Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oude Pekela verdeeld zijn.

1. Goede service en lekker eten.

2. Ik eet daar geregeld en het is echt een goede restaurant. De sweer is daar goed en altijd vrolijk.

3. G.Telkamp

Vanmiddag verloor ik mijn portemonnee uit mijn zak. Al snel werd ik door personeel of eigenaar teruggeroepen. Ik ben jullie hier zeer dankbaar voor. Overigens… het was weer een heerlijk ijsje, we komen regelmatig bij jullie een ijsje halen en dat blijven we zeker doen.

4. Gidi

5. Edward

6. Natalya

7. Marina

8. Betsi

9. Jos

10. Stijn

11. Wat warm eten betreft is het wel heel lekker. Zowel vlees als groenten zijn vers en goed voorbereid. Porties zijn groot. Desserts raad ik af - de taarten komen uit een diepvries, het gebeurde vaker dat ik een stukje taart binnen nog bevroren kreeg. Als ik dit zei, hebben ze de taart gewoon langer in de magnetron gestopt waardoor hij sloof werd. Slagroom is ook hartstikke nep, smaakt naar goedkoopste eigenmerk uit een spuitbus. Het is toch niet zo moeilijk en duur verse slagroom te kloppen? IJsjes zijn wel lekker. De inrichting heel sfeervol. Het is niet de goedkoopste plek, ze zullen dus graag geen goedkope kwaliteit aan bieden.

6,5
  12. Had mijn moeder uit het ziekenhuis opgehaald en wilde haar daarom trakteren om de vervelende week die achter haar lag even te vergeten. Besloten om naar het Pekelahof te gaan voor een kop koffie met een appelpunt erbij. Echter de ene geserveerde appelpunt was klef, nat en van binnen bevroren en in de andere appelpunt bleek na de tweede hap schimmelpuntjes van binnen te zitten. De serveerster geroepen die aanbood dat ze de bevroren punt wel even in de magnetron zou ontdooien. Dit wilde ik niet, want ontdooien in de magnetron zou deze kleffe appelpunt echt niet verbeteren. Van de andere vond ze dat m'n moeder deze maar moest opeten, want was niks mee aan de hand. Die schimmelplekken waren volgens haar niks bijzonders, gewoon rare rozijnen. Nu kunnen wij echt wel rozijnen van schimmel onderscheiden en hebben dit niet geaccepteerd en de appelpunten terug gestuurd naar de keuken. Hiervoor in de plaats 2 tosti's besteld. Blijkbaar zaten we toen op het strafbankje, want we moesten extreem lang hierop wachten. Net op het moment dat we wilden weggaan kregen we deze, overigens prima, tosti's geserveerd.
    Bij het afrekenen bleek dat de 2 appelpunten gewoon moesten worden betaald, want we hadden ervan geproefd. En als toetje kreeg ik ook nog een grote mond van de serveerster.

1,6
  13. Jetty Oostland

Heerlijk ijs, snacks zeer goed en dit alles heel erg betaalbaar. Ga zo door Henk , top !

14. Suersoft

15. Roel de Vries

Afgelopen vrijdagmiddag kwam ik op mijn fietstocht door Oost-Groningen door Oude Pekela bij uw ijssalon. Fantastisch ijs, zelden zo lekker gegeten en ook nog veel ijs voor 2 euro. Een echte aanrader.

16. Wij bestellen al jaren lang 1 tot 2 keer per week en zijn zeer tevreden. Ik begrijp dan ook niet waar de negatieve recensies vandaan komen. De héél enkele keer dat er iets fout gaat wordt het bijzonder netjes opgelost. Fouten maken is menselijk en is ook niet erg. Het gaat op de manier hoe je het oplost. Wij zijn in ieder geval zéér tevreden en bevelen Sultan bij iedereen aan. Wij geven een 10+

17. Chinees-Indisch Oude Pekela

nel de boer

Ik heb mijn verjaardag in dit restaurant gevierd! Het eten was héél erg lekker en de genodigden waren zéér onder de indruk. Het restaurant is qua inrichting helemaal top met het oog op de privacy. Aardige mensen die hun vak buitengewoon goed verstaan! Spreken goed Nederlands en al met al zijn het harde werkers. Helemaal top, zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar... Vriendelijke groet; Nel De Boer Oude- Pekela.

18. Henk Wortel

Niet zo bijzonder, zesje. Vleeskroket klein, frieten niet goed gebakken. Geen mosterd bij de kroketten gekregen. Kortom snap niet hoe deze frituur de "beste" van de provincie Groningen is geworden.

19. Echt, wat een slechte tent. Ik heb 1 uur gewacht op mijn 2 euro patat, omdat ze dat niet even snel tussendoor kunnen maken.

20. Geweldig! Dank jullie, voor de service en heerlijke salade! Complimenten (ook voor het niet aanbellen, 😌)! Ri-Ann

21. Wat een slechte tent. Van de 10 bestellingen gaan er maar 3 goed. Eten komt altijd koud aan en bestelling klopt nooit. Als je belt word er gewoon gezegd dat het wel klopt. Wegblijven bij deze tent.

1,9
  22. Slechte service, doen nooit wat ze beloven. Wachttijden veel te lang en dan krijg je eindelijk je eten is het lauw of koud. En niet 1x, nee gewoon altijd. Klantonvriendelijk.

23. eevm een vette bek hoaln

Zeer lekker eten voor een heel eerlijke prijs.

24. Sipé

Wel aardige mensen, maar ik vind deze chinees niet zo lekker, is net alsof ze altijd pin storing hebben... Ze hebben liever niet dat je pint denk ik.

4,3
  25. Billy

Voor iedereen die ze nog nooit geproefd heeft, probeer eens de spare-ribs!! Tevens erg kindvriendelijk!

26. Eten online besteld. Ik wacht al meer dan 2.5 uur, nog niks gehad. Wel al gebeld na 1.5 uur, ze zeiden "we zijn er mee bezig"... Ammehoela

28. Elske Pool

29. Goede kwaliteit voor schappelijke prijs.