ma 11:30 - 23:00

3. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa

ma 11:30 - 23:00
di 11:30 - 23:00

1. Vertaal van English naar Nederlands

Het vlees kwam duidelijk uit de diepvries, geen smaak, niet bloederig meer, rare kleur. Het andere vlees, ook niet vers, was zo hard gebakken alsof het een schoenzool was. We vroegen om een kinderstoel en werden verzocht om er helemaal vooraan zelf één gaan te halen. Handig een kind op je ene arm en een stoel in je andere hand en dan over een vol terras proberen te geraken. Onze oudste zoon zijn gerecht waren ze "vergeten". Iedereen zat dus met eten voor zijn neus behalve een kind van 9. Drank bij gevraagd, vergeten te brengen, maar wel aangerekend, arrogante en onvriendelijke bediening. We hebben over dit alles ons ongenoegen te kennen gegeven en we kregen te horen dat het heel druk was. Er waren 7 tafels bezet, niet allemaal om te eten en er waren 5 personeelsleden aanwezig. Wij hebben zelf een restaurant en 7 tafeltjes valt ten eerste niet onder "druk", wat trouwens sowieso geen excuus mag zijn en herkennen wel degelijk vers eten. Omdat mijn man jarig was, dachten we ons eens goed laten te bedienen, maar deze brasserie was dus waarschijnlijk de meest foute keuze. Het was een regelrechte ramp. Spijtig dat als je meerder zaken hebt, blijkbaar geen service meer kan leveren.