Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oud Zuilen verdeeld zijn.

1. Internationaal Oud Zuilen

Hannah Beudeker-Klein

Op zondagmiddag, 10 september rond 4 uur, neergestreken op het terras voor een drankje. De mensen aan de tafel naast ons kwamen later aan maar werden eerder bediend. Toen ik dat opmerkte was het antwoord 'Het internet doet het niet'. Een 'Sorry' was hier op zijn plaats geweest. Vervolgens werd de tafel voor de helft bewerkt met een doekje. Een doekje dat niet schoon was want vervolgens lagen er meerdere kruimels op de tafel, en die bleven daar liggen. Na meer dan 10 mnuten kwam onze bestelling, een wijn en een bier. Er werd ons eerst gevraagd of de thee voor ons was… Daarna werd het wijnglas met de volle hand rond de bovenkant van het glas vestgepakt en op tafel gezet. Al met al dus een zeer slechte bediening.

2. Internationaal Oud Zuilen

Marja Tulner

Afgelopen zondag heerlijke lunch gegeten, heerlijk eten, goede bediening, prachtige omgeving, aanrader, wij komen hier zeker terug.

3. Internationaal Oud Zuilen

Sfeervol restaurant onder de rook van Utrecht waar je lekker en onbeperkt kunt eten. Veel kleine gerechten waaruit je kunt kiezen. Vlotte bediening die je graag helpt aan tafel. Ik heb nog lang niet alles geproefd dus ik kom zeker nog eens terug!

4. Internationaal Oud Zuilen

@uitdebuurt

Op mooie zomeravond buiten gegeten. In het verleden vaker heerlijk gegeten. Nu zeer teleurgesteld. 2x moeten vragen of tafel schoongemaakt kon worden. Met 2pp menu van €30 gekozen. Voorgerecht vitello tonato zeer slecht: uitgedroogd, grijs verkleurd en taai zonder dressing. Beloofde kogelbiefstuk mocht die naam absoluut niet dragen. Was niet te snijden laat staan te eten: vol pezen en taai. Onze opmerkingen over kwaliteit werd in 1e instantie afgedaan met "jammer" en excuses vd chef. Pas na herhaling werd enige tegemoetkoming geboden (kopje koffie en prijsreductie). Gaan hier zeker niet meer heen en zou het niemand adviseren.

5. Internationaal Oud Zuilen

van asselt

Geweldige locatie personeel is vriendelijk, eten was erg onder de maat, fazant was erg gaar gewoon super doorbakken en droog, niet lekker. Biefstuk koud en de rekening klopte niet. Hier mag zeker wat meer aandacht aan gegeven worden.

6. Internationaal Oud Zuilen

Zeer slecht gegeten. Zwaardvis met tomaten. Alleen de tomaten gegeten. Biefstuk veel te doorbakken. Een zeer klein schaaltje frites voor 2 personen. Wijn is een minimaal glaasje. Ik gok 6 glazen uit de fles.

7. Internationaal Oud Zuilen

De locatie was top, de service op de dag naar mijn idee prima en het eten echt lekker, maar ik raad eenieder aan de rekening goed te vergelijken met wat daadwerkelijk genuttigd is. Hier willen nog wel eens "foutjes" insluipen. Dit doet geen afbreuk aan mijn goede ervaring die dag (ik was niet verantwoordelijk voor de rekening), maar het is wel zorgwekkend, want zo hoor je niet met gasten om te gaan. Ik zie dit bevestigd in andere recensies. Aangezien - naar het schijnt pas n.a.v. mijn eerdere harde recensie - een compromis is voorgesteld door de restaurateur en ik het verzoek heb gekregen de oorspronkelijke recensie te verwijderen, heb ik deze nu herzien.

8. Internationaal Oud Zuilen

Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en met aandacht. Ook de kinderen prima verzorgd, tekenspullen etc. Komen zeker terug.

9. Internationaal Oud Zuilen

Dirk

10. Internationaal Oud Zuilen

h.m.d. dekker

Het bedienend vrouwelijk personeel was ver onder de maat. Flessen wijn werden op tafel 'gesmeten'. Het meisje noemde de kabeljauw koolvis. Dat was dan wel weer onthullend. Friet erg donker.
    De rekening was niet in orde. De terrasrekening was dubbel gerekend.

11. Internationaal Oud Zuilen

nicolette

Helaas minder goede ervaring, slechte bediening. Eten was verre van goede kwaliteit. Jammer want de locatie is top.

12. Internationaal Oud Zuilen

Heerlijk geluncht op het terras in de schaduw van de bomen. Stevig brood, goed belegd met roomkaas, zalm, sla, kappertjes etc. De bediening was heel vriendelijk en vrolijk. Daarna een rondvaart op de Vecht gemaakt. Echt een aanrader.

13. Internationaal Oud Zuilen

Erg lekker wild gegeten en echt een top service ontvangen. Alles was optijd warm en erg lekker. Enigste min puntje zijn die robuuste schilderijen in het classic ogende restaurant. Te modern voor het klassiek ogende interieur. Past niet helemaal bij het contrast, maar dat is slechts een mening en smaakverschil.

14. Internationaal Oud Zuilen

Met 3 collega's hier wat gegeten. Op de locatie is weinig aan te merken en je zit er gezellig. Echter van het eten moet je het hier niet hebben. We hadden alle vier voor een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Inderdaad verrassend kleine porties. Daarnaast werd alles veel te koud geserveerd. Dit mag absoluut niet. Je mag, gezien de prijsstelling die men hanteert, redelijkerwijs verwachten dat alles goed warm is. Heb op het punt gestaan om het terug te geven.
    Gezien de kwaliteit die men serveert zijn de prijzen niet in overeenstemming met het gebodene. We vragen aan het eind nog 4 koffie en men serveert er nog wat calorierijke versnaperingen bij. Daar hebben we niet om gevraagd, maar men rekent er wel 18 euro voor. Belachelijk.
    Als dit zo de normale gang van zaken is dan zal ik dit restaurant niet meer bezoeken.

15. Internationaal Oud Zuilen

Begin september hier gegeten en recentelijk ons trouwfeest hier gehouden. Het was TOP.
    Eten beide keren geweldig. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Locatie is top. In 1 woord: geweldig.

16. Internationaal Oud Zuilen

Met 6 personen geboekt maar stonden niet op de lijst (was al vreemd). Voorafje garnalen was exact 1 garnaal en een bedje van sla. 3 tournedos waren niet zoals besteld waren, doorbakken. De schol was niet graadloos gemaakt en hadden dit duidelijk gevraagd voor die persoon. (slechtziend)
    De bediening was nieuw en wist niets,met andere woorden slecht. Dus absoluut niet voor herhaling vatbaar.

17. Internationaal Oud Zuilen

Ligging prima, interieur zou veel authentieker kunnen, tafels, stoelen passen niet bij het geweldige interieur, bediening vriendelijk, maar het eten was beneden peil. De tournedos was klein, zwart en wel heel erg doorbakken. We gingen er hoopvol naar toe, maar gaan voorlopig maar ergens anders eten.

18. Internationaal Oud Zuilen

Daan Van Harten

Een lekker bakje koffie voor mij en een lekker glas witte wijn voor haar. Uitzicht op de Vecht, we genieten van elkaar.

19. Internationaal Oud Zuilen

gerrit ruyter

Afgelopen zaterdag 5 maart 2011 gegeten, zonder reservering.

In een woord g e w e l d i g..... het eten was fantastisch, de vriendelijkheid en oplettendheid van het personeel, een kleine doch lekkere warme snack om mee te beginnen, heerlijk brood, dan de carpaccio...een van de betere, tournedos was van een zeldzame kwaliteit...als boter zo zacht en smaakvol, eerlijk is eerlijk...
    Dank jullie wel voor een zo bijzondere avond en ook voor de vriendelijke bewaker die in die kou op alle geparkeerde auto's staat te passen...

20. Internationaal Oud Zuilen

Heerlijk getafeld in Belle, bij romantisch kaarslicht. De bediening was ontspannen, vriendelijk en attent. Jammer, dat er geen proactief wijnadvies was.

De amuse van gefrituurde zalm-mousse met tartaarsaus was een goed begin: smaak en kwaliteit in de vorm van een bitterbal. Voorgerechten: rundercarpaccio met pesto (heerlijk vers en mals), geconfijte kalfswang met creme van pastinaak (geraffineerd smaakpalet).

De combinatie van crabrisotto en vongole paste wonderwel bij de op de huid gebakken zeebaars, terwijl de ossenhaas met garnalentortelini's er een uit het boekje was. Helaas werd de Chianti Classico te koud geserveerd.

Al met al, een voortreffelijke lokatie met een degelijke kaart.

21. Internationaal Oud Zuilen

Gertjan en Marscha

22. Internationaal Oud Zuilen

Voor het eten hoef je niet hier te komen. Gelukkig zijn de rose en het terras goed. Kortgezegd ontbreekt het aan smaak. Van de ribeye en lende word je niet gelukkig. De soep is redelijk, alsmede de toet. Verrassend was de puree, klef en leek zo uit een pakje te komen.

23. Internationaal Oud Zuilen

Bijzondere ligging en sfeer.

Inrichting door de verschillende niveaus wel speels maar toch wel wat rommelig. Bediening kon wel wat persoonlijker. Maar belangrijk: mooie kaart en heerlijk klaargemaakt. Prima gegeten.