Het Vrolijke Schaap in Oudenbosch

In de straat of op parkeerterrein op loopafstand

Station Oudenbosch op ca. 400 mtr.

• High tea: € 18,95

1281967776 81
1411926039 91
1419145943 91
1520224592 91

1. Geweldig gezellige brasserie. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Bediening uitstekend. Ontzettend lieve mensen.

2. Zeer gezellige restaurant met klantvriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is met zorg bereid en wordt op een leuke manier op de borden gepresenteerd. Zelfs de handgemaakte toetjes waren niet te versmaden. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

3. Kees van de Sande

Lekker en goed gegeten voor een betaalbare prijs.

4. Gisterenavond hier gaan eten en wat hebben we heerlijk gegeten. Super sfeer en super vriendelijke lieve mensen waardoor je je meteen thuis voelt. Echt een aanrader. Hier gaan we vaker heen

5. Het is er gezellig, goede service en een leuke prijs.

6. Jan de Krijger

Heerlijk gegeten. Prima bediening, vriendelijk en gastvrij. We komen hier graag nog eens terug.

7. Alleen jammer dat er gerookt werd op het terras dat is niet zo lekker als je zit te genieten van je eten op het terras.

8. Vanavond samen heerlijk gegeten en gedronken. Huiswijn is goed en het eten was ook top. Bediening is ook goed en zeer gastvrij. Huiselijke sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug! Bedankt.

10. Reeds 2x hier geweest. Beiden keren een geweldige avond gehad. Heerlijk eten, goede bediening. Je wordt echt verwend ! Op naar de volgende keer.

11. Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Daarnaast rust, geen gejakker, voldoende aandacht!
    Prima gastheer en gastvrouw. Komen zeker nog een keer terug!

12. Altijd perfect! Vriendelijk, gastvrij en heerlijk gevarieerd eten! Fantastisch om een dergelijk restaurant in ons dorp te hebben!

13. 4 vrienden

We hebben alle 4 genoten van de heerlijke lunch. Het eten zag er keurig verzorgd uit. Een gezellig, schoon restaurant waar je je echt gast voelt.

14. Het was weer een feestje de "wildavond" het was voortreffelijk een echte aanrader.

Ron de gerechten waren weer perfect.

De wijnen van Gall&Gall waren bijzonder goed en is weer voor herhaling vatbaar.

Tot de volgende keer

15. Zaterdagavond heerlijk samen hier gegeten. Het is ons prima bevallen. Alles was perfect in orde en af. Zelfs een fles water werd op tafel gezet. We hadden een drie-gangen menu zonder de drankjes voor €29,95, een prima keuze. Vriendelijke mensen, prima bediening. De mosterdsoep was heerlijk, het varkenshaasje idem dito om over het toetje maar te zwijgen (zie foto). Fantastisch!! Een aanrader!!!

16. Hier heb ik maar 1 woord voor nodig: fantastisch!
    Wij hebben hier al vaak gegeten en zijn nog nooit teleurgesteld. Het eten, de bediening, alles is gewoon geweldig. De kaart wisselt regelmatig, zodat we vaak terug willen komen. We voelen ons wel een beetje kind aan huis worden. De biefstukken en vis van de dag zijn (onder andere) echte aanraders.
    Nu ik dit berichtje zo typ, krijg ik weer zin om te gaan!

17. Heerlijk gegeten, super bediening. Gezellig en attent en met volle overgave bedient. Ook hondje mee, geen probleem. Lekker plaatsje om de hoek, niemand last van ons.

18. Fam. van Weeghel

Onze eerste kerst dat we uit eten waren is ons super bevallen.
    Zoals we gewend zijn van het Vrolijke schaap was het weer voltreffelijk.
    De super vriendenlijke gastvrouw en gastheer hebben ons weer heerlijk verwend.
    De goede combinatie van wijn en eten was weer goed uitgekozen.
    De kok kan zeker koken het is altijd kwaliteit wat we krijgen.
    Zeker een aanrader om er lekker en relaxt te gaan eten.

19. Supergezellige brasserie waar je heerlijk kunt eten.

Wij zijn al verschillende keren hier geweest en het is iedere keer weer geweldig,het is ons nog nooit tegengevallen.
    De gastheer en vrouw zijn heel vriendelijk en attent en de kok overtreft alle verwachtingen en weet ons iedere keer weer te verrassen.

De thema-avonden zijn een echte aanrader en moet je hebben meegemaakt.

20. Leo 1744 punten

Hartelijke ontvangst. Eten klaargemaakt met liefde en geserveerd met Brabantse gastvrijheid. Het smaakte uitstekend. Een Liefmans on the rocks paste er prima bij. Aanbevolen!

21. John Den Haan

22. Altijd van succes verzekerd! Echt een aanrader, al diverse malen geweest en altijd top

23. Gister met een groep van 12 man gaan eten.
    We waren nagenoeg alleen, dus van lange wachttijden zeker geen last gehad. Eten was heerlijk, porties zelfs wat aan de grote kant! (Aanrader: asperges met ham!)

Bediening was vriendelijk en kundig, we werden uitgebreid geadviseerd over de ruime bierkaart.

Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Ik kwam wat laat door Valystaxi en was op weg naar concert Basiliek. Ontvangst was zeer welkom; de bistro gezellig vol. Prima ontvangst en bediening. Huiswijn is zwaar; goed. Meteen bij bestellen kwam er toastje zalm met verrukkelijke saus, mandje brood/liflafjes/koud water. Ik proefde matige tomatensoep i.p.v. bestelde kreeftensoep. De kogelbiefstuk was verrukkelijk van smaak en flinke protie. Dit sublieme vlees had iets anders verdient dan niet lekkere diepvriesgroente met snijkarteltjes in het schijfje wortel. Idem patat. Dit is een aandachtspunt voor de kok. De verlichting boven tafel was ruim. Voor een snelle hap veel te goed; voor romantsch samenzijn mist het de touch.

25. Komende uit het culinair verwende Den Haag met vrienden uit Hoeven aten wij hier na dit restaurant via deze site te hebben uitgekozen. Een goede keuze. Gewoon eerlijk en ouderwets goed bereid eten in combinatie met een warme en attente gastvrijheid/bediening van de eigenaren zelf. Deze man weet ook wat hij schenkt, Brabants kloosterbier, La Trappe en een uitstekende en betaalbare Rhone, Ch. La Borie.
    Alles vers en gemoedelijke porties. Met name de runderstoof in bier maar zeker ook de kogelbiefstukken waren zalig. Voor koffie werd 't te laat. Echter omdat we de laatsen waren, ging de vintage juke-box nog even aan, met alle 50/60ies classics!! Wat een leuke mensen en wat een mooie avond was het. Als we weer in de buurt zijn, zijn wij van de partij.
    Groetjes Michael

26. Weer heerlijke gegratineerde oesters gegeten een echte aanrader. Was weer top.
    Het wildmenu ziet er weer heerlijk uit.
    Gaan we gauw weer eens proberen.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is er altijd gezellig.Leuke
    locatie.

27. We hebben hier regelmatig heerlijk gegeten. Het is een klein restaurant waar je ook op het terras achter kunt zitten.

De kwaliteit en de hoeveelheid van het eten is prima. De bediening is vlot en vriendelijk.

Wij blijven terugkomen!

28. R. 133 punten

Ik ben hier inmiddels al 5x wezen eten; dit is het restaurant waar ik het liefste naartoe ga!

Je wordt vriendelijk welkom geheten, de service is uitstekend en je hoeft ook niet echt lang te wachten voor je eten wordt opgediend. Het eten is altijd super!

Je krijgt ruim voldoende opgediend, dus je gaat zeker niet met honger naar huis!

Helemaal top.

29. fam. de koning

Gisteravond als afsluiting van onze meivakantie hier gegeten.

Wat was dit geweldig lekker en goed, petje af voor de kok.

Aan de buitenkant niet te zien dat hier zo een gezellige brasserie achter ligt.

Alles wat we gegeten hebben en dat was p.p. verschillend, was meer dan perfect en ook nog eens betaalbaar.

Fijne rustige bediening.

Het cijfer 10 is eigenlijk nog te weinig.

Een aanrader, wij komen hier zeker nog terug.

30. Voor het eerst dit restaurant bezocht tijdens de thema-avond "Spaanse lente" met heerlijke Spaanse gerechten en een prima bijpassend wijnarrangement.

De sfeer is zeer gemoedelijk en de bediening erg attent en hartelijk. De inrichting is gelukkig niet koud en zakelijk, maar heeft een heerlijk "ouderwets huiskamergevoel".

We zullen dit restaurant zeker veel vaker bezoeken.

31. Heel lekker gezeten en gegeten.

Echt een aanrader, prima bediening, vlotte service en goed eten. Misschien dat de chef de aardappelschijfjes kan vervangen door iets anders.

De rest van het eten was zo goed dat de aardappelschijfjes er niet bij pasten.

Dik tevreden, komen zeker terug en kan iedereen dit restaurant aanbevelen.

32. Op een zaterdag gegeten, geweldig was het!.

Vriendelijke bediening en het eten was er top.

We hebben erg genoten van ons avondje bij Het Vrolijke Schaap.

We komen graag terug om ons te laten verrassen door het goede personeel.

De prijs kwaliteit was erg goed.

Het is echt een hele goede aanrader om een keer te gaan eten bij Het Vrolijke Schaap.

Met vriendelijke groeten,

Familie Mens.

33. Ik heb inmiddels drie keer gegeten bij brasserie het Vrolijke Schaap. Wat opvalt is de enorme gastvrijheid en de kwaliteit van het eten. Helemaal super! Je voelt aan alles dat deze mensen een enorme passie hebben voor het vak en dat echt alles in het werk wordt gesteld om de klant een heerlijk culinair avondje uit te bezorgen. Wat mij betreft is dit het restaurant in Oudenbosch. Ik kom zeker snel weer langs!

34. Eten is goed. Bediening hartelijk. Prijs/kwaliteit goed. Sfeer/ambiance uitstekend.

Maar je moet hier wel een avond voor uittrekken. Bediening duurt heel lang en met vol restaurant nog langer. Dit is beslist het enige (grote) minpunt.

35. Wij hebben gisterenavond met een goede vriend van ons bij jullie gegeten.

Het eten was weer super! Over enkele weken zijn we weer van de "Party". Het is héél netjes en gezellig.
    We maken zeker "reclame" voor jullie. Jullie zijn gezellige en leuke mensen.

Ga zo door, en natuurlijk een dikke pluim voor de kok.

36. Eten was redelijk. Had als hoofdgerecht mosselen, maar deze waren duidelijk niet goed schoongemaakt dus het zand zat overal... Niet echt een feest dus! Het personeel was erg aardig en hield wel van een geintje, maar vreselijk langzaam! Wij waren met 7 personen, maar dit kon de keuken en het personeel duidelijk niet aan. Wij arriveerden om 18.15 en stonden pas om 21.30 buiten en dit lag niet aan het natafelen, want na het laatste gerecht hebben wij meteen de rekening gevraagd vanwege het lange wachten.

37. Een familie uit Dordrecht

Zaterdagavond heerlijk gegeten in "Het Vrolijke Schaap".

Kwaliteit en hoeveelheid prima.

Bediening is vlot en gezellig.

Klein minpuntje is de privacy, de tafeltjes staan dicht bij elkaar.

Al met al: EEN AANRADER.

38. Gisteravond nam ik mijn ouders en goede vrienden mee naar Brasserie het vrolijke schaap, ze waren er nog nooit geweest, en ook zij waren zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten, de sfeer en de bediening.

Middels deze weg wil ik Fam van de Merwe weer bedanken!

Brasserie het vrolijke schaap is een echte aanrader!

39. Eén van de betere restaurants in haar prijsklasse in de omgeving. Goede kaart, altijd weer heerlijk eten en ontspannen sfeer. Ga zo door!

40. Een familie uit Oudenbosch

Gezellig klein restaurant met enthousiaste eigenaren, waaronder een uitstekende kok. Leuke kaart, goede kwaliteit/prijsverhouding en vriendelijke bediening.

Wij komen hier graag.

41. Eten is heerlijk, prijs is prima, bediening aardig, kortom: hier komen we graag terug!

42. Gerton Broos

zeer lekker gegeten goede gezellige sfeer uitstekende bediening.

43. Alhoewel eten niet slecht en prijs redelijk was dit restaurant iets oubollig, qua presentatie en enthourage.

44. Lydia L

Lekker gegeten, niet zo heel veel keus op de kaart, maar de prijs viel wel erg mee.

45. Een echte aanrader!