Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oud Gastel verdeeld zijn.

Lisette Oomen

Leuke menukaart, gezellig sfeer en heerlijk eten.

Teleurstellend... Na jaren de befaamde spareribs gegeten te hebben nu niet meer te krijgen. Broodje shoarma 5.50 wat bijna een kinderhoeveelheid is. Ook vreemd om met mijn bijna 40 jaar nog aangesproken te worden met "zeg het maar jongen"

Friet nog steeds lekker, maar een dikke rekening was dit de laatste keer Bodrum.

Wat een goede bediening zeer vriendelijk en gastvrij

Leuk en gezellig voor een biertje en terras, maar uit eten gaan daar is niet een echte aanrader.

schaapie

Je kent het wel, wat later op de avond krijg je trek en ga je iets halen. Was er al eens meer geweest dus nu ook maar weer. Had een super broodje kipfilet gehaald met een sausje erbij. Met het sausje was niets mis mee en met de warmte van het gerecht ook niet die was goed. Maar zout, zout dat de kip was niet normaal. Heb er een paar hapjes van op maar proefde de smaak van de kip niet. Ook vind ik het nogal aan de prijzige kant maar ja, dat krijg je als je geen concurrentie verder hebt in het dorp.

Zeer teleurstellend! Weinig keuze. Gedateerde uitvoering van het geboden menu. Biefstuk met spek en uien is niet echt trendy meer. Heel klein schaaltje met uitgedroogde sla en nog drogere wortelstifjes. Wellicht over v h weekend?
    Mexicaanse koffie met n hoop kaneel en veel cayene peper? Zgn Mexicaanse kruiden. Vreselijk!
    Nog nooit zo n ongeinspireerde kok meegemaakt. Zo jammer!

Kaashoofd

Verstaan je niet eens als je een telefonische bestelling doet!!

Oud Gastel

Tja, soms is er ergens zoveel mis dat je niet eens de moeite meer doet om de details aan te kaarten. Wat er (uiteindelijk) uit de keuken kwam is op zich niet onaardig, enigszins onvolledig, maar wat er was smaakte redelijk. Het meisje van de bar leek de hele toko in haar eentje te runnen en ondanks dat zij in ieder geval ontzettend haar best leek te doen, de spreekwoordelijke benen uit het lijf te rennen, vraag ik me af of er enige mate van structuur in de restaurantorganisatie zit...
    Prachtige locatie voor een zomers terrasbezoek, maareh... Misschien moet zowel bezoeker als organisatie het daarbij houden.

Rob brouwers

1e kerstdag genoten van het kerstdiner, was helemaal af. Doen we volgend jaar weer. Was helemaal super.

Zondagavond heerlijk gegeten. Gerechten worden op een leuke manier opgediend en zien er top uit. Stoofpotje was erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

Anky Brouwers

Op 16 november heerlijke gerechten gegeten zoals eendeborstfilet, ossenstaartsoep en lamsbout. Mooie sfeervolle inrichting met zicht op de keuken. Enorm van genoten.

Kees Ripmeester

Lekker en gezellig!

A.e. de Koning

Vriendelijke ministers, gezellige sfeer en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.

Onverwacht binnen gelopen op donderdag avond, gezellig druk. Het Prinsjesdag menu gegeten, wat heerlijk was. Omdat wij een beetje haast hadden, werd alles keurig op tijd bezorgd. Complimenten voor allemaal. We komen zeker nog terug.

Heerlijk gegeten in een gastvrije aangename sfeer. Goede bediening met duidelijke uitleg over het leuke concept. En bovenal mooie gerechten welke regelmatig wisselen op de kaart. Een goede reden om van tijd tot tijd te bezoeken!

B van de Merbel

Gister heerlijk gegeten met vrienden bij het "Ministerie van Eten en Drinken" met een heerlijk Prinsjesdag menu waarbij de Minister van economische zaken een goede aanbieding heeft gedaan. Heerlijk gegeten met prima service en heerlijke wijntjes. Volg deze minister op facebook voor heerlijke aanbiedingen en een gezellige avond. Komen zeker terug.

Fam van Oorschot

Gisteren lekker gegeten en gedronken in een prima sfeer. Gastvrije bediening die altijd tijd voor je neemt in een gezellige en sfeervolle omgeving. We zijn inmiddels meerdere keren terug geweest en gaan dat zeker weer doen. Toch net iets speciaals en een aanrader voor een leuke avond uit!

Gisterenavond heerlijke avond gehad in het ministerie van eten drinken top eten en drinken en een geweldige sfeer deze avonden zijn voor iedereen aan te raden. ga zo door!!!

Leuk om hier een avond te gaan eten. Gezellige sfeer en top bediening.
    Het menu was zeer gevarieerd en lekker. Zeker een aanrader!

Dick van Geest

Een welbestede avond uit! Gastvrije ontvangst in een uitermate smaakvolle ambiance waar het goed toeven is. Al vier keer kunnen we uit de voorgestelde menu's goede keuzes maken. Veel originaliteit in bereidingswijzen en presentatie. Kwaliteit van de spijzen is voortreffelijk. Adviezen betreffende spijs en drank verhogen ons diner-plezier.
    Het Ministerie van Eten en Drinken: een uniek ministerie dat je bezoek méér dan waard is.

Fam. Van Sprundel

Gezellig, sfeervol restaurant. Mooie gerechten, lekker flesje wijn, goed gezelschap en vriendelijk/spontaan/betrokken medewerkers...
    Heerlijke avond gehad.

Cees&Mirian

Heerlijk prinsjesdagmenu gegeten!

Al een aantal keren wezen eten, steeds wisselende kaart dus volop variatie. De sfeer en service zijn uitstekend, net als het eten. Erg lekker en ruim voldoende en dit alles voor een zeer vriendelijke prijs. Een echte aanrader!

Slecht, slecht en nog eens slecht. Loempia is alleen maar gevuld met goedkope tauge.

mevr. de geus

Op dit adres geef ik dus nooit meer mijn geld uit. Dit eten is niet 1 ster waard. De frites was zo taai als karton. Niet te eten. De babi pangang uitgedroogd. Niet te kauwen. Uitbater geeft bezorger de schuld. Dit eten is duidelijk in magnetron opgewarmd geweest. Ook al omdat er gebeld is dat het 15 min. Later zou worden wat uiteindelijk 3 kwartier later werd.

rob

rob

Wij hebben inmiddels al verschillende keren gegeten bij het ministerie, het is helemaal super. Goede keuken, leuke bediening, een goed concept 4 gangen voor 32.50 Euro. Echt een toppertje. Jullie zien ons snel weer terug.
    Rob en Yolanda.

Muwarma Shoarma

Ik ben trots op mijn mannen. Altijd lekkere schaapjes en goede sfeer. Helemaal top!

Groetjes Mo

M