Nieuwste foto's in Oudenbosch

Laatste updates in Oudenbosch

1. Rob Doornbos's profielfoto
    Rob Doornbos heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Oudenbosch

Eten afgehaald. Besteld 2 loempia's, 1× wontonsoep. De loempia's zonder kip maar vol met ei! ?! ? De wontonsoep zat weinig smaak aan, zat volgens mij geen vlees in of iets wat voor vlees moest doorgaan.

Heel weinig Aziatisch uitstraling binnen. Advies: Aziatisch kok in dienst nemen.
    Nu een van de slechtste restaurants. Heel jammer. Was eerst een top restaurant.

Eten 4
    Uitstraling 4
    Medewerkers 7

2. Solana's profielfoto
    Solana heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Oudenbosch

Beste restaurant aardig personeel leuke sfeer

3. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Glutenvrij eten hier is rampzalig... alles word weggelaten. Waardoor je 1 coquille met niks krijgt na een half uur. Daarna biefpuntjes zo weinig met niks erbij🤣🤣

Je krijgt hier je buik niet vol.

Tempo van serveren is traag. Personeel staat wel aan de bar gezellig te kletsen.

2,7
  4. J Breugelmans's profielfoto
    J Breugelmans heeft een recensie geschreven voor Mandarin

J Breugelmans

Ik ben voor de 2e keer geweest bij deze, de vorige eigenaar was veel beter, ik rij wel wat verder want hier kom ik niet meer, gewoon slecht. Voor mij een 5-

3,5
  5. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor 't Proeverijtje

Sfeer is gezellig, zowel binnen (we hebben 1 diner ervaring) als buiten bij mooi weer op het terras.
    Eerste ervaring was dat we met de fiets kwamen en gelijk door de eigenaresse werden gemaand (onvriendelijk) om de fietsen elders te plaatsen. Dezelfde eigenaresse kwam de tweede keer bij het opnemen van de bestelling kortaf directief op ons over, niet echt klantvriendelijk.
    Het diner is samen te vatten als zijnde eten wat je echt overal in iedere keuken kunt verwachten waar geen kok werkt. Alsof het door een huisman cq huisvrouw zonder kookervaring was klaargemaakt. Matig en dan ben ik positief!
    De man, eigenaar, is aardig en benaderbaar. Er is geen echt horeca hart aanwezig… jammer. Het bedrijf staat nu te koop, wat zou de echte reden zijn?

6. Arroyo's profielfoto
    Arroyo heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Laat ik positief beginnen: alles wat ze serveren smaakt, en het is een mooie zaak.
    Dat was het. De bediening is duidelijk niet geschoold. Hun manier van serveren is de gasten bordjes door te laten geven. De porties zijn belachelijk klein en de prijs daarvoor is belachelijk hoog. Het duurt allemaal vreselijk lang en de zaak zat nog niet eens vol. Niet voor herhaling vatbaar.

4,9
  7. N Noordijk's profielfoto
    N Noordijk heeft een recensie geschreven voor 't Proeverijtje

N Noordijk

Afgelopen vrijdag hadden wij gereserveerd bij de Proeverij in Oudenbosch. Bij aankomst zei de eigenaar echter dat de hulphond van mijn zus die in een rolstoel zit niet binnen mocht, de eigenaar gaf aan dat het erg druk was en dat ik het had moeten melden bij de reservering.
    De eigenaar was blijkbaar niet op de hoogte dat een hulphond niet geweigerd mag worden, daarom had ik het ook niet aangegeven, omdat je dan op voorhand al gediscrimineerd wordt. We zijn daarop weggegaan en ergens gaan lunchen waar de hond wel binnen mocht. Voor ons geen proeverij meer

8. Mulders's profielfoto
    Mulders heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Oudenbosch

Eten besteld bij mandarin in Oudenbosch. Soepje mandarin wat normaal pittig is was smaakloos. Daarna bami besteld met kip met groente. De kip gaan zoeken maar was niet veel aanwezig. En het eten was smaakloos.

9. Pk's profielfoto
    Pk heeft een recensie geschreven voor Turan

Snel bezorgd en warm, heel vriendelijke bezorger alleen daarvoor zou ik gewoon weer bestellen! Geweldige bezorger!😁

10. Helga Hage's profielfoto
    Helga Hage heeft gereageerd op een recensie van 't Proeverijtje

Een vissoepje delen???? Mevrouw denk toch aan de Horeca die het heel erg moeilijk hebben gehad. En nog steeds daar personeel moeilijk te vinden is.
    U zou u moeten schamen.

11. Ineke Bleij's profielfoto
    Ineke Bleij heeft een recensie geschreven voor 't Proeverijtje

Ineke Bleij

Op 13 maart 2022 wilden mijn partner en ik tussen de middag een klein hapje eten en omdat er die avond.al een 3-gangenmenu gepland was wilden wij een vissoep (€13.50!!) delen. Ons werd verstaan gegeven dat dit niet kon. Wat klant-onvriendelijk!!! Wij hebben onze drankjes afgerekend en hebben uiteraard niets gegeten daar!

12. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Nagelkerke

Wilde koffie drinken… een man voor ons bestelde koffie en een appellant… bevroren! Echt een aanfluiting. Wie zijn maar gelijk weg gegaan… niets meer genomen en hun bedankt…
    Geen interesse meer voor klanten… ze zetten het zo voor je neus en zoek het maar uit. Heel erg slecht. Was er al ruim 2 jaar niet geweest na laatste ervaring(rond uit slecht). Gaf ze voordeel van de twijfel. Net als andere review geen commentaar. In begin was hij goed… Zelfs de kinderijsjes geen slagroom meer onderin. Voor het lekken. Voor mij geen nagelkerken meer.

13. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Nagelkerke

Wat zonde zo goed je in het begin was zo slecht is het nu… Schoenmaker blijf bij je leest… Hij is achteruit gegaan, gebak dat bevroren is, wc smerig, gewoon te weinig personeel, eerst perfecte koks nu niet meer.

3,9
  14. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Schuiven

Eerder deze week, afspraak was uitgelopen, wij hadden al honger en thuis koken zou voor ons te laat worden. Mijn vrouw had zin in een frietje en wij reden toen door Oudenbosch. Frietje gehaald en in de auto opgegeten gezien de toen geldende corona beperkingen.
    Er staat een frietsnijmachine, maar voor de show denk ik want de friet was het niveau van de diepvries groothandel, slap en smaakloos. De mayonaise uit de bekende groothandel emmer en de bijgekochte snacks zoals een vega kroket en gehaktbal waren tevens beneden ieder niveau.
    Kortom een slechte ervaring, echt smakeloos.
    Het cafetaria ziet er mooi en ruim uit, dat is het enige pluspuntje wat ik kan bedenken. Jammer!

2,4
  15. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Al meerdere keren bij 't zusje in Oudenbosch geweest, laatste keer was een stuk minder dan de vorige keren. Moesten vragen om de bestelkaarten, eten was in het begin vd avond goed, later op de avond werd dit minder, vlees te lang gebakken of niet goed gaar. Personeel is wel vriendelijk maar er zit geen duidelijke structuur in, nemen bestelling van de drank op en 2 minuten later komt weer iemand vragen wat we willen drinken.
    Kregen op het eind de verkeerde rekening van een andere tafel, personeel had er nog lol in ook. Al met al, erg jammer.

16. N prescher's profielfoto
    N prescher heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Wij zijn er voor de coronatijd ook al eens geweest en toen was het super goed eten, maar nu hebben we zoiets van voor ons niet meer en veelste duur voor verhouding wat je krijgt. Je mag maar 2 dingen bestellen per keer.
    En ik denk dat ze niemand overhouden als ze op deze manier door gaan.

2,3
  17. Cvandervlist's profielfoto
    Cvandervlist heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Veel keten bij zusje geweest. Maar nu in Oudenbosch. Wat een slechte zaak. Wijn was zuur bonnetje van eten kwijt 60 min. Op eten gewacht. Pittabroodjes zonder shoarma. Toen pittabroodjes met koude shoarma. Saté verbrand en super zout. Vis met paling maar de paling was zoek. Tonijn niet in de gerechtjes. Om 10.30 gingen met een sterk schoonmaakmiddel de tafels schoonmaken. Lekker als je aan het eten bent. Toetje weer 30 min. Op de gerechten moeten wachten. Manager vond ons zeurpieten en was niet van plan om een sorry te zeggen. Kregen 2 wijntjes van de rekening. Na de coronatijd met onze 4 vrienden eindelijk weer een gezellig uit eten te gaan. Met elkaar was het heel gezellig. Maar nooit meer naar de zusjes. Wij hebben mails gestuurd alle drie maar ook onze mails zijn zoek geraakt. Sorry zusje geen reklamen voor jullie bedrijf

18. w. Van den Berg's profielfoto
    w. Van den Berg heeft een recensie geschreven voor Mandarin

w. Van den Berg

Eten en drinken oké. Bediening kan beter.
    Zeer ongezellig restaurant.

19. Kira, Ami en Nele's profielfoto
    Kira, Ami en Nele heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Nagelkerke

Eerst moesten we heel lang wachten. Toen kwam er een vrouw binnen met kinderen die kregen allemaal wel gelijk hun spullen. Wij hebben meer dan een half uur gewacht op onze spullen. Het ijs was ook niet lekker en daar moesten we ook nog lang op wachten er zaten van die water ijsklontjes in die in goedkoop ijs ook zit.