Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ouddorp zh verdeeld zijn.

Pieter Struijk

Gezellige avond met heerlijk eten!

Entourage prima, vriendelijke dame in bediening. Leuk voor kids. Maar t eten slecht. Pizza met rauwe groente erop, huis/ handgemaakte kipnuggets voor kinderen!!! waren erg grauw van kleur, vette stukken en veel te harde korst.. heb het ze niet laten opeten! M’n commentaar hierop werd niet serieus genomen helaas... Zonde van zo’n mooie zaak...

J. Jochems

Grandioze friet, wellicht lekkerste van Nederland?

Grill & More in ouddorp is een prachtig ingericht en zeer smaakvol restaurant. Buiten het feit dat het eten echt super goed en smaakvol is en er ontzettend veel keuze is staat de heel gemoedelijke en super vriendelijke bediening hoog in het vaandel.
    Het maakt niet uit wat je besteld het eten is overheerlijk.
    Ik kan dit gezellige en sfeervolle restaurant van harte aanbevelen.
    Ik ga er zeer zeker nog terug.
    Als alround cijfer geef ik zeker een 9

Mooie zaak, goede sfeer, heerlijk gegeten, meat platter is zeker een aanrader, voor ons zeker een volgende keer

Old Village, de Beren en nu Brasserie Molenzicht. Verschillende zaken zijn op deze locatie begonnen en dan ben ik redelijk argwanend. De kwaliteit van De Beren was destijds onder niveau. Brengt Molenzicht verandering?

Het antwoord is ja. Wat een ontdekking in mijn eigen dorp! De tapas zijn erg goed. Vooral het gebruik van verse ingrediënten valt op. Geen supermarkt-carpaccio of slappe zalm, maar verse vis en vlees. Alles tot in perfectie bereid. Hoogtepunt is 'Solomillo de buey', ossenhaaspuntjes gegaard in truffelsaus. Ondanks dat het flinterdunne ossenhaaspuntjes zijn, zijn ze nog medium-rare. Goed gedaan, chef.

Nog een pluspunt: genoeg bieren op de tap, waaronder Leffe Blond. De bediening is goed. Leuke en vlotte mensen, die regelmatig vragen hoe het smaakt. Uiteindelijk kwam zelfs de kok nog even aan de tafel om te vragen hoe het eten was. Dit deed hij bij ieder tafeltje.

Klein minpuntje: de deserts haalden niet het niveau van de voor- en hoofdgerechten. Maar dat is muggenziften. Ik kom hier zeker vaker terug in de toekomst.

Eerder een keer diner op was prima.

Vandaag lunch, salade kip van tante door een broodje steak. Beide goed.

Helaas kon ik niet naar toilet. Aangezien deze niet rolstoel vriendelijk is. Helaas. Wel verwacht van zo'n nieuw gebouw!

Op een ingang wel begaanbaar.

Misschien is er elders in het gebouw een groter toilet?

Gezellige avond gehad. Goed gegeten en leuk personeel.

Laura van den Hurk

Deze week erg lekker gegeten met man en 2 kleine kinderen. Ondanks dar het januari niet druk is een erg fijne en leuke avond gehad. Gastvrouw is een erg leuke spontane vrouw die het de gasten naar hun zin maakt en waardoor je je erg welkom voelt! Eten en drinken was ontzettend lekker en erg goed verzorgd, Mooie kaart met erg lekkere gerechten. Prijs kwaliteit erg goed! Het is dat we in Brabant wonen maar als we in de buurt zijn zullen we hier zeker vaker gaan eten!

A.C.van Vliet

Op een donkere avond ( het restaurant is dan wel wat moeilijk te 'vinden') gereserveerd bij C-side en aangekomen dachten wij de enige gasten van de avond te zullen blijven en vonden het daarom sneu voor de 2 leuke meiden die voor de bediening aanwezig waren!
    Gelukkig kwamen er na ons nog meer gasten binnenwaaien!
    Bij het dessert gekozen voor cheesecake, maar dat bleek er niet meer te zijn in de smaak die was besteld en kreeg de suggestie om een gin-cheesecake te nemen!
    Aldus gedaan, maar dat viel tegen!
    Na een paar happen kwam de serveerster vragen of het smaakte, want zij hadden zelf ook een stukje geproefd en vonden het niet lekker...! Mocht toen iets anders uitkiezen en dat smaakte uiteindelijk heerlijk!!!

Laura Degen

Het was heerlijk! Vlees was perfect! Toetje ook! Voorgerecht hebben we niet genuttigd. Maar ik twijfel er niet over dat ook dit tot in de perfectie bereid zou zijn!

Jong restaurant met een enthousiast team. Hoge kwaliteit van de gerechten. De hoeveelheid is groot. Wij laten zelden iets over, maar dit keer wel. Zeker een aanrader.

Wim van Bienen

Heerlijk gegeten, veel en lekker én zeer goede kwaliteit. Bediening zeer vriendelijk! Echt een aanrader als je in de buurt bent👍

Al voor de tweede maal heerlijk gegeten. Voldoende keus op de menukaart en ook voor kinderen een goed adres.
    Het stokbrood bij een eventueel voorgerecht is kakelvers en vol van smaak. Ook de nagerechten zijn top.
    Restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit.
    Ga hier zeker vaker heen om ook van de andere gerechten te smullen.
    Ga zo door !! Grill and More.

Hans

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Het eten wat wordt geserveerd is van een super goeie kwaliteit, het eten wat geserveerd is een flink portie. Het restaurant ziet er erg mooi, schoon en strak uit. Ook de sfeer is erg gezellig met een leuke en spontane gastvrouw / eigenaar. Jullie zien ons hier zeker vaker terug.

Martijn Born

Onvoorstelbaar dat nog veel mensen altijd niet weten dat je hier voortreffelijk kan eten!

De bavette was ontzettend smaakvol, mals en goed! We hebben genoten! Echt een aanrader!

19. Chinees-Indisch Ouddorp zh

R. van den Anker

Voor 6 personen afgehaald. Ongastvrije, chagrijnige dame was met moeite genegen bestelling aan te nemen.
    ‘Vegetarische nasi goreng hebben we niet’, snauwde de dame. Na ons aandringen was ze bereid de kok te vragen om het vlees uit de nasi te halen...! (omdat het niet druk was - gek hè -).
    Erg duur (tijdens het eten bleek het te duur voor de kwaliteit).
    Smaakte zoals het er uit zag, slecht!
    Pinnen niet mogelijk. Tapbier niet verkrijgbaar, ‘wij hebben grote flessen bier...’.
    Advies: mijden. Wordt tijd dat Voedsel en Waren Autoriteit en de Belastingdienst hier eens komen controleren.
    Ongelofelijk slecht, maar waar. Ze teren op passanten (veelal toeristen)... die komen toch niet terug en gelijk hebben ze.

Zaterdag 16 december met 13 personen gegeten. Prima sfeer, heerlijk gegeten, erg kindvriendelijk. Gerechten prima op smaak, een aanrader.

21. Kleine eetwaren Ouddorp zh

Bestel er al jaren en eigenlijk altijd goed. Prijs kwaliteit is meer dan goed. Tijdsplanning kan soms wat beter bij afhalen. Zeker een aanrader om wat af te halen.

Altijd heerlijk eten voor een leuk prijsje 👌

We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Ton De Ruyter

Erg lekker gegeten.
    Nu diverse malen een diner en lunch gebruikt bij Bij Marc.
    Vlees uit de Josper grill is heerlijk. De seizoensgroenten en dikke frieten smaken gewoon goed. Met een goede mayonaise erbij overigens.
    De kroketten met heerlijk vers knapperig brood als lunch zijn ook een aanrader.
    Het restaurant is industrieel maar erg sfeervol en robuust ingericht.
    Een frietje met snack in het naastgelegen afhaalgedeelte is ook prima.
    Kortom een fijne eetgelegenheid waar ik graag terug kom.

Rian & André

Een mooie frisse schone zaak. Heerlijk eten, ruime porties. De zaak heeft een prettige knusse sfeer en de bediening is zeer vriendelijk. We komen met plezier terug.

Ik heb zeer lekker gegeten, goed kwaliteit voor de prijs

Afgelopen zondag met 12 personen gegeten. Wij hebben enorm genoten. De prijzen zijn niet duur en je krijgt behoorlijke porties. Ons zien ze zeker weer terug. Zeker een aanrader.

Wij hebben met de opening gegeten en komen snel nog een keer. Het was heerlijk. Het is een echte aanwinst voor Ouddorp.

Femke Thijssen