Strandtent Iloon in Ouddorp

Heerlijk uitwaaien op het mooiste strand van Nederland.

nog geen rating

• do lunch 10:00 - 23:00 diner 17:00 - 21:00
  • vr lunch 10:00 - 23:00 diner 17:00 - 21:00
  • za lunch 10:00 - 23:00 diner 17:00 - 21:00
  • zo lunch 10:00 - 23:00 diner 17:00 - 21:00

Strandtent Iloon ligt op een magisch plekje van Nederland. Uw gastvrouw Ilona en gastheer Jarnold heten jullie van harte Welkom. Onze strandtent ademt een huiselijke sfeer uit waar de rust en de natuur samen gaan. De lotusbloem geeft aan de puurheid van de mens die je terugvindt in onze strandtent.
De menukaart is met zorg samengesteld, wij werken met verse produkten met liefde bereidt door onze kok en gastvrouw Ilona samen met haar dochter Tamara
De uitgestrektheid van ons brede strand geeft dat er veel activiteiten gedaan kunnen worden op het strand. Samen met de surfschool en het blokarten en de Yoga willen wij dit strand tot iets unieks maken.
In de winter is het heerlijk toeven bij ons houtkachel lekker met een kop chocola of een lekker wijntje... Onze wijnkaart is heel uitgebreid en met zorg samengesteld.

Diëten Biologisch, glutenvrij, lactosevrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Strandtent Iloon in Ouddorp zhFoto van Strandtent Iloon in Ouddorp zhFoto van Strandtent Iloon in Ouddorp zhFoto van Strandtent Iloon in Ouddorp zhFoto van Strandtent Iloon in Ouddorp zhFoto van Strandtent Iloon in Ouddorp zh

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand en aan het water
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk, klassiek, nostalgisch, romantisch en rustig
Voorzieningen
Wi-Fi, high-tea, honden toegestaan en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
120 zitplaatsen en maximaal 150 personen in één groep
Personeel