Restaurant Pannetjes in Ouddorp

Restaurant Pannetjes, gastvrijheid met een glimlach!

Eten & drinken 8,8

• do lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30
  • vr lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
  • za lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
  • zo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

Warmte, gezelligheid, geuren, proeven en genieten. Daar staat restaurant Pannetjes voor garant, bediening die zorgt voor een ongedwongen, huiselijke en warme sfeer. Heerlijk dineren met vrienden, een goed glas wijn of misschien een gezellig borrel aan de bar, alles is mogelijk. Restaurant Pannetjes is uitermate geschikt voor een avondvullend programma. Bij binnenkomst wordt u hartelijk verwelkomd door de gastheer/gastvrouw en begeleid naar uw tafel, of eerst aan de bar met een glaasje en een hapje. Na uw drankje wordt u de kaart aangeboden om te genieten van lokale en vers bereide gerechten. Na uw diner nog geen zin om de gezellige avond te beëindigen? Neem lekker plaats bij de open haard of kom gezellig aan de bar genieten van een ruim drankassortiment en gezellige muziek.

Restaurant Pannetjes verzorgt met veel aandacht uw catering op locatie. Zowel koude als warme gerechten kunnen wij op locatie voor u verzorgen, geeft u liever de zorg totaal uit handen dan zetten wij ons ervaren personeel in bij u thuis of op de gewenste locatie en zorgen wij voor het totaal pakket inclusief drankjes en hapjes.

Wilt u liever in een gezellige en warme omgeving uw verjaardag, trouwdag of feestje vieren is het restaurant met zijn ruime parkeergelegenheid uitermate geschikt om van uw feestelijke dag een onvergetelijk moment te maken. De ruime keus aan mogelijkheden zijn in al uw wensen aan te passen. Wilt u graag een mooi en ruim gevuld buffet of heeft u liever een luxe 5 gangen diner voor u en uw gasten? Vraag naar de mogelijkheden en ons culinaire team staat klaar voor uw invulling.

Wilt u een avond vullend programma? Dan bent u hier aan het juiste adres. Bij binnenkomst een glaasje champagne en luxe hapjes, daarna heerlijk tafelen en genieten van een samengesteld menu naar uw wensen. Wilt u uw feest goed afsluiten? Dan beschikken wij over een breed assortiment van diverse bands en DJ's. Swingend en met de voetjes van de vloer eindigt uw avond bij restaurant Pannetjes.

Restaurant pannetjes, At Your Service

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, biologisch en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant Pannetjes in Ouddorp zhFoto van Restaurant Pannetjes in Ouddorp zhFoto van Restaurant Pannetjes in Ouddorp zhFoto van Restaurant Pannetjes in Ouddorp zhFoto van Restaurant Pannetjes in Ouddorp zh

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, zakelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Afhalen, catering, terras, Wi-Fi en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
40 zitplaatsen en maximaal 40 personen in één groep
Personeel