Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudenbosch verdeeld zijn.

1. Eten bij 't Zusje is gezellig, ongedwongen en avondvullend. Je kunt vanwege de vele gerechten voor elk wat wils iets bestellen en combineren. Het is weer eens een andere manier van uit eten gaan. Wij hebben genoten en zullen zeker nog eens vaker reserveren. Dat je hier tijdig moet reserveren is gebleken, gezellig druk! Vriendelijke en behulpzame bediening.

2. Lekker met zijn 4en op zaterdagavond gegeten. Het was wel druk dus soms duurde het even eerdat het eten er was maar wij hadden tijd genoeg. Zeer gevarieerde kaart met lekkere gerechten. Het leuke is dan toch dat je zoveel mag bestellen als je op kan. De inrichting is mooi, stoelen zitten lekker. Drankjes waren wel wat aan de dure kant. Maar zeker een leuk plek om nog eens terug te komen!

3. Laatst gegeten met collega's. We waren met een man of 20. We werden goed ontvangen, restaurant zag er gezellig uit. We moesten wel erg lang wachten op het drinken. Dat ging ook zo heel de avond door. Het was of lang wachten of vergeten.

Het eten was erg lekker en mals! Alleen jammer dat er fouten gemaakt werden door of verkeerd gekeken op het briefje of communicatie bij het personeel. Onze groep was namelijk in een groep a en b gedeeld, alleen ging het wat later op de avond door elkaar heen.

Al met al heb ik lekker gegeten en ben ik enthousiast over het concept! Ik werk zelf in de horeca, dus kijk er ook kritisch naar. Al met al ben ik nog steeds enthousiast en denk ik als je met een kleiner gezelschap gaat, het super goed is! Dus dat wil ik nog wel eens uitproberen.

Dus mijn ervaring met een grote groep was iets minder (met respect) en daar kan waarschijnlijk ook aan gewerkt worden, maar wat betreft concept, sfeer, prijs/kwaliteit wil ik zeker nog eens terug komen!!

4. Ik heb hier pas gegeten met 2 collega's. De bediening was super enthousiast. Eten was perfect, goed mals en erg gevarieerd. Entourage was ook super, je kijkt uit op het plein met de basiliek, wat de goede sfeer maakt.

5. Lian hopstaken

Al een keer lekker gegeten, willen nog een keertje. Jammer dat er pas in mei weer plaats is op zaterdagavond.

6. Ik was al in november geweest met 6 personen. Allemaal heel enthousiast en ik dacht hier ga ik mijn 50e verjaardag vieren. Dus afgelopen zondag daar met 28 personen gegeten, iedereen vond het erg lekker en gezellig. Prima restaurant met lekkere gerechten en prima sfeer. Echt een aanrader en mij zien ze zeker terug.

7. Annette van Kaam-van Buren

Voor het eerst gegeten, echt super goed. En omdat het Valentijnsdag was, stond er voor iedere bezoeker een zakje met lekkers klaar. Alles vers bereid en het vlees smelt op je tong. Ook de toetjes zijn overeerlijk. Mooie hoge plafonds, tafels zijn ruim van elkaar verwijderd, zodat je niet het eten of gesprekken van de buren mee krijgt. Hele aardige bediening en hulpvaardig. Wij raden iedereen aan hier te gaan eten.

8. A.koevoets

Al meerdere malen hier naar volle tevredenheid wezen eten. Echt een avondje uit, lekker eten en lekker relaxen! Sfeer eten en bediening zeer goed! Volgende week weer, en dat er nog maar veel mogen volgen!

9. esther van den Broek

Pas geweest met vriendinnen. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, heerlijk gegeten! Dus een heerlijke, gezellige avond gehad!

10. G. de Haan

Op vakantie in de buurt en dan zo'n toptent ontdekken. De lokatie is super sfeervol. Het eten is erg lekker en gevarieerde keuze. Zeker ook voor de kinderen met hun eigen uitgebreide menukaart. Wij waren blij verrast met een echt avondje uit. Op zoek geweest naar een vergelijkbaar restaurant bij ons in de buurt , maar niet gelukt. Dus toch maar weer eens richting Brabant.

11. Amy Spijker

Heerlijk, gezellig en vooral sfeervol restaurant waar je met zowel een grote vriendengroep als met je partner de avond door moet brengen! Super concept al die kleine gerechtjes, en met een uitstekende snelle service maakt dat je avond af. Zou er iedere week wel willen eten!

12. We werden door een vriendelijke gastvrouw opgewacht in de ruime hal van "Het Zusje in Oudenbosch". Wat een bijzondere sfeer hangt er al direct bij het binnen komen. We werden naar onze tafel gebracht en beide keren dat we bij jullie waren, werd duidelijke uitleg gegeven over het zusje en de bestellingen.

Verschillende keren (2x) met een groot gezelschap komen eten. 1x met collega`s en 1x met een familie etentje. Sfeer heeeel gezellig, vriendelijke bediening, lekker eten, prijs prima. Met het familie etentje werd er van alles geprobeerd om toch op een bepaalde datum te reserveren. We hebben een grote familie en er was ruimte gemaakt voor ons. In principe was er geen ruimte genoeg om met een grote groep te komen. Maar toch was er plaats. Het was zeker niet te merken dat het te druk was. Prima geregeld en dank voor jullie gastvrijheid. Het is echt top bij jullie.

Morgen zijn we er weer met ons gezin en hoop dat ook ons gezin kan genieten van de sfeer, gezelligheid en natuurlijk het lekker eten.
    Tot morgen.

13. Henk van Domselaar

Vriendelijk ontvangst bij de ingang door een jongedame die ons eerst begeleide naar de garderobe om daarna onze tafel te wijzen. We hadden een tafel (gelukkig rond) in een zeer warm ingerichte huiselijke kamer. Een vriendelijke ober nam kort daarop onze drankbestelling op, en deed uitleg over de "spelregels" voor het bestellen van de gerechten. We waren met 5 personen aanwezig van 18.00 tot 23.00 uur en hebben de gehele avond genoten van de meest smakelijke gerechten. Complimenten aan de keuken en de bediening voor een zeer geslaagde avond uit. Voldaan gingen we weer huiswaarts. 't Zusje in Oudenbosch krijgt van ons een dikke 9 en we komen zeker nog een keer terug.

14. Onlangs met m'n vriendin hier gegeten. Super kaart! Met allemaal lekkere dingen en heerlijk van smaak. Pand is prachtig, stoelen zitten heerlijk.. en horloge kan je thuislaten. Echt een aanrader! Bediening vriendelijk en prijs-kwaliteit super! Goed concept! Komen zeker terug.

15. Gelukkig hadden ze bij Tivoli een mooi tafeltje voor mij en mijn vriendin bij de haard. Wij kozen voor het wintermenu, voor maar € 26,80 kregen wij eerst getoast krentenbrood met huisgemaakte smeerkaas en een tomatensalsa. Daarna heerlijk knapperig bruin brood met huisgemaakte rucolapesto, kruidenboter en olijfolie. Het voorgerecht was een Hertencarpaccio met abrikozen en een lichte knoflookmayo- lekker. Als hoofdgerecht kozen wij voor de kabeljauw en het wildtrio, De gerechten waren goed bereid en mooi opgemaakt. Bij de hoofdgerechten kwamen frites en salade (waarvan voor mij de salade een beetje te veel was). Als nagerecht hadden wij keuze uit een kaneeldessert met Oosterhoutse kaneelstokjes of een kaasplateau voor een meerprijs. Wij gingen voor het kaneeldessert. Chef Frank (uit Oosterhout) kwam het dessert brengen en een praatje maken. Wij hadden een fles Primatempo wit voor maar € 17,80. Met koffie erbij waren we nog geen € 80,00 kwijt. Onze gastheer was gezellig zonder opdringerig te zijn en had verstand van zaken. Hier gaan we zeker nog eens heen!

16. Wat een mooie zaak, lekker getafeld, avondvullend. Kleine gerechten bestellen per 2. Geen tijdslimiet, gewoon gezellig een hele avond genieten. Gevestigd in een werkelijk prachtig verbouwd klooster. Lekkere wijn voor schappelijke prijs.

17. Ik woon pas sinds 3 jaar in deze regio, 2 uur bij familie vandaan.. maar 't Zusje voelt altijd een beetje als thuis komen. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en de kaart..? Altijd moeite met kiezen uit zoveel lekkers. Absoluut een aanrader!

18. nicole braspenning

24 januari met vijf personen geweest. Super leuk concept. Bediening was snel en vriendelijk. De gerechtjes waren heerlijk! Zeker een aanrader!! Gaan snel nog een keer terug.

19. Vorig oktober wezen eten bij 't Zusje in Oudenbosch. De sfeer was heel goed, we hebben het heel gezellig gehad. We waren met een groep van 12 personen, dit vond ik zelf te groot. Heerlijk van alles gegeten, maar er is zoveel te proeven dat lukt niet in een keer.

20. judith mensen

Echt een hele fijne en leuke lekkere ervaring. Nu 2 keer gaan eten. Eerst met een groep van 25 . Zelfs dit ging redelijk goed. Het eten was op tijd alleen het drinken liet toen op zich wachten. De laatste keer waren we met 8 en toen was het super! Lekker kunnen kletsen tussendoor. Heerlijk van alles wat gegeten. Jammer dat je op een gegeven moment vol zit. Je zou alles willen proeven. Dus daarom gaan we binnenkort nog een keertje terug.

21. Top restaurant!! Heerlijk eten en gezellige sfeer!! Ondanks dat ik geen vegetariër ben is ook die kaart erg lekker! Wij komen snel weer eten!

22. M. van der Oest

Zeer smaakvol ingericht, zeer ruime keuze in hapjes, goed bereid, vriendelijk personeel. Zeer lekker eten!

Ik kom zeker nog een keer! Een hele leuke avondvullende ervaring.

23. Echt een super ervaring en zeker een aanrader.. zijn er al een aantal keer geweest met collega's en het gezin.. Over een paar weken met een hele groep vrienden gezellig tafellen.. Want dat kun je daar echt. Super personeel en geweldig eten.. een heerlijke sfeer, echt super. Ga zo door!!

24. Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Ruime plaatsen. Goed personeel. Ga zo door.

25. Edmee Joosten

Op vrijdag 3 januari jl. ben ik met mijn lieve collega's uiteten geweest in Oudenbosch. Het gebouw en de zaal straalden sfeer uit en dit werd alleen maar versterkt door het overheerlijke eten. Ook de bediening was erg keurig en goed verzorgd en het concept dat je per keer 2 tapas-gerechtjes mocht kiezen, beviel mij goed.
    De hoeveelheid en keuzes van de verschillende tapas was meer dan ik me had kunnen voorstellen: voor ieder zit er wel iets bij wat hij/zij lust. Zelfs aan de vegetarische dinergast is gedacht: meerdere keuzes, waar de meeste restaurants nog van kunnen leren. Welke tapas mij nog het meeste heeft verrast? De kip in colasaus met noodles: heerlijk zoet en mals!!
    Kortom: overheerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik hier nog meerdere keren terug zal komen voor het heerlijke eten.

26. Al een aantal keer hier geweest, altijd super lekker gegeten en leuk ook dat de kaart soms andere gerechtjes erbij krijgt. Je kunt heerlijk tafelen en alles proeven!! Aanrader, wij zijn verslaafd!!!

27. Elma Bogerd

In 2013 hebben we heerlijk met een groep van 11 mensen gegeten bij 't Zusje in Oudenbosch. Wat hebben we genoten van het geweldige concept, heerlijke eten en fantastische bediening. We zijn zo enthousiast dat we met vrienden nogmaals daar heerlijk gaan eten.....helaas voor ons (maar goed teken voor 't Zusje) kunnen we pas in maart lekker komen eten. We kijken er al helemaal naar uit en ook in maart zal het niet de laatste keer zijn dat we er komen want het is gewoon te lekker daar en geweldig personeel.

28. Was en is altijd super lekker en heel gezellig. Volgende week zijn we er weer met de familie. Die zijn er nog niet geweest, die worden er ook verslaafd aan.

29. P. Dielemans

Super restaurant, zowel het eten, personeel en entourage. Al paar keer geweest en het is avondvullend, ook met kids aanrader!! We komen zeker snel weer terug , alleen jammer dat je zolang van tevoren moet reserveren in weekenden.

30. Als cadeautje van onze vrienden daar gegeten met hun. Voor het eerst kennis gemaakt met het tapas systeem. In 1 woord geweldig. Nog zo lang getafeld omdat we zo genoten van het eten en de sfeer. Het personeel is uiterst vriendelijk en zorgt dat het eten precies op tijd komt. Alleen als je met meerdere wil komen is reserveren een must. Een teken dat het een perfect restaurant is.