Nieuwste foto's in Oud Zuilen

Laatste updates in Oud Zuilen

1. Nienke's profielfoto
    Nienke heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Het was altijd mijn favo restaurant tot de laatste keer. Gerechtjes vielen erg tegen. Kipspies droog, wrap krab hard en taai, broodje van de burger droog de lekkere Apple crumble van de kaart verdwenen en andere ook waar slechtere voor terug zijn gekomen.

2. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Wat een prachtige locatie en aardige bediening, het eten echter viel ons een beetje tegen.

3,6
  3. Macha's profielfoto
    Macha heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Reunie in de Herenkamer. Heel veel kleine gerechtjes, lekker, patat top. Mooi versierde tafel met veel hulp. Service fantastisch, vrolijke jonge vrouwen! Mijn club was blij.

4. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Eten goed, bediening slecht, communicatie slecht.
    We waren met een groep van 20 personen. Het eten was goed, maar de helft van de groep kwam het eten niet, de bediening was gewoon slecht. Als je er wat van zei kwam als antwoord dat ze de klacht wel begreep. Maar er veranderde niets. Dat kan niet. Ik wacht nog op mijn toetje.

2,7
  5. Imbert's profielfoto
    Imbert heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Afrader!

Vies eten, kinderen in dienst die slecht tot niet reageren. Slechte service.

En ergste duur!
    51 euro voor paar drankjes, 2 paninis en 1 twaalf uurtje. Duur en niet goed!

1,9
  6. Bos's profielfoto
    Bos heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Was top.
    Mooie locatie.
    Super goed eten.
    En erg leuke vriendelijk personeel.
    Dikke 10

7. Marcel van de Pol's profielfoto

Beste Jacqueline,

Dank je wel voor het delen van jouw ervaringen bij Bistro Belle.

Dit is niet de service en kwaliteit waar we bij Bistro Belle voor staan en dit had niet mogen gebeuren.
    Wij zoeken in positieve zin altijd de balans tussen vers en convenience gerechten met de juiste kwaliteit. En de krapte op de arbeidsmarkt mag niet ten koste gaan van kennis en professionaliteit.

Uiteraard is het uitvoerig besproken in ons werkoverleg van keuken en bedieningsteam en betreuren wij de gang van zaken.

Graag kom ik met jou in contact voor een passende oplossing.

Met gastvrije groet,

Robert-Jan Nijhuis
    Bedrijfsleider

8. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Jacqueline

Prachtige locatie daar ligt het niet aan. Maar de gerechtjes waren matig. Afgezien van de zalm tartaar en runder tartaar. We wilden de tonijn rood gebakken op verzoek gevraagd. Twee keer besteld beide keren al vooraf bereid en eerste te ver gegaard en tweede gaven ze maar door zonder nabereiding waardoor zompig en koud en ook te ver. Op heel veel gerechtjes de zoete teryaki saus als smaakmaker of versiering. Veel kant en klaar smaakjes gebruikt..... Dessert bavarois???? Een ouderwetse soort Klop Klop variant ....jammer
    Personeel erg onervaren. Openen van wijnfles moest worden geholpen. Kennis van wijn was niemand beschikbaar. Waar was de manager of sommelier van deze uitspanning??? Personeel was wel allervriendelijkst maar met weinig kennis en professionaliteit. Uiteindelijk loop je toch met een rekening van €120 de deur uit dan mag je toch wat meer kwaliteit verwachten.

9. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Heerlijk gegeten. Goede heerlijke gerechten en dat voor €32,50 onbeperkt genieten. Teveel keuze en voor iedereen wat wils. Makkelijk via je telefoon te bestellen. Super vriendelijke personeel. Erg leuke gezellige sfeer op een unieke locatie.

10. Marcel van de Pol's profielfoto

Beste AM,
    Dank voor de recensie die u heeft gegeven via eet.nu
    Wij gaan uw verbeterpunten meenemen in ons concept en bespreken met onze Chef-Kok. Ik nodig u graag nog een keer uit om Onbeperkt te komen Genieten bij Bistro Belle.

Mvg, RJ Nijhuis

11. AM's profielfoto
    AM heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

AM

Een sfeervol restaurant met een leuke af wisselende kaart, en ook wisselende kwaliteit.
    De bisque was een gebonden bouillon (ipv soep), heerlijk van smaak, maar geen stukje schaaldier te bekennen. Het seizoensgerecht was Hoisin buikspek. Of zou het garnituur (wortel en selderie) van het seizoen geweest zijn? Zalm was 1 brok op een veeg saus. Gele curry, lekker pittig maar het was gewoon rijst in saus, geen flintertje groente of vlees. Patat was heerlijk, veel en vulde gelukkig goed. Appelcrumble was goed qua smaak maar klef. Seizoenstoetje chocoladebrownie (eh, opnieuw hoe dan in juni?) ik verwachtte iets met aardbei. De panna cotta was echt lekker zacht.
    Leuk concept maar nog veel verbeterpunten.

5,9
  12. Marcel van de Pol's profielfoto
    Marcel van de Pol heeft gereageerd op een recensie van Bistro Belle

Goedemorgen, dank voor de positieve recensie, daar zijn we natuurlijk blij mee. We zien u graag weer een volgende keer. Met vriendelijke groet, Martine namens team Bistro Belle.

13. S.2910's profielfoto
    S.2910 heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Gegeten op maandag 7/6. Het personeel is vriendelijk. Fantastisch! Het eten was heerlijk, ook de toetjes waren om je vingers bij op te eten. Kortom zeker voor herhaling vatbaar als we weer in Oud-Zuilen zijn.

14. Jan Romijn's profielfoto
    Jan Romijn heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Jan Romijn

Het is en blijft een heerlijk plekje. Zo'n of schaduw, en zelf met regen zit je droog.
    Gezellig, relaxt en lekker.