Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudenbosch verdeeld zijn.

1. jvleeuwen

Heerlijk wezen proefeten in sfeervolle ambiance, zijn prima ontvangen dit belooft veel goeds voor de toekomst. Het is een leuk nieuw concept met veel variatie.

2. jan groot

Goed eten en drinken en gezellig volk.
    Niet duur.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

3. c.chen

4. Lekkere doner maar daar blijft het vaak bij. Worden te veel fouten gemaakt en het is van de zotte dat je zoveel moet bijbetalen voor een beetje saus. Wachttijden zijn ook erg lang dus je kan beter telefonisch bestellen.

5. Heerlijke echte verse friet, doner is goed, broodjes zijn zeer goed gevuld, Vitrinne ziet er perfect uit, zeer vriendelijke nederlandse mensen(zie je niet vaak). De zaak is oud maar netjes, mijn ervaring?? ik kom hier terug .

6. Zeer slechte ervaring met deze friet zaak, ziet er niet schoon van binnen uit. De prijs is zeker te hoog in vergelijking wat voor friet snacks je krijgt. Zou er niet naar toe gaan.

1,4
  7. Fam. van Weeghel

Onze eerste kerst dat we uit eten waren is ons super bevallen.
    Zoals we gewend zijn van het Vrolijke schaap was het weer voltreffelijk.
    De super vriendenlijke gastvrouw en gastheer hebben ons weer heerlijk verwend.
    De goede combinatie van wijn en eten was weer goed uitgekozen.
    De kok kan zeker koken het is altijd kwaliteit wat we krijgen.
    Zeker een aanrader om er lekker en relaxt te gaan eten.

8. Kom hier super vaak, döner altijd goed van kwaliteit, altijd warm, snelle bediening, goede prijs, helemaal top, beste Döner zaak die ik zelf ooit ben tegengekomen en dat zijn er nogal wat.

9. Supergezellige brasserie waar je heerlijk kunt eten.

Wij zijn al verschillende keren hier geweest en het is iedere keer weer geweldig,het is ons nog nooit tegengevallen.
    De gastheer en vrouw zijn heel vriendelijk en attent en de kok overtreft alle verwachtingen en weet ons iedere keer weer te verrassen.

De thema-avonden zijn een echte aanrader en moet je hebben meegemaakt.

10. Marlies en Melanie

We hebben erg genoten van de lekkere hapjes en thee.
    En vooral de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam!!
    We gaan er zeker nog een keer terug.

11. Er onlangs weer eens lekker gegeten, als je trek hebt in iets wat niet op de kaart staat kan t gewoon worden besteld, de kok maakt t gewoon voor je. Vriendelijk personeel. Jammer dat t geen terrasweer
    meer is want buiten eten kan daar en is op warme dagen best gezellig.

12. Vandaag gegeten met een Groupon. Ontvangst en bediening was erg prettig en klantgericht. Het voorgerecht Griekse gehaktballetjes in tomatensaus was vrij beperkt en vonden we niet hoogstaand. Dit werd echter ruimschoots goed gemaakt door het hoofdgerecht. We hadden twee verschillende gerechten die allebei uitstekend smaakten en het was ruim voldoende. Het nagerecht, tweemaal dame blanche, was precies de juiste hoeveelheid. Aangezien we er met een Groupon waren geef ik een tien voor de prijskwaliteitverhouding. Nvt is geen optie. Ik heb lekker gegeten in een gezellig restaurant met prima bediening!

13. Leo

Hartelijke ontvangst. Eten klaargemaakt met liefde en geserveerd met Brabantse gastvrijheid. Het smaakte uitstekend. Een Liefmans on the rocks paste er prima bij. Aanbevolen!

14. Vandaag, 19-07-2012, hebben wij gegeten bij Livado. Zeer vriendelijke bediening en ook het eten was lekker. We hadden een mixed grill voor 2 personen. Lekkere salade en aardappeltjes, alleen de tzatziki was erg weinig voor 2 personen, één vingerhoedje. Daarom om wat extra gevraagd.
    De grootste tegenvaller kwam bij het afrekenen, dat beetje extra tzatziki kostte ons €5,- !!
    Dit is echt veel te duur en daarom is het ons toch wel tegengevallen.

4,9
  15. John Den Haan

16. L.Coolen

Wij hebben zaterdag7 juli met vieren bij jullie gegeten. wij hebben nog
    nooit zo slecht gegeten, de tomatensoep was net tomatenketchup, er zat geen smaak aan. Het vispotje met dezelfde tomatenprut als de z.g. soep, de smaak van de vis was nergens te bekennen. De frietjes waren donkerbruin en niet te eten. Wij waren zeer teleurgesteld toen we met vieren huiswaarts gingen.

Nooit meer eten in Uw restaurant.

1,9
  17. C,J,Th. Meijers

Absoluut in een mooie en prachtgige omgeving een in een gemoedelijke en hartelijjke sfeer van ons diner genoten.
    Het eten was voortreffelijk en beslist is het een volgend bezoek de moeite waard,
    Ook de prijs sprak ons bijzonder aan.
    Wij hebben niet voor niets 4 tienen gegeven voor deze goed geslaagde avond.
    Aan een betere bereikbaarheid moet bijvoorbeeld de gemeente :
    Halderberge iets gaan ondernemen als zij hun gemeente graag willen promoten en aantrekkelijk willen maken voor de toerist ook de toeristen van de boten in hun mooie haven
    Addy uit Australie en Kees uit Oudenbosch

18. Kennis gemaakt met Livado door Sweetdeal-actie. Is heel goed bevallen! Keurige ontvangst, nette en vriendelijke bediening, persoonlijke aandacht van gastvrouw. We voelden ons echt welkom. Mooie, schone inrichting (ook toiletten). Prachtige locatie. Eten was perfect; ruim voldoende, goed warm, vlees was erg mals. Smaken waren goed, geen overheersende knoflook e.d. Van alle Griekse restaurants die we bezocht hebben, komt deze (zeker qua eten) op de eerste plaats. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

19. maarten

Heb hier met mijn vriendin heerlijk gegeten, mooie zaak, vriendelijke bediening en een fantastische kok die weet wat lekker is.. oftewel: super !

20. Wij zijn vandaag met zijn vieren hier gaan eten, helaas zal dit ook de laatste keer zijn.
    De eigenaresse was ronduit bot en onvriendelijk, bij de borden waren allemaal stukken uit waarschijnlijk door te hard ermee omgaan.
    We hadden een mixed grill voor 4 personen, nou als je dit ophad, had je nog honger, we kregen net zoveel eten als we eens op zijn tweeën hadden gehad. We moesten dus maar opnieuw frites en vlees vragen om met zijn vieren op een normale manier te kunnen eten.
    Het was niet echt druk, maar toen we een nagerecht wilden bestellen, waren de menukaarten op!
    Wij waren al vaker hier geweest, maar moet echt zeggen dat het alleen maar achteruit gaat met deze zaak.
    De vriendelijkheid is echt heel ver te zoeken, met het naar huis gaan wordt je niet netjes naar de deur begeleid maar vanuit de zaak wordt er gedag tegen je "geroepen"
    Kortom, geen succes en zeker niet meer voor herhaling vatbaar!!

21. Lilian Van Meir

Afgelopen vrijdag 8 juni met zijn viertjes naar Livado geweest. Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. Absoluut een compliment voor de gastvrijheid. De eigenaren en hun staf deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. We hebben heerlijk getafeld. Het eten is voortreffelijk en van erg goed nivo. Een mooie locatie aan de haven met een moderne inrichting.
    Lieve Thomas en Els, jullie krijgen van ons een welverdiende 10!

22. Altijd van succes verzekerd! Echt een aanrader, al diverse malen geweest en altijd top

23. Gister met een groep van 12 man gaan eten.
    We waren nagenoeg alleen, dus van lange wachttijden zeker geen last gehad. Eten was heerlijk, porties zelfs wat aan de grote kant! (Aanrader: asperges met ham!)

Bediening was vriendelijk en kundig, we werden uitgebreid geadviseerd over de ruime bierkaart.

Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Wij hebben hier een tijdje geleden gegeten en ik vind het zeker niet vreemd dat ze zijn opgegeven voor het programma knallen in de horeca. De bediening was zeer bot en absoluut niet vriendelijk naar ons. Het eten vonden we wel lekker daar niets te klagen over maar de bediening was echt heel erg. Er was nu ook weer heel ander personeel dan toen wij er waren. Ik kan wel begrijpen dat er een groot verloop is onder het personeel, maar ik hoop voor livado dat het een positieve verandering teweeg mag brengen. Hierdoor gaan wij het zeker nog eens proberen en zal ik hopelijk een positieve recensie schrijven. Ik wil er zeker nog even bij zeggen dat het eten zeker goed te doen was en daar zeker geen klagen over...

25. Wij komen er al lang. Het eten vinden we nog steeds prima.D.w.z. de hoofd gerechten. De bijgerechten zoals salades zijn t.o.v. het oude restaurant duidelijk achteruitgegaan.
    De prijzen vinden we dan weer wel schappelijk
    Ook de sfeer haalt het niet bij het oude griekse restaurant.Strak modern wat in niets aan Griekenland doet denken.De bediening..ja dat is iedere keer iemand anders.Laatst zelfs iemand die amper Nederlands sprak.Als ik dit zo terug lees klinkt het toch vrij negatief . Dat is jammer. Ze verdienen beter want ze zitten op een pracht locatie , doen erg hun best op je welkom te laten voelen en het is er schoon.

26. Chinees-Indisch Oudenbosch

Na lange tijd weer eens een maandmenu afgehaald. Een tas vol, was binnen 3 minuten klaar. Dus alles ligt al kant en klaar de hele dag te pruttelen en/of gerechten worden even in de magnetron gedaan. Thuisgekomen blijkt het geheel een smaakloze boel te zijn. Een gerecht gaat na een hap volledig in de kliko vanwege een verdachte smaak.
    Mensen die kritiekloos gaan voor grote porties voor weinig geld moeten hier vooral blijven komen, maar met lekker eten heeft het niets te maken. Zonde van het geld. Het zijn nog steeds dezelfde gerechten, porties, smaken etc. als 30 jaar geleden. Een chinees restaurant dat echt aandacht besteed aan vers, smaak en nieuwe gerechten zou wel eens een tophit kunnen worden in Oudenbosch.

3,4
  27. Chinees-Indisch Oudenbosch

2e Kerstdag hier gegeten. Er was een prima buffet met lekker en gevarieerd eten. Ook de vegetariers onder ons kwamen aan hun trekken. Adequater en gastvrije bediening. Prijs/kwaliteit was dik in order.
    Wij gaan nog eens terug.

28. Ik kwam wat laat door Valystaxi en was op weg naar concert Basiliek. Ontvangst was zeer welkom; de bistro gezellig vol. Prima ontvangst en bediening. Huiswijn is zwaar; goed. Meteen bij bestellen kwam er toastje zalm met verrukkelijke saus, mandje brood/liflafjes/koud water. Ik proefde matige tomatensoep i.p.v. bestelde kreeftensoep. De kogelbiefstuk was verrukkelijk van smaak en flinke protie. Dit sublieme vlees had iets anders verdient dan niet lekkere diepvriesgroente met snijkarteltjes in het schijfje wortel. Idem patat. Dit is een aandachtspunt voor de kok. De verlichting boven tafel was ruim. Voor een snelle hap veel te goed; voor romantsch samenzijn mist het de touch.

29. Rob van der Sloot

Na een warm welkom (de jassen werden netjes aangenomen en opgehangen - waar vind je dat nog) naar ons tafeltje gebracht. Gelijk de vraag of we iets wilden drinken. Erg netjes!
    Stokbrood vooraf was vers en erg lekker.
    We waren met 4 personen die allemaal wat anders gingen eten, maar alles kwam keurig tegelijk op tafel en smaakte tot in de puntjes! Telkens de vraag of alles goed en voldoende was. Echt aandacht voor hun gasten.
    Het is een keurige zaak met zeer nette toiletten (vind je ook niet overal). Leuke is dat je de keuken in kunt kijken dus je ziet vanalles. Gaan er vast nogmaals naar toe.