Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudenaarde verdeeld zijn.

1. Marieke Vandekerckhove

Overheerlijke gerechten, biologische groenten en huiselijke warmte die je proeft. De lekkerste zelfgesneden frietjes.

2. Bernard Desmet

Bezoek 17/01/2022 12.00H 2pers.
    Aperitief.
    Hoofdgerecht 2×35€
    2 x witte wijn.
    Total 99€

Sfeervol hernieuwd interieur.
    Smaakloze onpersoonlijke tapas.
    Zeetongen met een geurtje…
    Lopende puree.
    Slaatje : ordinair.
    Wijntje van onbekende fles…
    Mooie zaak eigenlijk, maar is er hier wel een keukenchef?
    Graag enthousiast voor jongere aannemers… maar zó "prutsen" is een bedreiging voor hun toekomst…
    Spijtig toch…

2,6
  3. Deze middag afhaalmenu bij Margaretha Oudenaarde, Bouillabaisse voor 2 personen, de lekkerste Bouillabaisse die we al gegeten hebben, grote portie met veel vis, kreeft, krab enz.
    Heb nog voor morgen over, prijs/kwaliteit = 10 op 10

4. Vincent Baert

Als je eens echt lekker wil eten, goed en vriendelijk bediend wilt worden én graag aangepaste wijn bij elk gerecht dat je eet wil drinken, dan moet je in de Margaretha's zijn. U zal snel merken waarom dit restaurant een Michelin ster bezit.
    Een aanrader als je er niet mee in zit om net iets meer te betalen. En ook dit valt eigenlijk zeer goed mee.

5. Ik ben helemaal niet te spreken over de klantenbehandeling die ik vandaag kreeg. Op de kaart staat dat een grote tomatensoep 4,5 EUR kost, balletjes erbij 0.50 EUR. Een maand geleden kostte een grote tomatensoep met balletjes mij exact 5 EUR. 2 weken geleden ging ik opnieuw naar Souplesse en betaalde ik 5,10 EUR en vandaag vroegen ze aan de kassa zelfs 5,70 EUR!!! En dit allemaal met dezelfde prijs op de kaart!!! Dit vind ik pure afzetterij en klantenbedrog!
    Ik sprak de bazin hierover aan en ze vertelde mij dat 'als ze ne keer conge had, dat ze het zou veranderen en keek de andere kant op'. Wellicht betalen elke dag tientallen mensen veel te veel zonder het ook maar door te hebben. Ik vind dit echt niet kunnen!! Dus aan iedereen: controller de kaart en controleer wat je betaalt!! Eerlijk is (h)eerlijk!!! Stelletje profiteurs!!!

6. Heel lekker eten, goede bediening en een perfecte sfeer!

7. REDELE MICHELE

8. Zeer lekker eten, vriendelijke bediening, democratische prijzen.

9. Frank Tytgat

10. Christine L.

Mooi gelegen aan het water. 't Veer bestaat dit jaar 19 jaar en daarom kozen we voor hun verjaardagsmenu (45 euro). We hebben hier geen minuut spijt van gehad en hebben genoten van de chef zijn kookkunst. Het is een vrij grote zaak daarom was het er wel ietwat lawaaierig. Verder nog een dikke pluim voor de bediening. Vriendelijk en hartelijk.

11. Annie H.

Ons gezelschap ging voor het 30 euro menu. We kozen voor het inclusief arrangement met aperitief en wijnen. Totaal is dan 45 euro (enkel onze chauffeur deed hier niet aan mee). Dit was een goede keuze en menu was zijn geld zeker waard. Bediening was erg vriendelijk en attent.

12. Hebben genoten van een uitstekende lunch,van de hapjes tot het prachtig en lekker dessert. Tot in de puntjes verzorgd en perfecte en vlotte bediening. Het interieur is zeer geslaagd en gezellig warm. Zeker voor herhaling vatbaar.