1. Gerdine Tolenaar

Na een jaar zijn we weer een keertje wezen eten bij Bas en Lieke. Omdat we hier in de buurt op de camping staan. Het was weer een feestje wat een heerlijke mooie gerechten en niets op aan te merken. We komen hier nog graag terug. Tot de volgende keer.

Wim en Gerdine Tolenaar

2. Jac van Steenoven

De ontvangst is er hartelijk, de kaart is overzichtelijk, de gerechten zijn prima bereid, origineel en mooi opgediend. De porties zijn niet groot, maar de perfecte bereiding maakt het zeker een volwaardige maaltijd. De fles huiswijn die we bestelden was prima en mag mee naar huis genomen worden als hij niet leeg gaat. Van een, voor mij, onbekend biertje kreeg ik een proefglaasje van 75 cc om te bepalen of ik een grotere versie wenste. Ja dus, was een heerlijk biertje. Toen we als extra drinken een karaf plat water bestelden, bleek die gratis te zijn. Allemaal van die kleine dingen die je in een opperbeste stemming brengen.
    Jammer dat dit restaurant enigzins buiten de doorgaande route ligt, want het verbaasde ons erg dat er niet meer mensen de weg naar dit prima restaurant gevonden hadden. Enige kritiekpunt vond ik persoonlijk de handgesneden te hard gebakken frieten, maar daar was niet ieder het mee eens.
    Samenvattend: een heerlijke ervaring voor een zeer redelijke prijs, waar meer mensen van zouden moeten genieten.