Strandpaviljoen C-side in Ouddorp

Er is een grote, gratis parkeerplaats (+/- 450 plaatsen) net achter de dijk. Ook bieden we de mogelijkheid tot parkeren bij het paviljoen voor minder validen met ontheffing, verkrijgbaar bij VVV-Ouddorp. Daarnaast is er een ruime fietsenstalling bij het paviljoen.

• OV

Bushaltes nabij het paviljoen op de Vrijheidsweg bij overgang " 't Toppershoedje". Diverse busdiensten oa recreatiebus Goeree en lijn 104.

ma 11:00 - 22:00

1572010411 68
1620832757 74
1702203333 71

1. Wim Melten

Heerlijk ontspannen en lekker gegeten.

2. Het was heerlijk en goede service!
    Fijne avond gehad 👌

3. TEAM
    Wij werden zeer gastvrij onthaald en goed geholpen door het enthousiaste team. Je voelt je hier echt gast.

ETEN
    Eén woord: heerlijk! Uitgebreide kaart, brede variatie. En de tip om te gaan voor de zelfgemaakte granberry-nuts-bar was top: aanrader!!!

EXTRA
    De honden waren meer dan welkom en werden getrakteerd op een heerlijk schoteltje hondenkoekjes. En voor een labrador betekent dat alles!

EN DUS
    Als je lekker verwend wil worden en goed wil eten is C-Side een echte aanrader. Dankjewel!

4. Tobias

5. A.C.van Vliet

Op een donkere avond ( het restaurant is dan wel wat moeilijk te 'vinden') gereserveerd bij C-side en aangekomen dachten wij de enige gasten van de avond te zullen blijven en vonden het daarom sneu voor de 2 leuke meiden die voor de bediening aanwezig waren!
    Gelukkig kwamen er na ons nog meer gasten binnenwaaien!
    Bij het dessert gekozen voor cheesecake, maar dat bleek er niet meer te zijn in de smaak die was besteld en kreeg de suggestie om een gin-cheesecake te nemen!
    Aldus gedaan, maar dat viel tegen!
    Na een paar happen kwam de serveerster vragen of het smaakte, want zij hadden zelf ook een stukje geproefd en vonden het niet lekker...! Mocht toen iets anders uitkiezen en dat smaakte uiteindelijk heerlijk!!!

6. Maaltijden groot en leuk opgemaakt, leuke toetjes prima eten bij deze strandrestaurant want op dat niveau zit het.

7. Andre & Petra

Op tweede paasdag weer even hapje wezen eten in onze vaste strandtent, ookal moeten wij er een uur voor rijden!! (Ook even een frisse neus halen op het strand). Sfeer is altijd fijn en eten ook goed, en zo denken er gelukkig meer mensen over, gezien de gezellige drukte.
    Nadeel was daardoor alleen dat de toiletten vies en kapot waren, kraan los en handen niet te drogen. Is zeker een verbeterpunt. Maaaar wij gaan er niet door wegblijven.
    Bedankt weer voor de lekkere kipspies o.a op de mooi opgemaakte borden!! Ga zo door mensen...

8. Geweldig goede Zeebaars gegeten met als voorgerecht gamba's in knoflookolie. Erg lekker en meer dan voldoende. Bijgerechten ook in overvloed. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellig interieur. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Bea Sparreboom

Wij hebben er heerlijk gegeten en zijn enorm verwend door de supervriendelijke bediening. Ik was er met 6 vriendinnen en we hebben een topavond gehad!

10. Vakantieganger

Via AH actie bij C-Side terecht gekomen. Maar wat een tegenvaller. Voorgerecht gamba's in knoflookpers, leken er meer in zijn gekookt dan gebakken. Hoofdgerecht gamba met bavette. Bavette smakeloos, gamba's melig. Mijn vrouw had ossenhaaspuntjes, sommigen erg droog andere nog compleet rouw. Friet halfgaar. Nagerecht chocoladeverassing en chocoladecoup waarbij bij allebei de chocolade ver te zoeken was. Bij het aangeven aan de bediening dat er zaken niet lekker waren werd er niks mee gedaan.

1,7
  11. Dit was écht niet goed. De bediende deed erg haar best, maar er klopte niets van. We waren met z'n vieren, maar niets was goed. Schol was vieze prut. Bavette was koud en niet lekker. Gamba's ook melig en vies.
    Voorgerechten sprongen er niet uit, maar dat ging nog wel.
    En dan 200 eu kwijt zijn.

3,6
  12. Op uitnodiging van familie waren we aanwezig voor het deelnemen aan een AH-restaurant-actie. Men kon kiezen uit de gehele menukaart, dus in dit restaurant niet specifiek een voor deze actie samengesteld menu. Het geserveerd voorgerecht was gemiddeld.

V.w.b. het hoofdgerecht: de aanwezige dames kozen zgn. varkensmedaillons, de heren een vismenu. Het eerstgenoemde gerecht was smakelijk klaargemaakt, het ander gerecht smaakte nergens naar, en leek een opgewarmd iets uit de diepvries. Er werd alleen wat grove frietjes bij geserveerd en het schaaltje salade was onvoldoende.

Na dit matige hoofdgerecht scoorde het nagerecht weer gemiddeld. Al-met-al lijkt de prijs te hoog voor hetgeen klaargemaakt wordt...

De entourage van het restaurant is leuk en gezellig, hoewel de kou over de vloer "zweeft" en men snel koude benen aan tafel krijgt.

Het bedienend personeel was vriendelijk en correct.

5,9
  13. We zijn hier terecht gekomen via de AH actie. Het is een prachtige locatie, heerlijk eten en super leuk personeel.

We hadden ook wel geluk want het was nog heerlijk weer, dus we hebben lekker buiten kunnen eten. We konden gewoon kiezen van de kaart met de voorwaarde dat je wel 3 gangen nam, nou dat hebben we gedaan en het was fantastisch.

Later op de avond werd het wel een beetje frisser maar dat was geen probleem, ze kwamen lekker een fleece dekentje brengen.

We komen hier echt nog wel eens een keertje terug.

14. Bijsterbosch

Ga wat doen aan de organisatie!! Met 17 pers bbq. Vlees/vis salades prima. Drankjes duurden heel lang. Nagerechten echt een drama. Tussen de 1e en de laatste zat 40 minuten verschil. Dit kan niet. Toen ik aan een serveerster vroeg hoe dat mogelijk was, was het antwoord; er is maar 1 kok. Misschien toch eens nadenken hoe het wel moet. Gevalletje Herman den Blijker?

Personeel jong, wel vriendelijk.

Jammer van zo'n mooie locatie

15. Na het maken van een online reservering kwamen wij op het afgesproken tijdstip van half 7 aan. Toen zat het terras behoorlijk vol en zagen we veel bediening met volle borden heen, maar vooral veel lege borden terug naar de keuken gaan. Na een kwartier kwam iemand vragen wat we wilden drinken en we kregen een paar menukaarten. Gezellig.. We hadden inmiddels flinke trek. Rond kwart over zeven was er nog niemand geweest om onze bestelling op te nemen. Inmiddels was het terras al voor de helft leeggestroomd en was er enkel na en voor ons een tafeltje nog bij gekomen. Die net als ons inmiddels ook zaten te wachten op het doorgeven van hun bestelling. Na drie keer zwaaien en nog eens vijf minuten wachten kwam er iemand vertellen dat er er voorlopig geen bonnen meer werden aangenomen en dat dit minimaal nog een uur kon duren.. De keuken wilde eerst de huidige bonnen wegwerken.. Hierop besloten wij (inmiddels was het half 8) maar ergens anders te gaan eten. Er is recent een gedeelte bijgebouwd, maar dat hadden ze beter maar niet kunnen doen. Blijkbaar kunnen ze het niet aan. Begrijpelijk dat het langer kan duren, maar na een inmiddels half leeg terras ons een uur voor Jan met de Korte Achternaam te laten wachten tot we zelf eens iemand aanschieten is wat minder. Drankjes afgerekend.. Ook erg jammer dat hier geen korting of excuus vanaf kon en we zijn weggegaan. Ze vonden blijkbaar dat ze al genoeg hadden verdiend die avond, want ze leken er niet erg rauwig om dat dit op zo'n manier moet. Hier komen we voorlopig niet meer terug en wellicht wel helemaal niet meer.

3,2
  16. Anne Rodenburg

Mijn vriend en ik hebben hier zondagavond diner gegeten. De avond, met regen buiten, begon met warme begroetingen bij binnenkomst en een prachtig tafeltje aan het raam. De drankjes en het eten kwamen snel. Wij hadden de mega beach burger en de catch of the day besteld. De burger was zeker mega groot en heerlijk. De zeebaarsfilet was verrukkelijk, met de prachtige combinatie van de risotto (spinazie). Wij zijn zeker tevreden en buikje vol het restaurant verlaten. Een grote pluim aan het personeel en de keuken voor de leuke avond.

17. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Vriendelijke bediening. Ruime keuze in gerechten. Eerder hier gegeten nu met 6 personen en waren weer heel tevreden. Was een leuke afsluiting van een gezellige verjaardag. Met als klapper een vuurwerkfontein voor de jarige. (Eerst vonden we het wat raar dat er een dessert later kwam dan de rest van de desserts).

18. Lekker gegeten een leuke avond gehad bij deze tent! Ondanks de drukte werden we snel en goed geholpen door het vriendelijke personeel!!

19. Op zaterdagavond naar C-side, dan ga je uit dat je een avondje uit gaat. Wat viel dat helaas tegen, na het voorgerecht werd het een drama. Koud eten, geen friet, geen mayo. 1 menu totaal vergeten. Dit wilden ze goed maken met extra frites maar dat werd wederom vergeten. IJskaart duurde ook een uur. Een en ander is goed gemaakt met het afrekenen. Toch zonde, het had zo goed kunnen zijn. Personeel was totaal de weg kwijt en liep als een kip zonder kop door de zaak. Hier komen we voorlopig niet terug.

3,5
  20. Wat een slechte zaak!! Veel restaurants bezocht maar zo erg nooit mee gemaakt. Slechte bediening en nooit het eten gehad. Ik zou andere aanraden om hier niet te gaat eten en of drinken. Tenzij je 3 uur wilt wachten.

21. 19 juli met z'n 5-en gegeten bij C-Side. Drama. Het duurde een dik half uur voordat we onze drankjes kregen, mandje stokbrood wat besteld was hebben we niet gezien. We hebben hier nog 2 keer om gevraagd, maar werd niet geleverd. Ong. een uur na bestelling kregen 2 van de 5 hun bord met eten (1 vis, 1 kip), waarvan de kip nog half rauw was. Bediening gaf aan dat er een nieuw bord zou komen. Toen degene die wel door kon eten zijn bord leeg had, en deze weggehaald was, moesten we nog 10 minuten wachten op het eten van de rest!!!! Waarvan het bord kip gewoon nog even in de magnetron was gekwakt.
    Ronduit schandalig!

2,2
  22. Zitten er een uur, hebben na 20 minuten ons eerste lauwe drankje gekregen, vervolgens ruim 3 kwartier na bestelling kregen we onze soep, nadat we erom vroegen.

Hoofdgerecht stond al klaar en probeerden ze gewoon erna te serveren zonder nieuwe producten en bereiding. We kregen ook geen tegemoetkoming, alleen maar excuses dat het zo druk was. De tafels waren nog niet eens voor de helft bezet!

Kortom, geen aanrader.

2,1
  23. coen Tuinenburg

Heel lekker gegeten, prima service. En een scherpe bediening.

24. Leuke strandtent met goed eten en drinken vriendelijke bediening. Zeker aan te bevelen voor gezinnen met kinderen. En helemaal voor mensen met honden ook deze zijn hier meer dan welkom.

Onze hond rent voor ons uit naar terras om dat ze altijd wat lekkers krijgt van het personeel en Anja / Ingmar.
    Wij vinden C Side de leukste/gezelligste strandtent van Ouddorp.

25. Als (let wel: ALS) je je eten krijgt is het goed. Helaas hebben wij 2 uur zitten wachten en na 3x vragen zijn we zonder iets te eten of te drinken maar weggegaan. Wat een puinhoop daar.

26. 9-3-14 eerste warme zondag van het jaar. Volle bak. Duidelijk hierop niet ingespeeld. Geen structuur in bediening en uitgifte van drank en gerechten. Achter de counter 2 dodo's die niet vooruit te branden zijn. 53 min wachten op drankjes. Eten kwam na 50 min. In 3 delen. Wat een amateurs. Klanten liepen weg drank kwam terug. Bij drukte zeker mijden of je moet over een engelen geduld beschikken.

3,2
  27. Heerlijk gegeten, alleen jammer dat de groenten in de wrap met kip smaakte naar soepgroenten. Verder geen onvertogen woord! Lokatie super, personeel vriendelijk en sfeer doet knus aan ondanks de grootte van het restaurant. Zeker een aanrader.

28. Marian Visser

29. lieneke

Heerlijk gegeten en waar beter dan aan zee?! De sate was wat aan de droge kant, jammer. De vis (Dorado en sliptongen) waren fantastisch. Zeer aardige bediening (vond de hond ook).

30. Heerlijke middag op het terras gehad, lekker gelunched met een groepje, terwijl de kinderen op het strand bij het speeltoestel aan het spelen waren. Je kan ze goed in de gaten houden. Aanrader: Clubsandwich! Lekker en veel. De koffie is ook erg lekker. Personeel is ( kind ) vriendelijk en als ze even tijd hebben, in voor een praatje. Leuke kaart.

31. Hele pinkster weekend hier geweest, wat een drukte maar wat een service.
    Petje af voor personeel!!!
    Jullie gaan ons gegarandeerd meer terug zien hier

32. leon

33. Jan 32 punten

Super terras, hier kan je altijd uit de wind zitten.
    Heel vriendelijke bediening, ook voor de hond wordt gezorgd.
    Eten lekker en veel. Uitgebreide kaart.

34. Een echte aanrader!
    Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart. Grote porties en de bediening perfect en vriendelijk!
    Hier samen met m'n vriendin gegeten en moest der vaker naar zo iets meenemen.
    Oftewel we komen zeker terug!

35. Ondanks het slechte weer toch gezellig druk. Bediening is vriendelijk en vooral lief te noemen. Uitzicht heel erg mooi op de Noordzee. We hebben met zes personen gedineerd naar volle tevredenheid. De kaart is misschien te uitgebreid waardoor het kiezen wat lastig wordt. Aanraders wat ons betreft de verse huisgemaakt vissoep en de slibtongen.
    Het was echt genieten.