Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oudega Wymbritseradiel verdeeld zijn.

Prima pizza, zo groot dat nagerecht niet wenselijk is.

K. Boven

Ja.... de verwachtingen waren hoog. Mooi weer, leuk dorp, lekker eten. Om eerlijk te zijn viel het tegen, het was allemaal wat rommelig. De pizzas voor de tafel naast ons werden bij ons geserveeed, onze wijn bij onze buren ( wel bij ons op de rekening) en de drankjes waren lang onderweg. De bediening was niet echt attent. Al met al nog voldoende ruimte voor verbetering!

Jaap de Jong

Wat een mooi plekje, direct aan het water. Echt een verrassing om een echt Italiaans restaurant in dit kleine Friese plaatsje te ontdekken. Echt Italiaans eten met verse ingrediënten, Italiaanse klassiekers op de kaart, maar ook heerlijke pizza's ontbreken niet.

Vlotte bediening en echt ruime porties, je komt niets te kort. Een heerlijke driegangenmenu met risotto kroketjes, ossobuco en de tiramisiu gegeten. Alles prima, zeker voor herhaling vatbaar voor mij, al is het niet naast de deur.

Lagen met de boot in Oudega. Wilden ons laten verwennen. Niet dus. Tafelgenote nam pizza met ham en kaas, welke redelijk van smaak was. Meer niet. Ondergetekende bestelde spaghetti carbonara. Helaas, helaas, dat bleek een hele lading dikkige saus gevuld met doorgekookte spaghetti te wezen. Geen vraag hoe men de spaghetti wenste, het gerecht stond binnen 5 minuten al voor mijn neus. Kan dus nooit vers klaar gemaakt zijn. De bestelde mineraalwater werd uit een grote fles in een klein glaasje geschonken. 4 slokjes à 2,25 doet niet vriendelijk aan. De bediening kwam ook niet ervaren over. Jammer, de gelegenheid ziet er leuk uit, doch de daar blijft het bij wat mij betreft.

Sjoerd, Wiesje en Iris Sanne

Dinsdag 22 april 2015 hier met zijn drieën heerlijk pizza gegeten. Bediening was zeer gastvrij en alles was mogelijk. Ook voor onze dochter werd alles haar naar zin gemaakt. Pizzabodems worden zelf gemaakt en dat is een zeer groot verschil bij sommige andere pizzeria's. Na afloop even een kijkje in de keuken met de kok genomen en alles was zeer schoon en netjes geordend. Hier kun je alleen al aan zien dat de kok passie heeft voor zijn vak.

Als je ergens lekker Italiaans wil eten, ga dan naar de Tre Paesi in Oudega W.!

Wij zijn hier al tientallen keren geweest en steeds was het fantastisch. We hebben in heel wat Italiaanse restaurants gegeten maar deze wint het! Een aanrader.

Frank en Margriet.

De gezelligheid van het oude pandje is helaas verloren gegaan! Weinig sfeer en bijzondere hoge prijzen voor eenvoudige gerechten!

Op een mooie ztaredagmiddag begin september er heerlijk gegeten. Op lunchtijd toch de dinerkaart gevraagd en buitengewoon heerlijke hoofdgerechten gegeten! Dit restaurant is een echte aanrader, voor mij zelfs bijna een michelinster of Gault Millau vermelding waard.

Van Houten

Handgeschreven rekening, pinnen moest elders, snackbar kwaliteit, kok zag er onverzorgd uit!!

Johan van Velzen

Het restaurant heeft een prachtig uitzicht op de het water. Je kan hier voor een goede prijs prima eten krijgen. Bediening was vriendelijk en het eten was snel klaar. Kortom een prima zaak om lekker hapje te eten.