Parkeren kan voor de deur of op de grote parkeerplaatsen van Ouddorp. Volg de bordjes parkeren centrum. Na een korte wandeling van zo'n 350 meter bent u al bij Grill and More

Met de bus kunt u vanuit Renesse of Hellevoet bijna voor de deur uitstappen.

Grill and More is een authentiek grill restaurant in hartje Ouddorp.
Ons restaurant heeft een warme eigentijdse inrichting en een ongedwongen sfeer. De vlotte, gastvrije bediening zorgt er bovendien voor dat jij je bij Grill and More direct thuis voelt en graag bij ons terugkomt.

Bij Grill and More serveren we vooral spareribs, 5 soorten spiezen, steaks, gyros, zalm, gamba schotels, diverse soorten combischotels en vegetarische gerechten. Kwaliteit en versheid staan daarbij voorop.
We bereiden alles zelf, met pure en eerlijke ingrediënten.

‘En dat proef je!'

5. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1515220837 92
1519668282 93
1520780143 93
1521892004 94
1541905503 90
1551912252 90
1561919002 89

1. Inrichting van het restaurant was goed.
    Bediening was niet echt goed, te weinig. Lang wachten op opname drank.

Combi gerechten waren niet echt veel wat betreft vlees, kon meer voor het geld bedrag.
    De giros was aan de weinige kant.
    Ook zou er iets meer van salade bij mogen voor het geldbedrag.
    Hoeveelheden frites waren genoeg.
    De mixed grill zag er wel goed uit.
    De hete gamba's in aioli waren niet lekker! Door twee man geproefd, beide aten ze niet op jammer!

2. Veerle Roelofs

Heerlijk gegeten! Zulke shoarma en zeker de shaslick hebben we nog nooit zo lekker gegeten! Ook voor de kinderen is er keus genoeg. Absoluut een aanrader om hier te komen eten.

3. Net als voorgaande keren dat we hier gegeten hebben, was het ook nu weer super!

4. Voor het eerst op aanraden wezen eten bij Grill and More!

Mooi grillrestaurant in hartje Ouddorp wat lekker, gezellig en betaalbaar is.
    Een grote uitgebreide menukaart met veel keus.

Wij zijn uiteraard op aanraden voor de spareribs gegaan en de combinatie van smaken en marinade is echt heerlijk.
    Het enige wat wij iets minder vonden is het vlees zelf. Spareribs moeten gaar zijn en mals en moet je zo van je bot afschuiven. Dat is hier niet het geval. Het is lekker van smaak, maar wel taai. Dat is dus het verschil tussen spareribs grillen of sudderen.

Verder prima restaurant.

5. Ankie Hoogmoed

We hebben heerlijk gegeten van de T bonen steak. Vriendelijk personeel.

6. Super lekker gegeten! Groot voordeel is dat toen ik zei dat ik door een medische ingreep niet een groot menu op kan maar toch graag een toetje wilde dat ik een halve portie spareribs mocht bestellen en mijn man een toetje met 2 lepels zodat ik met alles mee kon doen en kon genieten zonder keuzes te maken! We waren met 4 pers en alle 4 iets anders maar alle 4 heel erg lekker gegeten en het lavacakeje als toetje… die moet je zelf proeven want die is niet te beschrijven zo lekker!

7. Wat hebben we heerlijk gegeten bij jullie. Leuke sfeer, super bediening, eten was geweldig… zelfs de kinderen waren enthousiast en dat zegt heel wat.

8. Thea Metz- Vd Laag

Heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Echt super fijn! Zeker een aanrader.

9. Vertaal van de naar Nederlands

Es war wieder super, aber die Majo sollte wie in den Niederlanden typisch besser eine Fritessaus sein z.B. von Remia. Im Moment geht es sehr in Richtung Salatmajo.
    Spareribs, Steak, Burger alles super.

10. Martijn Born

Deze week contact gehad met de eigenaar om een afhaal bestelling voor 18 personen te regelen i.v.m uitje van ons voetbalelftal. In verband drukte van te voren contact gehad. Eigenaresse is zeer meedenkend, toegankelijk en daarbij was vrijwel alles mogelijk! We hebben zaterdag prima gegeten: alles was tijdig klaar, warm en goed gaar! Wij komen zeker terug!

11. Walter Gielen

Heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeker in orde. Was de eerste keer maar bij een volgend verblijf in Ouddorp gaan we terug in Grill and More eten. GRTJS

12. Mooi restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk eten!
    Vooral de lava cake is aan te raden!
    Zou hier absoluut nog een keer gaan eten!

13. Ronduit geweldig!
    Ik eet hier regelmatig. Het eten is heerlijk. Personeel en eigenaren zijn heel klantvriendelijk. Het is een heel fijn restaurant om met kinderen te eten. Alles voor de kids is aanwezig en worden vrolijk verwelkomt!

14. Na een eerder bezoek hier zondagavond gaan eten met een grote groep. De bediening was super en het eten was net als de vorige keer weer subliem. Er hangt in dit restaurant een hele leuke en rustige sfeer wat uit eten relax en leuk maakt. Jammer dat we niet vaak kunnen komen want de spareribs zijn nergens zo goed als bij jullie.

Hopelijk tot snel weer en ga zo door met jullie kwaliteit eten en restaurant!

15. Hallo,
    Eerst en vooral een dikke plus voor het personeel.
    Daar er één persoon was met gluten allergie hebben zij extra info genomen in de keuken.
    Zonder probleem is er een aanpassing aan toegepast.
    Zeer goede gerechten.
    Top! wij komen zeker nog eens langs.

Grtjes,
    Familie De Cock.

16. Dit is het beste restaurant ooit, dat ik in nederland ben tegen gekomen in de 20 jaar, dat ik hier woon. In een woord "Perfectie".
    Alles vers, klant vriendelijk, goede service, rustige sfeer. Het was echt iedere cent waard. I will be back.

17. Gewoon n heel goed restaurant waar de klant nog koning is. Zeer kundig en vriendelijk personeel en de eigenaren, zij als gastvrouw en hij in de keuken, zijn top. En dat is ook het eten. En in de overheerlijke Irish Coffee zit echte bruine basterdsuiker!

18. We hebben heerlijk gegeten, was echt lekker en veel.
    Gezellig personeel, en vlugge bediening.
    Komen zeker nog een keer terug.

19. We hebben weer lekker gegeten. Het was 2e pinksterdag en het was gezellig vol. Ook op het terras buiten zaten mensen te eten. Wat ons wel opviel was dat er veel nieuw personeel was. Allemaal jong.

20. Aantal keer heerlijk gegeten! Spareribs zijn zo mals dat ze van het bot vallen. Frietjes zijn heerlijk en de knoflooksaus zou ik bijna met een rietje opdrinken zo lekker!!

21. Natasja

Vanavond besloten om hier lekker te gaan eten. We kwamen rond 19.00 aan, het was heerlijk weer dus besloten we lekker buiten te gaan zitten, voor/naast de deur. Na een kleine 20 minuten was er nog niemand aan onze tafel geweest om drinken op te nemen en zijn we naar binnen gelopen om te vragen of iemand ons kon helpen. Na een minuut of 10 kwam er eindelijk iemand naar onze tafel en kregen we ons drinken. Gelijk aan de jongeman gevraagd of we konden bestellen, maar daar moest een andere collega voor komen. Uiteindelijk na wederom 20 minuten te moeten wachten, zelf naar binnen gelopen of er personeel was die even naar buiten kon lopen om een bestelling op te nemen.. Dit meisje liep direct mee en zo hebben we onze bestelling doorgegeven. In de tussentijd was er een stel naast ons komen zitten. Ook zij zijn naar binnen gelopen en konden daarna redelijk snel bestellen. Ze kregen hun drank, een goede cocktail en een biertje van het huis voor het lange wachten. Na een kleine 20 minuten kwam bij hun het eten al op tafel. We waren lichtelijk verbaasd! We hebben nog een kwartier op ons eten moeten wachten!!! Uiteindelijk kwam er een vriendelijke jongeman die vertelde er nog niet zo lang te werken, dat we 2 drankjes van het huis kregen voor het lange wachten. Super netjes, we vonden het niet meer dan normaal, aangezien onze buren minder lang zaten en moesten wachten. Toen we eenmaal aan het eten waren, kwam dezelfde jongen aan onze tafel, dat de drankjes niet van het huis mochten, maar wel een koffie of thee na het eten?!! Nu stonden we helemaal met onze bek vol tanden. Ik snap best dat het druk kan zijn, maar met zo’n duidelijk zicht op het terras moet toch iemand zich wel bedenken om eens een kijkje op het terras te nemen?! De uiteindelijke service was echt bagger. En dit was niet de eerste keer! Het eten maakt het dan toch nog goed, want dit was weer voortreffelijk. Daarom raad ik dit restaurant toch aan, maar dan moet er toch echt wat aan het personeel gedaan worden! De 4 voor de service is dan nog voor de jongeman die de “rotzooi” moest opruimen..

22. Heerlijke spareribs gegeten. Mals vlees en lekker gemarineerd.
    Op de menukaart staan nog meer heerlijke gerechten.
    Ook de kinderen hebben gesmuld en gaan graag mee.
    Heb je geen zin in koken, dan kun je bij Grill and More ook afhalen.
    De prijzen voor de gerechten zijn heel schappelijk en betaalbaar.
    De bediening is vlot en heel vriendelijk.

23. S Schouten

Ruime keus, lekker gegeten, vriendelijke bediening.

24. Leentjes

Heerlijk gegeten duidelijk verse produkten.
    Nette zaak echt een restaurant die achter zijn gemaakte produkten staat en dat proef je.

25. Lekker gegeten en een goeie prijs / kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader om heerlijk te eten, ons zie je hier zeker terug.

26. Spareribs met gyros besteld.
    Ik weet niet wat het was maar de gyros had niets met gyros te maken.

27. Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Sfeer een 7 gegeven omdat wij (maar dat is persoonlijk) amerikaanse aankleding miste. Het is een beetje stijfjes voor een grill and BBQ.

28. Familie de Leeuw

Uitstekend gegeten in sfeervolle omgeving. Aanrader!

29. Heerlijk gegeten; vers gemaakt en dat proef je!

30. Connie Rosendaal

Heerlijk gegeten en een gezellige enthourage. Geen supergrote kaart maar voldoende keuze voor een eerlijke prijs. Wij gaan zeker vaker.

31. Vrijdagavond 22 maart heerlijk gegeten! Helaas was het rustig in het restaurant die avond maar dat deed niets af aan de sfeer en de bediening.
    Prima eten voor een eerlijk bedrag!

32. Woensdagavond 6 maart met drie personen heerlijk gegeten bij Grill & Møre. Hoewel dit restaurant niet via Tripadvisor is genoemd bij beste 10 restaurants in Ouddorp hoort hij zeker in dat lijstje thuis!
    Gwoon goed, lekker en betaalbaar.
    Bij binnenkomst een seizoenbiertje van de tap (Brand lentebock oet Limburg) smaakt altijd, een tomatensoepje als voorgerecht. Onze keus viel op een combi vleesgerecht en zalmschotel met warme groente, De spareribs werden mals en smaakvol opgediend met halve maïskolf op stokje, frites en rauwkost.
    Daarbij te noemen de vriendelijke bediening, leuk interieur, en net toilet: alles oké. Dus reden om terug te gaan.

33. Jürgen Hinzen

Vriendelijk service, lekker eten en de hond mag ook erbij. Super, we willen weer komen.

34. Met 4 personen gegeten. Werden vriendelijk ontvangen. Gezellig warm restaurant. Alles was voldoende en lekker. Vriendelijke bediening. Wel even een tip over de toiletten: kijk tussen door of deze nog schoon zijn, zo niet even een sopdoekje erover. (Helaas maken sommige mensen de toiletten smerig) voor de rest alles prima. 👍🏼😊

35. Mark Geussens

Beste, de gegrilde lamskoteletten waren prima maar helaas was de gambaschotel tegengevallen, zag er al zeker niet uit zoals als op de foto uit het menu. Gamba’s mini en niet gegrild en met een groenten stoofpotje. Jammer!

36. Wederom heerlijk gegeten.
    Bijzonder knap als je de kwaliteit echt altijd zo hoog weet te houden! Echt complimenten.

37. Wij hebben er lekker gegeten prijs kwaliteit is hier zeker op zijn plaats.
    Verder een mooie ambiance en vriendelijke bediening.
    Kunnen het iedereen aanraden en zullen zeker nog een keer terug gaan als we in de buurt zijn.
    We waren overigens met 7 personen en iedereen vond het goed.

38. Hellemans

Super lekker eten voor een heel redelijke prijs. Wel jammer van de lawaaierige omgeving, verder alleen maar goeie punten!

39. Heerlijk eten wat je kun afhalen, laten bezorgen of gewoon gezellig daar kunt opeten.

Restaurant straalt warmte uit zoals ook het personeel. Zeker een aanrader voor een leuk avondje uit eten. Ook geschikt voor jonge gezinnen.

40. Opnieuw heerlijk gegeten! Ruime keus voor ieder wat wils. Al veel verschillende dingen besteld en iedere super kwaliteit en gewoon heerlijk.
    We komen snel weer!

41. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was super aardig en attent.
    Als we weer naar Zeeland gaan, gaan we hier zeker nog een keer langs 👍.

42. Een goede vleesschotel waarbij prijs/kwaliteit perfect was.

43. Redelijk gegeten, spareribs waren iets aangebrand, maar lekker. Vriendelijk personeel, hoewel de dame die ons bediende iets te openhartig was waardoor wij ons afvroegen wat we hier mee moesten; op ingaan of laten voor wat het was. Door drukte was er teveel geluid en werd het serveren laat na opname gedaan.

44. Roos van Lint

We hebben hier heerlijk 1e kerstdag met 9 personen gegeten!
    Het was niet megadruk, maar een hele gezellige sfeer, dankzij de inrichting en het personeel!
    Het eten was echt heerlijk, de bediening fantastisch, je komt niks tekort. Je krijgt echt “waar” voor je geld👍🏼
    Voor ons voor herhaling vatbaar!

45. Vanavond daar gegeten en niets dan lof. Eten was uitstekend, bediening idem en ook een goede prijs/kwaliteits verhouding. Echt een aanrader. 👍👍👍👍👍

46. Zeer vriendelijke dames, mooi en gezellig restaurant.
    Eten is goed, prijs is heel redelijk.
    Aanrader!

47. We hebben weer heerlijk gegeten en volgende week komen we van de spareribs genieten. Tot woensdag.

48. Dit restaurant is er nog maar een jaar. Een goede vooruitgang in Ouddorp. Het eten is simpel maar goed. De bediening uitermate vriendelijk en netjes. Spareribs, voortreffelijk en de rib-eye prima. De shoarma was een beetje louw, maar binnen enkele minuten stond er een nieuwe goed warme portie op tafel. We bestelde wat extra saus en dat was er in minder dan een minuut. Excelent. Dat maak je nergens meer mee. Wil je lekker eten tegen een lage prijs. Dan is dit restaurant een must.

49. I.Meulenbeek

Het eten is er heerlijk.
    De bediening is vriendelijk maar het duurt allemaal erg lang te lang.
    Wij zaten boven. Wij hebben ook wel eens beneden gezeten toen ging de bediening goed.

50. We waren met 10 personen. De ruimte was sfeervol ingericht met mooie kleuren. Het eten smaakte heel goed, en als je je bord leeg hebt, heb je goed gegeten. Je moet daar kiezen tussen een voorgerecht of nagerecht, want voor allebei moet je een goede eter zijn.

51. Arja de Groot

We hebben hier nu 2× gegeten en allebei de keren was het top. Alleen de laatste keer was het wat lang wachten op het hoofdgerecht, maar de gerechten zijn mooi opgemaakt en zeer smakelijk. De prijs/kwaliteit is uitstekend. We hebben er in Ouddorp een adres erbij waar we zeker vaker zullen komen.

52. Wij waten met 7 volw en 3 kinderen onder de 7.Om half 7 gereserveerd. Als voorgerecht stokbrood en smeersels, hoofdgerecht kwam pas na anderhalf uur! Dat is met kleine kinderen niet zo fijn. Terwijl de mensen die na ons binnengekomen zijn eerder het hoofdgerecht kregen. Het eten was heel lekker, dat maakte het wachten iets minder erg. Personeel is vriendelijk. Tip neem voor de kids kleurtjes oid mee, want dat hebben ze daar volgens mij niet. Voor het eten zou ik best terug willen gaan als ik zeker weet dat we niet zolang op t eten hoeven te wachten.

53. Het was een super avond. We kwamen mijn 65e verjaardag vieren met de familie en we waren zeer positief verrast. Bij aankomst bleek de ruimte versierd, de eigenaresse kwam me persoonlijk feliciteren, er was vuurwerk bij het dessert en ik kreeg zelfs een kadootje aangeboden! We hebben een heerlijke avond gehad, genoten van het lekkere eten en de vriendelijke bediening.

54. C.R. de Graaf

Gezellig vers lekker en snel.

55. Gonda markus

Mooie.nette zaak. Waren er om 6 uur. Hadden klein voorgerecht. Maar hoofdmaaltijd kwam pas om19.45. Dus bijna 2 uur binnen. Vonden wij persoonlijk te lang. Vooral na fietstocht van 40 km. Hebben nog een x gevraagd hoe lang het duurde. Eten was perfect. Goeie prijs. Voldoende. Toch de tijd is wel puntje van verbetering.

56. Esther Siereveld

Heel lekker gegeten. De gaarheid was niet helemaal naar onze zin, maar dit werd perfect goedgemaakt. We kregen een keurig opnieuw opgemaakt bord. Ook de toetjes en de wijn waren top. Prijs-kwaliteit verhouding ook erg goed. Wij komen hier zeker nog eens terug.

57. P van Ingen

Heel gast vrij.
    Heel vriendelijk.
    Leuk personeel.
    Leuke indeling.

58. Onverwachts hier met 10 man uit nood gezeten met 1 glutenvrij. Werden super geholpen en het eten was wat lauwig maar alles bij elkaar was gewoon top. Ook ben ik super tevreden over de sfeer. Zeker een aanrader als je (goedkoop) lekker wilt eten.

59. Super Laden, tolles Essen, nette Bedienung, fairer Preis. Wenn wir mal wieder in der Nähe sind, kommen wir wieder.

60. Herman Plasman

In tijden niet zo goed gegeten als hier.
    Eten service en sfeer fantastisch. Ook is het personeel goed met kinderen.

61. Familie Meijer

Alles super lekker. Stokbrood met kruidenboter, Mixed Grill en ijs toe.
    En het het kindermenu zo ĺeuk opgemaakt.
    Het was een fijne gezellige avond.
    Voor herhaling vatbaar.

62. R.R.Gemser

07-08-2018 dit restaurant bezocht met familie. Vriendelijke mensen, eten goed, Bediening goed. Communicatie restaurant onderling chaos. Na wat voorgerecht. 1 uur en 40 minuten moeten wachten op hoofdgerecht. Dat is dan jammer.

63. Wat een fantastische ervaring!
    Genoten van diverse menu's, werkelijk om je vingers bij af te likken zo mals zijn de spareribs, het gyros en de diverse spiesen.
    Erg vriendelijk en attente bediening, zeker voor herhaling vatbaar!

64. Voor de 2e keer binnen een week bij dit restaurant gegeten. Een aanrader voor iedereen die in Ouddorp is. Lekker eten, meer dan genoeg, fijne bediening en een goede prijs / kwaliteit verhouding. Gastvrije eigenaresse. Wij komen zeker nog een keer terug.

65. Was weer heerlijk vriendelijke ontvangst. Erg druk sommige mensen moesten lang wachten doordat het zo druk was. Wij hebben daar geen last van gehad.
    Heerlijke gerechten. Van mij mag er wat groente bij of iets van groene sla en komkommer.
    Vriendelijke bediening. Liepen zich de benen uit hun…
    Zeer aan te raden.

66. Voor de eerste keer er gegeten, erg vriendelijke mensen, alles vers, heerlijk stokbrood was nog warm.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening.
    Gaan vrijdag met zoon en schoondochter weer eten.

67. Jacqueline

De service was in principe wel goed we kregen netjes een drankje gratis nadat er wat verkeerd was gegaan met de citroen in de drankjes, maar we moesten erg lang wachten op ons brood en op de rekening. Verder deed het personeel supergoed hun best en was uiterst vriendelijk. Het eten was goed met een mooie prijs. We gaan zeker een x terug.

68. Lekker en mals vlees. Ruim voldoende.
    Meer saus was geen probleem.
    Vriendelijk personeel.

69. No nonsens leuke bediening lekker informeel.
    Aanrader; goede prijs/kwaliteit verhouding

70. Fam. Van Brussel.

Wij zijn met een groep van 17 personen wezen eten op zondag avond 29-07-2018, het eten was goed en bediening top, gezellig restaurant, het is een aanrader voor een gezellige avond uit.

71. Mijn vriend en ik hebben hier al meerdere keren gegeten. Erg lekker, zeker de spareribs is een favoriet geworden. Gezellig restaurant waar we ook nog even heerlijk hebben zitten natafelen. Als we weer iets te vieren hebben of zomaar gaan we hier zeker weer eens terug!

72. Dit was de 2e keer in 2 weken dat we bij hun gegeten hebben.
    Beiden keren was het super!
    Wij komen zeker terug!

73. Stanley

We hebben tijdens onze vakantie begin juli met onze familie 2 keer heerlijk gegeten bij Grill and More. De bediening is ons geweldig van dienst geweest, waarbij ze rekening hebben gehouden met allergieën binnen ons gezelschap. Daarnaast hebben ze prima oog gehad voor de aanwezigheid van onze kinderen en hebben ook daar erg goed rekening mee gehouden. Tot slot bestaat het team uit behulpzame, gastvrije en erg vriendelijke mensen! Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker weer eten!

74. Duitsers en hollanders

5 Personen lekker gegeten, vriendelijk bediening.
    Prijs kwaliteit oké
    Komen zeker terug.

75. Heerlijk gegeten, maar geen deskundige bediening. Voorgerecht erg lang op gewacht. Vergeten? Hoofdgerecht kwam vlak na voorgerecht. Tot 2 keer koffie besteld. Ook vergeten? Vroeg bij koffie brengen of wij ook wilden eten. Was dezelfde serveerster van de hele avond! Het eten was wel heel goed, vooral ribey.

76. Sergeant Kim

Super lekker! Super gezellig! Super vriendelijk! Een echte aanrader! Top!

77. Echt waanzinnig lekker gegeten! Echt een wow gevoel voor ons hele gezin.
    Mooi restaurant en voor leuke prijzen, goeie service ook.
    Komen hier ook zeker vaker terug.

78. Nicolette

79. Lauwran Mol

Vanavond voor het eerst gegeten in dit voor ons als trouwe Ouddorp-toeristen nieuwe restaurant. Nog niet iedereen weet de weg te vinden naar dit restaurant daardoor nog niet druk maar dat wordt deze zomer vast anders. Eten was uitstekend, we gaan zeker nog eens terug. Van mij geen tienen maar negens, er moet ruimte voor groei blijven en ik ben tenslotte een geboren Zeeuw en die "binne zunig".

80. Afgelopen zondag hebben wij heerlijk gegeten bij Grill and More, de bediening was heel vriendelijk en er hangt een heel fijne relaxte sfeer. De inrichting is erg mooi en sfeervol en je proeft dat er veel aandacht word besteed aan de gerechten die heerlijk vers en van hoge kwaliteit zijn. Ook hoefden we niet lang te wachten en kwamen onze gerechten vlot op tafel. De spare ribs waren botermals en erg lekker gekruid, ook de kipsate was van zeer goede kwaliteit en heel lekker evenals de smaakvolle verse bijgerechten, dus ze serveren absoluut geen snackbar kwaliteit maar eerder sterren restaurant kwaliteit. Kortom wij vinden Grill and More een echte aanrader en gaan hier zeer zeker vaker eten!

81. Prima restaurant heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Uitstekende kwaliteit prijsverhouding.

82. Miranda

Met vrienden wezen eten. Mooie zaak, lekker eten, aantrekkelijke prijzen.
    We komen hier zeker terug!

83. Lang geleden dat we zo slecht gegeten hebben, alles was smakeloos, bediening liet meer dan eenmaal steken vallen. Sfeer? Was er niet!
    Nooit meer!

84. De bediening was super vriendelijk. En niks was voor hun te veel gevraagd. We werden snel geholpen en heb heerlijke gegeten. Er hing een gezellig sfeer, we komen hier zeker terug. Het eten was top!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  85. Vertaal van de naar Nederlands

Wir waren in unserer Zeit in Ouddorp mehrmals bei Grill and More Essen.
    Die Chefin ist super freundlich gewesen. Alle unsere Sonderwünsche wurden erfüllt und wurden uns nicht einmal in Rechnung gestellt. Die Qualität der Speisen ist top z.B. eine extra Portion Krautsalat(selbst gemacht und super lecker). Das Lokal hat ein nettes Ambiente. Die Chefin ist Restaurantbesitzerin mit Leib und Seele. Die Preise sind für Ouddorp und für die gebotene Qualität der Speisen schon fast günstig gegenüber der anderen Restaurants.
    Grills and More kann ich nur weiter empfehlen.

86. Geweldig en voor weinig geld. En graag voor de serveerder opslag, heeft hij verdient.
    Mvg Leon Grinwis

87. Ondanks het tijdstip werd er nog heerlijk eten voor ons gemaakt; het was even wachten maar het eten was heerlijk en vers met veel verse groenten. Schoon restaurant; vriendelijk personeel. What else?
    Wij komen gewoon de volgende keer weer!

88. Piet Jurgens

89. Fk dunk

De bediening is goed, de keuken is voortreffelijk. De eigenaresse is heel meegaand, niks is te gek.
    Dus kortom een echte aanrader om eens heerlijk te genieten wat er geserveerd wordt.

90. Moeder en dochter

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten en heerlijke verse thee gedronken. (erg leuk je krijgt er een zandloper bij hoe lang je de thee moet trekken)
    Het was ook geen probleem om een gerecht zonder zout te bestellen. Vriendelijk personeel. Hier komen wij zeker nog een keertje terug.

91. We hebben er heerlijk gegeten. Voor elk wat wils. Personeel is erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug!

92. Hij1 - Hij2 - Hij3 en Corinne

Grandioos gezellig goed gegeten
    Complimenten aan de kok en een pluim voor de bediening

93. Nu al een paar keer ontzettend lekker gegeten bij Grill and more. De bediening is uitmuntend! Zeer vriendelijk en altijd tijd voor een praatje. Wij komen hier zeker nog vaker!!

94. Nicole van Gils

Wat een verademing na alle vreetschuren waar je dichter bij je buurman zit dan bij je eigen gezelschap. Een restaurant met de uitstraling van een huiskamer, waar je nog in alle rust écht uit eten kunt gaan. Heerlijk en eerlijk betaalbaar eten, vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht voor elke klant, kleine details waar duidelijk extra aandacht aan is besteed, een team dat werkplezier uitstraalt, fijne zitplaatsen, schone keuken en toiletten. Zo goed bevallen dat we in een week tijd 3x zijn geweest en zeker weer terug komen. Chapeau Grill and More!

95. Gezellig en verzorgd restaurant met goede kwaliteit van gerechten.

96. Bijzonder lekker gegeten, mooie inrichting.

97. Wat een geweldig restaurant!
    De gastvrijheid, sfeer waren geweldig!
    Het eten was voortreffelijk en een goede prijs!

Wij gaan zeker nog een keer terug komen!
    Dan gastvrije Limburgse dame!

98. Gezellig en leuk restaurant. Heerlijk eten. Waar voor je geld. Aanrader!

99. Woensdagavond gaan eten met mijn echtgenoot voor zijn 51 e verjaardag. We hebben gekozen voor de carpacio en broodtapenade als voorgerecht en de mixed grill als hoofdgerecht. Dit alles was de perfecte keuze, superlekker en ruim voldoende. Alles was tip top in orde. En wat een perfecte en vriendelijke bediening, de ober was supervriendelijk en de gastvrouw had tijd gemaakt om met ons een praatje te doen, wat een superlocatie. Mijn man heeft een mooie attentie ontvangen van de zaak alsook een koffie en thee aangeboden van het huis. Hier komen we zeker nog eens terug. We wensen deze zaak nog veel succes, echt een aanrader.

Volgende pagina