Rijk der Vitaminen in Oud Vossemeer

1553204544 65
1571947645 55
1578195345 53
1581319195 55

1. Via happen en trappen hier terecht gekomen, dus het eten is al betaald voor dat je ook maar iets hebt gehad, de niet zo vriendelijke meneer zei dat we een half uurtje moesten wachten, het werd anderhalf uur, wanneer ik niet vooraf had betaald was ik hier na driekwartier weggegaan om hier nooit meer terug te komen, als je een schnitzel besteld krijg je een kipfilet, positief puntje, de frieten waren prima, maar dit is ook het enigste.

2. Hilal

3. Jan 9 punten

Hier geweest om te eten.
    Het eten was gewoon slecht.
    De prijzen die ze opgeven worden bij de kassa nog eens verhoogt, ondanks dat de prijzen al incl. btw zijn.
    Als je aangeeft dat de rekening niet klopt wordt de uitbater kribbig.
    Pinnen kan men niet, wel cash betalen of € over overmaken.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Marie-louise

Het heet een Brasserie, maar dat doet de zaak echt te kort. We hebben een heerlijke avond gehad met heerlijk eerlijk eten dat vers en zeer rijk aan smaak was. Ondanks of juist omdat het rustig was een fijn en warm onthaal gehad. Er werd niet op de tijd gelet, er was aandacht en er werd met passie gewerkt.

5. Leuk gezellig restaurant.

De bediening is vriendelijk en rustig, niet opdringerig.

De keuken is perfect en leuk verzorgd.

Mooi gelegen maar voor ons in het donker niet goed zchtbaar.

Dit was ons eertse bezoek maar zeker niet het laatste.

6. Heerlijk vis gegeten met verse frietjes.
    Gezellige inrichting en vriendelijke bediening.

7. Heerlijk gegeten bij deze brasserie een paar weken terug, het weer was geweldig, de zon scheen heerlijk en zo kwamen wij (mijn vriendin en ik) fietsend deze mooie brasserie tegen. Hier in de middag gegeten en geholpen door een aardige eigenaar. Wij komen hier zeker terug.

8. A. van der Harst

9. Monica

10. Hele leuke accommodatie, pand is met zorg verbouwd en ingericht, alhoewel ik de stoelen en tafels een beetje "voetbalkantine" achtig vond.

Het eten echter was ronduit slecht, Geitenkaas salade met walnoot, appel en honingdressing: de sla kwam duidelijk uit een zakje van de supermarkt, honingdressing was dezelfde waarvan ik thuis een flesje in de kast heb staan. Walnoot en appel waren denk ik op want die zaten niet in de salade. Het hoofdgerecht (ossenhaaspuntjes): een stuk of 8 stukjes vlees die koud waren met een klein plukje spinazie.. .en dat was het. Gewoon een kaal bord met alleen dat. Oke er kwamen dan nog wat frietjes bij op tafel maar het was echt absoluut niet restaurant waardig en zeker niet voor die prijs. Het nagerecht hebben we dus maar aan ons voorbij laten gaan.
    Heel erg jammer...

1,3
  11. Hadden een dessert besteld. 2 Maal vanille ijs met aardbeien. Kreeg er 1 met 1 bolletje en 1 met 2 bolletjes. Volgens de kaart max €5. Per stuk. Maar ze vroegen €8,50 per stuk. Na veel praten was het samen €8,50. Wij komen hier niet Meer terug. Voor dat bedrag verwacht je een volwaardig gerecht.

12. Gister geluncht bij deze tent, los van het feit dat de boterhammen niet vers waren en de soep zout was de bediening helemaal het dieptepunt! Ze hadden werkelijk geen idee hoe gastvrijheid in elkaar steekt. Na aankomst op het terras was hallo zeggen al een brug te ver maar nadat we 10 min hebben zitten wachten en de serveerster vooral druk was met zittend het bestek schoonmaken maar eens gaan vragen of ze wilde helpen maar dat was eigenlijk al teveel moeite! Jammer van de mooie locatie maar vrees dat dit het niet wordt! Hopelijk snel nieuwe eigenaren erin en dan kan het wat worden!

13. Op 9 juli naar het Rijk der Vitamienen geweest. Mooie locatie, leuke zitjes, mooi weer. Dus wij verheugden ons erop. We kwamen om 13.00 uur. Bestelden alvast koffie en de lunch zou dan later komen, werd gezegd. Na 3 kwartier wachten kwam dan eindelijk de koffie. Oke, het was lekker weer, dus we maakten ons niet zo druk. De club sandwiches besteld en een omelet. Weer wachten dus!!! Weer 3 kwartier op die bestelling. Dus bij elkaar 2 x 3 kwartier. Absurd gewoon!!!! Wij dachten: nu zullen wij wel heerlijke dingen te eten krijgen, maar de club sandwiches waren gewoon 2 boterhammen met ham en kaas. En het was nog geen vers brood ook. Met een paar plukjes sla erbij. Dat waren dan de vitamienen. De omelet was gewoon een gebakken ei met wat spek eronder en wat champignons erop. Dat is dus geen omelet. Voor 9,50 euro verwacht je wel een fatsoenlijke omelet. Dus voor ons was dit: Eens en nooit weer!!! Zonde van die mooie locatie, want er zit heel veel perspectief in.

14. jolanda

Een poosje geleden hier met de social deal geweest. Ontvangst en appelgebak waren lekker. We hadden nog netjes gevraagd tot hoelaat we de lunch konden gebruiken. We mochten rustig aandoen, ze waren de hele avond open, werd ons gezegd. Dus terplekke ons fietstochtje uitgebreid, het was heerlijk weer en schitterend fietsen op Tholen. Als we voor een bepaalde tijd terug moesten zijn, hadden we dat natuurlijk niet gedaan. Toen we terugkwamen van het fietsen, om 18.15u werden we compleet genegeerd door die meneer. Na 45 min. zelf maar naar binnen gegaan om te bestellen en gevraagd of we een omelet konden krijgen. Deze meneer viel erg tegen ons uit, ja het was 18.15u, maar hij had zelf gezegd, dat het geen probleem was 's middags! We moesten een belachelijk hoog bedrag bij betalen, voor de omelet. We vinden het niet erg om bij te betalen, maar dan moet je ook waar voor je geld krijgen. De deal was een broodje met vrije keuze van de kaart, maar er waren alleen nog maar broodjes ham of kaas, dat is voor mij geen vrije keuze. Later kwamen ze nog 3x naar onze tafel om te zeggen dat er produkten op waren, meneer kwam zelf niet, maar liet een van zijn zoons steeds lopen. Jammer voor deze slechte ervaring, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt via SD. Het kan weleens minder zijn, maar dat is dan zo. Maar hier heb ik een klacht bij SD neergelegd. Klanten onbeschoft behandelen en negeren kan niet als je in de horeca werkt. We hebben 10 euro moeten betalen voor een pilsje, een ijsthee en de omeletten met kaas ( want de rest van de produkten waren op). Terwijl we natuurlijk gewoon voor de deal hebben betaald en de voucher waarde 19,66 euro was, maar dat was het absoluut niet waard. Het terras zat niet vol, maar de wachttijden waren ook nog eens erg lang. In mijn omgeving zal ik dit restaurant bij niemand aanbevelen, dan heb ik betere ervaringen meegemaakt op het eiland Tholen. Een vriendin van mij die een paar weken later kwam, kon evengoed kiezen uit alleen een broodje ham of kaas, dat is niet de deal!! Je weet hoeveel SD mensen je op een dag krijgt, je weet dat mensen terugkomen voor de lunch als ze gaan wandelen/fietsen, zorg dat je je produkten in huis heb. Tuurlijk er kan een keer iets op zijn, maakt niet uit, maar hier was alles op (zeggen ze).
    Daarbij is het restaurant pas om 12u open, tenzij jij je koffie met gebak en je soep en broodje in een keer wil opeten, anders is het wel heel kort tijd voor appelgebak, lunch en nog een fijn rondje wandelen of fietsen!

15. Konings Raben

We waren hier vanmiddag, met een SD voucher, heerlijk buiten gelunched, Het was allemaal prima, niks mis mee.

16. Verschrikkelijk slecht.

Wij zijn met 6 man uiteten geweest doordat er kortingskaarten waren van de Spar.
    Het stokbrood voorafgaand aan het voorgerecht had waarschijnlijk al vanaf de middag in de zon liggen garen, hier kon je letterlijk iemand mee doodgooien.
    De vis tijdens hoofdgerecht was niet goed, rot of op de datum, in ieder geval niet vers zoals de eigenaar beweerde. Als garnering bij de hoofdgerechten hadden we zongedroogde komkommertjes, sla met bruine bladeren en dan nog maar niet te spreken over de glazen, borden en bestek. SMERIG.

De prijs kwaliteit verhouding is in dit restaurant ver te zoeken, zelfs met de actie was het nog absurd duur voor het schandalige eten wat je krijgt voorgeschoteld.

Dit is een typisch gevalletje voor Gordon Ramsey.

17. 50 minuten op ons eten moeten wachten op onze omelet.
    Niet dat het zo druk was, want er was verder niemand!
    Onvriendelijk personeel.

18. w van tilburg

vuil slechte bediening met heel vies eten nog nooit ergens zo slecht gegeten

19. M. Moelker

Toevallig gevonden dmv de borden langs de weg. Leuke tent en vriendelijk personeel. Gezellig praatje gemaakt met de gastvrouw. Deze vertelde dat ze zeer recentelijk de boel hadden overgenomen. Wij komen nog wel hier terug.

20. Anja Neele

Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrouw met veel horeca ervaring. Prachtige locatie.

21. Pol Clement

Een kwartier na onze bestelling kwam men vragen wat we wilden. Toen ik de de heer er attent op wees dat we reeds een kwartier op onze bestelling zaten te wachten kreeg ik het antwoord "even ter herinnering".

Voor ons hoefde het niet meer, en zijn we vertrokken.

22. Peter v wansum

Heb hier met mijn vrouw gegeten aan de buitenkant straalde het kwaliteit uit althans het pand terras had voor minder er beter uitgezien bij binnenkomst een rariteiten kabinet al het fruit was nep had voor minder geld warmer aangekleed kunnen worden maar het grootste struikelblok is de keuken waar het eten bereid word zet hier een past goede koks neer die kunnen koken maak een leuke kaart met kwaliteits producten geen geplastificeerde a5 en A4 met oubollige gerechten van zeer matige kwaliteit mijn vrouw nam de zalm bonbon al jaren uit de tijd ik de hamburger matige kwaliteit fabriek broodje koude uienprut slechte kwaliteit hamburger en zeer maar dan ook zeer slecht gebakken friet slap en zeer vet.
    Maar ja als je als kok iedere keer de trap op moet met eten wegbrengen en tussendoor ook nog moet koken is dit te begrijpen .
    In dit bedrijf is veel geld gestoken met de helft minder was het een perfect bedrijf geworden heb geen vitaminen geproefd.
    Ps. Doe iets aan borden langs de weg het is bijna niet te vinden en alstublieft zoek iemand die kan koken .

23. Arnold Boom

Wat een leuke tent. Geweldige ambiance en eten is van goede kwaliteit. De uitbaters zijn wat oudere mensen die graag tijd nemen voor een praatje en de tijden tussen de gangen is inderdaad wat lang. Voor een snelle hap moet je hier dus niet zijn, maar gezellig de tijd nemen om te tafelen is 100% aan te raden.

24. Zeer slechte ervaring! 2 uur gewacht op het voorgerecht en 1 drankje per uur. Vanuit goede verhalen en de AH actie besloten om romantisch te gaan dineren in "Rijk der Vitaminen". Bij binnenkomst 18:30u helaas niet met volle aandacht ontvangen en hing er een chaotische sfeer. We mochten onze jassen ophangen en boven plaats nemen. Dit werd al snel overgenomen door de eigenaar en mochten we naast de jassen plaatsnemen in de garderobe aan een ietwat te hoge statafel en ongelooflijk fel afgestelde ledspots die recht in het gezicht schenen. Gezien we een tafel in het restaurant (boven) hadden gereserveerd, was dit jammer.

Na ongeveer 15 minuten kregen we de kans om wat drinken te bestellen. Enige tijd later werd er aan ons gevraagd of we al een keus hadden gemaakt terwijl we nog geen kaart hadden gezien. Uiteindelijk rond 19:00u de kaart gekregen, bestaande uit twee slecht gekopieerde losse A4 blaadjes waar niet alles op vermeld was. Klein detail was dat de mensen die na ons kwamen ondertussen voorzien waren van drinken, de kaart al hadden besteld. Andere bezoekers waren ook wat in het rond aan het kijken, maar geen enkele capaciteit en aandacht voor de klant.

Uiteindelijk is de bestelling opgenomen 19:10u en door laten schemeren dat we toch graag boven wilden dineren. Rond 19:30u kregen we de mededeling dat we eventueel boven plaats konden nemen. Hierna duurde het nog tot 19:50u dat we naar onze plaatsen konden. Op dit moment 1 drankje per persoon gedronken en nog geen voorgerecht of broodje. Rond 20:10 werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken en gelijk gevraagd of het nog lang zou duren voordat het voorgerecht zou komen en het antwoord was binnen 10 minuten.

Ik ben nog nooit weggelopen bij een restaurant, maar alles bij elkaar heb ik rond 20:30u de rekening gevraagd voor de drankjes, betaald en dit werd me niet in dank afgenomen en volgde ook geen excuses van de eigenaar. Eigenaar was zichtbaar gefrustreerd en zei geen woord. Wel kreeg ik van een personeelslid excuses en die gaf mij groot gelijk. Dit was de eerste en zeker de laatste keer dat ik daar ben geweest. Wat uiteindelijk de perfecte feestelijke afsluiting van deze dag en weekend had moeten zijn, was voor mij de grootste teleurstelling sinds tijden. Rijk der frustratie zou een betere naam zijn. Over het eten kan ik niet oordelen omdat het voorgerecht net werd geserveerd toen ik aan het afrekenen was.

25. Een fantastische avond gehad in brasserie "Rijk der Vitaminen". Een warm welkom met volop vers wit- en bruin stokbrood en eigengemaakte kruidenboter. Daarna een heerlijk timbaaltje van gerookte zalm, gevolgd door het hoofdgerecht met gebakken gamba's, met daarbij apart aardappelgratin, frites en salade geserveerd. Als dessert was er onder andere tiramisu. Voor de echte fijnproevers een walhalla omdat alle gerechten van verse producten wordt bereid.