Nieuwste foto's in Oudenbosch

Laatste updates in Oudenbosch

1. M.C.'s profielfoto
    M.C. heeft een recensie geschreven voor Turan
    Shoarma Oudenbosch

M.C.

2 uur!! wachten op je eten, 2x bellen en te horen krijgen dat ze eraan komen (ritje van 5 minuten) bezorger vind het ook niet nodig om excuus te maken, alleen 'het is feestdag' met een lachje erna. Bel gewoon even als bedrijf wanneer het langer dan een uur gaat duren en ben eerlijk tegen je klant. Zo raak je mensen kwijt! Dus bij deze, tot NOOIT weer.

2. Carlos's profielfoto
    Carlos heeft een recensie geschreven voor Mona Lisa
    Italiaans Oudenbosch

2x pizza besteld en beide keren vettig en aangebrand.

3. Carlos's profielfoto
    Carlos heeft een recensie geschreven voor Atman
    Shoarma Oudenbosch

Wij bestellen hier regelmatig eten en dat smaakt altijd goed.
    Het is alleen niet altijd even warm.

4. Peter de ruyter's profielfoto
    Peter de ruyter heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Peter de ruyter

Goed eten
    Goede bediening niet te lang wachten
    Helaas tafel gehad waar het behoorlijk steenkoud was door tocht en ijzige muren
    Zeer donkere gordijnen maken het een beetje sombere sfeer van het geheel
    Neem altijd een leesbril mee kaart zeer slecht te lezen zo klein
    Algemeen cijfer een 7.5
    Mvg peter

5. Beets's profielfoto
    Beets heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Zellebergen

Heerlijk eten en een ongedwongen sfeer.

6. Bram Hommel's profielfoto
    Bram Hommel heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Bram Hommel

Wij hebben met 4 personen op 8 februari bourgondisch genoten. Gezelligheid en sfeer was er in heel het restaurant. Met degene die verjaren te feliciteren betrekt men iedereen erbij. Ook het zingen van de gastvrouwen en -heren wordt menigeen stil. Wat een talent. Zij kunnen wel een koor vormen.
    De prijs kwaliteit/verhouding was uitstekend. Ook onze gastvrouw Kemi verdient een dikke pluim. Heel attent houdt zij alles in de gaten en uiteraard en compliment voor de koks. In no time staat het gekozen menu op tafel. Kom je iets tekort ligt het aan jezelf. Wij komen beslist binnenkort weer terug.
    Ga zo door. Een compliment en een warme groet,
    Bram Hommel

7. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Heerlijk gegeten leuke bediening en gezellige sfeer tot de volgende keer.

8. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Café 't Muldershof

Beste Fam.Janssen,

Dank voor de update. Ik heb het even nagekeken en ik zie inderdaad dat Café 't Muldershof gesloten is. Ik heb dit dan ook zo aangegeven op de Eet.nu-pagina hiervan, zodat het ook duidelijk is voor onze andere bezoekers.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

9. Fam.Janssen's profielfoto
    Fam.Janssen heeft gereageerd op een recensie van Café 't Muldershof

Bestaat al jaren niet meer

10. R.Fernandes's profielfoto
    R.Fernandes heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Oudenbosch

R.Fernandes

Wel een aanrader. Niet duur maar wel lekker. Is de moeite waard?

11. Anne Marie Bevers's profielfoto
    Anne Marie Bevers heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Anne Marie Bevers

Nadat we 4 x bij Zusje Bergen op Zoom met volle tevredenheid hadden gegeten wilden we Oudenbosch uitproberen. We dachten alle Zusjes zijn gelijk. Helaas is dat niet waar. In Oudenbosch moesten we steeds 25 minuten wachten na het invullen van tapaslijst. Wel kwamen ze vaak vragen wat we wilden drinken. Dat is immers verdienen voor hen. Dit was eens maar nooit meer.
    Voortaan weer altijd naar Bergen op Zoom
    Dat is een en al lof!

12. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Koffie & Meer

Een paar dagen geleden hier geluncht met mijn man en dochtertje, we werden hartelijk ontvangen door de eigenaar. De koffie was hier super lekker en het eten heerlijk! Als ik weer in Oudenbosch ben kom ik zeker terug! Zeker een aanrader dus.

13. Ivo Romein's profielfoto
    Ivo Romein heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Oudenbosch

Het was uitzonderlijk druk in het dorp wegens een groot evenement. Alle restaurants zaten vol en de zelfbedieningsbakjes bij Mandarin redden ons van een lege maag stelden ons zeer tevreden. Lieve kelnerinnen. Het enige wat echt niet goed was was de tomatensoep die te zoetzuur was; de eerste hap kwam als een klap aan in de mond, zo verschrikkelijk zoetzuur. In de haast misschien een paar eetlepels extra mononatriumglutamaat in de pan gegooid, zo leek het wel.

14. marinus's profielfoto
    marinus heeft een recensie geschreven voor Nagelkerke

Met onze kleinzoon (10 jaar ) uit eten gegaan. Hij koos geen kindermenu, maar nam spare ribs van de "grote"kaart. Wij vroegen hem nadat hij het eerste hapje nam wat hij ervan vond. Lekker antwoordde hij, maar at er verder niets meer van. Later bekende hij dat hij het maar gezegd had omdat er net een serveerster langs liep.
    Ik nam de "specialiteit "van de muur; Rib Eye per 100 gram te betalen. 340 Gr. à € 6 Per 100 gram.
    Van de 340 gram heb ik na veel ontleden ongeveer 200 gram op kunnen eten, de rest was pees. Vellen en zeen. (De rib eye was overigens in de keuken prima gebraden). De friet was niet knapperig gebakken, wat niet vreemd was omdat het van ongeschilde aardappels was. Het bijgeleverde brood was overigens van uitstekende kwaliteit.
    Een advies aan Nagelkerke: schoenmaker blijf bij je leest, ofwel BAKKER BLIJF BIJ JE OVEN.

15. Andy's profielfoto

• Lunchroom
    Jezuïetenplein 1 Oudenbosch
  16. Boris's profielfoto
    Boris heeft gereageerd op een recensie van Koffie & Meer

Of indien ik met auto kom , kan mijn rollator ook naar binnen ?

17. Boris's profielfoto
    Boris heeft gereageerd op een recensie van Koffie & Meer

Kan ik er mijn elektrisch fiets opladen ?

18. Boris's profielfoto
    Boris vindt de recensie door Fenne voor Koffie & Meer leuk

Een paar weken geleden hier geluncht met vrienden, het was erg druk en er was geen plek meer buiten. Een enthousiaste medewerker kwam naar me toe om aan te bieden tafels en stoelen van binnen naar buiten te halen en een mooi plekje voor ons te zoeken. Uiteindelijk hebben we super lekker geluncht met een goede service en een gezellige sfeer.

19. WvD's profielfoto
    WvD heeft een recensie geschreven voor Brasserie Tivoli

Prima ambiance voor een brasserie, goede bediening, lekker gegeten voor een goede prijs. Niets te klagen, ga zo door. ;-)

20. joep's profielfoto
    joep vindt de recensie door Fenne voor Koffie & Meer leuk

21. Fenne's profielfoto
    Fenne heeft een recensie geschreven voor Koffie & Meer

22. Boris's profielfoto
    Boris heeft een recensie geschreven voor 't Proefplein

Jammer dat deze is gesloten. Gelukkig goed opvolgende zaak op deze locatie.

23. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Gister hier heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad op een prachtlocatie, met vriendelijk en attent personeel!

Tip: ook op de placemats nr's zetten van de gerechten, is handiger voor de 'notulist'

24. J Meivogel's profielfoto
    J Meivogel heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Online gereserveerd. Tot onze verbazing was er plek voor de volgende dag. Normaliter moet je ruim van te voren reserveren heb ik mij laten vertellen, omdat het zo goed loopt.
    Bij aankomst stonden we niet op de lijst. Gelukkig werd er naar een oplossing gezocht en kregen we alsnog een tafel toegewezen (thuis nogmaals gecontroleerd en reservering was gewoon goed gegaan).
    Bediening super aardig, kwamen wel erg vaak langs voor drinken. Het was vol.
    In het begin gingen de gerechten nog redelijk vlot. Toen het wat drukker werkt werd de wachttijd wel iets langer, logisch. Helaas werd het eten ook kouder opgediend. Het leek erop dat de keuken het wel kon bijbenen alleen de bediening niet.
    Al met al toch een geslaagde avond gehad met 2 kinderen erbij. Gerechtjes waren van voldoende tot goed en dat kwam toch voor het merendeel door de niet warm genoeg opgediende gerechtjes dan. Koude kipsate wordt dan al snel taai, de satesaus koud en te dik. Hetzelfde bij een varkenshaasje, dat wil je warm en mals hebben. Had ook het idee dat, ook al zaten er sauzen op, de hoofdgerechten redelijk flauw van smaak waren. Gelukkig waren de voor en nagerechten wat dat betreft prima.
    Wij komen toch zeker nog een keertje terug om nog een 2de indruk op te doen.

25. Kitty Laheij's profielfoto
    Kitty Laheij heeft een recensie geschreven voor Het Vrolijke Schaap

Zeer gezellige restaurant met klantvriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is met zorg bereid en wordt op een leuke manier op de borden gepresenteerd. Zelfs de handgemaakte toetjes waren niet te versmaden. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe.

26. C van slingerland's profielfoto
    C van slingerland heeft een recensie geschreven voor De Biecht

Aanrader. Reservering was snel geregeld.

27. Remy's profielfoto
    Remy heeft een recensie geschreven voor Nagelkerke

Kwaliteit van het ijs is hard achteruit gegaan t.o.v. voorgaande zomers. Smaakt niet 'huisgemaakt' meer, eerder als fabrieksijs waar zelf nog wat garnering aan wordt toegevoegd. Jammer!

28. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Mona Lisa
    Italiaans Oudenbosch

PPS (Mona Lisa), een zaak waar ik vaak kom. Vriendelijke bediening, aardige eigenaar. Ditmaal een avondje met vrouw en kinderen. Ondanks prachtig weer en koopavond was restaurant en terras compleet verlaten. Voorgerechten, brood (originele vorm!) , soep, anti pasti (gegrilde groenten) en scampi-spiezen waren werkelijk geweldig. Veelbelovend! Het hoofdgerecht bestond uit pizza en spareribs. Deze laatsten waren prima, maar ws zo standaard (voorgekookt) aangeleverd. Pizza's waren echter smakeloos. Zo smaken pizza's als je zelf thuis wat experimenteert. Onze jongste mocht wel mee in de keuken om de pizza samen te maken. Compleet met kokskostuum. Helemaal top! Fantastische ervaring. Toiletten verdienen een opknapbeurt en behoorlijk wat schoonmaakinspanningen. Gangetje van restaurant naar terras lag bezaaid met peuken en lege dozen. Prijs van een kleine 100 euro (inclusief de nodige drank) was teveel voor het gebodene. Al met al een gemengde ervaring met een goedwillende kok\eigenaar, heerlijke voorgerechten, maar wat teleurstellende smaaksensatie vwb de pizza's.

29. Kees van de Sande's profielfoto
    Kees van de Sande heeft een recensie geschreven voor Het Vrolijke Schaap

Kees van de Sande

Lekker en goed gegeten voor een betaalbare prijs.

30. chris's profielfoto
    chris heeft een recensie geschreven voor De Biecht

We hadden niet de mooiste plek zo kort bij de deur en we weten zeker dat de meeste gasten niet hadden gereserveerd, dus dat is dan toch jammer.
    Het zat vol, een goed teken en dat klopte ook. Het eten was uitstekend al duurde het allemaal wat lang voor een eetcafe. De bediening was prima en attent, hoewel de uitspraak:"uw eten komt zo", met enige korrels zout moet worden genomen.
    De prijzen zijn echt schappelijk, maar betalen met een CC kan er niet. Honden zijn er schijnbaar welkom, wat nmm gewoon niet kan en waar ook geen melding van staat op de homepage.