ma 11:00 - 22:30

di 11:00 - 22:30

1520988252 64
1604352040 66
1621902311 64

1. Leuke tent! Anbevolen.
    Porties zouden wel iets kleiner mogen want voedselverspilling kan echt niet meer vandaag de dag.

2. Wij hadden de gebakken zalm met frites.
    Warme groente los bijbesteld.
    Het stuk zalm was enorm groot en hierdoor waarschijnlijk niet goed te bereiden want de eiwitten waren er uitgelopen.
    De zalm was bovendien waterig en flauw. Op het bord lagen ook tomaatjes met pesto maar die waren echt ijskoud en matchen totaal niet met de warme zalm. De friet was droog en de warme groente bestond uit een schaaltje tot moes gemaakte uien met wat paprika en courgette en dat voor die prijs. Zoals altijd wordt er bij afrekenen gevraagd heeft het gesmaakt? Mijn opmerking dat het tegenviel werd beantwoord met " oh jammer dan".

4,1
  3. Kurt Olleroch
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Einfach nur gut und sehr freundliche Bedienung ‼️‼️

4. Henny 135 punten

Onze 50 jarige bruiloft met onze crew (11 personen)gevierd met een diner a la carte. Tafel was leuk versierd. Leuke sfeer. Bediening zeer vriendelijk, ondanks de onderbezetting. Het eten was top. Niets op aan te merken. Het was niet goedkoop, maar prijs/ kwaliteit was goed. Echt een aanrader.

5. Nog nooit zo’n slechte bediening meegemaakt, arrogant onvriendelijk totaal niet servicegericht en de biefstuk warmen ze op in de magnetron, echt schandalig eten. Echt een afrader 1x maar nooit meer!!

6. 2 dagen tevoren in restaurant zelf gereserveerd, toch bleek reservering bij aankomst niet bekend. Gelukkig konden we toch terecht en mochten we zelf een tafel uitkiezen. Drank en eten werden snel uitgeserveerd, maar helaas 1 verkeerd hoofdgerecht, waardoor een van de tafelgenoten pas kwartier later kon eten. De gerechten waren lekker en werden met een grote portie frites geserveerd. De beloofde koffie van het huis kwam helaas nooit aan. Kortom: eten en locatie prima, maar organisatorisch liep het niet op rolletjes.

7. Een mooi restaurant met goed ontvangst, we werden netjes naar een tafel begeleid en er werd nog netjes gezegd u kunt beter daar zitten want dan zit u uit de wind.

Voor de rest viel het helaas erg tegen. Het eten en het drinken duurde ontzetten lang, misschien door personeel te weinig, geen idee. Ook heb ik de dag van te voren gebeld of er veganistische gerechten waren, aangezien 1 persoon bij ons veganistische is. Er werd verteld dat dat geen probleem was en er diverse gerechten waren.

Uiteindelijk bleek alleen de vega burger veganistische te zijn. Net voor aankomst van het hoofdgerecht werd nog snel voor de zekerheid gevraagd of het echt ging om een veganist of om een vegetariër. Waarbij we veganist zeiden. Toen het eten gebracht werd kreeg ze alleen 2 droge vegaburgers met sla en friet. Zonder broodje of een eventuele saus vervanger, wat we wel hadden verwacht aangezien ze veganistische opties hebben. Zoals ze zelf aan de telefoon zeiden.

Voor de rest was er goed personeel, met in bijzonder de ober. Die onze avond helemaal goed heeft gemaakt. Echt een top gozer en een hele goede aanwinst voor het bedrijf!

4,5
  8. 01 mei eerst heerlijk genoten op het terras. Gastvrouw regelde tafeltje in de zon en uit de wind waar we heerlijk hebben geborreld. Borrelplank lekker en goede hoeveelheid. Chapo voor de bediening, ze waren constant aan het hollen, heel vriendelijk en kundig maar mijn idee wel met wat mensen te weinig.

Avond eten meegenomen, goed geregeld. Wel iets langer moeten wachten maar dit was geen ramp in de zon.

9. De eerste dat we daar haalden was mijn hamburger nog bevroren in het broodje! Dit is gewoonweg onacceptabel voor een restaurant met zo’n uitstraling en prijzen, die hamburger kostte 12 Euro!

Tip, eet alleen pizza, smacks en patat.

10. Vandaag geluncht Bij Marc. Wat een enorm leuke zaak. Aardige bediening, allemaal netjes met mondbescherming. Heel prettig dat gasten op ruime afstand van elkaar zaten. Heerlijk gegeten. Aanrader!!

11. Al vaker geweest bij Marc, maar nu vanmiddag geweest was 1 grote aanfluiting. Tzatzikisaus was waterdun. Teruggegeven aan de kok. Volgens chefkok moest het zo zijn. Waren met 7 personen kregen voor 4 man bestek, hadden thee besteld waar de opgefrommelde papiertjes afval in theezakjes bakje zat. En als het nu McDnalds prijzen zijn kan ik het nog een beetje begrijpen. Maar de prijzen zijn enorm hoog voor wat je dan krijgt en niet tevreden ben. Gastvrouw nam het voor lief aan maar bood nog niet eens een oplossing aan. We hebben grote vriendenkring en bevelen eten bij Marc niet aan!

12. Domper
    Wij zijn 2 weken in Ouddorp op vakantie geweest en hebben meerdere malen, met 2 gezinnen bij Marc en een ander restaurant gegeten en gedronken naar volle tevredenheid. Vriendelijk personeel, vooral de man (ik denk de bedrijfsleider) bij Marc. En ook het overige personeel. Vanavond waren wij met z’n tweeën en hadden wij niet gereserveerd, toen ik aan de mevrouw vroeg of er misschien nog plek was, werd mij op zeer onvriendelijke wijze verteld dat alles vol gereserveerd was. Punt! Vervolgens hebben wij via de qr code een drankje besteld op het terras op het plein en hebben wij nogmaals aan de bedrijfsleider gevraagd of hij misschien later nog een tafeltje had. Hij was zeer vriendelijk, kende ons inmiddels en zou dit voor ons regelen. Op het moment dat er plaats vrij kwam bij de lounge banken, zijn wij daar gaan zitten omdat ons 2 weken lang verteld was dat je daar altijd plaats mag nemen als het vrij is. Zodoende dachten wij daar op de tafel te wachten... Vervolgens kwam de ontzettend onsympathieke mevrouw weer om ons te berispen dat wij naar de lounge set toe ‘gerend’ waren, wat dus helemaal niet het geval was. En om te zeggen dat wij daar per direct weg moesten omdat dit ook gereserveerd was. Het kwam heel naar en onvriendelijk over. We voelden ons voor schut gezet. Wij hebben 2 weken lang met veel plezier bij Marc gegeten en gedronken (veel geld uitgegeven). Vanavond was onze laatste vakantie avond en dat is nu een ontzettende domper geworden door 1 van de medewerksters van Bij Marc, heel erg jammer... Heb er een hele nare smaak van in mijn mond.

13. J Lammers

Gedinneerd bij Marc.
    Iets rumoerig door het hoge plafont maar een prettige sfeer en leuk ingericht.

De service is netjes, vriendelijk en vlug.
    Je komt er natuurlijk voor het eten en drinken… het is echt goed bereid en smakelijk, maar mijn min puntje ligt in dat we GEEN groente of salade erbij kregen. Het bakje friet is lekker hoor, leuk gedaan met de mayo.

En dan de prijs verhouding. Om dan wel wat groente/salade/friet erbij te krijgen is extra.
    En dat maakt het, met wat alleen het hoofdgerecht al kost flink prijziger.

14. Na 1 kopje koffie, een zéér rustig terras en een ellenlange tijd van wachten in de hoop een tweede koffie te kunnen bestellen, heb ik het maar opgegeven en het geld op het schoteltje gelegd en ben vertrokken. Dit was helaas níet de eerste maar de derde keer dat dit gebeurde. Vorige keer al héél veel gehannes gehad omtrent onze bestelling van drankjes en lunch. Kom op Marc en echtgenote… instrueer die mensen daar eens, laat anders eens wat vaker je gezicht zien om te kijken of alles wel goed reilt en zeilt. Voor nu… 😒👎🏻

4,5
  15. Omgeving perfect en personeel deed het leuk, maar lange wachttijden plus kwaliteit van het eten (pizza, salade, pokebowl) zeer onder de maat. Prima voor een borrel, maar meer ook niet!

16. Met z’n viertjes op aanraden van familie om een keertje surf en turf te bestellen of de garnalen van de Josper, is op de gerechten niets aan te merken alleen de saus van de garnalen uit de Josper is denk ik, zelfs voor Indonesische nogal pittig De bediening brengt bij de voorgerechten ook geen servetten op tafel en na ons hoofdgerecht bij de dame de dessertkaart besteld voor het nagerecht om 20.30 uur en om 20,45 nog geen dessertkaart maar stond deze dame wel bij de ingang met haar jas aan einde dienst?
    Dit is dus bizar als er nog enkele collega’s serveren, om door te geven dat wij aanwezig aan. Dus beste Marc, dit personeel kan wel in de leer in jullie andere zaak waar we menigmaal geweest zijn en het personeel daar weet hoe je een klant moet bedienen.

17. Al verschillende keren gegeten, altijd lekker en gezellig en als er iets niet goed gaat wordt dit netjes opgelost !!

18. Vanmiddag gelunched met zijn tweetjes. Wij zijn wel wat gewend, maar wilden even snel lunchen dus bol met kip en bol met kaas. We waren werkelijk verbaasd over de kwaliteit en hoeveelheid! We hebben echt zalig zitten smullen. Beide broodjes kakelvers en knapperig uit de oven, op een zeer ruim bemeten bed van sla. Met een superlekkere zelfgemaakte saus erbij. Ok, beetje veel balsamico olie, maar who cares… complimenten! Tot snel!

19. Fraaie inrichting en het eten schijnt ook wel aardig te zijn.

Ik wil alleen reageren op de pizza-take-away. Verwacht als klant geen overheerlijke Italiaanse verse pizza. De pizzabodem komt uit de verpakking en is zeer taai. Daarnaast gekke fratsen: ham op de margaritha? Liever een lekkere mix van kaas en mozzarella. De pollo op pollo picante is nauwelijks aanwezig. Het formaat van de pizza is aan de kleine kant.

Feit is dat een pizza uit de supermarkt misschien nog wel lekkerder smaakt. Hopelijk wordt het deeg in de toekomst vers gekneed en worden er betere ingrediënten gekozen!

20. Wij hebben hier zo ontzettend lekker gegeten! Wat een gezellige tent met super vriendelijke bediening. Ik was een beetje schuchter om er wat te gaan eten, maar ik moet zeggen dat we in tijden niet zo lekker hebben gegeten!

21. Dinsdagavond hier de vleesplank gegeten. Echt een aanrader!
    Super vriendelijke jonge dame in de bediening. De jonge dame kwam ook een bakje water voor de hond brengen waar we niet eens zelf om hadden gevraagd. Super! Wij komen snel nog een keer terug.

22. Entourage prima, vriendelijke dame in bediening. Leuk voor kids. Maar t eten slecht. Pizza met rauwe groente erop, huis/ handgemaakte kipnuggets voor kinderen!!! waren erg grauw van kleur, vette stukken en veel te harde korst.. heb het ze niet laten opeten! M’n commentaar hierop werd niet serieus genomen helaas... Zonde van zo’n mooie zaak...

5,3
  23. Mooie zaak, goede sfeer, heerlijk gegeten, meat platter is zeker een aanrader, voor ons zeker een volgende keer

24. Eerder een keer diner op was prima.

Vandaag lunch, salade kip van tante door een broodje steak. Beide goed.

Helaas kon ik niet naar toilet. Aangezien deze niet rolstoel vriendelijk is. Helaas. Wel verwacht van zo'n nieuw gebouw!

Op een ingang wel begaanbaar.

Misschien is er elders in het gebouw een groter toilet?

6,5
  25. Ton De Ruyter

26. Erg lekker gegeten.
    Nu diverse malen een diner en lunch gebruikt bij Bij Marc.
    Vlees uit de Josper grill is heerlijk. De seizoensgroenten en dikke frieten smaken gewoon goed. Met een goede mayonaise erbij overigens.
    De kroketten met heerlijk vers knapperig brood als lunch zijn ook een aanrader.
    Het restaurant is industrieel maar erg sfeervol en robuust ingericht.
    Een frietje met snack in het naastgelegen afhaalgedeelte is ook prima.
    Kortom een fijne eetgelegenheid waar ik graag terug kom.

27. E. Van Wijnen

Vanmiddag vol verwachting voor de 1e keer geluncht bij Marc. Leuke locatie en mooi ingericht. We bestelden alle vier een bol met hete kip.
    Dat viel vies tegen. De “hete” kip zat geen smaak aan. Was ook nog eens bijna koud. Ik heb het gemeld bij de aardige ober en hij heeft het aan de keuken doorgegeven. Verder geen reactie gehoord of gezien. Jammer voor een eerste indruk...

2,9
  28. Lisa Barthel

Wir waren am 31 Okt hier essen und waren sehr zufrieden. Die Pizza war gut und auch der Salat mit Hühnchen war sehr lecker. Das Personal war sehr sehr nett und hilfsbereit obwohl es sehr voll und stressig war. Großer Respekt dafür.
    Einzig die Lautstärke war grenzwertig.
    Fazit wir hatten einen schönen Abend mit gutem Essen und kommen in den nächsten Ferien gern wieder!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

We waren er op 31 okt en we waren zeer tevreden. De pizza was goed en de salade met kip was ook lekker. Het personeel was erg aardig en behulpzaam, ondanks dat het druk en stressvol was. Veel respect daarvoor.
    Alleen het volume was op de grens.
    Conclusie: we hadden een fijne avond met lekker eten en zullen terugkomen tijdens de volgende vakantie!

29. Een gezellig hapje eten in een sfeervolle gezellig restaurant, kindjes spelen in de klimtoren! Ook staan er leuke spelletjes voor de kinderen (speelhoekje), aanpassingen aan gerechten kunnen;), lief, kindvriendelijk personeel!
    Een heerlijke chai latte gekregen! Heerlijk om ook gewoon een zondag naar toe te rijden.

30. Eva Renes

We gingen naar Bij Marc om een lekkere pizza te halen, daar eenmaal aangekomen konden ze de hoeveelheid mensen in het restaurand niet aan, zeiden ze. Het terras zat half vol, de bovenverdieping ook. En de onderste bijna. We zagen 1 minuut geleden nog mensen met een pizza weglopen, omdat ze het ‘ niet aankonden’ konden wij geen pizza meenemen, wel boden ze aan dat we ik het restaurand konden eten, met drankjes en alles erbij dus ook weer geld voor hun. Belachelijk, als je het niet aan kunt moeten er meer medewerkers komen.

31. Gisteren voor het eerst Bij Marc gegeten. Al regelmatig langs gelopen en het restaurant en terras zien er prachtig uit, uitnodigend.

Het eten was echter 'een keer en nooit weer'. Heb nog nooit eerder zo'n slechte geitenkaas salade gegeten.
    Fantasieloos. Grote hompen koude geitenkaas met korsten er nog aan. Verder wat sla, radijs, komkommer etc. En drie stokbroodjes (waar je bijna je tanden op af zou breken zo hard) met zalm en prei bovenop.

Niet voor herhaling vatbaar.

3,6
  32. carolien

Vanavond vol goede verwachting naar Bij Marc gegaan. Mooi ingericht restaurant in industriële stijl met leuke details. Vriendelijk personeel. We bestelden de kibbeling met friet. Voor 12,50 euro kregen we een erg karige hoeveelheid kibbeling (ongeveer 5 stukjes). De kibbeling was van erg slechte kwaliteit. Vet, veel beslag en niet goed gaar/gebakken. Erg jammer! Voor ons geen Bij Marc meer!

3,9
  33. NicoNico

(Niet meer) bij Marc misschien een nieuw concept van volgende week en nieuwe lichting.
    Prijs/kwaliteit ver overtrokken.
    Bekrompen menukaart. ( 3 hoofdgerechten )
    Geen verse mint-thee.
    Voorafje broodje-kruidendokter niet gaar. Tweede keer te snel op een te hoge temperatuur gebakken in een te korte tijd.
    Glaasje huiswijn ver overtrokken. ( prijs )
    Hoofdgerecht ( rundvleesburger ) lauw van temperatuur de hierbij opgediende patat meerdere malen de frituur gezien, de salade bestond hoofdzakelijk uit de goedkope seizoensgroenten bladspinazie sla zelf waren grote stronken.
    Verder hoop ik voor het personeel dan ze na dit opstartseizoen nog werk hebben want dit concept houd niet lang stand en is een faillissement zo naderbij.

2,8