Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oude Meer verdeeld zijn.

Super in orde! Lekker 4-gangen menu gegeten voor €26. Zeer vriendelijk personeel en mooi gepresenteerde schotels. Ze komen vragen of volgende gang al mag komen of liever even wachten. Maar bovenal zeer lekker en veel gegeten. Een echte aanrader!

Heerlijk 3 gangen menu gegeten. Goed verzorgd, gezellige sfeer.
    Aardige bediening.
    Wij zijn hier nu voor de zesde keer geweest, en komen zeker weer terug.

Personeel is aardig maar de rest is in de verhouding met de kwaliteit gewoon duur!

w.rietveld

Gisteren weer eens met 16 personen gegeten.
    Geen enkel probleem, gewoon alles van de kaart en afwijkingen van het menu/gerecht ook goed gedaan.
    Prima bediening

Prima lunch gehad met snelle en leuke bediengen.
    Omelet was schuimig, veel beter dan in de meeste restaurants.
    Duidelijk met zorg klaar gemaakt en ik kom zeker nog eens terug.

Moet toegeven, door omstandigheden eet ik er vrij vaak, waardoor het menu een beetje eentonig is geworden. Je bent wel afhankelijk van de 'kok van de dag' qua kwaliteit van bereiden. Het gaat over het algemeen wel, maar soms smaakt de rijst naar rubber, en lijkt het of de patat in (hele) oude olie is gebakken inclusief mét vissmaak !! De service is over het algemeen wel goed. De sfeer komt op mij bedompt over door 'de 'sombere' (lees gedateerd) inrichting.

Wij hebben er heerlijk gegeten.

En gaan er zeker vaker heen.

Evelien Wink

Café Wink is oorspronkelijk van mijn opa en oma, maar vanwege de gezondheid van mijn oma verkocht. Dit is geloof ik al de 3e eigenaar ná de familie Wink. Het eten is lekker basic, en gewoon superlekker. Goede kwaliteit voor 'n zeer fijne prijs. Geen poespas, gewoon goed en lekker eten. De bediening is supervriendelijk. En het is nog altijd grappig om in 'n scheef gebouw te zitten. Ooit hoop ik dat het van mij wordt, maar ga zo door!

9. Nederlands Oude Meer

De Kroon is een perfect restaurant om gezellig te eten. Je kunt er ook zwemmen, de bediening is beter dan je je kan voorstellen. Kom ook eens een keer langs.

Doei.

Superlekker gegeten! Echt veel keus, voor ieder wat wils; vlees en vis.

Op een mooie zomerse zaterdagavond lekker op het ruime terras gezeten, lekker roseetje, heerlijk gegeten.

Ook de presentatie vond ik origineel; verse gegrilde groenten op een mooie manier gepresenteerd. Is weer eens wat anders!

En de prijzen zijn ook nog eens heel erg redelijk. Echt waar voor je geld.

Wij vinden dit restaurant echt een aanrader en gaan er zeker nog veel vaker heen. Top!

Super gegeten. En alles was ook mogelijk, niks was te veel gevraagd. De prijs viel ook bepaald niet tegen. Ons zal je er vaker zien, top tent.

We hebben hier heerlijk gegeten, de sfeer was gezellig, en de bediening kon niet beter!

De baas is wel aardig maar de rest is echt niet veel. Geen echte barkeepers en of keepsters. Slecht eten en veel te duur.

1,1

Werkelijk heerlijk gegeten in cafe rest. Wink.

Een botermalse tournedos gegeten met uitstekende garnituur.

Leuke bediening, vlot en vriendelijk.

De eigenaar is een heel bijzonder mens, de oude baas is bijna 80 jaar en dagelijks in zijn bedrijf te vinden. Hij zeurt niet over doorwerken na zijn 65e, gastheer zijn is zijn lust en z'n leven.

Helemaal top, ga volgende week daar zeker weer eten.
    Dan ga ik voor de super grote verse zeetong voor € 25,= top volgens de oude baas.

15. Nederlands Oude Meer

Hoe komt u erbij uw snackbar annex petit restaurant een Restaurant te noemen. Ik ben twee keer bij u geweest. Na de eerste keer dacht ik dat moet een nieuwe kans krijgen. Bij de tweede keer heb ik mij voorgenomen geen derde poging te wagen. Een bord vol met patat waaronder ergens een kleffe of verbrande snitzel/sate te vinden is met een bolletje, ik denk huzarensalade uit het vat en sla met zand.

16. Nederlands Oude Meer

Prima plek om lekker wat te eten, heerlijk op het terras! De bediening en de eigenaresse zijn zeer vriendelijk en behulpzaam! Eten prima prijs geweldig! Zeker een aanrader!

goed eten voor goede prijs en super snel bediening. Mala

sjoerd zwerver

de triple 777!, enkele keren wat last van de tocht in de serre, verder alles prima geregeld !

heel lekker eten zowel lunch als diner.eris trouwens een nieuwe kaart onderweg.ik beveel het een ieder aan,eva

Niet alleen heerlijk en goedkoop, maar ook erg snel bereid.

Marja Schuitemaker

We eten regelmatig 'n hapje tussen de middag met ons team. De Jumbo Jet (een heerlijk bereide cheeseburger met garnituur) is favoriet. Nergens zo lekker als bij Wink!