Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudenbosch verdeeld zijn.

1. Kwamen jarenlang bij Thomas en Els. Altijd goed, van alles gevierd ook met familie. Vorig jaar voor het eerst weer aan de haven geweest. Door omstandigheden een tijdje niet daarna. Op 15 november j.l. een mailtje gestuurd met wat vragen e.d. Geen antwoord gekregen. Zijn we er die avond zelf toch maar gaan eten. Eten is goed, slechts 1 meisje deed het keurig, verder kwam het er stug over. De sfeer is totaal weg niets meer aan. Geen contact te krijgen. Eten is goed maar je wilt ook uit zijn. Onze zoon zou uit buitenland overkomen en wilde ik eind vorige week voor 3 reserveren. Belde, werd niet opgenomen. Was toch echt al avond. Toen een mailtje gestuurd met het een en ander en totaal geen reactie gekregen. We hebben het nu wel gehad met akropolis. Er zijn meerdere restaurants. Kalinichta eigenaars van akropolis, ons niet meer gezien.

2. Kim Hertman

Vanavond uiteten geweest in dit restaurant. Hopend op een lekkere maaltijd, maar niks is minder waar. Helaas was er veel niet op voorraad, de gyros aangebrand en te zout en de bediening onbeschoft. Als er tegen mij wordt gezegd 'Heb je een probleem?', 'Ik koos er niet voor dat u hier komt eten' of 'u moet uw mond houden' dan voel ik me niet echt welkom. De serveerster had meer oog voor haar telefoon in plaats van de kleine hoeveelheid gasten in het restaurant. Al bij al een restaurant waar we niet meer willen terugkomen.

2,2
  3. Sinds er een nieuwe eigenaar in zit, is de kwaliteit en service erg achteruit gegaan. Lang wachten, onvolledig gerecht krijgen en dus nog langer wachten. Nee, mij zie je er niet meer. Echt jammer, want het was zo goed hiervoor.

4. Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten.

In dit kleine gezellige eetcafe wordt je echt als gast behandeld. De bediening is super vriendelijk en attent.

De kwaliteit van het eten is geweldig. Onze voorgerechten waren verse tomatensoep, die geweldig smaakte en een garnalenkroketje op een bedje van sla. Beide gerechten vers bereid en super van smaak.

Als hoofdgerecht serveerde men deze week fish and chips, op originele Britse wijze bereid, dus met echte azijn en geserveerd in en "krant". Smaak was gewoonweg heerlijk. Ook de spareribs van mijn tafelgenoot waren erg lekker. Ze vielen letterlijk van het bot. Mijn andere tafelgenoot heeft echt genoten van een flinke ossehaas, mooi medium gebakken en met heerlijk champignons en uitjes. Ook de pannenkoek van onze kleinste tafelgenoot viel goed in de smaak.

Tel daarbij het unieke Belgische bier (Docqmans) wat verder nergens in de regio te krijgen is en hebt een geweldige avond. Die hebben we dan ook zeker gehad en we komen hier nog wel vaker!

5. Gisteren bij Het Zusje Oudenbosch gegeten. Het eten is over het algemeen goed (soep was lauw). Er wordt erg vaak gevraagd of je nog iets wil drinken, terwijl te zien is dat je glas gewoon nog half vol is.

Bij het afrekenen (de rekening was € 128,20, wij betaalden met € 130,= aan briefjes), werd er gevraagd: "wilt u het wisselgeld terug?!" Dit kan echt niet! Ik vind het erg brutaal. Het laat een "nare bijsmaak" bij ons achter.

6. karin ruys

Na vele malen, tevergeefs, te hebben getracht te reserveren lukte het ons om onze eerste reservering te doen! Overigens niet eenvoudig om te reserveren! Positief, lekker gegeten en goede vriendelijke bediening. Kortom voor herhaling vatbaar... maar helaas onze 2e ervaring was compleet het tegenovergestelde. Het eten was niet warm, de lampjes op de tafel werkten niet (wat door de matige (sfeervolle) verlichting soms wel nodig is). Ook ervaren wij het (opdringerig) informeren of er nog iets gedronken moet worden als hinderlijk. Voor de rest kon je zien dat het gehele onderhoud te wensen overliet. Toilettten niet schoon, verliching die niet werkten, rommelig en vieze ramen. Conclusie: Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.

7. Na vele positieve verhalen van vrienden en kennissen konden we afgelopen week eindelijk naar het zusje.
    De verwachtingen waren hierdoor voor ons hoog gespannen. We verbleven deze gehele dag in Oudenbosch vanwege een teamuitje, de ochtend was goed verlopen {koffie met gebak}, echter 's middags met de lunch was zowel de koffie als de thee niet echt warm, evenals het brood, dat niet echt vers te noemen was.
    De middag verliep verder goed, dus na nog een drankje op het terras te hebben gedaan konden we aan tafel voor de tapas. Het geheel werd goed uitgelegd hoe e.e.a. te werk ging. Ik zal kort samenvatten wat de avond ons verder bracht. De tapas die warm zouden zijn waren aan de lauwe kant, ook waren de meeste van deze aan de zoute kant. Mijn tip zorg dat de bordjes waar de warme tapas op horen ook warm zijn, temeer er zoveel gasten zijn. In een groot gezelschap wordt onder elkaar gezellig gekletst, echter de serveersters vonden het nodig om na 2 keer vragen voor wie een gerechtje was te gaan schreeuwen sommige waren lichtelijk geïrriteerd leek het wel. Maar er waren ook leuke serveersters en obers, die wel geduld op konden brengen en in waren voor een grapje.
    Wat ook een minpuntje is, is de verlichting. Je ziet na verloop van tijd niet meer wat je krijgt en wat er op de kaart staan, want ook de tafellampjes deden het niet. En tot slot, ze komen te vaak langs om te vragen of we nog iets wilden drinken, maar ja ook weer wel begrijpelijk als je ziet wat het drinken er kost, want daar moet het uiteindelijk aan verdient worden.
    Conclusie: Onze verwachtingen waren te hoog... ik vond het niet echt geweldig, volgende keer komt waarschijnlijk niet meer, sorry.

6,1
  8. Laura de Jong

9. Reeds 2x hier geweest. Beiden keren een geweldige avond gehad. Heerlijk eten, goede bediening. Je wordt echt verwend ! Op naar de volgende keer.

10. DeReviewer

Mijn ervaring vergelijk ik met die van de Griekse restaurants in Roosendaal en het Griekse restaurant in Hoeven (Grieks Restaurant Mythos). Onlangs wezen eten bij restaurant Akropolis. De ligging van het restaurant is mooi aan de haven in Oudenbosch. Het restaurant is mooi aangekleed, maar toch mist er sfeer die je bijvoorbeeld bij Mythos wel vindt.

De ontvangst: Een ontvangst was er niet, evenals geen vriendelijke welkom en ook geen welkomstdrankje, waar Griekse restaurants toch om bekend staan. De service gedurende avond was niet goed. Het personeel kwam verveeld en zelfs lichtelijk sacherijnig over. Veel wordt vergeten en je moet continu dingen vragen. Ook steeds verkeerde bestellingen.

Eten & Drinken: Voorgerecht; er zijn niet veel voorgerechten en dat maakt de keuze beperkt. In eerste instantie vallen de lage prijzen op, maar daar zijn de gerechten naar. Ik raad anderen af de garnalensalade te nemen. Het mag dan wel mooi op de kaart staan als 'volgens traditioneel Grieks recept', maar het is een schaal vol met saus waar de garnalen doorheen gevlogen zijn. Het smaakgevoel is alsof je een volle bak met salade van Joma zit leeg te lepelen. Dit voorgerecht was dan ook erg slecht.Hoofdgerecht; Al het vlees smaakt hetzelfde. Het vlees is niet slecht en gelukkig was het mals, maar de Gyros was te doorbakken en taai. De frietjes waren wel lekker en dat hoeven naar mijn mening zeker geen vers gesneden frieten te zijn. Met de tzaziki gaan ze bij Akropolis redelijk zuinig om, maar toch is dit naar mijn mening naar verhouding. Het eten is wel erg, ja heel erg zout en dat verpest te smaak waardoor je inderdaad de beleving krijgt dat alles hetzelfde smaakt. Nagerecht; Het ijs is niet vers gemaakt en dat proef je meteen. Maar dit is bij veel restaurants zo. Maar als je dan als restaurant ijs gaat inkopen, doe dit dan bij een goede ijsmaker of een haal het bij een uitstekende groothandel zoals de Sligro en maak zeker geen gebruik van ijs dat smaakt naar het ijs van een supermarkt.

Ik had hoge verwachtingen van Akropolis, maar helaas het viel tegen. Ik zal hier dan ook niet meer gaan eten.

11. Ouderwets goede kwaliteit en prima prijs.

12. kawajaapie

13. Dit was heerlijk! Met heel de familie uit eten in een ongewongens sfeer. Lekkere kleine Tapas met vlees vis, of zelfs vegetarisch. Ook voor de kinderen allerlei lekkere dingetjes. Iedereen had het naar zin. Per gang vulde je een kaart in en binnen 10 minuten stond het op tafel. Het personeel was erg viendelijk. Wij gaan hier zeker terugkomen!

14. High tea, na een hoge verwachting viel het toch erg tegen. Soep uit blik. High tea was echt niets bijzonders, de potjes waar je de losse thee uit moet scheppen waren echt vies aan de buitenkant. Het zoete gedeelte was ook al niets bijzonders, zeker niet wat op de kaart stond gekregen (we hadden de duurste besteld en betaald)... De bediening zeer matig, er kon in ieder geval geen lachje of vriendelijk woord af. Een gehandicapte man naast ons stootte een schoteltje van tafel, hierop kwam geen hulp of vriendelijk woord. Voor mij in ieder geval niet meer. Oja en bevroren carpaccio in de oven opwarmen, getver. Serveer of vers of gewoon niet! Jammer kan veel beter.

4,1
  15. Een leuk concept, onbeperkt tapas eten voor een leuke prijs. Gerechtjes zitten prima in elkaar en zijn erg gevarieerd. Keuze uit voor- hoofd en nagerechtjes. Kinderkaart is ook enorm uitgebreid en sloot precies goed aan bij wat de jongsten (8 en 12) lustten. Lekker gegeten van zes tot half elf in een mooie entourage. Kortom voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

16. Erg lekker geluncht. Broodje Mexico is een echte aanrader, alleen helaas wel lang moeten wachten op ons broodje.

17. Vandaag bij Tivoli geluncht met kleinzoon. Het was er niet druk, zaten aan de achterkant van het restaurant (in de tuin). Hebben lang moeten wachten voor dat de bestelling opgenomen werd.

We zaten in de loungebank met naast ons de menagerietafel, vuile dienbladen er op en 3/4 lege zoutvaatjes. Een serveerster strikte haar schoenveter met haar voet op de menagerietafel, zij heeft ook een mes laten vallen en dat gewoon terug gelegd op de plank onder de bestekbak en zei "dat neem ik vanavond wel mee naar de keuken". Naast de betreffende tafel stond de bak met water waar de tafels mee "schoon" gemaakt werden, dat water was helemaal vies.

De chef kok kwam onze tosti's brengen met een vieze broek en blouse. Hij had half lang haar en géén koksmuts op. Aan de ober was duidelijk te merken dat hij geen ervaring had. Verder heerlijk gegeten en genoten van de zeer mooie tuin.

mvg Familie Zwarts

18. Rita van der Woerd

Wij hebben hier regelmatig gegeten met 4 personen en 2 kinderen, en genoten van de gerechtjes en de gezellige, ongedwongen sfeer.
    Bij het Vegetarische deel ging er even wat mis, maar toen wij de bediening daarop aangesproken hadden, werd het ruimschoots goedgemaakt!

19. Vertaal van English naar Nederlands

Slecht, heel slecht. Ben al 6 jaar vaste klant bij hun, nou weer bestelling gedaan wat ik altijd heb en nou was de bestelling niet compleet en alles ging mis en dan de klant, mij dus, de schuld geven. Hele slechte zaak dus.
    Maar nou hoorde ik van de bezorger dat er een andere eigenaar in komt of al zit, nou geloof mij nieuwe eigenaar, mij ben je kwijt als klant na 6 jaar. Pppfffffff, bestel er nooit mensen laat hem z'n fouten maar voelen.

20. Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Daarnaast rust, geen gejakker, voldoende aandacht!
    Prima gastheer en gastvrouw. Komen zeker nog een keer terug!

21. Wij hebben vanavond met 2 personen bij het zusje gegeten. Nou dat was één keer maar nooit meer. Wát een aanfluiting. We moesten op elke gang (2 gerechtjes per persoon per keer) heel lang wachten. Zeker 45 tot 50 minuten! Tegen de tijd dat de gerechtjes eindelijk op tafel kwamen waren ze koud. Het vlees was taai, gerechten zoals ze op de kaart beschreven stonden klopten niet. Er waren opeens andere toevoegingen of er werden dingen weggelaten. Er werd niet vermeld dat er ook een vegetarische kaart was, ik ben geen full time vegetariër maar zo nu en dan een hapje vegetarisch vind ik best lekker. Helaas kwamen we hier aan het einde van de avond pas achter. Het ijs was half gesmolten toen het op tafel kwam.
    Nee ons zien ze hier niet meer terug!! Wij hebben onze klachten ook doorgegeven bij het personeel maar hier werd niets mee gedaan.

1,6
  22. Gisteren, ter ere van het 50 jarig huwelijk van mijn tante, gaan eten bij 't Zusje. Het eten was lekker, maar ik ben zeer ontevreden over het overige. De medewerkers wilden de ingevulde kaarten (waarop je kunt aanstrepen welk gerecht je wilt) niet meenemen omdat het te druk was in de keuken. We hebben hierdoor erg lang op eten moeten wachten. Daarnaast waren ze de kaart voor de 2de ronde gerechten kwijt geraakt. Daar kwamen ze pas na 35 min achter! Een dikke onvoldoende dus!

23. Natuurlijk zijn dit soort beoordelingen subjectief, mijn beoordeling die ik nu hier schrijf is dat ook. Het heeft te maken met ervaringen elders en eerder. Ik kom wekelijks minimaal twee keer in een Grieks restaurant en mijn beoordeling is een vergelijk met deze ervaringen. In dat licht vind ik Akropolis te Oudenbosch maar 'n zesje (13 in een dozijn). Niet dat ik slecht gegeten heb hoor, maar het was niets bijzonders en als dit het is, ga ik er ook niet meer naar terug.

Bediening: lieve, aardige en vriendelijke mensen.
    Sfeer / omgeving: alles is nieuw en mooi - modern ingericht.
    Eten: frietjes recht uit de diepvries zak van de Jumbo. Geen verse aardappel, wat vanzelfsprekend veel beter zou smaken en iets over aandacht en passie voor koken zou zeggen. De Rhodos schotel die ik had besteld bestond uit 3 soorten vlees met alle drie dezelfde smaak, met je ogen dicht zou je niet weten welk vlees je in de mond hebt! Eierdopje met Tzatzikki en een paar verdwaalde stukjes koude groente op je bord. Dit zou ik verwachten op een camping of zo, het straalt geen liefde uit en de smaak zoals gezegd is 'plat'.
    Prijs kwaliteit: onvoldoende gezien de eenzijdigheid van de smaak en de factuur.
    Kort samengevat, dit niveau van uit eten vind je in ieder dorp en stad, daar hoef je niet voor naar Akropolis te Oudenbosch. Niet omrijden, zou ik zeggen.

4,9
  24. Altijd perfect! Vriendelijk, gastvrij en heerlijk gevarieerd eten! Fantastisch om een dergelijk restaurant in ons dorp te hebben!

25. Vriendelijk ontvangst, gastvrij en snelle bediening, keurige lokatie met mooi uitzicht over de haven. Ruime menu kaart met betaalbare prijzen ook het dagmenu is een aanrader.
    Ik heb er nu 2 keer gegeten en we komen zeker vaker terug.

Toen we er de laatste keer waren op een donderdag zat er een groep van 40 mensen, en door omstanden moest een meisje in de bediening weg, nu stond de eigenaar er helemaal alleen voor in het restaurant, en dat is voor de eerste keer dat ik iemand met 6 borden tegelijk zag lopen, maar niemand zat lang te wachten vliegensvlug werd iedereen bediend met zelfs nog persoonlijke aandacht. Chapeau !!

26. Dinsdag 29 april, één dag voor de verjaardag van mijn vriendin, om 18.00 gaan eten bij het Zusje. Met 4 volwassenen en 2 kinderen (10 en 12 jaar). Wat een prachtige locatie is het toch, de vloeren, de hoge plafonds, de mooie tuin..je vergeet haast waarvoor je gekomen bent..lekker eten! De kinderen mogen (nog net, want t/m 12) van de kinder óf de "grote mensen" tapas kaart kiezen..Het leuke van een groter gezelschap is dat iedereen iets anders kan nemen en je zo echt de kans krijgt de hele kaart de doorlopen ;-) We kozen o.a. voor de zeeduivel, wrap pollo, de portobello, ossenhaaspuntjes, het hartig taartje, de griekse souvlaki, crostini, tomatensoep,...ze waren allemaal even lekker! Vlees óf (en wat fijn!) vegetarisch..keuze te over! Het gaat allemaal zo gesmeerd bij t Zusje, de bediening is bekwaam, snel, rustig en toch heeel gezellig. Tijdens het nagerecht kwamen ze zelfs, 3 man sterk, met een vlammend toetje mijn vriendin toezingen, leuk! Ik wil best een 10 geven, maar ik geef een 9...wie weet waarmee ze ons nog kunnen verrassen zodat we er een 10 van kunnen maken..? Zet hem op!

27. Voor het eerst geweest in Oudenbosch bij 't zusje met vriendinnen. Het was echt super lekker! Hierna heb ik mijn vriend ook meegenomen en die vond het ook erg lekker. Nu gaan we elke keer als we uiteten gaan bij 't zusje. Het bevalt ons zo goed en het eten is super lekker! Hele fijne en gezellig sfeer hangt er!

28. Bestellen er regelmatig, snelle bediening en eten is tip top in orde.

29. Wij hebben 1e paasdag bij 't zusje gegeten. Er was iets mis gegaan met de reservering, maar dat werd ondanks de drukte snel recht getrokken door het personeel. Er werd een tafel bij geschoven en we kregen nog een drankje van het huis ook!
    Wij waren erg tevreden. Het personeel was vriendelijk en het eten lekker. De sfeer was aangenaam en we gaan zeker nog eens bij 't zusje eten.
    Zeker aan te raden!