Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ouddorp zh verdeeld zijn.

Gonda markus

Mooie.nette zaak. Waren er om 6 uur. Hadden klein voorgerecht. Maar hoofdmaaltijd kwam pas om19.45. Dus bijna 2 uur binnen. Vonden wij persoonlijk te lang. Vooral na fietstocht van 40 km. Hebben nog een x gevraagd hoe lang het duurde. Eten was perfect. Goeie prijs. Voldoende. Toch de tijd is wel puntje van verbetering.

Heerlijk gegeten en veel voor weinig.
    Gezellige sfeer
    Aardige bediening

Esther Siereveld

Heel lekker gegeten. De gaarheid was niet helemaal naar onze zin, maar dit werd perfect goedgemaakt. We kregen een keurig opnieuw opgemaakt bord. Ook de toetjes en de wijn waren top. Prijs-kwaliteit verhouding ook erg goed. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Met z’n viertjes op aanraden van familie om een keertje surf en turf te bestellen of de garnalen van de Josper, is op de gerechten niets aan te merken alleen de saus van de garnalen uit de Josper is denk ik, zelfs voor Indonesische nogal pittig De bediening brengt bij de voorgerechten ook geen servetten op tafel en na ons hoofdgerecht bij de dame de dessertkaart besteld voor het nagerecht om 20.30 uur en om 20,45 nog geen dessertkaart maar stond deze dame wel bij de ingang met haar jas aan einde dienst?
    Dit is dus bizar als er nog enkele collega’s serveren, om door te geven dat wij aanwezig aan. Dus beste Marc, dit personeel kan wel in de leer in jullie andere zaak waar we menigmaal geweest zijn en het personeel daar weet hoe je een klant moet bedienen.

Alex&Siria

Am Sonntag 2. September waren wir im Restaurant Pannetjes super lecker essen - rundum ein gelungener Abend :-) Trotzt eines vollen Restaurants "Alles im Griff" - wir wurden warmherzig empfangen und erlebten einen freundlichen und aufmerksamen Service in gemütlicher Atmosphäre, und die leckeren Muscheln rundeten diesen gelungenen Abend ab. Wir kommen wieder!

Siria&Alex

T was de week van de Goereese vis. En we hadden het menu van restaurant Pannetjes gelezen en t zoute water liep ons al in de mond :-). Vooraf kregen we een amuse van Hollandse garnalen die we lekker zelf mochten pellen. Daarna een triootje van vis en als hoofdgerecht een heerlijke verse zeebaars uit de oven en dat was geen visje.
    En hangop als toetje. Superlekker gegeten en hele gastvrije bediening. Een echte aanrader!!!

P van Ingen

Heel gast vrij.
    Heel vriendelijk.
    Leuk personeel.
    Leuke indeling.

Onverwachts hier met 10 man uit nood gezeten met 1 glutenvrij. Werden super geholpen en het eten was wat lauwig maar alles bij elkaar was gewoon top. Ook ben ik super tevreden over de sfeer. Zeker een aanrader als je (goedkoop) lekker wilt eten.

Het enige pluspuntje vond ik de inrichting. Maar de service was duidelijk minder. Telefonisch contact gehad wat gelijk mij en me vrienden een positief gevoel gaven. Bleek bij aankomst 1 grote chaos. 1 bediende voor meer dan 30 man. Je zag dat de persoon erdoor in dr stress zat. En de toppunt was eigenlijk dat we weg gingen. Echt een min.

Vanavond iets gedaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan, weggelopen na het bestellen van het drankje.
    Ontvangst en service ronduit onvoldoende.
    De dame in bediening was alleen. Dit liet ze dan ook goed merken dat er onderbezetting was.
    Vanaf het moment bij binnenkomst was het al duidelijk dat deze dame er goed zat van was.
    Geen welkom, moesten zelf vragen om de kaart etc.etc
    We hadden gereserveerd en waren met 10 man.

Super Laden, tolles Essen, nette Bedienung, fairer Preis. Wenn wir mal wieder in der Nähe sind, kommen wir wieder.

Herman Plasman

In tijden niet zo goed gegeten als hier.
    Eten service en sfeer fantastisch. Ook is het personeel goed met kinderen.

Familie Meijer

Alles super lekker. Stokbrood met kruidenboter, Mixed Grill en ijs toe.
    En het het kindermenu zo ĺeuk opgemaakt.
    Het was een fijne gezellige avond.
    Voor herhaling vatbaar.

Geen lekkere friet was niet echt warm.
    Ik proef diepvries friet erg droog.
    Nee dan heb je in Ouddorp zelf betere frituurs.

R.R.Gemser

07-08-2018 dit restaurant bezocht met familie. Vriendelijke mensen, eten goed, Bediening goed. Communicatie restaurant onderling chaos. Na wat voorgerecht. 1 uur en 40 minuten moeten wachten op hoofdgerecht. Dat is dan jammer.

Wat een fantastische ervaring!
    Genoten van diverse menu's, werkelijk om je vingers bij af te likken zo mals zijn de spareribs, het gyros en de diverse spiesen.
    Erg vriendelijk en attente bediening, zeker voor herhaling vatbaar!

Voor de 2e keer binnen een week bij dit restaurant gegeten. Een aanrader voor iedereen die in Ouddorp is. Lekker eten, meer dan genoeg, fijne bediening en een goede prijs / kwaliteit verhouding. Gastvrije eigenaresse. Wij komen zeker nog een keer terug.

Eten besteld om af te halen ook een ijsje en milkshake ... zitten lekker het ijsje en de milkshake te nuttigen.. werd er ineens verzocht om niet te gaan zitten kost hem omzet????? Heel onvriendelijk...

Was weer heerlijk vriendelijke ontvangst. Erg druk sommige mensen moesten lang wachten doordat het zo druk was. Wij hebben daar geen last van gehad.
    Heerlijke gerechten. Van mij mag er wat groente bij of iets van groene sla en komkommer.
    Vriendelijke bediening. Liepen zich de benen uit hun…
    Zeer aan te raden.

21. Kleine eetwaren Ouddorp zh

Erg slecht, we hebben op vrijdagavond om 10 uur een uur op een pizza zitten wachten. Vervolgens brengen ze de verkeerde pizza en krijgen wij de schuld dat we het verkeerd gezegd hebben en willen ze niet terugrijden om de juiste pizza te na te bezorgen.

22. Kleine eetwaren Ouddorp zh
  23. Nederlands Ouddorp zh

Vriendelijke bediening, prijs kwaliteit is top!
    Goed eten… verse groenten, patat en gratin. Ook de vis goed bereid.
    Vlees heerlijk mals en allebei in overheerlijke bereiding van olie, kruiden en sauzen!
    Entourage is fris schoon en van deze tijd!
    AANRADER! 👌👍

Voor de eerste keer er gegeten, erg vriendelijke mensen, alles vers, heerlijk stokbrood was nog warm.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening.
    Gaan vrijdag met zoon en schoondochter weer eten.

Jacqueline

De service was in principe wel goed we kregen netjes een drankje gratis nadat er wat verkeerd was gegaan met de citroen in de drankjes, maar we moesten erg lang wachten op ons brood en op de rekening. Verder deed het personeel supergoed hun best en was uiterst vriendelijk. Het eten was goed met een mooie prijs. We gaan zeker een x terug.

J. de Regt

Nooit maar dan ook nooit meer!
    Netjes van te voren gereserveerd voor 8 personen, komen we daar op tijd aan, worden we geacht om aan een veel te kleine tafel te gaan zitten en maar een beetje in te schikken. Dan maar buiten zelf twee tafels aan elkaar geschoven. Meer dan een uur moeten wachten op de pannenkoeken, terwijl we in de tussentijd geen bediening gezien hebben… dus ook nog zonder drinken! Dan krijgen 3 man hun eten en mag de rest (inclusief de kleine kinderen!) toekijken terwijl ze nog een kwartier moeten wachten op hun eigen pannenkoeken… en dat voor die gigantisch hoge prijs! NOOIT MEER.

Lekker en mals vlees. Ruim voldoende.
    Meer saus was geen probleem.
    Vriendelijk personeel.

No nonsens leuke bediening lekker informeel.
    Aanrader; goede prijs/kwaliteit verhouding

Fam. Van Brussel.

Wij zijn met een groep van 17 personen wezen eten op zondag avond 29-07-2018, het eten was goed en bediening top, gezellig restaurant, het is een aanrader voor een gezellige avond uit.

Mijn vriend en ik hebben hier al meerdere keren gegeten. Erg lekker, zeker de spareribs is een favoriet geworden. Gezellig restaurant waar we ook nog even heerlijk hebben zitten natafelen. Als we weer iets te vieren hebben of zomaar gaan we hier zeker weer eens terug!