Happerij 't Schouwtje in Ouddorp

1319067523 75
1332019998 78
1468020984 78

1. Jan van Essen

Altijd perfect, niets op aan te merken, echt alles top.

2. Amanda de Vos

Tijdens de toeristenmarkt hier op het terras een stoel bemachtigd. Top hoe de dames in de bediening dit terras runnen. Snel en vriendelijk geholpen en ondanks de drukte onze drankjes snel gehad. Ook het broodje van de Tip was snel op tafel en super lekker. We komen hier zeker ook nog een keer terug voor het avond eten!

3. Verschillende keren lekker gegeten bij 't Schouwtje.

Vorige week geen leuke ervaring, we vroegen om bruin brood bij de salade. Werd moeilijk over gedaan want het kon alleen met een witte en een bruine boterham.
    Serveerster zei met een zuinig gezicht; ik zal het proberen.
    Wil hiermee aangeven dat leuke bediening heel belangrijk is. Bonnetje werd ook moeilijk over gedaan. Dat kon alleen binnen gehaald worden.
    Salade was heerlijk en jawel met twee bruine boterhammen…

4. Hier met koningsdag binnen gevallen. Snel en vriendelijk geholpen ondanks dat het helemaal vol zat. Glutenvrij was geen enkel probleem en keuze genoeg. Voldoende groente op 't bord en veel vlees op de spareribs. Komen hier zeker terug! Top!

5. Wir haben am Freitag im Restaurant gegessen. Das Lokal war nicht voll besetzt, dennoch wurde uns nur ein kleiner Tisch mitten im Raum zugewiesen. Nachdem unser Getränkewunsch aufgenommen worden war, mussten wir 15 Minuten warten, bis uns die Karte nach zweimaliger Bitte gebracht wurde. Dann mussten wir nochmals sehr lange warten, bis wir bestellen konnten. Die Chefin hat uns konsequent ignoriert! Wir können nur vermuten, dass es daran lag, dass wir deutsche Touristen waren. Zum Fischgericht gab es ein sehr kleines Schälchen Pommes für zwei Personen. Mit der Art der Missachtung hat die Chefin uns vergrault!

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Wij hebben op vrijdag in het restaurant gegeten. Het restaurant was niet volledig bezet, toch werd ons slechts een kleine tafel midden in de ruimte toegewezen. Toen daarna onze drankbestelling opgenomen was, moesten we 15 minuten wachten, tot ons na tweemaal vragen de kaart gebracht werd. Daarna moesten we nogmaals heel lang wachten tot we bestellen konden. De cheffin heeft ons steeds genegeerd! We kunnen alleen maar vermoeden dat het eraan lag dat wij Duitse toeristen zijn. Bij het visgerecht kregen we een heel klein schaaltje frieten voor twee personen. We zijn geschrokken van de minachting van de cheffin!

6. aat van hekke

Lekker gegeten en vlotte bediening.
    Ook een lekkere witte wijn en heerlijk toetje.

7. Heerlijk gegeten, veel vlees aan de spareribs, m'n vrouw had prima saté van kippedij. Gezellige zaak met een goeie sfeer en no nonsense aanpak. Zeker weer terug!

8. H.A van Kooij

Op het moment dat er werd gevraagd of we lekker hadden gegeten en we eerlijk zeiden dat we de kogelbiefstuk niet mals en niet lekker vonden want onze borden lagen nog aardig vol... werd er niet gezegd wat jammer, maar werd ons de les gegeven dat we het eerder hadden moeten aangeven en dat ze er niets meer aan konden doen. Dat vond ik niet echt vriendelijk overkomen. Wel werd ons koffie of thee aangeboden namens het huis maar dat hoefde van ons niet meer. Wij komen hier niet meer terug.

9. Hedenavond met zijn tweetjes hier wezen eten! Mijn partner had makreel, was goed maar klein stukje, zelf had ik diamanthaas!! Het was één grote aanfluiting, 1e stukje teruggestuurd, was zo taai en moest wel een aantal keer snijden voordat ik er met mijn mes door was, 2e stukje was niet veel beter, heb meer dan de helft moeten laten staan!!

Hier kom ik dus niet meer

10. Vorige week midweek Ouddorp. Wil je uit eten in het centrum, dan is het al snel dit restaurant of het hotel aan de overkant. Ben je niet van de stampte pot, kies dan voor het Schouwtje. Qua prijs maakt het niet uit. Ook niet qua bediening. Allebei informeel en vriendelijk. De sfeer is wel anders. Het hotel is donker, het Schouwtje lichter en moderner. Het ziet er ook erg schoon uit. Ga eens naar het toilet. Alles glimt je tegemoet. Je zit het leukst bij het raam. De uitbouw is minder. In het Scouwtje heb je meer het idee in een restaurant te zijn. Het eten is er veel verfijnder. Er wordt meer werk gemaakt van de opmaak en presentatie. Het eten is van goede kwaliteit. Prijs kwaliteit is oké. De drank, wijn en water zijn aan de prijs.

11. Gisteravond zomaar naar binnen gewandeld zonder afspraak. Konden gelijk aan tafel. Vlotte en aardige. bediening. Eten was heerlijk. Tonijn en biefstuk smolten op je tong. Ga zo door we komen zeker terug.

12. Fam. de Haas

Prima wildmenu met bijbehorende wijn. Vriendelijke bediening. Het was wel rustig, maar zeker een aanrader als je in de buurt bent.

13. Vandaag voor het eerst gaan lunchen bij Happerij 't Schouwtje. Was heel lekker, prijs/kwaliteit heel goed, vriendelijk personeel.

14. Volgens de website op donderdag: Tonijnsteak kruidenboter met salade en frites voor € 11,95. Als we dan naar Ouddorp gaan: gesloten.

Zaterdag terug voor tonijn. Praktisch geen volk binnen, maar: niet gereserveerd = niet binnen.

15. Op onze vakantie hebben we hier twee maal gegeten! Was lekker, hartelijke ontvangst. Ga zo door.

16. Heerlijk gegeten! Zeer verzorgd en fijne bediening. Een aanrader! Vooral de amuse was een aangename verrassing. En de crème brulee was voortreffelijk. We komen zeker terug.

17. Heerlijk geluncht hier voor de tweede maal. Alles ziet er verzorgd en fris uit in deze zaak. Ik kom hier graag nog een keer terug.

18. Al meerdere keren wezen lunchen en zijn zeer tevreden.
    Eten is erg lekker en je krijgt genoeg op je bord.
    Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aannemen.
    Goede en snelle bediening.

19. Annebelle van Dijk

Aan te bevelen! Wij kwamen hier terecht toen we even een snel hapje wilden eten voor niet teveel geld. We kozen alledrie iets van de plate-service. Tot onze grote verassing kregen we 2 heerlijke amuses voorgeschoteld, hartstikke leuk en lekker. Het eten dat we erna kregen als hoofdgerecht was ook dik in orde, ik had spare-ribs en dat is vaak een gok maar hier waren ze heerlijk! Ook de koffie achteraf was tot in de puntjes verzorgd. Toen we weggingen kregen we een leuke goodie-bag omdat het Valentijnsweekend was. Dat was echt een totale verassing want we hadden enkel een hoofdgerechtje op. Hartstikke leuk dus. De dag erna'zouden we elders gaan eten met het hele gezin, maar dat hebben we afgezegd en verplaatst naar 't Schouwtje. En wederom: Geweldig genoten! Alles was mogelijk, 2 voorgerechten delen met de hele tafel, geen enkel probleem. Aanrader dus!

20. Vaak Uit Eter

Prima restaurant. Kok maakt aparte smaak keuzes en wijkt in samenstelling af van de kaart omschrijving. Gerechten echter goed.
    Inrichting is een mengelmoes tussen strak modern en een bruine inrichting waardoor geheel wat verwarrend aan doet. Als de zaak niet vol zit dus wat ongezellig. Personeel is keurig maar dat we als laatste gasten luid en duidelijk het afbranden van een stagair aan de bar moesten meemaken vonden zelfs de kinderen te gek voor woorden. Zeer onproffesioneel en hier valt voor de eigenaarresse nog veel te leren anders moet je geen stage adres worden.
    Qua eten aan te raden.

21. Regelmatig ben ik in Ouddorp en als er koffie gedroken wordt is dat bij jullie, evenals een lunch of een hapje eten.
    Ook als je wat vergeet, jas of beurs wordt het keurig bewaard. Met mij natuurlijk al mijn vrienden en kennissen.
    Warm aanbevolen.

22. Eten is prima, alleen het personeel soms onvriendelijk. Je wordt weggekeken als je als gast te lang blijft hangen. Wel mooie setting!

23. fruitore

24. Jelmer van meer

Een leuk en goed restaurant, waarbij wij heerlijk geluncht hebben met ons gezin. Het eten was zeker de prijs waard en de service was uitstekend.

25. Wij hebben hier geluncht,het was in 1 woord geweldig.
    Prettig personeel.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

26. In dit restaurant kun je lekker eten. De bediening is over het algemeen vriendelijk en je hoeft als gast niet lang te wachten.
    De inrichting is erg oranje en de tafeltjes staan allemaal los in de ruimte zonder enige privacy, dat is jammer.
    Maar we gaan zeker nog een keer terug,

27. fam linsen

Wat een fantastische plek om te dineren. Wij zijn er zelfs twee keer geweest met kinderen van 11 + 8 jaar oud. Vriendelijke bediening en wat we ook namen, alles is heerlijk. Voor iedereen die op center parcs zit, pak de fiets of auto en ga hier eens eten.

28. Wij hebben dit weekend bij jullie gegeten, en zijn aangenaam verrast geweest over de heerlijke warme gerechten en een fantastisch dessert. Opmaak is prachtig. De bediening top en de prijs-kwaliteitverhouding is geweldig!

29. Gisteren met vrouw en kinderen daar gegeten, wat een geweldige smaak beleving was het en alles tot in de puntjes geregeld .
    Dikke 10 voor de bediening en de koks.
    Zeker voor herhaling vatbaar en de prijs was helemaal goed.

30. Lennard van Zanten

Wij zijn vanavond met 4 pers wezen eten.

Met 3 personen wilden wij het verrassings menu en dat kon volgens de kaart alleen per tafel.

Mijn vrouw is zwanger en wilde van de kaart eten.

Wij vroegen aan de gastvrouw of dit mogelijk was en kregen alleen als antwoord nee zonder uitleg waarom.

Wij waren erg verbaasd over dit antwoord want wij dachten als je met 3 personen gaat eten kun je het gewoon bestellen.

Wij zijn er al meerdere malen wezen eten tot volle tevredenheid maar dit vonden wij zo klantonvriendelijk dat wij er noooooooit meer gaan eten!

31. Afgelopen vrijdag met 4 personen prima gegeten.

Gezellige bediening.

Het zag er goed verzorgd uit.

32. Afgelopen weekend met 4 personen gegeten.

Eten was niet slecht. De bediening wel. Eerst een vol glas drinken over onze kleding geknoeid. Er kon nog geen sorry vanaf en we moesten zelf nieuw drinken bestellen ( en dus 2 x betalen!) terwijl de bediening het glas over tafel had gestoten.

Omdat de kinderen een grote schotel vlees bestelden, vroegen wij een extra bord. Hiervoor werd € 2,50 in rekening gebracht.

Wat een service! En kindonvriendelijk bovendien.

Nooit meer hier eten!

33. Vorige week heerlijk geborreld met vrienden. We hebben genoten van diverse heerlijke, vers bereide vis en vleeshapjes. Echt een aanrader.

34. Hier gaan we dus nooit meer naar toe!

Wij hadden voor een menu gekozen maar toen we 't ijsje graag wilden omruilen voor een ander ijsje (wat dezelfde prijs had) moesten we die extra betalen. Wat een service zeg...........!

En voor onze kleine meid een pannekoek besteld maar ze hadden geen stroop!?

35. Zonder twijfel de beste gelegenheid om te eten in Ouddorp. Tijdens onze vakantie 5 keer wezen eten en elke keer weer verrast door de lekkere smaak en de verzorgde borden.

Aardige bediening, leuk ingericht, fijne speelhoek voor de kinderen en een heerlijk menu. Zeker een aanrader!

36. Irene de Groot

Prijs kwaliteit is goed.Verrassingsmenu was prima.Gerechten worden mooi opgemaakt. Voor herhaling vatbaar!

37. Even een lunch tussendoor. Wij werden verrast door de erg geslaagde combinatie van klassieke en moderne ambiance. Kwaliteit van de lunch (italiaanse uitsmijters (!)) en clubsandwich was uitstekend. Bediening dik in orde. De rekening was voor deze kwaliteit verrassend laag.
    Topper! Hier voel je je echt welkom!

38. ze weten hier niet wat coctailsaus is, als je een baquete met stellendamse garnaaltjes en coctailsaus besteld krijg je ordinaire mayonaise en als je vraagt of dit de coctailsaus is wordt dit met ja beantwoordt

39. A Veldheer

we werden prima ontvangen, ondanks dat we onverwachts binnen vielen. Eten was goed,smaakte prima en zag er goed uit, mooi opgediend, was ook voldoende. bediening prima