Nieuwste foto's in Oud Zuilen

Laatste updates in Oud Zuilen

1. Brothers Horeca Groep's profielfoto

Beste Lex,

Hartelijk dank voor je leuke recensie,
    Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen.
    Wellicht in de zomer op ons heerlijke terras aan de vecht?

Met vriendelijke groet,

2. lex samuels's profielfoto
    lex samuels heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle
    Internationaal Oud Zuilen

Hierbij mijn recensie van gistermiddag nav mijn eerder gemailde recensie.
    Gisteren als Mysteryguest bij Bistro Belle gegeten.
    Ontvangst was zeer vriendelijk, uitleg voor het bestellen was dit keer niet nodig daar wij eerder zijn geweest.
    Het bestek en glas werk perfect schoon, bediening snel en vriendelijk. Je hoeft niet lang te wachten op het bestelde.

Eten was uitstekend van smaak, heb me vol gegeten dus had wat last van mijn buik, maar de moeite waard.

Bistro Belle staat op een zeer mooie lokatie en ze hebben een heel mooi gezellig interieur.

Van de zomer gaan wij er zeker nog een keer heen, en met mooi weer een plaatsje op het terras.

Bistro Belle en personeel dank jullie wel.

3. Brothers Horeca Groep's profielfoto

Beste Jeanne,

We zijn blij dat jullie een leuke avond hebben gehad. We hopen jullie snel weer terug te zien in onze bistro.

Team Bistro Belle

4. Jeanne van der kroft's profielfoto
    Jeanne van der kroft heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Jeanne van der kroft

Gisteren met 13 man gegeten vanwege afstuderen oudste zoon. We hadden een voorselectie gemaakt omdat kiezen met zon grote groep wel heel lastig is.

Prima opgepakt, heerlijk gegeten en het was een superavond. Helemaal wat we ervan verwachtten. We hebben genoten!

5. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle
    Internationaal Oud Zuilen

Je wordt ontvangen en krijgt veel brood met weinig smeersels, dit om je lekker te vullen en dat was wel nodig want het duurde eeuwen voordat de eerste gerechtjes kwamen. De gerechtjes zijn minuscuul klein. De zalm als hoofdgerecht had de grootte van een vingertop en daardoor helemaal droog en te gaar. De garnalenkroketten waren garnaalloos,
    De panna cotta was een halve cm hoog en smaakte naar gelatine.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

6. Luus's profielfoto
    Luus heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle
    Internationaal Oud Zuilen

Alles is er op gericht je maag te vullen met overige ingredienten: veel brood, weinig smeersel, pulled pork lag op een groot bed van sla maar niet meer dan tien gram pork, vitello tonato bleek een wrap met twee cm vlees, garnalenkroketten zonder garnalen, vegetarier die ipv spinazietaart een quiche met spek kreeg. Reactie: had ze het maar moeten zeggen want dan had een rood potlood gekregen. Maar ze bestelde de vegetarische opties! De champagne bij aankomst waar bij de resevering om was gevraagd, kwam niet en toen die kwam was het een half glaasje prosecco. Erg teleurstellend voor zo’n mooie locatie.

7. Bistro Belle heeft een nieuwe foto
  8. Bistro Belle heeft een nieuwe foto
  9. Hannah Beudeker-Klein's profielfoto
    Hannah Beudeker-Klein heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Hannah Beudeker-Klein

Op zondagmiddag, 10 september rond 4 uur, neergestreken op het terras voor een drankje. De mensen aan de tafel naast ons kwamen later aan maar werden eerder bediend. Toen ik dat opmerkte was het antwoord 'Het internet doet het niet'. Een 'Sorry' was hier op zijn plaats geweest. Vervolgens werd de tafel voor de helft bewerkt met een doekje. Een doekje dat niet schoon was want vervolgens lagen er meerdere kruimels op de tafel, en die bleven daar liggen. Na meer dan 10 mnuten kwam onze bestelling, een wijn en een bier. Er werd ons eerst gevraagd of de thee voor ons was… Daarna werd het wijnglas met de volle hand rond de bovenkant van het glas vestgepakt en op tafel gezet. Al met al dus een zeer slechte bediening.

10. Brothers Horeca Groep's profielfoto

Beste Marja,

Hartelijk dank voor je mooie woorden en fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. We zien je graag weer bij Belle verschijnen!

11. Marja Tulner's profielfoto
    Marja Tulner heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Marja Tulner

Afgelopen zondag heerlijke lunch gegeten, heerlijk eten, goede bediening, prachtige omgeving, aanrader, wij komen hier zeker terug.

12. Brothers Horeca Groep's profielfoto
    Brothers Horeca Groep vindt de recensie door Carel voor Bistro Belle leuk
    Internationaal Oud Zuilen

Sfeervol restaurant onder de rook van Utrecht waar je lekker en onbeperkt kunt eten. Veel kleine gerechten waaruit je kunt kiezen. Vlotte bediening die je graag helpt aan tafel. Ik heb nog lang niet alles geproefd dus ik kom zeker nog eens terug!

13. Brothers Horeca Groep's profielfoto

Beste Carel,

Hartelijk dank voor je mooi woorden. Wat leuk om te lezen dat je zo hebt genoten. Je bent van harte welkom om de andere gerechtjes een ander keertje te komen proeven.

We kijken nu al uit naar je komst!

14. Carel's profielfoto
    Carel heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

15. Bistro Belle heeft een nieuwe foto
  16. Bistro Belle heeft een nieuwe foto
  17. Bistro Belle heeft een nieuwe foto
  18. @uitdebuurt's profielfoto
    @uitdebuurt heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

@uitdebuurt

Op mooie zomeravond buiten gegeten. In het verleden vaker heerlijk gegeten. Nu zeer teleurgesteld. 2x moeten vragen of tafel schoongemaakt kon worden. Met 2pp menu van €30 gekozen. Voorgerecht vitello tonato zeer slecht: uitgedroogd, grijs verkleurd en taai zonder dressing. Beloofde kogelbiefstuk mocht die naam absoluut niet dragen. Was niet te snijden laat staan te eten: vol pezen en taai. Onze opmerkingen over kwaliteit werd in 1e instantie afgedaan met "jammer" en excuses vd chef. Pas na herhaling werd enige tegemoetkoming geboden (kopje koffie en prijsreductie). Gaan hier zeker niet meer heen en zou het niemand adviseren.

19. van asselt's profielfoto
    van asselt heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

van asselt

Geweldige locatie personeel is vriendelijk, eten was erg onder de maat, fazant was erg gaar gewoon super doorbakken en droog, niet lekker. Biefstuk koud en de rekening klopte niet. Hier mag zeker wat meer aandacht aan gegeven worden.

20. Ap's profielfoto
    Ap heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle
    Internationaal Oud Zuilen

Zeer slecht gegeten. Zwaardvis met tomaten. Alleen de tomaten gegeten. Biefstuk veel te doorbakken. Een zeer klein schaaltje frites voor 2 personen. Wijn is een minimaal glaasje. Ik gok 6 glazen uit de fles.

21. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle
    Internationaal Oud Zuilen

De locatie was top, de service op de dag naar mijn idee prima en het eten echt lekker, maar ik raad eenieder aan de rekening goed te vergelijken met wat daadwerkelijk genuttigd is. Hier willen nog wel eens "foutjes" insluipen. Dit doet geen afbreuk aan mijn goede ervaring die dag (ik was niet verantwoordelijk voor de rekening), maar het is wel zorgwekkend, want zo hoor je niet met gasten om te gaan. Ik zie dit bevestigd in andere recensies. Aangezien - naar het schijnt pas n.a.v. mijn eerdere harde recensie - een compromis is voorgesteld door de restaurateur en ik het verzoek heb gekregen de oorspronkelijke recensie te verwijderen, heb ik deze nu herzien.

22. Bistro Belle heeft een nieuwe foto
  23. Stieneke's profielfoto
    Stieneke heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle
    Internationaal Oud Zuilen

Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en met aandacht. Ook de kinderen prima verzorgd, tekenspullen etc. Komen zeker terug.

24. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft Bistro Belle toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Dorpsstraat 12 Oud Zuilen
  25. h.m.d. dekker's profielfoto
    h.m.d. dekker heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

h.m.d. dekker

Het bedienend vrouwelijk personeel was ver onder de maat. Flessen wijn werden op tafel 'gesmeten'. Het meisje noemde de kabeljauw koolvis. Dat was dan wel weer onthullend. Friet erg donker.
    De rekening was niet in orde. De terrasrekening was dubbel gerekend.

26. nicolette's profielfoto
    nicolette heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

nicolette

Helaas minder goede ervaring, slechte bediening. Eten was verre van goede kwaliteit. Jammer want de locatie is top.