Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ouddorp zh verdeeld zijn.

Altijd heerlijk eten voor een leuk prijsje 👌

We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Ton De Ruyter

Erg lekker gegeten.
    Nu diverse malen een diner en lunch gebruikt bij Bij Marc.
    Vlees uit de Josper grill is heerlijk. De seizoensgroenten en dikke frieten smaken gewoon goed. Met een goede mayonaise erbij overigens.
    De kroketten met heerlijk vers knapperig brood als lunch zijn ook een aanrader.
    Het restaurant is industrieel maar erg sfeervol en robuust ingericht.
    Een frietje met snack in het naastgelegen afhaalgedeelte is ook prima.
    Kortom een fijne eetgelegenheid waar ik graag terug kom

Rian & André

Een mooie frisse schone zaak. Heerlijk eten, ruime porties. De zaak heeft een prettige knusse sfeer en de bediening is zeer vriendelijk. We komen met plezier terug.

Ik heb zeer lekker gegeten, goed kwaliteit voor de prijs

Afgelopen zondag met 12 personen gegeten. Wij hebben enorm genoten. De prijzen zijn niet duur en je krijgt behoorlijke porties. Ons zien ze zeker weer terug. Zeker een aanrader.

Wij hebben met de opening gegeten en komen snel nog een keer. Het was heerlijk. Het is een echte aanwinst voor Ouddorp.

Femke Thijssen

Heerlijk gegeten gisteren.

Jorim van Luik

We hebben tijdens een weekje weg voor ons 10 jaar samen zijn voor het eerst gegeten bij de pannetjes. We werden heel hartelijk ontvangen, ouderwetse gezelligheid! Onze kleine jongen van 2 kreeg een leuk kleurpakketje met stickers er was aandacht voor hem, hij kon spelen en praten en had niet eens in de gaten dat hij moest wachten op zijn eten. Het eten was echt heerlijk en we hebben met meer dan een goed gevoel (een beetje vol) onze vakantie voort gezet. Onze dank aan Team "De Pannetjes"! Wij komen zeker nog eens aanwaaien voor een hapje en een drankje.

van Nimwegen

Lekker gegeten, bediening was vriendelijk, gezellige sfeer.

Heinz

Heerlijke halve kip met friet gegeten. Gezellige bediening

E. Van Wijnen

Vanmiddag vol verwachting voor de 1e keer geluncht bij Marc. Leuke locatie en mooi ingericht. We bestelden alle vier een bol met hete kip.
    Dat viel vies tegen. De “hete” kip zat geen smaak aan. Was ook nog eens bijna koud. Ik heb het gemeld bij de aardige ober en hij heeft het aan de keuken doorgegeven. Verder geen reactie gehoord of gezien. Jammer voor een eerste indruk...

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Goede en eerlijke informatie over het eten.

jeannette

Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit is erg goed. Gezellig restaurant en we zijn goed verzorgd. Een echte aanrader!

We zijn hier met zijn drieën een pannenkoek gaan eten zaterdagmiddag, drinken was er heel snel, maar het duurde een eeuwigheid voordat de pannenkoeken kwamen, en het was er helemaal niet druk, toen was de bestelling verkeerd bij één pannenkoek, de ene dame van de "Crew" beweerde dat het aan ons lag, wij hadden verkeerd besteld, maar zij wist het nummer niet… de andere dame bood aan om een andere te maken, wat ook gebeurde. Wij vonden de kwaliteit zeer matig en de prijs erg hoog voor zo, n simpele pannenkoek. Dat was voor het eerst en voor het laatst. Die bak ik thuis beter. Voortaan maar weer elders.

Lisa Barthel

Wir waren am 31 Okt hier essen und waren sehr zufrieden. Die Pizza war gut und auch der Salat mit Hühnchen war sehr lecker. Das Personal war sehr sehr nett und hilfsbereit obwohl es sehr voll und stressig war. Großer Respekt dafür.
    Einzig die Lautstärke war grenzwertig.
    Fazit wir hatten einen schönen Abend mit gutem Essen und kommen in den nächsten Ferien gern wieder!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

We waren er op 31 okt en we waren zeer tevreden. De pizza was goed en de salade met kip was ook lekker. Het personeel was erg aardig en behulpzaam, ondanks dat het druk en stressvol was. Veel respect daarvoor.
    Alleen het volume was op de grens.
    Conclusie: we hadden een fijne avond met lekker eten en zullen terugkomen tijdens de volgende vakantie!

david

Een gezellig hapje eten in een sfeervolle gezellig restaurant, kindjes spelen in de klimtoren! Ook staan er leuke spelletjes voor de kinderen (speelhoekje), aanpassingen aan gerechten kunnen;), lief, kindvriendelijk personeel!
    Een heerlijke chai latte gekregen! Heerlijk om ook gewoon een zondag naar toe te rijden.

Eva Renes

We gingen naar Bij Marc om een lekkere pizza te halen, daar eenmaal aangekomen konden ze de hoeveelheid mensen in het restaurand niet aan, zeiden ze. Het terras zat half vol, de bovenverdieping ook. En de onderste bijna. We zagen 1 minuut geleden nog mensen met een pizza weglopen, omdat ze het ‘ niet aankonden’ konden wij geen pizza meenemen, wel boden ze aan dat we ik het restaurand konden eten, met drankjes en alles erbij dus ook weer geld voor hun. Belachelijk, als je het niet aan kunt moeten er meer medewerkers komen.

Corry Duiker

We werden zeer hartelijk ontvangen. De tafel was schoon en stond al voor ons klaar. De wijn is heerlijk en het eten ook. Vooral de sliptongetjes zijn een aanrader.

Ricardo koote

Vanavond heerlijk gegeten, vooraf hadden we Carpaccio en oosterse Carpaccio was echt super! Hoofdgerecht was echt geweldig! Irish ribroast is zeker aan te raden! Komen zeker keer terug.

Gisteren voor het eerst Bij Marc gegeten. Al regelmatig langs gelopen en het restaurant en terras zien er prachtig uit, uitnodigend.

Het eten was echter 'een keer en nooit weer'. Heb nog nooit eerder zo'n slechte geitenkaas salade gegeten.
    Fantasieloos. Grote hompen koude geitenkaas met korsten er nog aan. Verder wat sla, radijs, komkommer etc. En drie stokbroodjes (waar je bijna je tanden op af zou breken zo hard) met zalm en prei bovenop.

Niet voor herhaling vatbaar.

We moesten best lang wachten (half 6 binnen, kwart over 6 de pannenkoeken op tafel) en de pannenkoeken waren helaas van onderen nog helemal zacht en boven keihard. Je zag niet eens waar de pannenkoek mee belegd was.
    De meiden deden hun best, maar merkten het totaal niet op als we iets wilden vragen.

Niet echt kindvriendelijk, wat opmerkelijk is voor een pannenkoekrestaurant. Ze kwamen niet hartelijk naar je toe met een kleurplaat of iets dergelijks.

Erg jammer.

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. De prijs/kwaliteit is prima. Zeker een aanrader.

30. Chinees-Indisch Ouddorp zh

Geldermalsen

Heel lekker gegeten, bediening was correct, de prijs was naar dat de kwaliteit van eten laag. Gewoon een aanrader!