Belle is uitstekend bereikbaar met de auto. Er zijn een beperkt aantal eigen parkeerplaatsen aanwezig. Bij drukte verwijzen wij onze gasten door naar openbare parkeerplaatsen (GRATIS) in het dorp Oud-Zuilen.

Vanaf Utrecht Centraal: Bus 36 en bus 120

di lunch vanaf 17:00
wo lunch vanaf 12:00
do lunch vanaf 12:00
vr lunch vanaf 12:00
za lunch vanaf 12:00
zo lunch vanaf 11:00

Bistro Belle: onbeperkt genieten

Bistro Belle, met het terras aan de Vecht en gelegen naast kasteel Slot Zuylen, is al jaren een begrip in Utrecht en omgeving. Bistro Belle heeft een nieuw foodconcept geïntroduceerd; onbeperkt genieten van kleine gerechtjes voor een vaste prijs van €27,50 p.p.

Op de menukaart staan maar liefst 70 verschillende gerechtjes die onbeperkt besteld mogen worden. Leuk voor een diner met zijn tweetjes of met kinderen; er is zelfs een aparte speelruimte. Het concept is uitermate geschikt voor een diner met een groep vrienden of collega’s; aan lange tafels onbeperkt genieten van de gerechtjes van Belle!

Daarnaast blijft Bistro Belle blijft het vertrouwde adres voor een huwelijk, feest of receptie. De sfeervolle Bellezaal is perfect geschikt voor een onvergetelijk diner of feestavond!

Bistro Belle – Oud-Zuilen – 030-2441790 – info@bistrobelle.nl - www.bistrobelle.nl

5. Betalen Master Card pin

1402069642 54
1407872077 53
1419476948 55
1523920788 61

1. Belabberd! Wat is het hier achteruit gegaan. Onvriendelijk personeel dat duidelijk uitstraalt er geen zin in te hebben mensen een leuk moment te bezorgen. Kom op jongens: horeca! Geef je personeel een training of peptalk. Dan nog het eten: zit weinig smaak aan en je krijgt dingen los geserveerd ipv samen. Slaat nergens op. Rot ervaring, een kater.

2. Hierbij mijn recensie van gistermiddag nav mijn eerder gemailde recensie.
    Gisteren als Mysteryguest bij Bistro Belle gegeten.
    Ontvangst was zeer vriendelijk, uitleg voor het bestellen was dit keer niet nodig daar wij eerder zijn geweest.
    Het bestek en glas werk perfect schoon, bediening snel en vriendelijk. Je hoeft niet lang te wachten op het bestelde.

Eten was uitstekend van smaak, heb me vol gegeten dus had wat last van mijn buik, maar de moeite waard.

Bistro Belle staat op een zeer mooie lokatie en ze hebben een heel mooi gezellig interieur.

Van de zomer gaan wij er zeker nog een keer heen, en met mooi weer een plaatsje op het terras.

Bistro Belle en personeel dank jullie wel.

3. Jeanne van der kroft

Gisteren met 13 man gegeten vanwege afstuderen oudste zoon. We hadden een voorselectie gemaakt omdat kiezen met zon grote groep wel heel lastig is.

Prima opgepakt, heerlijk gegeten en het was een superavond. Helemaal wat we ervan verwachtten. We hebben genoten!

4. Je wordt ontvangen en krijgt veel brood met weinig smeersels, dit om je lekker te vullen en dat was wel nodig want het duurde eeuwen voordat de eerste gerechtjes kwamen. De gerechtjes zijn minuscuul klein. De zalm als hoofdgerecht had de grootte van een vingertop en daardoor helemaal droog en te gaar. De garnalenkroketten waren garnaalloos,
    De panna cotta was een halve cm hoog en smaakte naar gelatine.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

5. Alles is er op gericht je maag te vullen met overige ingredienten: veel brood, weinig smeersel, pulled pork lag op een groot bed van sla maar niet meer dan tien gram pork, vitello tonato bleek een wrap met twee cm vlees, garnalenkroketten zonder garnalen, vegetarier die ipv spinazietaart een quiche met spek kreeg. Reactie: had ze het maar moeten zeggen want dan had een rood potlood gekregen. Maar ze bestelde de vegetarische opties! De champagne bij aankomst waar bij de resevering om was gevraagd, kwam niet en toen die kwam was het een half glaasje prosecco. Erg teleurstellend voor zo’n mooie locatie.

6. Hannah Beudeker-Klein

Op zondagmiddag, 10 september rond 4 uur, neergestreken op het terras voor een drankje. De mensen aan de tafel naast ons kwamen later aan maar werden eerder bediend. Toen ik dat opmerkte was het antwoord 'Het internet doet het niet'. Een 'Sorry' was hier op zijn plaats geweest. Vervolgens werd de tafel voor de helft bewerkt met een doekje. Een doekje dat niet schoon was want vervolgens lagen er meerdere kruimels op de tafel, en die bleven daar liggen. Na meer dan 10 mnuten kwam onze bestelling, een wijn en een bier. Er werd ons eerst gevraagd of de thee voor ons was… Daarna werd het wijnglas met de volle hand rond de bovenkant van het glas vestgepakt en op tafel gezet. Al met al dus een zeer slechte bediening.

7. Marja Tulner

Afgelopen zondag heerlijke lunch gegeten, heerlijk eten, goede bediening, prachtige omgeving, aanrader, wij komen hier zeker terug.

8. Sfeervol restaurant onder de rook van Utrecht waar je lekker en onbeperkt kunt eten. Veel kleine gerechten waaruit je kunt kiezen. Vlotte bediening die je graag helpt aan tafel. Ik heb nog lang niet alles geproefd dus ik kom zeker nog eens terug!

9. @uitdebuurt

Op mooie zomeravond buiten gegeten. In het verleden vaker heerlijk gegeten. Nu zeer teleurgesteld. 2x moeten vragen of tafel schoongemaakt kon worden. Met 2pp menu van €30 gekozen. Voorgerecht vitello tonato zeer slecht: uitgedroogd, grijs verkleurd en taai zonder dressing. Beloofde kogelbiefstuk mocht die naam absoluut niet dragen. Was niet te snijden laat staan te eten: vol pezen en taai. Onze opmerkingen over kwaliteit werd in 1e instantie afgedaan met "jammer" en excuses vd chef. Pas na herhaling werd enige tegemoetkoming geboden (kopje koffie en prijsreductie). Gaan hier zeker niet meer heen en zou het niemand adviseren.

10. van asselt

Geweldige locatie personeel is vriendelijk, eten was erg onder de maat, fazant was erg gaar gewoon super doorbakken en droog, niet lekker. Biefstuk koud en de rekening klopte niet. Hier mag zeker wat meer aandacht aan gegeven worden.

11. Zeer slecht gegeten. Zwaardvis met tomaten. Alleen de tomaten gegeten. Biefstuk veel te doorbakken. Een zeer klein schaaltje frites voor 2 personen. Wijn is een minimaal glaasje. Ik gok 6 glazen uit de fles.

12. De locatie was top, de service op de dag naar mijn idee prima en het eten echt lekker, maar ik raad eenieder aan de rekening goed te vergelijken met wat daadwerkelijk genuttigd is. Hier willen nog wel eens "foutjes" insluipen. Dit doet geen afbreuk aan mijn goede ervaring die dag (ik was niet verantwoordelijk voor de rekening), maar het is wel zorgwekkend, want zo hoor je niet met gasten om te gaan. Ik zie dit bevestigd in andere recensies. Aangezien - naar het schijnt pas n.a.v. mijn eerdere harde recensie - een compromis is voorgesteld door de restaurateur en ik het verzoek heb gekregen de oorspronkelijke recensie te verwijderen, heb ik deze nu herzien.

13. Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en met aandacht. Ook de kinderen prima verzorgd, tekenspullen etc. Komen zeker terug.

15. h.m.d. dekker

Het bedienend vrouwelijk personeel was ver onder de maat. Flessen wijn werden op tafel 'gesmeten'. Het meisje noemde de kabeljauw koolvis. Dat was dan wel weer onthullend. Friet erg donker.
    De rekening was niet in orde. De terrasrekening was dubbel gerekend.

16. nicolette

Helaas minder goede ervaring, slechte bediening. Eten was verre van goede kwaliteit. Jammer want de locatie is top.

17. Heerlijk geluncht op het terras in de schaduw van de bomen. Stevig brood, goed belegd met roomkaas, zalm, sla, kappertjes etc. De bediening was heel vriendelijk en vrolijk. Daarna een rondvaart op de Vecht gemaakt. Echt een aanrader.

18. Erg lekker wild gegeten en echt een top service ontvangen. Alles was optijd warm en erg lekker. Enigste min puntje zijn die robuuste schilderijen in het classic ogende restaurant. Te modern voor het klassiek ogende interieur. Past niet helemaal bij het contrast, maar dat is slechts een mening en smaakverschil.

19. Met 3 collega's hier wat gegeten. Op de locatie is weinig aan te merken en je zit er gezellig. Echter van het eten moet je het hier niet hebben. We hadden alle vier voor een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Inderdaad verrassend kleine porties. Daarnaast werd alles veel te koud geserveerd. Dit mag absoluut niet. Je mag, gezien de prijsstelling die men hanteert, redelijkerwijs verwachten dat alles goed warm is. Heb op het punt gestaan om het terug te geven.
    Gezien de kwaliteit die men serveert zijn de prijzen niet in overeenstemming met het gebodene. We vragen aan het eind nog 4 koffie en men serveert er nog wat calorierijke versnaperingen bij. Daar hebben we niet om gevraagd, maar men rekent er wel 18 euro voor. Belachelijk.
    Als dit zo de normale gang van zaken is dan zal ik dit restaurant niet meer bezoeken.

20. Begin september hier gegeten en recentelijk ons trouwfeest hier gehouden. Het was TOP.
    Eten beide keren geweldig. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Locatie is top. In 1 woord: geweldig.

21. Met 6 personen geboekt maar stonden niet op de lijst (was al vreemd). Voorafje garnalen was exact 1 garnaal en een bedje van sla. 3 tournedos waren niet zoals besteld waren, doorbakken. De schol was niet graadloos gemaakt en hadden dit duidelijk gevraagd voor die persoon. (slechtziend)
    De bediening was nieuw en wist niets,met andere woorden slecht. Dus absoluut niet voor herhaling vatbaar.

22. Ligging prima, interieur zou veel authentieker kunnen, tafels, stoelen passen niet bij het geweldige interieur, bediening vriendelijk, maar het eten was beneden peil. De tournedos was klein, zwart en wel heel erg doorbakken. We gingen er hoopvol naar toe, maar gaan voorlopig maar ergens anders eten.

23. Daan Van Harten

Een lekker bakje koffie voor mij en een lekker glas witte wijn voor haar. Uitzicht op de Vecht, we genieten van elkaar.

24. gerrit ruyter

Afgelopen zaterdag 5 maart 2011 gegeten, zonder reservering.

In een woord g e w e l d i g..... het eten was fantastisch, de vriendelijkheid en oplettendheid van het personeel, een kleine doch lekkere warme snack om mee te beginnen, heerlijk brood, dan de carpaccio...een van de betere, tournedos was van een zeldzame kwaliteit...als boter zo zacht en smaakvol, eerlijk is eerlijk...
    Dank jullie wel voor een zo bijzondere avond en ook voor de vriendelijke bewaker die in die kou op alle geparkeerde auto's staat te passen...

25. Heerlijk getafeld in Belle, bij romantisch kaarslicht. De bediening was ontspannen, vriendelijk en attent. Jammer, dat er geen proactief wijnadvies was.

De amuse van gefrituurde zalm-mousse met tartaarsaus was een goed begin: smaak en kwaliteit in de vorm van een bitterbal. Voorgerechten: rundercarpaccio met pesto (heerlijk vers en mals), geconfijte kalfswang met creme van pastinaak (geraffineerd smaakpalet).

De combinatie van crabrisotto en vongole paste wonderwel bij de op de huid gebakken zeebaars, terwijl de ossenhaas met garnalentortelini's er een uit het boekje was. Helaas werd de Chianti Classico te koud geserveerd.

Al met al, een voortreffelijke lokatie met een degelijke kaart.

26. Gertjan en Marscha

27. Voor het eten hoef je niet hier te komen. Gelukkig zijn de rose en het terras goed. Kortgezegd ontbreekt het aan smaak. Van de ribeye en lende word je niet gelukkig. De soep is redelijk, alsmede de toet. Verrassend was de puree, klef en leek zo uit een pakje te komen.

28. Bijzondere ligging en sfeer.

Inrichting door de verschillende niveaus wel speels maar toch wel wat rommelig. Bediening kon wel wat persoonlijker. Maar belangrijk: mooie kaart en heerlijk klaargemaakt. Prima gegeten.