Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudenbosch verdeeld zijn.

3 keer geen drinken gekregen, een uur gewacht op onze 1e gang en vervolgens 4 keer niet onze bestelling gekregen. Eten was verder goed, zeer jammer dat de bediening zo slecht was.

Gerda de Jong

Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Vooral de pasta is een aanrader!

Na veel (negatieve) recensies online te hebben gelezen, was ik een beetje huiverig om hier te gaan dineren. Bij binnenkomst was ik echter al aangenaam verrast; het is wat kleinschaliger, wat ook de sfeer gezellig en huiselijk maakt. Iedere ronde kon je twee dingen van het menu kiezen en nadat het bestelbriefje werd opgehaald, hebben we maximaal 15 minuten moeten wachten voor de gerechtjes op tafel kwamen. Ook goed warm, veel keuze en erg gastvriendelijk personeel. Misschien kwam het doordat het restaurant niet helemaal vol zat, dat de doorlooptijd lekker liep. Een ander groot voordeel is dat je niet wordt weggekeken na een aantal uur, wat bij de grotere "vreetschuren" wel vaak na 2 uur al gebeurd. Totaal 7 rondes weggewerkt in een tijdsbestek van 3,5 uur. Ruim boven verwachting! Hier kom ik zeker graag terug!

Geweldig gezellige brasserie. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Bediening uitstekend. Ontzettend lieve mensen.

5. Shoarma Oudenbosch

Amko

6. Shoarma Oudenbosch

M.C.

2 uur!! wachten op je eten, 2x bellen en te horen krijgen dat ze eraan komen (ritje van 5 minuten) bezorger vind het ook niet nodig om excuus te maken, alleen 'het is feestdag' met een lachje erna. Bel gewoon even als bedrijf wanneer het langer dan een uur gaat duren en ben eerlijk tegen je klant. Zo raak je mensen kwijt! Dus bij deze, tot NOOIT weer.

7. Shoarma Oudenbosch

M.C.

8. Snackbar Oudenbosch

Sandra Ikke

2x pizza besteld en beide keren vettig en aangebrand.

10. Shoarma Oudenbosch

Wij bestellen hier regelmatig eten en dat smaakt altijd goed.
    Het is alleen niet altijd even warm.

Peter de ruyter

Goed eten
    Goede bediening niet te lang wachten
    Helaas tafel gehad waar het behoorlijk steenkoud was door tocht en ijzige muren
    Zeer donkere gordijnen maken het een beetje sombere sfeer van het geheel
    Neem altijd een leesbril mee kaart zeer slecht te lezen zo klein
    Algemeen cijfer een 7.5
    Mvg peter

Heerlijk eten en een ongedwongen sfeer.

Bram Hommel

Wij hebben met 4 personen op 8 februari bourgondisch genoten. Gezelligheid en sfeer was er in heel het restaurant. Met degene die verjaren te feliciteren betrekt men iedereen erbij. Ook het zingen van de gastvrouwen en -heren wordt menigeen stil. Wat een talent. Zij kunnen wel een koor vormen.
    De prijs kwaliteit/verhouding was uitstekend. Ook onze gastvrouw Kemi verdient een dikke pluim. Heel attent houdt zij alles in de gaten en uiteraard en compliment voor de koks. In no time staat het gekozen menu op tafel. Kom je iets tekort ligt het aan jezelf. Wij komen beslist binnenkort weer terug.
    Ga zo door. Een compliment en een warme groet,
    Bram Hommel

Heerlijk gegeten leuke bediening en gezellige sfeer tot de volgende keer.

Maria

16. Chinees-Indisch Oudenbosch

R.Fernandes

Wel een aanrader. Niet duur maar wel lekker. Is de moeite waard?

Anne Marie Bevers

Nadat we 4 x bij Zusje Bergen op Zoom met volle tevredenheid hadden gegeten wilden we Oudenbosch uitproberen. We dachten alle Zusjes zijn gelijk. Helaas is dat niet waar. In Oudenbosch moesten we steeds 25 minuten wachten na het invullen van tapaslijst. Wel kwamen ze vaak vragen wat we wilden drinken. Dat is immers verdienen voor hen. Dit was eens maar nooit meer.
    Voortaan weer altijd naar Bergen op Zoom
    Dat is een en al lof!

Een paar dagen geleden hier geluncht met mijn man en dochtertje, we werden hartelijk ontvangen door de eigenaar. De koffie was hier super lekker en het eten heerlijk! Als ik weer in Oudenbosch ben kom ik zeker terug! Zeker een aanrader dus.

19. Chinees-Indisch Oudenbosch

Het was uitzonderlijk druk in het dorp wegens een groot evenement. Alle restaurants zaten vol en de zelfbedieningsbakjes bij Mandarin redden ons van een lege maag stelden ons zeer tevreden. Lieve kelnerinnen. Het enige wat echt niet goed was was de tomatensoep die te zoetzuur was; de eerste hap kwam als een klap aan in de mond, zo verschrikkelijk zoetzuur. In de haast misschien een paar eetlepels extra mononatriumglutamaat in de pan gegooid, zo leek het wel.

20. Chinees-Indisch Oudenbosch

Ivo Romein

Met onze kleinzoon (10 jaar ) uit eten gegaan. Hij koos geen kindermenu, maar nam spare ribs van de "grote"kaart. Wij vroegen hem nadat hij het eerste hapje nam wat hij ervan vond. Lekker antwoordde hij, maar at er verder niets meer van. Later bekende hij dat hij het maar gezegd had omdat er net een serveerster langs liep.
    Ik nam de "specialiteit "van de muur; Rib Eye per 100 gram te betalen. 340 Gr. à € 6 Per 100 gram.
    Van de 340 gram heb ik na veel ontleden ongeveer 200 gram op kunnen eten, de rest was pees. Vellen en zeen. (De rib eye was overigens in de keuken prima gebraden). De friet was niet knapperig gebakken, wat niet vreemd was omdat het van ongeschilde aardappels was. Het bijgeleverde brood was overigens van uitstekende kwaliteit.
    Een advies aan Nagelkerke: schoenmaker blijf bij je leest, ofwel BAKKER BLIJF BIJ JE OVEN.

Andy

Prima ambiance voor een brasserie, goede bediening, lekker gegeten voor een goede prijs. Niets te klagen, ga zo door. ;-)

Een paar weken geleden hier geluncht met vrienden, het was erg druk en er was geen plek meer buiten. Een enthousiaste medewerker kwam naar me toe om aan te bieden tafels en stoelen van binnen naar buiten te halen en een mooi plekje voor ons te zoeken. Uiteindelijk hebben we super lekker geluncht met een goede service en een gezellige sfeer.

Jammer dat deze is gesloten. Gelukkig goed opvolgende zaak op deze locatie.

Gister hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad op een prachtlocatie, met vriendelijk en attent personeel!

Tip: ook op de placemats nr's zetten van de gerechten, is handiger voor de 'notulist'

Online gereserveerd. Tot onze verbazing was er plek voor de volgende dag. Normaliter moet je ruim van te voren reserveren heb ik mij laten vertellen, omdat het zo goed loopt.
    Bij aankomst stonden we niet op de lijst. Gelukkig werd er naar een oplossing gezocht en kregen we alsnog een tafel toegewezen (thuis nogmaals gecontroleerd en reservering was gewoon goed gegaan).
    Bediening super aardig, kwamen wel erg vaak langs voor drinken. Het was vol.
    In het begin gingen de gerechten nog redelijk vlot. Toen het wat drukker werkt werd de wachttijd wel iets langer, logisch. Helaas werd het eten ook kouder opgediend. Het leek erop dat de keuken het wel kon bijbenen alleen de bediening niet.
    Al met al toch een geslaagde avond gehad met 2 kinderen erbij. Gerechtjes waren van voldoende tot goed en dat kwam toch voor het merendeel door de niet warm genoeg opgediende gerechtjes dan. Koude kipsate wordt dan al snel taai, de satesaus koud en te dik. Hetzelfde bij een varkenshaasje, dat wil je warm en mals hebben. Had ook het idee dat, ook al zaten er sauzen op, de hoofdgerechten redelijk flauw van smaak waren. Gelukkig waren de voor en nagerechten wat dat betreft prima.
    Wij komen toch zeker nog een keertje terug om nog een 2de indruk op te doen.

Zeer gezellige restaurant met klantvriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is met zorg bereid en wordt op een leuke manier op de borden gepresenteerd. Zelfs de handgemaakte toetjes waren niet te versmaden. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

Aanrader. Reservering was snel geregeld.

Kwaliteit van het ijs is hard achteruit gegaan t.o.v. voorgaande zomers. Smaakt niet 'huisgemaakt' meer, eerder als fabrieksijs waar zelf nog wat garnering aan wordt toegevoegd. Jammer!