Nieuwste foto's in Oude Pekela

Laatste updates in Oude Pekela

1. Bareld's profielfoto
    Bareld heeft een recensie geschreven voor Cevdet

Niet echt tevreden. Kapsalon met shoarma besteld en broodje shoarma. Je krijgt echter plakjes in plaats van reepjes. Beetje flauwe smaak ook. Doner heet dat volgens mij. Het smaakt in ieder geval niet naar shoarma wat je bij andere restaurants krijgt. Beetje jammer. Niet weer voor mij.

2. De vriese veen hoeve.'s profielfoto
    De vriese veen hoeve. heeft een recensie geschreven voor IJs- en Frituurzaak Gerringa

De vriese veen hoeve.

Geweldige service en heel lekker ijs in alle smaken. We halen regelmatig een ijsje met de grote en kinderen.

3. Marky's profielfoto
    Marky heeft een recensie geschreven voor Fan Yong
    Chinees-Indisch Oude Pekela

Ik haal er altijd eten weg prima eten smaakt lekker enz… zeer lekker.

4. Bos's profielfoto
    Bos heeft een recensie geschreven voor Pekelahof

Een tijdje geleden met een groep hier aan het steengrillen geweest. Het was heerlijk. Je denkt misschien in het begin, is dit wel genoeg, maar zodra het vlees op dreigt te raken wordt het aangevuld. De sfeer was gezellig en het personeel vriendelijk en in voor een grapje. Zeker een aanrader om hier eens te gaan steengrillen!

5. Westerman's profielfoto
    Westerman heeft een recensie geschreven voor La Mama

Aantal keren verkeerde bestelling gekregen, vandaag 1.45 uur moeten wachten! Na 1.15 uur gebeld, werd gezegd dat de bezorger onderweg was, duurde toen echter nog een half uur. Ook nog bezorgkosten moeten betalen terwijl we nog geen 2 kilometer bij hen vandaan wonen. Was voor ons de laatste keer.

6. siena's profielfoto
    siena heeft een recensie geschreven voor IJs- en Frituurzaak Gerringa
  7. Michel van den berg's profielfoto
    Michel van den berg heeft een recensie geschreven voor De nieuwe Sultan

Ik eet daar geregeld en het is echt een goede restaurant. De sweer is daar goed en altijd vrolijk.

8. G.Telkamp's profielfoto
    G.Telkamp heeft een recensie geschreven voor IJs- en Frituurzaak Gerringa

G.Telkamp

Vanmiddag verloor ik mijn portemonnee uit mijn zak. Al snel werd ik door personeel of eigenaar teruggeroepen. Ik ben jullie hier zeer dankbaar voor. Overigens… het was weer een heerlijk ijsje, we komen regelmatig bij jullie een ijsje halen en dat blijven we zeker doen.

9. Gidi's profielfoto
    Jos heeft La Mama toegevoegd als favoriet restaurant
  15. Stijn's profielfoto
    Stijn heeft La Mama toegevoegd als favoriet restaurant
  16. Cate's profielfoto
    Cate heeft een recensie geschreven voor Pekelahof

Wat warm eten betreft is het wel heel lekker. Zowel vlees als groenten zijn vers en goed voorbereid. Porties zijn groot. Desserts raad ik af - de taarten komen uit een diepvries, het gebeurde vaker dat ik een stukje taart binnen nog bevroren kreeg. Als ik dit zei, hebben ze de taart gewoon langer in de magnetron gestopt waardoor hij sloof werd. Slagroom is ook hartstikke nep, smaakt naar goedkoopste eigenmerk uit een spuitbus. Het is toch niet zo moeilijk en duur verse slagroom te kloppen? IJsjes zijn wel lekker. De inrichting heel sfeervol. Het is niet de goedkoopste plek, ze zullen dus graag geen goedkope kwaliteit aan bieden.

17. kerwin sneijders's profielfoto
    kerwin sneijders heeft een recensie geschreven voor Cevdet

Gezellig personeel, leuke sfeer, heerlijk eten, echt om te genieten (pizza Carbonara speciaal (96) mijn favoriet)
    Hygiëne is ook erg netjes, daar waren ze toevallig mee bezig toen ik laatst langskwam! Zeer tevreden, al het eten zelfgemaakt, en met hoge kwaliteit! Zeker niet zuinig met de producten!!

18. M.C.'s profielfoto
    M.C. heeft een recensie geschreven voor Pekelahof

Had mijn moeder uit het ziekenhuis opgehaald en wilde haar daarom trakteren om de vervelende week die achter haar lag even te vergeten. Besloten om naar het Pekelahof te gaan voor een kop koffie met een appelpunt erbij. Echter de ene geserveerde appelpunt was klef, nat en van binnen bevroren en in de andere appelpunt bleek na de tweede hap schimmelpuntjes van binnen te zitten. De serveerster geroepen die aanbood dat ze de bevroren punt wel even in de magnetron zou ontdooien. Dit wilde ik niet, want ontdooien in de magnetron zou deze kleffe appelpunt echt niet verbeteren. Van de andere vond ze dat m'n moeder deze maar moest opeten, want was niks mee aan de hand. Die schimmelplekken waren volgens haar niks bijzonders, gewoon rare rozijnen. Nu kunnen wij echt wel rozijnen van schimmel onderscheiden en hebben dit niet geaccepteerd en de appelpunten terug gestuurd naar de keuken. Hiervoor in de plaats 2 tosti's besteld. Blijkbaar zaten we toen op het strafbankje, want we moesten extreem lang hierop wachten. Net op het moment dat we wilden weggaan kregen we deze, overigens prima, tosti's geserveerd.
    Bij het afrekenen bleek dat de 2 appelpunten gewoon moesten worden betaald, want we hadden ervan geproefd. En als toetje kreeg ik ook nog een grote mond van de serveerster.

19. Jetty Oostland's profielfoto
    Jetty Oostland heeft een recensie geschreven voor IJs- en Frituurzaak Gerringa

Jetty Oostland

Heerlijk ijs, snacks zeer goed en dit alles heel erg betaalbaar. Ga zo door Henk , top !

20. Suersoft's profielfoto
    Suersoft heeft Cevdet toegevoegd als favoriet restaurant
    • Shoarma
    Raadhuislaan 21 Oude Pekela
  21. Roel de Vries's profielfoto
    Roel de Vries heeft een recensie geschreven voor IJs- en Frituurzaak Gerringa

Roel de Vries

Afgelopen vrijdagmiddag kwam ik op mijn fietstocht door Oost-Groningen door Oude Pekela bij uw ijssalon. Fantastisch ijs, zelden zo lekker gegeten en ook nog veel ijs voor 2 euro. Een echte aanrader.

22. H 23's profielfoto
    H 23 heeft een recensie geschreven voor De nieuwe Sultan

Wij bestellen al jaren lang 1 tot 2 keer per week en zijn zeer tevreden. Ik begrijp dan ook niet waar de negatieve recensies vandaan komen. De héél enkele keer dat er iets fout gaat wordt het bijzonder netjes opgelost. Fouten maken is menselijk en is ook niet erg. Het gaat op de manier hoe je het oplost. Wij zijn in ieder geval zéér tevreden en bevelen Sultan bij iedereen aan. Wij geven een 10+

23. nel de boer's profielfoto
    nel de boer heeft een recensie geschreven voor Fan Yong

nel de boer

Ik heb mijn verjaardag in dit restaurant gevierd! Het eten was héél erg lekker en de genodigden waren zéér onder de indruk. Het restaurant is qua inrichting helemaal top met het oog op de privacy. Aardige mensen die hun vak buitengewoon goed verstaan! Spreken goed Nederlands en al met al zijn het harde werkers. Helemaal top, zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar... Vriendelijke groet; Nel De Boer Oude- Pekela.

24. Henk Wortel's profielfoto
    Henk Wortel heeft een recensie geschreven voor Mieja's Snelbuffet

Henk Wortel

Niet zo bijzonder, zesje. Vleeskroket klein, frieten niet goed gebakken. Geen mosterd bij de kroketten gekregen. Kortom snap niet hoe deze frituur de "beste" van de provincie Groningen is geworden.

25. Annoniem's profielfoto
    Annoniem heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Brugje

Echt, wat een slechte tent. Ik heb 1 uur gewacht op mijn 2 euro patat, omdat ze dat niet even snel tussendoor kunnen maken.

26. ri-ann's profielfoto
    ri-ann heeft een recensie geschreven voor Cevdet

Geweldig! Dank jullie, voor de service en heerlijke salade! Complimenten (ook voor het niet aanbellen, 😌)! Ri-Ann

27. furby de kat's profielfoto
    furby de kat heeft een recensie geschreven voor De nieuwe Sultan

Slechte service, doen nooit wat ze beloven. Wachttijden veel te lang en dan krijg je eindelijk je eten is het lauw of koud. En niet 1x, nee gewoon altijd. Klantonvriendelijk.

28. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor De nieuwe Sultan

Wat een slechte tent. Van de 10 bestellingen gaan er maar 3 goed. Eten komt altijd koud aan en bestelling klopt nooit. Als je belt word er gewoon gezegd dat het wel klopt. Wegblijven bij deze tent.

29. eevm een vette bek hoaln's profielfoto
    eevm een vette bek hoaln heeft een recensie geschreven voor Denzo Bars

eevm een vette bek hoaln

Zeer lekker eten voor een heel eerlijke prijs.

30. Sipé's profielfoto
    Sipé heeft een recensie geschreven voor Jasmin Garden

Sipé

Wel aardige mensen, maar ik vind deze chinees niet zo lekker, is net alsof ze altijd pin storing hebben... Ze hebben liever niet dat je pint denk ik.