Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oud Beijerland verdeeld zijn.

Linda Versluijs

Heerlijk ongedwongen genieten van een mooie rosé en heerlijke happen. Voor herhaling vatbaar.

Onbeschoft door ober bediend! Op de kaart wordt niet vermeld dat er olijven in het rustieke brood zaten ( allergie). Misten groenten bij onze maaltijd, wat je wel verwachtte voor die prijs. Rekening klopte niet. Stond bier op de bon maar drinken geen alcohol. Al met al dus geen succes!

Wat een mooie zaak, fijne smaken, oprechte, eerlijke, deskundige service.

Klaas van Dijk

Heel leuk en gezellig op het terras gezeten. Voor ons een perfect sfeer met veel natuur om je heen. Tot snel!

Arjan en Wilma

Vriendelijke bediening en goed eten,
    zeker voor herhaling vatbaar.

Hanife Hagen

Word altijd Goed geholpen door personeel en ze hebben jaren lang de Lekkerste eigen gemaakt ijs van de Hoese Waard!

J.den Ouden

Uitstekend eten, gezellig en uitstekende service.

Marjan van Mourik

Een topavond gehad met fantastische wijn, hapjes, uitstekende bediening onder bezielende leiding van Peter.

Hans en Judi

Dit restaurant verdient een dikke 10. Het eten was geweldig. Heerlijke smaken.
    Wij gaan hier vaker terug komen.

Voor de tweede keer bij “Smook” gaan eten, de eerste keer was het niet als positief ervaren.
    Smook is een modern restaurant, mooi gelegen aan de Oud Beijerlandse haven, met een open keuken.
    Wanneer er een open keuken in een restaurant is dan kan dit gevolgen hebben voor deze keuken zoals wat ik kon zien in die van Smook.
    Een kok die in zijn handen hoest, de koks die eten proeven met hun vingers en vervolgens deze afsabbelen waarna de handen niet worden gewassen, de drie jonge mannen deden dit alles met de grootste lol.
    Een levens grote ossen schedel met hoorns aan de muur van de keuken is mijn inziens ook geen plek waar deze hoort.
    Wij bestelden “Brustiek brood Smook met 3 smeerseltjes”. Waarvan 1 “smeerseltje”, de boter, rechtstreeks uit de koelkast kwam en je er veel dingen mee kon doen behalve smeren, het was keihard. Er was geen smeerbare boter voorhanden en dus werd er wat boter onder de warmhoud lamp gezet, door er met de vinger in te drukken werd het na ca. 8 Minuten goedgekeurd. Zonder bordje kon het brood genuttigd worden. Vers wit brood met een knapperige korst is lekker maar deze korst was wel heel erg hard.
    Als voorgerecht hadden we *Caesar salade met gerookte zalm die goed was en *Bob Bon van Gravad Lax (Gemarineerde zalm met een mosterd limoendressing), waarvan de zalm niet in de marinade had gelegen maar waarschijnlijk er naast, het was rauwe zalm zonder smaak waar de minuscule dressing ook niets aan kon verbeteren.
    Als hoofdgerecht *Hamburger Classic die goed was en * Skirtsteak deze was echter smaakloos met een smaakloze truffelsaus. Dit alles met een uitstekende frites.
    Als nagerecht een * Dame Noir die redelijk was en een * Bastogne Taart die ook bestond uit smaakloze onderdelen of waarvan de suiker overheerste.
    De bediening was vriendelijk en accuraat in en verder schone zaak.
    Het niet geconcentreerd werken van de keukenstaf had zeker gevolgen voor de kwaliteit van het eten.

Len van Bloois

Wederom genoten van heerlijke wijn, en ook de gerechten van de Garage waren heel lekker.

Wat een gezellig etentje had moeten zijn zaterdag bij diggelen werd een baal avond het is een restaurant dat geld wil verdienen maar geen oog heeft service als het te druk is.
    Op afspraak houd niets in je kan wachten in een stink rokers hok goed begin stinken naar de rook.
    Voorgerecht eerst een persoon later de andere drie waarom?
    Na 1.5 Uur later het Hooftgerecht (we hadden weg moeten gaan)
    hooftgerecht voor vier personen zeer weinig voor de prijs geen groente en een bakje friet voor vier personen!
    Nagerecht ging weer niet goed!
    Afrekenen voor een slechte ervaring ging wel goed.
    Dit was eens maar nooit meer als niet in staat ben om alle klanten goed te bedienen iets meer personeel in de keuken zetten of minder mensen in het restaurant toelaten.

Dacht vanmiddag even gezellig wat te gaan eten bij Diggels Oud Beyerland. Nou dat viel vies tegen. Ik bestelde een broodje warm vlees zonder saus paprika enz. Alleen met een beetje pindasaus nou dat lijkt me toch niet zo moeilijk toch? Dat was het dus wel want het werd geserveerd met alles erop wat ik uitdrukkelijk niet wilde. Nou broodje terug dit kwam terug op hetzelfde broodje wat inmiddels helemaal verzadigd was vd saus. Nou weer terug op een nw broodje, zelfde vlees weer erop vol met knoflook en en groenteresten en ongelooflijk zout. Schandalig heb het laten staan en moest gewoon het volle pond betalen. Personeel ligt hier natuurlijk niet wakker van maar was voor mij wel de laatste keer.

Twee slechte ervaringen inmiddels meegemaakt v.w.b. de bezorgtijden van pizza's. Telefonisch is toegezegd dat de bezorgtijd 30 tot 45 min. Bedraagt. Blijkbaar een standaard antwoord. De eerste keer duurde het ruim 1,5 uur en de tweede keer werd de bestelling (na 2× erom te hebben gebeld) maar helemaal niet meer gebracht. Jammer, hoor, hele aardige jongens in de zaak, eten is prima maar ze zijn aan mij een klant kwijt!

Thea Sitskoorn

Geweldig. Zo als altijd bij Vino D' Amigo. De sfeer, bediening, goede wijn en lekkere hapjes.

Mooi wijn assortiment en top dat alle wijnen per glas geschonken kunnen worden.

Kim van Hees

Alweer voor de derde keer hier gegeten. De inrichting is wat gemoderniseerd maar verder is alles nog even goed als daarvoor. Heerlijk eten en een erg vriendelijke en attente bediening. Blijft voor herhaling vatbaar.

Altijd erg lekker en je weet wat je krijgt. Altijd giedd gewoon. Personeel vriendelijk. Wel vaak te druk voor het personeel omdat ze het met weinig mensen doen. Maar een lach is er altijd. Ik kom er graag!

Carpaccio ijskoud, spareibs waren heerlijk wel lang moeten wachten tot er werd gevraagd of wij er nog meer wilden was tenslotte onbeperkt sparibs en tot slot,
    40 minuten moeten wachten op koffie na het nog een keer te hebben gevraagd. Een chocolade achtige plastic brownie werd geserveerd bij de koffie weinig smaak aan. Wel leuk al die jonge meiden en gasten maar de service is heel ver te zoeken!

C robbemont

Bediening veel te traag. Moesten overal zelf om vragen. We waren met 10 personen waarvan 4 kleine kinderen. Drama. Drankje werd niet gevraagd menukaart werd niet gegeven en toen waren we inmiddels al een half uur verder. Er was genoeg personeel Daar lag het niet aan. Toen wij eindelijk een drankje kregen ging dat natuurlijk Ook mis en belande het biertje helemaal over de broek van mijn man. Toen was ik er helemaal klaar mee. Wij komen hier nooit meer.

We hebben super lekker gedineerd, we waren met zijn 10en, iedereen vond alles erg goed. Erg vriendelijk personeel. Echt leuke spontane meiden. Dat is al heel belangrijk. Je bent toch uit en daar hoort ook vrolijkheid bij.

Saskia Burgering

Het eten is prima, de sfeer is prima en de bediening echt super gastvrij zonder opdringerig te zijn.
    Leuk en lekker eten met zicht op de rijbak, dus al met al een prima avond!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Patricia de Visser-de Bruin

Bij binnenkomst erg benauwd. Gelukkig goed weer, dus buiten gaan zitten. Niet zo fris om daar te eten met opstuivend zand door langs rennende paarden. Binnen vonden wij het niet op een restaurant/eetcafé lijken maar meer voor mensen om wat te gebruiken voor of na het paardrijden. Erg gedateerd. Service goed. Eten/ drinken redelijk. Niet voor herhaling of aanrader vatbaar.

Goede sfeer, genoeg medewerkers, vriendelijke bediening op één meisje na, die hoort echt niet in een restaurant thuis, want die heeft de glimlach en vriendelijkheid niet uitgevonden.
    Ikzelf bestelde een tournedos van 225 gram medium rare, die was super zacht en ook uitstekend medium rare gebakken.
    Mijn echtgenote had een zeebaars met gamba' s, diezelfde gemarineerde gamba's zaten bij mijn voorgerecht het assortiment van vis.
    Jammer dat verziekte eigenlijk allebei deze gerechten. Gortdroog dus veel te lang gegaard en welke kok weet niet dat de darmkanalen bij gamba's verwijderd dienen te worden, jammer, jammer, jammer.
    Verder allles prima hoor alleen een getoast boterhammetje bij het visplateautje had niet misstaan.
    Maar goed we komen hier zeker weer terug, het geld zeker waard.

Lisa Schippers

Vanavond heerlijk gegeten met vrienden en 2 kinderen. De bediening is niet helemaal top door de wat chagrijnige serveersters. Maar het eten was vers en lekker. Vroeger was een een leuke speelkamer voor kinderen met een tv, knuffels, blokken enzovoort. Nu was de speelkamer echt een vies, rommelig hok. Met alleen maar kapot speelgoed. Hier mogen ze echt nog wel wat aan doen. Het is juist zo fijn als je kinderen lekker kunnen eten en spelen

Varkenshaasje aan de droge kant
    Groente werd letterlijk na de maaltijd geserveerd.
    Bediening die elkaar tegenwerkt.
    Interne logistiek is zacht gezegd niet best.

Mkuiper

Ik zat bij de nieuwe De Beren (in Oud Beijerland) een uurtje of 2.5 toen er ineens een praatjes makende vrouwelijke manager naar naar ons toe kwam dat ons hondje een (chihuahua) van de stoel wilde halen terwijl ze op een handdoekje zat. Ik snapte er niets van omdat ze op internet vertellen dat viervoeters welkom zijn.
    We hebben er geen woorden over gemaakt en zijn gelijk weggegaan. Trouwens had ze meer aandacht voor haar eigen vrienden als voor nieuwe klanten
    Voor mij een reden om niet meer terug te gaan en gewoon weer elders te gaan eten.

Heerlijk gegeten, er werd een plekje gezocht. Heerlijk op terras gezeten.