Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudenbosch verdeeld zijn.

Met onze kleinzoon (10 jaar ) uit eten gegaan. Hij koos geen kindermenu, maar nam spare ribs van de "grote"kaart. Wij vroegen hem nadat hij het eerste hapje nam wat hij ervan vond. Lekker antwoordde hij, maar at er verder niets meer van. Later bekende hij dat hij het maar gezegd had omdat er net een serveerster langs liep.
    Ik nam de "specialiteit "van de muur; Rib Eye per 100 gram te betalen. 340 Gr. à € 6 Per 100 gram.
    Van de 340 gram heb ik na veel ontleden ongeveer 200 gram op kunnen eten, de rest was pees. Vellen en zeen. (De rib eye was overigens in de keuken prima gebraden). De friet was niet knapperig gebakken, wat niet vreemd was omdat het van ongeschilde aardappels was. Het bijgeleverde brood was overigens van uitstekende kwaliteit.
    Een advies aan Nagelkerke: schoenmaker blijf bij je leest, ofwel BAKKER BLIJF BIJ JE OVEN.

Andy

Prima ambiance voor een brasserie, goede bediening, lekker gegeten voor een goede prijs. Niets te klagen, ga zo door. ;-)

Een paar weken geleden hier geluncht met vrienden, het was erg druk en er was geen plek meer buiten. Een enthousiaste medewerker kwam naar me toe om aan te bieden tafels en stoelen van binnen naar buiten te halen en een mooi plekje voor ons te zoeken. Uiteindelijk hebben we super lekker geluncht met een goede service en een gezellige sfeer.

Jammer dat deze is gesloten. Gelukkig goed opvolgende zaak op deze locatie.

Gister hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad op een prachtlocatie, met vriendelijk en attent personeel!

Tip: ook op de placemats nr's zetten van de gerechten, is handiger voor de 'notulist'

Online gereserveerd. Tot onze verbazing was er plek voor de volgende dag. Normaliter moet je ruim van te voren reserveren heb ik mij laten vertellen, omdat het zo goed loopt.
    Bij aankomst stonden we niet op de lijst. Gelukkig werd er naar een oplossing gezocht en kregen we alsnog een tafel toegewezen (thuis nogmaals gecontroleerd en reservering was gewoon goed gegaan).
    Bediening super aardig, kwamen wel erg vaak langs voor drinken. Het was vol.
    In het begin gingen de gerechten nog redelijk vlot. Toen het wat drukker werkt werd de wachttijd wel iets langer, logisch. Helaas werd het eten ook kouder opgediend. Het leek erop dat de keuken het wel kon bijbenen alleen de bediening niet.
    Al met al toch een geslaagde avond gehad met 2 kinderen erbij. Gerechtjes waren van voldoende tot goed en dat kwam toch voor het merendeel door de niet warm genoeg opgediende gerechtjes dan. Koude kipsate wordt dan al snel taai, de satesaus koud en te dik. Hetzelfde bij een varkenshaasje, dat wil je warm en mals hebben. Had ook het idee dat, ook al zaten er sauzen op, de hoofdgerechten redelijk flauw van smaak waren. Gelukkig waren de voor en nagerechten wat dat betreft prima.
    Wij komen toch zeker nog een keertje terug om nog een 2de indruk op te doen.

Zeer gezellige restaurant met klantvriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is met zorg bereid en wordt op een leuke manier op de borden gepresenteerd. Zelfs de handgemaakte toetjes waren niet te versmaden. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Aanrader. Reservering was snel geregeld.

Kwaliteit van het ijs is hard achteruit gegaan t.o.v. voorgaande zomers. Smaakt niet 'huisgemaakt' meer, eerder als fabrieksijs waar zelf nog wat garnering aan wordt toegevoegd. Jammer!

PPS (Mona Lisa), een zaak waar ik vaak kom. Vriendelijke bediening, aardige eigenaar. Ditmaal een avondje met vrouw en kinderen. Ondanks prachtig weer en koopavond was restaurant en terras compleet verlaten. Voorgerechten, brood (originele vorm!) , soep, anti pasti (gegrilde groenten) en scampi-spiezen waren werkelijk geweldig. Veelbelovend! Het hoofdgerecht bestond uit pizza en spareribs. Deze laatsten waren prima, maar ws zo standaard (voorgekookt) aangeleverd. Pizza's waren echter smakeloos. Zo smaken pizza's als je zelf thuis wat experimenteert. Onze jongste mocht wel mee in de keuken om de pizza samen te maken. Compleet met kokskostuum. Helemaal top! Fantastische ervaring. Toiletten verdienen een opknapbeurt en behoorlijk wat schoonmaakinspanningen. Gangetje van restaurant naar terras lag bezaaid met peuken en lege dozen. Prijs van een kleine 100 euro (inclusief de nodige drank) was teveel voor het gebodene. Al met al een gemengde ervaring met een goedwillende kok\eigenaar, heerlijke voorgerechten, maar wat teleurstellende smaaksensatie vwb de pizza's.

Kees van de Sande

Lekker en goed gegeten voor een betaalbare prijs.

We hadden niet de mooiste plek zo kort bij de deur en we weten zeker dat de meeste gasten niet hadden gereserveerd, dus dat is dan toch jammer.
    Het zat vol, een goed teken en dat klopte ook. Het eten was uitstekend al duurde het allemaal wat lang voor een eetcafe. De bediening was prima en attent, hoewel de uitspraak:"uw eten komt zo", met enige korrels zout moet worden genomen.
    De prijzen zijn echt schappelijk, maar betalen met een CC kan er niet. Honden zijn er schijnbaar welkom, wat nmm gewoon niet kan en waar ook geen melding van staat op de homepage.

Ec midavaine

De bediening was superaardig en deden echt hun best maar op een of andere manier werkt het systeem niet. Erg lang wachten op het eten... ook de tafels rondom ons zaten meer zonder eten dan met. De kwaliteit van het eten was echt niet goed. Erg jammer want de locatie is super, en het hele tapas-gerechten-idee ook. We hebben er ondanks dat een leuke avond van gemaakt, (de wijn was overigens heerlijk😉). Ik ga volgende keer gewoon weer ergens anders en lekker eten!

Joke de rijk

Heel vies en koud eten. Het vlees helemaal verpietert... Bah!!

Michel

Aangezien ik vind dat de oude reacties geen goed beeld vormen van de zaak op dit moment, geef ik ook eens een review.

De eigenaar is heel passioneel over zijn zaak en als je hem vraagt naar zijn producten hoor je ook dat zijn hart er echt in ligt. Dit smaak je dan ook aan de frieten! Aangezien ik een Belg ben, zijn frieten voor mij heel belangrijk. Ik heb een hekel aan harde frieten en daar heb ik tegenwoordig nooit meer last van.

Er is nu ook niks meer op te merken aan de frieten. En voor de kinderen staat er een slushpuppy machine. Lekker voor in de zomer!

Na een verbouwing kan je er nu ook lekker zitten. Dit is wel zo leuk en ontbrak eerst nog.

Ik moet zeggen. Ik heb de zaak in de loop der jaren zien evolueren van een zaak met middelmatige productie naar een frietkot dat zich kan toevoegen aan de Belgische frietkoten.

Enige opmerking: jammer genoeg geen bicky burger van Mora! Anders kreeg hij wat eten betrof een 10!

17. Shoarma Oudenbosch

Floortje

Op de site stond saté schotel, ik kreeg kip op een verkoold gebroken stokje in bruin water (satésaus blijkbaar) gelukkig was mijn vriend wél tevreden met zijn sparerib schotel. Als vaste klant ben ik beter gewend, dit was vatsig.

Gisterenavond hier gaan eten en wat hebben we heerlijk gegeten. Super sfeer en super vriendelijke lieve mensen waardoor je je meteen thuis voelt. Echt een aanrader. Hier gaan we vaker heen

Met grote groep (11 personen ) gegeten.
    iedere gang duurde 1 uur... Dus met honger naar huis. Bezwaar aangetekend dat het zo niet kan en als tegemoetkoming gratis koffie beloofd... en dan toch nog op de rekening zetten!
    Gedurfd en onbeschoft. Dus wij zeggen nee tegen t' Zusje Oudenbosch. Doe het niet...

Het is er gezellig, goede service en een leuke prijs.

Vandaag daar gegeten met 16 personen, en wat een teleurstelling! Vlees tapas zijn niet te eten, vet eraan en droog. Sausjes die bij een aantal tapas op de kaart er bij stonden, zaten niet erbij als je het opgediend kreeg. Bediening slecht, je kwam bijna om in de vaat op tafel omdat het domweg niet afgeruimd werd. Rondes eten kreeg je om de 3 kwartier, terwijl je tijdig het ingewikkelde lijstje had klaar gelegd. Een fles water deden ze een 20 minuten over om te brengen. Bloedheet binnen, de verwarmingen stonden gewoon aan terwijl er 60 mensen binnen zaten.
    Echt nog nooit zo'n slecht restaurant getroffen. 1x nooit meer!! Ik heb er eigenlijk verder geen woorden meer voor zo slecht, tegen een hoge prijs per persoon. En dat voor mijn schoonouders zoveel jaar huwelijk feestje. Wij hebben daar ons mond maar gehouden, omdat het anders erg vervelend was voor hun.

Angelique franken

Heerlijk gegeten, alleen duurde het erg lang voordat we de gerechtjes kregen. We hadden best nog wat gelust, maar de keuken bleek al gesloten. Dit was een beetje jammer.

Te zout waren de fritten.lange wachttijd.waren slechts 13 man.
    Vlees en mosselen waren perfect gebakken.

25. Chinees-Indisch Oudenbosch

Wij hebben gisteren met z'n drietjes Tipan Mandarin gegeten. Het was heerlijk en de manier hoe het geserveerd wordt is zeker spectaculair. Zeker voor herhaling vatbaar!

Kees Ripmeester

Kees Ripmeester

28. Chinees-Indisch Oudenbosch

Gisteren 4 persoons kanton rijsttafel afgehaald. Wij hebben er echt van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gisteren met 4 personen gegeten bij 't Zusje en bij elkaar bijna alles van de kaart gehad en ik kan alleen maar zeggen dat alles formidabel gesmaakt heeft. Ruime keuze, vriendelijke bediening en een gezellige ambiance voor een redelijk betaalbare prijs, voor mij een dikke 10...

Jan de Krijger

Heerlijk gegeten. Prima bediening, vriendelijk en gastvrij. We komen hier graag nog eens terug.