier graag. Deze keer hebben we vrienden meegenomen voor wie het de eerste keer was. We vonden het allemaal een zeer geslaagde avond. Gezellige sfeer, lekker gegeten met veel afwisseling en vriendelijk bediend.

We hebben nog een paar tips voor jullie:
    - het welkomstpraatje is leuk, maar mag iets spontaner vertelt worden (leek een beetje opgedreund)
    - probeer het serveertempo gelijk te houden gedurende de avond (de eerste 1,5 uur kwamen de gerechtjes op een fijn tempo na elkaar, maar de laatste 1,5 uur duurde het veel langer)

67. w.noorland

Het was in 1 woord geweldig. Mooie aankleding, leuke en goede bediening. Heel lekker en heel veel keuze wat je kunt eten. ideaal dat je van alles wat kan proeven, niet duur en goede kwaliteit, echt een aanrader voor grote groepen maar ook als gezin, want aan de kinderen is er ook gedacht, zelfs een vegetarischekaart.

68. Wij waren er voor de tweede keer en het was weer geweldig. De sfeer en de service is goed en het eten is geweldig. We komen zeker nog een keer terug want voor die prijs kun je nog eens een keer uit eten. We zullen jullie zeker aanprijzen bij onze familie en vrienden.

69. Spanjaard

We zagen er erg naar uit om hier te eten. Bij binnenkomst zag het er gezellig uit. Na even gezeten te hebben vonden we het erg donker, zagen dat mensen met mobieltje bijgelicht moesten worden. Ook de weg naar het toilet is heel donker. Het eten viel ook tegen, zeer kleine hapjes. Zeer lang wachten op het volgende gerechtje. Toetjes hebben we laten staan omdat ze veel te zoet waren en net of ze al gegeten waren. Onze indruk; Te donker, te lang wachten en de toetjes vies. Voor ons geen volgende keer.

70. Heel lekker gegeten bij 't Zusje in Oudenbosch en ook erg leuk voor de kinderen om zelf allerlei gerechtjes uit te kiezen en daarna op te eten. We hadden er een avond vullend programma mee. Top bediening!!

71. Voor de derde keer al bij 't Zusje gegeten. 2 x in Oudenbosch en 1 x in Uden.

Zeer gezellig en ideaal. Een hele avond op je gemakje eten en drinken. Zeer vriendelijk personeel. Met groot gezelschap gaat het ook zeer goed.

72. Elly Harijgens

Het was mijn 1ste keer bij 'tZusje, met een groep van 14 vrouwen lekker en gezellig gegeten (iedereen kan zijn eigen keuze maken). Erg mooie aankleding en lekker zittende stoelen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ik kom zeker nog eens terug.

73. Voor ons was het de eerste ervaring om te eten bij Brasserie 't Zusje, het is ons geweldig goed bevallen. Alle gerechtjes waren met zorg en liefde bereid.
    De bediening was professioneel en vriendelijk.
    Hadden wel een leesbrilletje nodig om de gerechtjes te kunnen lezen op het kaartje.
    Voor mijn broer, was jarig die dag, was het ook echt genieten, een leuk begin van zijn pensioen en voor herhaling vatbaar.

74. Antoinette van Meer

Dit weekend gegeten bij 't zusje in Oudenbosch.
    Het eten was perfect, maar we vonden het veel te donker binnen. We moesten met onze gsm bijlichten om de kaartjes in te vullen met de kleinere lettertjes voor de gewenste tapas. En wij waren niet de enigen die daar last van hadden.
    En het was heel rumoerig, waardoor gezellig met elkaar praten niet lukte.

75. Vanavond 11 maart heerlijk gegeten met z'n viertjes bij 't Zusje. Locatie goed, eten en drinken perfect, prijs / kwaliteit ook goed, heerlijke stoelen. Kortom, wat wil je nog meer.
    1 verbeterpuntje mijns inziens: op de bestellijstjes staan nummertjes, deze moeten eigenlijk ook op de place mate, cq menukaart staan.
    Ga vooral zo door. Ad.

76. D. Van Eekelen

Telkens weer is het eten erg goed, de bediening is echt ontzettend gastvrij en vriendelijk en de locatie is echt prachtig. Vandaag genoten met een vriendin die er nog nooit geweest was en ook zij was erg enthousiast. Goede kwaliteit van het eten, goede en snelle bediening. Je zit niet op de schopstoel (vast bedrag voor 2,5 uur ofzo, gewoon alle tijd) en wordt telkens weer ontzettend vriendelijk bediend.

77. Super was het gisteren bij 't Zusje, de bediening was heel goed. De kleine gerechtjes zijn fantastisch, je kan op deze manier heel lang en lekker tafelen. Een echte aanrader voor iedereen omdat er voor ieder wel wat bij zit groot en klein voor iedereen wel wat.

78. Het was vrijdagavond gezellig bij 't zusje in Oudenbosch.
    Locatie is super. Eten is lekker. Bediening is gastvrij en de formule vind ik fantastisch.
    Al met al een geslaagde avond gehad.

79. Irene de Nijs

Gisteren voor de 2de keer bij Zusje in Oudenbosch geweest. Twee goede ervaringen. Mooie locatie, goede formule en gastvrije bediening.

80. Marlies

Afgelopen donderdag 6 maart voor het eerst bij 't Zusje wezen eten samen met mijn moeder. Goed gegeten.
    Lekkere gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

81. Wilma van Beurden

Ik ben helemaal verliefd geworden op 't Zusje in Oudenbosch. Het is een geweldige locatie om heerlijk te eten. Wij hebben zelfs een optie genomen op een koopappartement bij 't Zusje. Het lijkt me heerlijk om daar te wonen. Het beste wat me dit jaar is overkomen.

82. Nikki van Hoof

't Zusje is echt mijn favoriete restaurant. Toen het alleen nog in Uden zat kwam ik er altijd al graag! Ik verhuisde naar west Brabant en kon mijn geluk niet op toen een half jaar later 't Zusje me achterna gereisd kwam!

Wat is het gezellig bij 't Zusje! Je kunt er de hele avond vertoeven! Het is echt een avond uit! Voor grote groepen zeer geschikt omdat je lekker aan tafel kunt blijven zitten, de verschillende hapjes worden aan tafel geserveerd! Maar ook voor een romantisch diner voor twee ben je bij 't Zusje aan het juiste adres. Heerlijk intiem met z'n tweeën kletsen terwijl je geniet van de meest lekkere tapas.

Ik kan niet wachten op een volgend "feest"moment wat we weer bij 't Zusje gaan vieren!

83. kees van oosterhout

Hele leuke avond gehad en super lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden.

84. Al 3 keer geweest. Alle keren heerlijk gegeten. Voor mij als vegetariër volop keus. Als je er naartoe wilt wel op tijd reserveren!

85. A.Vernooij

We hebben gisteren gebeld voor een reservering en konden dezelfde avond terecht. Een bijzondere ervaring met erg lekker en meer dan voldoende eten.
    De sfeer is gemoedelijk en er is voldoende ruimte, zodat er per tafel een persoonlijke sfeer kan ontstaan. Vriendelijke en prettige bediening. Het was vrij donker in onze hoek, zodat we de kaart niet goed konden lezen. Na een verzoekje werd het licht aan onze kant iets hoger gezet.
    Wij gaan zeker nog een keer terug! Dank voor een plezierige avond.

86. Bram Struijs

Het diner was zéér de moeite waard. Dit was de eerste keer dat we hier waren, maar zeker niet de laatste keer. Zowel de ambiance als de kwaliteit van de gerechten is bijna perfect. Het duurde even om een afspraak te kunnen maken, maar nu snappen we waarom. Ook de keuze uit verschillende nagerechten bij de prijs inbegrepen was erg fijn. Het enige jammere vonden wij dat onze serveerster hoewel we nog geen 2 meter van de bar zaten tot 2 keer toe onze bestelling voor drankjes vergat. Iets om wellicht rekening mee tehouden.

87. Eten bij 't Zusje is gezellig, ongedwongen en avondvullend. Je kunt vanwege de vele gerechten voor elk wat wils iets bestellen en combineren. Het is weer eens een andere manier van uit eten gaan. Wij hebben genoten en zullen zeker nog eens vaker reserveren. Dat je hier tijdig moet reserveren is gebleken, gezellig druk! Vriendelijke en behulpzame bediening.

88. Lekker met zijn 4en op zaterdagavond gegeten. Het was wel druk dus soms duurde het even eerdat het eten er was maar wij hadden tijd genoeg. Zeer gevarieerde kaart met lekkere gerechten. Het leuke is dan toch dat je zoveel mag bestellen als je op kan. De inrichting is mooi, stoelen zitten lekker. Drankjes waren wel wat aan de dure kant. Maar zeker een leuk plek om nog eens terug te komen!

89. Laatst gegeten met collega's. We waren met een man of 20. We werden goed ontvangen, restaurant zag er gezellig uit. We moesten wel erg lang wachten op het drinken. Dat ging ook zo heel de avond door. Het was of lang wachten of vergeten.

Het eten was erg lekker en mals! Alleen jammer dat er fouten gemaakt werden door of verkeerd gekeken op het briefje of communicatie bij het personeel. Onze groep was namelijk in een groep a en b gedeeld, alleen ging het wat later op de avond door elkaar heen.

Al met al heb ik lekker gegeten en ben ik enthousiast over het concept! Ik werk zelf in de horeca, dus kijk er ook kritisch naar. Al met al ben ik nog steeds enthousiast en denk ik als je met een kleiner gezelschap gaat, het super goed is! Dus dat wil ik nog wel eens uitproberen.

Dus mijn ervaring met een grote groep was iets minder (met respect) en daar kan waarschijnlijk ook aan gewerkt worden, maar wat betreft concept, sfeer, prijs/kwaliteit wil ik zeker nog eens terug komen!!

90. Ik heb hier pas gegeten met 2 collega's. De bediening was super enthousiast. Eten was perfect, goed mals en erg gevarieerd. Entourage was ook super, je kijkt uit op het plein met de basiliek, wat de goede sfeer maakt.

91. Lian hopstaken

Al een keer lekker gegeten, willen nog een keertje. Jammer dat er pas in mei weer plaats is op zaterdagavond.

92. Ik was al in november geweest met 6 personen. Allemaal heel enthousiast en ik dacht hier ga ik mijn 50e verjaardag vieren. Dus afgelopen zondag daar met 28 personen gegeten, iedereen vond het erg lekker en gezellig. Prima restaurant met lekkere gerechten en prima sfeer. Echt een aanrader en mij zien ze zeker terug.

93. Annette van Kaam-van Buren

Voor het eerst gegeten, echt super goed. En omdat het Valentijnsdag was, stond er voor iedere bezoeker een zakje met lekkers klaar. Alles vers bereid en het vlees smelt op je tong. Ook de toetjes zijn overeerlijk. Mooie hoge plafonds, tafels zijn ruim van elkaar verwijderd, zodat je niet het eten of gesprekken van de buren mee krijgt. Hele aardige bediening en hulpvaardig. Wij raden iedereen aan hier te gaan eten.

94. A.koevoets

Al meerdere malen hier naar volle tevredenheid wezen eten. Echt een avondje uit, lekker eten en lekker relaxen! Sfeer eten en bediening zeer goed! Volgende week weer, en dat er nog maar veel mogen volgen!

95. esther van den Broek

Pas geweest met vriendinnen. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, heerlijk gegeten! Dus een heerlijke, gezellige avond gehad!

96. G. de Haan

Op vakantie in de buurt en dan zo'n toptent ontdekken. De lokatie is super sfeervol. Het eten is erg lekker en gevarieerde keuze. Zeker ook voor de kinderen met hun eigen uitgebreide menukaart. Wij waren blij verrast met een echt avondje uit. Op zoek geweest naar een vergelijkbaar restaurant bij ons in de buurt , maar niet gelukt. Dus toch maar weer eens richting Brabant.

97. Amy Spijker

Heerlijk, gezellig en vooral sfeervol restaurant waar je met zowel een grote vriendengroep als met je partner de avond door moet brengen! Super concept al die kleine gerechtjes, en met een uitstekende snelle service maakt dat je avond af. Zou er iedere week wel willen eten!

98. We werden door een vriendelijke gastvrouw opgewacht in de ruime hal van "Het Zusje in Oudenbosch". Wat een bijzondere sfeer hangt er al direct bij het binnen komen. We werden naar onze tafel gebracht en beide keren dat we bij jullie waren, werd duidelijke uitleg gegeven over het zusje en de bestellingen.

Verschillende keren (2x) met een groot gezelschap komen eten. 1x met collega`s en 1x met een familie etentje. Sfeer heeeel gezellig, vriendelijke bediening, lekker eten, prijs prima. Met het familie etentje werd er van alles geprobeerd om toch op een bepaalde datum te reserveren. We hebben een grote familie en er was ruimte gemaakt voor ons. In principe was er geen ruimte genoeg om met een grote groep te komen. Maar toch was er plaats. Het was zeker niet te merken dat het te druk was. Prima geregeld en dank voor jullie gastvrijheid. Het is echt top bij jullie.

Morgen zijn we er weer met ons gezin en hoop dat ook ons gezin kan genieten van de sfeer, gezelligheid en natuurlijk het lekker eten.
    Tot morgen.

99. Henk van Domselaar

Vriendelijk ontvangst bij de ingang door een jongedame die ons eerst begeleide naar de garderobe om daarna onze tafel te wijzen. We hadden een tafel (gelukkig rond) in een zeer warm ingerichte huiselijke kamer. Een vriendelijke ober nam kort daarop onze drankbestelling op, en deed uitleg over de "spelregels" voor het bestellen van de gerechten. We waren met 5 personen aanwezig van 18.00 tot 23.00 uur en hebben de gehele avond genoten van de meest smakelijke gerechten. Complimenten aan de keuken en de bediening voor een zeer geslaagde avond uit. Voldaan gingen we weer huiswaarts. 't Zusje in Oudenbosch krijgt van ons een dikke 9 en we komen zeker nog een keer terug.

Volgende pagina