Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oude-Tonge verdeeld zijn.

Prijs is fors, zelfs voor pinnen onder 15 euro wordt 0,10 gerekend. Als je daarnaast als klant ziet dat je snack in de magnetron gedaan wordt, oogt dat niet echt professioneel.

Altijd erg lekkere patat, snacks en ijs. Ook is het altijd snel klaar. Het personeel is vriendelijk en werkt hard en schoon. Een aanrader dus!

Hoi,

Ik bestel 1 x per week een pizza met friet en salade. Altijd lekker, maar vandaag niet te eten en zo weg kunnen gooien helaas.
    De volgende keer nog niet te eten, dan bestel ik nooit meer.

Groetjes Anita den Bommel

Paar keer besteld, kapsalon erg duur: 11,50 euro belachelijk. Pizza shoarma was zeer slecht. Ik rij voortaan een plaatsje verder.

Frietjes kwamen slap en half vochtig aan. Verder smaakten ze erg droog en waren totaal niet knapperig. Zelfde verhaal bij de frietjes die verwerkt zaten in de kapsalon en de döner had een vreemde nasmaak. Vond het werkelijk waar weggegooid geld. Eerste keer daar besteld en meteen ook de laatste keer.

1,7

Peter Willemen

Zeer uitgebreide kaart! Kwaliteit van eten, drinken, bezorgen, service en sfeer is aanzienlijk verbeterd en ook meer in balans. Het is merkbaar dat men er mee bezig is. Kind- en diervriendelijk! Er is flexibiliteit en openheid voor afwijking van het menu. Bezorgen gebeurt vaak heel snel, zelfs op zondag (dan wel vroegtijdig de gewenste levertijd aangeven anders kan het 5 kwartier duren). Deze pizzeria is het anno NU waard om ook jou als klant te hebben en te mogen begroeten!

7. Nederlands Oude-Tonge

jan v d zanden

Super vriendelijke eigenaren en super personeel. Het eten is er zeer goed. We waren met 10 personen met de wielerclub geweest, alles werd goed geregeld. De prijs was gewoon goed.

Eten besteld via internet, na anderhalf uur nog steeds niet geleverd. Maar even gebeld, kregen te horen dat ze ons huis niet konden vinden. Dit is behoorlijk raar, gezien we regelmatig bij la mora bestellen. Vervolgens geven ze aan dat ze niet kunnen bezorgen meer omdat ze geen bezorgauto hebben. Heel bijzonder. Toen boden ze aan om de bestelling nu niet te komen brengen en ons bij een volgende bestelling korting te geven. En dat terwijl de bestelling al betaald was!! Nu inmiddels twee uur later wachten nog steeds niks binnen... Ben benieuwd..

Voor de tweede keer eten besteld en laten bezorgen keer op keer wordt er gezegd een half uurtje en ruim twee uur later is het er nog niet. Maar goed als je dat voor lief neemt, het eten is redelijk.

10. Nederlands Oude-Tonge

Prijs kwaliteit verhouding is hier ver te zoeken. 4,50 voor een kommetje champignonsoep vind ik behoorlijk aan de prijs. Doe er dan een stukje stokbrood of een soepstengeltje bij.

11. Nederlands Oude-Tonge

We hebben na een fietstocht een overnachting geboekt en lekker gegeten. De hotelkamer viel tegen, erg klein 2 smalle een persoonsbedjes, badkamerdeur ging bijna niet open en dat voor een redelijke prijs € 98,00, maar het ontbijt was goed. Mosselen en een zeetong gegeten i.p.v. frietjes gebakken aardappeltjes besteld extra kosten € 3,50 en een karaf leidingwater € 2,50, als je dan met een credit card wilt betalen komen daar ook nog € 5,00 extra kosten bij. We hebben gewoon afgerekend en snappen dat een ondernemer wat moet verdienen, maar dit is een beetje overdreven. Wij komen nooit meer.

12. Chinees-Indisch Oude-Tonge

Meest slechte Chinees ooit. Loempia's zo uit de diepvries gemikkerd. Babi pang gang droop in de vette saus. Slechtste Chinees van Nederland. Na een telefoontje te hebben gepleegd konden we het geld ophalen voor de "loempia's", maar kregen we niet aangezien we de loempia's niet meegenomen hadden. Zeer slechte service. Zaakje voor de keuringsdienst van waarde.

Je moet echt een keer hier gaan eten, het is echt heel lekker.

Yannick nagtegaal

2,5 uur wachten op het eten wat is besteld terwijl er word gezegt dat het er binnen een uur zou zijn en daar van uitgaan. Zitten met een suikerpatient te wachten op het eten die in de problemen kwam doordat het eten te laat kwam. Dus erg ontevreden over deze eetzaak.

Lekkere patat, en vooral hele aardige mensen. Ik kreeg er als vaste klant eens gratis ijs!

Uitzonderlijk slecht!! Hoe is het mogelijk om verse friet zo te verpesten, waarschijnlijk een combinatie van niet voorbakken en tempratuur van de frituur niet warm genoeg. Frikandel speciaal overgoten met mayo en curry, zonder even de moeite te nemen deze open te snijden. Kaasshouffle niet gaar! Frituren blijkt toch een echt vak, maar deze nieuwe eigenaren kunnen nog wel een spoedcursus gebruiken.

Nieuwe eigenaar. Je kunt hier perfect eten, goede saté, halve kip perfect. Zeetong ook lekker. Gezellige nieuwe inrichting. Aanrader.

18. Chinees-Indisch Oude-Tonge

In het openluchtmuseum in Arnhem hebben ze een inrichting van een Chinees restaurant uit de jaren zestig / zeventig. Daar moest ik sterk aan denken bij het zien van de inrichting van dit restaurant. Ook eet je hier van typisch jaren zeventig bruine borden en is ook de warmhoudplaat nog zo'n typisch jaren zeventig attribuut. Jammer dat de menukaart niet in guldens was. Wat wel modern was aan deze Chinees was het lokkertje dat je er ook Thais kon eten.

De enige bediening bestond uit een vriendelijk doch jong en schuchter Nederlands meisje. Ik heb er verder geen Aziatisch gezicht gezien, behalve een foto op de muur van een oud krantenartikel waarbij de Chinees van Oude-Tonge een prijs had gewonnen. Verder hingen er nog een tweetal ingelijste diploma's uit de jaren negentig die de klant kennelijk moesten overtuigen van het vakmanschap van de kok. En er hing nog een oude verbleekte foto van de gevel van het restaurant. Een gevel die er anno 2014 nog precies hetzelfde uitziet. Tenslotte nog een ander interessant detail van de inrichting. Het bordje van de nooduitgang wees gewoon naar de ingang waar we binnen gekomen waren.

Gelukkig was het dus niet druk op deze zondagavond. We waren de enige gasten. Wel werd er best veel afgehaald.
    De babipangang, de tjap tjoy en de ku lo yuk waren in de aanbieding, maar wij waren niet voor niets naar Oude Tonge afgereisd om te proeven van de Thaise specialiteiten. En dus gingen we voor de eend en de tong.

De eend smaakte heel behoorlijk, al kreeg ik niet het idee dat ik nou typisch Thais aan het eten was. Eigenlijk zou ik deze Bangkok eend eens naast de Peking eend willen proeven. Ik heb het idee dat er dan weinig verschil is.

Mijn partner had de tong besteld maar die was daar minder enthousiast over. Er zat een vreemde bijsmaak aan zei ze. En misschien was dit wel het Thaise element aan het gerecht. Echt pittig was het in ieder geval zeker niet, wat de menukaart wel deed vermoeden.

De porties waren ruim voldoende. De prijs was niet echt hoog, maar ook niet echt laag voor wat je ervoor kreeg. Kroepoek krijg je er meestal gratis bij, maar hier moest je daar 2.50 voor betalen. De rode wijn was niet echt lekker. Het bier was niet zoals op het menu stond van Heineken maar van Amstel (Het glas was wel van Heineken). Maar dat maakt me verder niet zo uit. Het was koud, en dat is het belangrijkste.

Pinnen of creditcard is niet mogelijk in dit restaurant. Je kunt nog wel betalen met een ouderwetse post giro betalingsoverschrijvingskaart aldus een verbleekte sticker op de deur.

Ach ja, als museum-Chinees heb je uiteraard een naam hoog te houden. Maar we zullen er toch niet zo snel meer terug komen.

19. Chinees-Indisch Oude-Tonge

Gezinvanvier

Lekker eten, smakelijk, vriendelijke service, geen overdreven grote porties, maar toch wel meer dan genoeg. Er zijn niet alleen Chinese, maar ook Thaise gerechten en dat smaakte heerlijk. Wat ons betreft kun je hier prima eten!

20. Nederlands Oude-Tonge

Het is 32*, de mussen vallen bijna dood van het dak. We bestellen rosé, bitterballen en een karaf leidingwater. Voor dat laatste werd €2,50 in rekening gebracht.....

21. Chinees-Indisch Oude-Tonge

ton hofman

Prima eten wat goed bereid is met een authentieke smaak. Service is prima en zeer vriendelijk.
    Interieur iet wat gedateerd, maar heeft tevens zijn charme.
    Prijzen zijn gemiddeld vergeleken met andere restaurants.

Geen goede ervaring gehad. Kipsaté niet gaar en ook nog zonder saus omdat de vrij kribbige dame niet eens wist dat dat erbij hoorde. De zogenaamde verse friet was vrij droog en wij vonden hem niet vers en krokant.

23. Nederlands Oude-Tonge

leo de puy

24. Chinees-Indisch Oude-Tonge

Zelf komen wij uit Heerlen, maar wij verbleven tot voor kort op de camping in Oude-Tonge. Vlakbij de Kaai is een chin. rest. gevestigd genaamd Ka-Ho. Hier zijn we tijdens ons verblijf (4 weken) 2 keer langs geweest en hebben hier eten afgehaald. Het heeft een redelijke uitstraling en naar mijn mening is het eten erg smakelijk. Mijn man en ik hebben Tjap Tjoy met bami en Foe Yong Hai met nasi besteld en de gerechten smaakten erg heerlijk. Vriendelijke service, zowel de jongedame (ik denk parttimer) als de eigenaresse zijn erg behulpzaam. Ondanks de drukte toen zijn we goed geholpen.

25. Nederlands Oude-Tonge

Ron Braber

3 augustus 2013. Genoten op het terras op deze mooie zomeravond. Heerlijk Mosselen gegeten. Als dessert warme appeltaart met ijs en slagroom en koffie na.
    Uitstekende bediening en heerlijk eten.
    Absoluut een aanrader!!!!

26. Chinees-Indisch Oude-Tonge

Na een lekkere dag te hebben gevaren, heb ik met mijn gezin bij KaHo gegeten. Dit hebben wij als zeer slecht ervaren. Hierbij een aantal feiten: de aanbieding buiten aangegeven was alleen voor afhaal (menu 17.80 euro voor 2 pers). Binnen koste dit zelfde menu 29 euro. De te donker oude kroepoek koste 2,50! De koe yu luk was lauw en taai. De mini loempia's waren opgewarmd en taai. De bami was ook opgewarmd, maar alles was helaas niet warm. Kortom smaakloos, niet vers, geen juiste prijs kwaliteit verhouding! Vwb de sfeer, er was geen muziek in het restaurant, en de service was er ook niet. Kort na haar rondje gaf ik aan dat het smaakloos en lauw was. Hier werd geen actie op ondernomen.

1,7
  27. Nederlands Oude-Tonge

Stijn van Berkel

Gezellig, heerlijk en eerlijk. Genoten op het zonovergoten terras van een goeie kan sangria en een goeie fles wijn. Daarna heerlijk gegeten en met een goed gevoel huiswaarts gekeerd! Absoluut een aanrader!

Wederom wezen eten in het Vosje en deze keer was het beduidend beter!

De patat was lekker, niet meer vet. We werden erg vriendelijk geholpen door de vrouw achter de balie.
    We hoorde dat het verkocht is, ben benieuwd hoe het bij de nieuwe eigenaren zal zijn.

Wij gaan hier van de zomer weer lekker eten.

29. Nederlands Oude-Tonge

Vorig jaar een paar dagen in hotel-restaurant Lely doorgebracht. Vriendelijke bediening, prima eten met enorme porties, een uiterst schappelijke prijs. Als we ooit weer eens in de buurt zouden komen gaan we er zeker weer langs!

We were in La Mora on May 5th.,2013. It is definitely not a posh restaurant, but the offer a very good quality for a very reasonable price. We had spare ribs, which where very tasty. The service is fiendly and very quickly.

Next time in Oude Tonge: Definitely again to La Mora!