Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oud Gastel verdeeld zijn.

1. Onverwacht binnen gelopen op donderdag avond, gezellig druk. Het Prinsjesdag menu gegeten, wat heerlijk was. Omdat wij een beetje haast hadden, werd alles keurig op tijd bezorgd. Complimenten voor allemaal. We komen zeker nog terug.

2. Heerlijk gegeten in een gastvrije aangename sfeer. Goede bediening met duidelijke uitleg over het leuke concept. En bovenal mooie gerechten welke regelmatig wisselen op de kaart. Een goede reden om van tijd tot tijd te bezoeken!

3. B van de Merbel

Gister heerlijk gegeten met vrienden bij het "Ministerie van Eten en Drinken" met een heerlijk Prinsjesdag menu waarbij de Minister van economische zaken een goede aanbieding heeft gedaan. Heerlijk gegeten met prima service en heerlijke wijntjes. Volg deze minister op facebook voor heerlijke aanbiedingen en een gezellige avond. Komen zeker terug.

4. Fam van Oorschot

Gisteren lekker gegeten en gedronken in een prima sfeer. Gastvrije bediening die altijd tijd voor je neemt in een gezellige en sfeervolle omgeving. We zijn inmiddels meerdere keren terug geweest en gaan dat zeker weer doen. Toch net iets speciaals en een aanrader voor een leuke avond uit!

5. Gisterenavond heerlijke avond gehad in het ministerie van eten drinken top eten en drinken en een geweldige sfeer deze avonden zijn voor iedereen aan te raden. ga zo door!!!

6. Leuk om hier een avond te gaan eten. Gezellige sfeer en top bediening.
    Het menu was zeer gevarieerd en lekker. Zeker een aanrader!

7. Dick van Geest

Een welbestede avond uit! Gastvrije ontvangst in een uitermate smaakvolle ambiance waar het goed toeven is. Al vier keer kunnen we uit de voorgestelde menu's goede keuzes maken. Veel originaliteit in bereidingswijzen en presentatie. Kwaliteit van de spijzen is voortreffelijk. Adviezen betreffende spijs en drank verhogen ons diner-plezier.
    Het Ministerie van Eten en Drinken: een uniek ministerie dat je bezoek méér dan waard is.

8. Fam. Van Sprundel

Gezellig, sfeervol restaurant. Mooie gerechten, lekker flesje wijn, goed gezelschap en vriendelijk/spontaan/betrokken medewerkers...
    Heerlijke avond gehad.

9. Cees&Mirian

Heerlijk prinsjesdagmenu gegeten!

10. Al een aantal keren wezen eten, steeds wisselende kaart dus volop variatie. De sfeer en service zijn uitstekend, net als het eten. Erg lekker en ruim voldoende en dit alles voor een zeer vriendelijke prijs. Een echte aanrader!

11. Slecht, slecht en nog eens slecht. Loempia is alleen maar gevuld met goedkope tauge.

1,4
  12. mevr. de geus

Op dit adres geef ik dus nooit meer mijn geld uit. Dit eten is niet 1 ster waard. De frites was zo taai als karton. Niet te eten. De babi pangang uitgedroogd. Niet te kauwen. Uitbater geeft bezorger de schuld. Dit eten is duidelijk in magnetron opgewarmd geweest. Ook al omdat er gebeld is dat het 15 min. Later zou worden wat uiteindelijk 3 kwartier later werd.

13. rob

14. rob

Wij hebben inmiddels al verschillende keren gegeten bij het ministerie, het is helemaal super. Goede keuken, leuke bediening, een goed concept 4 gangen voor 32.50 Euro. Echt een toppertje. Jullie zien ons snel weer terug.
    Rob en Yolanda.

15. Muwarma Shoarma

Ik ben trots op mijn mannen. Altijd lekkere schaapjes en goede sfeer. Helemaal top!

Groetjes Mo

16. M

17. Laten bezorgen door Bufkes, het moment van bestellen en het punt van bezorgen zat net een kwartier tussen. Het waren uitermate lekkere broodjes, vers en goed bereid. Een aanrader voor iedereen! Mijn complimenten!!

18. Onze derde poging om hier eens te gaan eten. De eerste keer was vele jaren geleden. We kwamen toen toevallig langs met een autoritje, en de locatie met het mooie terras zag er heel aanlokkelijk uit. Helaas was het toen gesloten.
    In mei 2012 kwamen we er weer toevallig langs. Maar nu met de fiets. En toen hebben we heerlijk op het terras vertoefd. We hebben toen 's avonds binnen gereserveerd omdat we eerst de fietsen weer bij de auto wilden brengen. Toen we twee uurtjes later terug kwamen was onze reservering kennelijk niet goed doorgekomen. Er was alleen nog een tafeltje voor ons in het cafégedeelte. Maar daar werd, toen in ieder geval nog, gerookt. En we zijn toen weer vertrokken om bij een andere zaak heerlijke asperges te gaan eten.

Gisteren (2 aug 2015) op een mooie zomerse dag, zijn we hier bewust naar toe gekomen. We wilden eerst nog een stukje gaan fietsen in de buurt en dan na afloop een hapje eten op het terras. Toen we tegen half zes arriveerden en vroegen of we nog moesten reserveren voor een uur of zeven, zei het vriendelijke meisje van de bediening dat reserveren niet ging maar dat er altijd wel een tafeltje vrij zou zijn buiten. Ze waarschuwde ons wel alvast voor de lange wachttijden. En dat was heel goed en attent van haar!

De keuken was niet echt berekend op zoveel eten voor zoveel mensen. En de wachttijd was nu al ongeveer een uur en zou rond zeven uur misschien wel anderhalf uur zijn. Dus we moesten maar kijken of we dan nog zin zouden hebben. Op zich natuurlijk geen reclame voor je zaak, maar ik waardeer dit soort eerlijke opmerkingen heel erg.

We hebben toen besloten om de volgorde maar om te draaien. Eerst eten en dan fietsen. Want als je om zeven uur na het fietsen en een lege maag arriveert en je moet dan nog anderhalf uur op je eten wachten, dat is ook niet ideaal.

Zoals gezegd zit het eetcafé op een mooie locatie en heeft een fantastisch terras. En zeker op zo'n mooie zomerdag is dat echt ideaal. Het was er dan ook druk en de plaatselijke Hell's Angels zorgden voor een gezellige Brabantse sfeer. De kaart is heel basis, maar ook zeker betaalbaar. Van stoofvlees, saté en spareribs tot biefstuk en van 13 tot 18 euro.

Op het bord voor het terras maakten ze ook reclame voor mosselen voor ongeveer 20 euro. En daar hebben we allebei voor gekozen. Na ongeveer drie kwartier stond het voor onze neus. En het smaakte uitstekend met lekkere frietjes erbij.

Het meisje kwam ook nog vragen hoe lang we er op hadden moeten wachten en of het mee gevallen was. Lief toch!

Prima bediening, een mooie en leuke locatie (ook binnen), lekker eten voor betaalbare prijzen. Geen bijzondere dingen op de kaart, maar voor een saté wil ik hier zeker nog wel eens speciaal langskomen.

19. Jos de Vries

Op de laatste dag van onze vakantie naar restaurant Gastel Sfeer. Wij troffen een chaotische bediening aan. Nadat wij onze bestelling hadden geplaatst, hebben wij van 18.45 uur tot 20.25 uur gewacht op ons eten net als vele anderen op het terras. Maar om 20.25 uur was er nog steeds geen eten, wij hebben toen besloten weg te gaan. Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt. Wat een domper op onze laatste vakantie dag!!!!!! Een restaurant zo mooi gelegen, daar komen wij nooit meer terug.

20. Super shoarma besteld, leek wel een kindermenu. En dat voor 8,50. Schaam jezelf!

21. Peter Ligtvoet

Lekker en gezellig gegeten.

22. J. Pieterse

Zondag hier geweest tijdens het goede weer. Het terras is gezellig en je kan zowel in de schaduw als in het zonnetje heerlijk vertoeven. Op de verhoging kun je goed uit de wind zitten in het zonnetje.

We bestelden een biertje en er werd netjes gevraagd wat voor bier we lekker vinden. De vrolijke meid stelde enkele biertjes voor en bleek hier verstand van te hebben, want ze waren erg lekker.

Het tafeltje werd nogmaals afgedaan met een doekje toen we eten bestelden en de asbak werd leeggehaald. Netjes! Met het avondeten duurde het iets langer, nadat er navraag gedaan was in de keuken, kregen we een drankje aangeboden voor het wachten. Service! Kort daarna kwam het eten gelijk al en het smaakte heerlijk.

Al met al een goede en gezellige dag.

23. Prima gegeten, beiden hadden we het voorjaarsmenu besteld waarbij we een heerlijke bijpassende Marlborough Sauvignon Blanc dronken. De garnalen cocktail was knapperig vers en smaakte zoals "Stellendammerkes" smaken moeten, een voorgerecht wat tot de beste voorgerechten gerekend mag worden die er bestaan. De heerlijke, - op verzoek -, perfect gebakken kabeljauwfilet combineerde ook goed bij de wijn, alsook de lamsfiletjes die ik zelf bestelde.
    Kortom heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar! Complimenten aan de kok en de gastheer!

24. Vandaag was het prachtig weer en we wilden op het terras wat gaan drinken. Na 4x vragen en inmiddels 3 kwartier verder kwamen ze eindelijk met ons drinken en de bitterballen. Ze smaakten voor geen meter. Voor ons nooit geen Gastel Sfeer meer. Waardeloos!!

25. L. van der Zanden

Gastel Sfeer is een erg gezellige en zeer gastvrij café! In de zomer kun je er heerlijk op het terras vertoeven, de bediening is altijd erg vriendelijk en de sfeer is altijd top.
    Het eten is heerlijk en de prijs - kwaliteit verhouding is prima. Ook hebben we er al een aantal keer een feestje gehad, wat een ambiance! Super café!! Een zeer unieke plek in Oud Gastel.

26. Buitenhof

Op 11 okt. 2014 met 8 personen hier gedineerd. Dit restaurant is een pareltje in het Brabantse land! Uitstekende keuken en leuke bediening. Een aanrader.

27. Chinees-Indisch Oud Gastel

Nieuwe eigenaar en nieuw personeel.... En de kwaliteit van het eten is echt goed, inmiddels tweevoeter gegeten en helemaal top. Ik zou zeggen ga eens kennis maken met de nieuwe mensen en doe je buikje tegoed. Een aanrader.

28. Super gegeten bij jullie gisteravond met Corrie en Toon, komen zeker terug!

29. Wij zijn op 24 juli 2014 met 5 volwassenen en een kind van 2j. gaan eten bij Gastels Sfeer; over de locatie geen klagen, ziet er goed uit. Maar dan de bediening en het eten, deze zijn ver onder de maat m.a.w. zeer slecht. Zal in het kort proberen te schetsen wat er allemaal mis ging:

1. Personeel was onderbezet, kon het niet bijbenen, zat helemaal geen structuur in, en de terrassen zaten niet eens voor 1/3 vol.

2. Ze hadden een elektronisch kastje om de bestellingen door te geven maar daar liep het ook helemaal mis, dan maar even terug ouderwets met pen en papier. Ook dat was geen succes, er waren gerechten vergeten bij het voor- en hoofdgerecht. En dan weer wat drinken vergeten en vervolgens koude mosselen en de Cowboy en Indiaanensalade had ook een beetje te lang opgestaan, die was dus zwart, maar niet te spreken over het vispannetje. Dan nog maar eens zout en peper vragen, waren ze ook vergeten. En oh ja als je wilt eten moet je ook nog bestek vragen, zij hadden het idee dat wij met onze handen gingen eten!

3. Na de vele excuses van het personeel kregen we een gratis drankje aangeboden van het personeel en de salade + koude mosselen moesten we niet afrekenen omdat het ver onder de maat was, voor mij was de avond al naar de filestijnen, gezellig gezinsuitje op een zwoele zomeravond.

4. Mijn conclusie; Gastels Sfeer is een goede en mooie locatie om wat te drinken maar eten doe je beter elders. Hoop dat de eigenaar van deze avond zijn lesje heeft geleerd en eens met het personeel rond de tafel moet gaan zitten om dit in de toekomst beter te doen, anders zie ik het somber in op termijn voor het Gastels Sfeer.

1,9
  30. sjef van der ven

Afgelopen zaterdag, 12 juli 2014, met zijn zessen heerlijk gegeten. Het was echt super gezellig. Alle gerechten waren met zorg klaargemaakt en de bediening was ook top. We komen vast en zeker nog eens terug.