Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudemolen verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Oudemolen

Arno

3. Kleine eetwaren Oudemolen

Tweede kerst dag vanuit Noord Holland speciaal naar de Fazant gereden om te genieten van het kerst diner. Voor ons was het de derde keer dat wij hebben genoten van het acht en met kerst negen gangen menu. Wederom wat een top top top restaurant. Zowel qua smaak, hoeveelheden, bediening, entourage, beleving. Wederom kan ik niet anders zeggen dan; geweldig.

Afgelopen zomer 2 keer gegeten. Beide keren erg genoten van het 7 gangen menu. Was qua porties perfect. De uitleg was prima, de originaliteit was erg goed. Kortom in 2015 komen we er zeker vanuit het Westen voor terug.

D.J. Bode

Zojuist lunch met mijn vrouw. 3 kwartier moeten wachten op 2 broodjes en 2 jus omdat ze een lunch aan het voorbereiden waren om 14:00 middags. Zaak was maar voor 25% gevuld. Personeel zat. Geen excuses van leiding. Kwaliteit eten was goed maar niet bijzonder.

Anna

Een mooie afternoon Thea gehad, de bediende legde alles goed uit, alleen bij de scoons hoefde er geen chocolade room bij, dat bederfde de smaak.

jan buringa

Hillie Blok-Helbig

Bert Praamstra

A. Roozen

Afgelopen zaterdagavond 9 maart genoten van de Fazantproeverij, tongstrelend, prima wijnarrangement erbij, het was genieten van o.a. zeebaars, rundercarpaccio, rundvleesstoofpotje, in een woord geweldig!
    Complimenten voor de Armeense kok en gastheer Bas (goede wijnkennis) en zijn vriendin, het was een avond culinair genieten om niet gauw te vergeten...... we komen zeker terug!

Een vette 10!

Gistermiddag de orchideeenroute gelopen en op een derde van de wandeling al in Oudemolen terechtgekomen. Een prachtige tocht, ook wel in november als je genoegen neemt met de Schotse hooglanders in de Gasterse duinen. Nog beter is de zelf gemaakte appeltaart van Herberg de Fazant in Oudemolen. Die geeft net genoeg smaak en brandstof om weer vol 7 kilometers tegenaan te gaan.

Dit is hoe uiteten dient te zijn.
    Een acht gangen proeverij waarbij alle gerechten perfect op elkaar afgestemd zijn.
    Smaakvol, verse producten, in een woord geweldig.

Paul

Op prachtige locatie gelegen met zeer ruim terras en ruime parkeergelegenheid.

Ook voor fietsers erg goed bereikbaar.

We hebben koffie met huisgemaakt appelgebak op en kroket op brood gehad. Alles voortreffelijk gepresenteerd en erg lekker.

Bediening ging erg langzaam, blijkbaar waren ze maar met z'n tweeën.

De kok kwam zelf mee bedienen.

Vraag me af hoe dit moet als het topdrukte is.

Ook werden er nogal wat fouten gemaakt bij serveren (2 kroketten ipv. 1 kroket zoals gevraagd, verwisseling van tafelnummers bij afrekenen)

Maar... De locatie, het prachtige oude pand, sfeervol van binnen en buiten maakten veel goed.

En bovendien, vriendelijke bediening en bescheiden prijzen maken lang wachten goed.