Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oude Niedorp verdeeld zijn.

jan

Zeer slechte lunch bekomen, tomatendag siep was pizza saus zo dik, bediening beamde dat ook en na fout met brood bij gerookte kip salade sandwich kreeg ik twee sneetjes casino wit zo hard en uitgedroogd wat gelijk terug ging naar de bediening welke niet vreemd op keken omdat het al vaker erg mis gong aldaar, de bedienig gaf ook aan dat de kok er niet meer werkte van voorheen maar nu een ander de keuken draaide, nou als je dit durft te serveren moet je of je leergeld terug halen of je doodschamen. Maar zelfs een excuus kon er niet af wel betaalde we voor de twee drankjes.

jan

Ineke voorham

Wij waren er op st. Patrick day was toevallig.
    Er was een gezellige groep mensen Ierse muziek aan het spelen.
    Eerlijk knoert gezellig, en de bediening deed zijn uiterste best… top.
    Mijn man en ik hebben iets met stokbrood gegeten en kaas en een worst was wel een iennie minne stukje kaas en een piep stukkie worst erbij… met parmaham en iets van salami.
    Erg ekker maar schijnbaar ben ik een echte hollander en die willen veel voor weinig :-).

De drankjes zijn echt te duur, aan het eind van de middag afrekenen, 72 euro… we zaten elkaar aan te kijken… hadden we zoveel gedronken?
    Dat was dus drankjes + de 15 euro van het stokbrood… oké hmmm.
    Geeft niks toch, het was echt gezellig.
    We komen heus wel weer, maar gaan toch opletten wat we naar binnen slaan.

Vriendelijke groet Ineke.

Ons 50-jarig huwelijksfeest op twee avonden in de pub gevierd. Op de eerste avond werd een bloederige hamburger geserveerd die echter van de rekening werd geschrapt. Op de tweede avond was de bediening zo traag en onbeholpen dat we steeds moesten vragen waar de menukaart en de gerechten bleven. Van de bestelde gerechten waren er twee verkeerd zodat er gewacht moest worden op de juiste gerechten en die kwamen toen de anderen al alles op hadden. Er werd ook niet gevraagd of we nog een dessert wilden. Die laatste gerechten waren van het huis!!
    Er wordt kennelijk bezuinigd op voldoende en vakbekwaam personeel dat niet altijd vriendelijk overkwam.
    Niet voor herhaling vatbaar.

Wij willen even terug komen op de laatste recensie. De eigenaar reageerde op onze klacht, wij hebben toen afgesproken dat wij weer zo komen eten met als hoofd gerecht de meat pie. Als compensatie waren de beide pie op de kosten van de eigenaar.
    Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was gewoon goed. Wij hebben nergens zo lekker pie gegeten als hier.

Wij waren er nu voor de derde keer. Voor de tweede keer hadden ze geen pie terwijl dit wel op de kaart staat. De bediening was voor de derde keer gewoon slecht wij gaan er niet meer eten.

We waren met 20 man bok bieren proeven en we hebben daar lekker gegeten. Het is een mooi café/restaurant en het was een leuk feestje. Een topper

Sander en Sonja

Voor diegene die een beetje van de Ierse mentaliteit houdt, is dit echt een aanrader.

Vergeet ook niet dat uit de wijde wereld mensen hier naartoe komen. Niet alleen voor het eten natuurlijk, maar ook voor de Ierse muziek en de traditionele Ierse beleving.

Daarom kunnen wij met stelligheid zeggen dat dit een echte Ierse pub betreft. Te herkennen aan mooie muziek, improvisatie, historie en vers gemaakt eten (brood, spoons e.d.)

Wij zijn hier gisteren voor de tweede keer geweest en vonden het uitmuntend. Ga zo door!!

Heerlijk gegeten. Mooie warme locatie met zeer vriendelijk personeel. De blonde dames hebben een vriendelijke open uitstraling en komen op het juiste moment langs. Een aanrader voor vele !

J.Schilder

Afgelopen vrijdagavond hebben we met z'n zessen, lekker gegeten en gedronken in jullie cottage.
    De prijzen zijn wel aan de hoge kant,vooral voor de drank.
    Het viel behoorlijk tegen dat we na het afnemen van 5 fessen wijn,verschillende losse glazen wijn,bier en whisky toch nog 2 x 2 euro moesten betalen voor 2 kannen water. Schandalig!
    Dit is toch niet nodig, m.i. zou kraanwater altijd gratis aangeboden moeten worden (behalve als mensen er verder niets bij drinken natuurlijk).
    Joke

Afgelopen maandagavond in de pub gegeten. Opmerkelijk dat dit op maandag geopend is. Heerlijk gegeten!
    De vissoep "Donegal Fish Chowder" vooraf, zeker een aanrader. De kalfs ribeye en de garnalen als hoofdgerecht waren ook heerlijk. Wat een lekker stukje vlees. De inrichting is ook erg leuk en gezellig. Het is niet goedkoop, maar wel de moeite waard.

Wij wilden op een mooie zonnige dag op het leuke terras bij de Irish cottage een wijntje drinken na een fietstocht. Er was één tafel met een 15-tal feestgangers en wat losse tafeltjes, waaran ander mensen zaten te eten. Nadat zowel de baas, als de twee meisjes van de bediening ons voorbij waren gelopen, zonder enig teken van "ik kom zo bij u", ben ik naar binnen gegaan om een bestelling door te geven. Nadat ik wat onvriendelijkheden aan het adres van het personeel moest aanhoren, kreeg ik te horen, dat het géén zelfbediening was of iets dergelijks. Daarna ben ik naar buiten gegaan en vertrokken zonder ook maar iets te drinken. Sinds de ober Jeroen weg is, laat de vriendelijkheid daar te wensen over. Mij zien ze er niet meer terug.

Kom hier af en toe met music dinner of gewoon in de pub.
    Kan het iedereen aanraden, van het kleine pubmenu tot een avondvullend diner.

Groeten, Gaby

Karin

Wij lunchen hier regelmatig met onze kleine meid en het is altijd even lekker. Ruime keus, gevarieerd en vers.

Zou nog even terugkomen op de recensie.

Heb contact gehad met de baas van the irish cotage, met een uitleg en exuses wat het nog niet goed maakt of het compenseert, maar ter compensatie van de vervelende avond zou ik een dinee bon twv 50 euro toegestuurd krijgen.

Even afwachten of deze komt, en dan natuurlijk de proef op de som om te zien of het ook anders kan...

gerrit en karen

12-08-2011

We keken uit naar een gezellig etentje met dochter en schoonzoon, maar het werd helaas een domper. Het eten wat we besteld hadden (brood met cheddar en knoflook) werd alleen cheddar het sodabrood werd helemaal niet geserveerd. De hoofdmaaltijd werd in tweeen geserveerd door stommiteit van de bediening mijn schoonzoon kreeg pas zijn eten nadat mijn dochter, vrouw en ik het al op hadden, met duizend excuses en een gratis drankje koop je dit niet zomaar even af een GROTE FLOP dus. Wat een avond BAHHH. Gerrit en Karen.

1,1

Slechte ervaring gehad.

Begon leuk een biertje in de pub, gevoel zat er lekker in samen met schoonouders en vrouw.

Weg vervolgd naar het restaurant.

Daar kregen we 2 x brood met chedderkaas ipv 1 met chedder en 1 met knoflook, het soda brood kregen we ook niet.

Hoofdgerecht, saus was niet meer, of er een andere saus bij het gerecht toegevoegd mocht worden... ok dan maar..

Uiteindelijk kregen 3 van ons 4 de maaltijd voorgeschoteld en kwam de ober naar me toe dat hij fout had gemaakt mbt uitleggen/opnemen van mijn bestelling, wat resulteerde in dat ik nog geen maaltijd had terwijl de rest inmiddels aan het eten was begonnen ivm koud worden.

Dit zou 4 minuten in beslag nemen om een vervangende maaltijd klaar te maken, inmiddels 15 minuten verder kreeg ik dan uiteindelijk een klein stukje kip (schoonmoeder had hetzelfde welke 2 x zo groot was) inmiddels had de rest van de tafel het eten al op en toen mocht ik nog eens beginnen.

Ter compensatie 1 rondje bier... en 160 euro lichter.

Erg slechte zaak.. heb een email gestuurd naar dit restaurant, even afwachten hoe dit zijn verloop neemt... kom hier nog op terug.

In ieder geval voor mij een zeer ongeslaagde avond te samen met mijn schoonouders en vrouw.

Leuk uitziende pub/restaurant. Goed gegeten, er zat alleen geen prik meer aan de cola, maar de serveerster lostte dit zeer vriendelijk op. Weinig aanmerkingen, wat mij wel opviel is dat er maar een vlotte serveerster rondliep die alles lopende hield, en dat de andere twee er een beetje achteraan hobbelden.

Maar goed, al doende leert men. De vriendelijke sfeer en leuke bediening maakte het wat langer wachten meer dan goed.

Floppie

Het eten was echt super. Echte kwaliteitsproducten, leuke kaart, enthousiaste bediening! Gewoon gezellig! Ze doen daar net even een stapje harder voor je. Ik zeg een echte aanrader!

Wij komen hier al vele jaren. Om een Iers biertje te drinken, voor de muziek en ook om te lunchen en soms te dineren met of zonder muziek. Het is er altijd goed toeven. Er is aandacht voor de klant en... ze kennen je als je er meerdere malen bent geweest. Bij veel restaurants is dit niet meer zo door het steeds wisselende personeel en/of desinteresse. Gelukkig is het hier niet zo. Het geeft dan ook een beetje het gevoel van "thuis komen". Het eten is van goede kwaliteit, veelal van de Ierse keuken afgeleide recepten en het is smakelijk bereid. Er is keus genoeg. Het pubgedeelte heeft ook pubfood en er is ook een apart restaurant. Voor als je uitgebreider en wat chiquer wilt eten. Voor de liefhebber is er ook high tea. Ik zou zeggen oordeel zelf.

j.g.dommerholt Ursem

De ervaring was weer goed te noemen, lekker eten al jaren zeer constant van kwaliteit, fijne omgeving prettige bediening.

Een aanrader, ook voor groepen zeer goed en gezellig.

Esther van Rems

Hier hebben wij onze bruiloftsdiner gehad. Diner van 30 man, goed voorbereid, mooi gearrangeerd met goede wijnen.

Absoluut een aanrader!

Heerlijk gegeten. Interessante gerechten op de kaart, ruim voldoende keus. Hele verfijnde smaak. Echt een aanrader!

Willemijn

Afgelopen zaterdag hier gegeten, en hebben echt genoten! Gezellige sfeer, nette bediening en heerlijk gegeten. Dit gaan we zeker nog eens doen!