Bistro Belle in Oud Zuilen

• do lunch vanaf 12:00
  • vr lunch vanaf 12:00
  • za lunch vanaf 12:00
  • zo lunch vanaf 12:00

Belle is al jaren een begrip in de omgeving van Oud-Zuilen. Wij zijn trots op onze historie en onze trouwe vaste gasten. Toch vonden wij het tijd voor iets nieuws: nieuwe uitstraling, nieuw concept, nieuwe kaart, oftewel een geheel vernieuwd Belle!

In onze ‘huiskamer aan de Vecht’ geniet je van een goede kop koffie, lekkere lunch, borrelen op het terras, uitgebreid dineren of even snel een hapje eten. Voor de kids is er een leuke menukaart en een speelhoek. En ook voor vers brood Van Menno, sappen van Schulp en de leukste wijncursus kun je terecht bij Belle! Als vanouds blijft Belle de perfecte locatie voor een huwelijksfeest, jubileum of verjaardag. Ons belangrijkste doel is onze gasten zich thuis te laten voelen op deze bijzondere plek aan de Vecht! Kijk voor meer informatie op onze nieuwe website www.bistrobelle.nl.

Kom ook snel een kijkje nemen en proeven van onze nieuwe kaart of stel zelf je driegangenmenu samen voor slechts € 30,-.
Wij kijken uit naar jullie komst!

Diëten Glutenvrij
Foto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud ZuilenFoto van Bistro Belle in Oud Zuilen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water, landelijk en bij het bos
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Romantisch, rustig, klassiek, gezellig, nostalgisch, huiselijk en kindvriendelijk
Voorzieningen
High-tea, terras, catering en Wi-Fi