Bezorgrestaurants in de buurt van Heeren Van Beijerland

1203975911 58
1316519669 44
1422029442 48
1457199366 51

1. Super lekkere goed gegaarde spareribs met top aardappelpartjes en het varkenshaasje was best een kunststukje.
    Lekker gegeten, vlot geholpen en top locatie!

2. De nieuwe kaart is een aanwinst, heerlijk gegeten.

3. Peter pannenkoek

Meest rampzalige tent van Oud Beijerland. En dat terwijl je een van de mooiste locaties hebt.

Personeel is het grootste drama, die hebben geen oog voor je en vinden het interessanter om met elkaar aan de bar te hangen dan überhaubt hun werk te doen. Je kan roepen en of zwaaien wat je wilt, je wordt gewoon niet geholpen. Na meer dan een uur heb ik maar gebeld. En dat terwijl we er gewoon zaten en gevraagd of we nog wat te drinken mochten. Echt ongekend dit!

En dan gaan we het maar niet eens over de kwaliteit van het eten hebben. Wat is dat bizar slecht.

4. Vrijdagavond na een dag hard werken lekker eten en dan gezellig de Kerstmarkt op. Het varkenshaasje met brie dat wij hadden besteld was erg klein en verschikkelijk droog. En dat voor een bedrag van 17,50 euro vind ik het erg slecht. Ober ging er niet zo op in... had het zeker al vaker gehoord!?

5. Heerlijk gegeten hier. Sfeer was goed.

6. Lunch bij de Heeren. Voor een glas verse muntthee betaal je maar liefst 3,30 euro! Glas warm water 1,95, zakje verse munt 1,35. Bediening had haast en was snel geïrriteerd, terwijl het totaal niet druk was. Ander bruin broodje besteld dan op de kaart, daar wordt weer extra voor gerekend. Het plein is gezellig, nu nog de bediening en de prijzen aanpassen.

7. Van te voren gebeld of er glutenvrij gegeten kon worden, maar eenmaal daar bleek er eigenlijk alleen de kip van de saté glutenvrij te zijn want verder was alles al gemarineerd en er waren ook geen sausjes die glutenvrij waren. Eten was redelijk, niet voor herhaling vatbaar!

8. Moest vanuit Zeeland in de buurt zijn. Met een klant daar gegeten. Spijt als haren op mijn hoofd. Verhouding prijs/gerecht is ronduit slecht. Eten was vooral koud en taai en er klopte niet veel van wat het volgens de kaart had moeten zijn. Zeer onprettige bediening. Werden de eerste 20 minuten volledig genegeerd. Moesten zelf om een drankje en de kaart vragen. De borden hebben we niet leeggegeten. Het was gewoon niet lekker. De bediening durfde niet te vragen of het gesmaakt had.

9. Zijn hier laatst wezen eten maar was niet echt een succes. De biefstukspiesjes waren taai en vooral koud, champignonsaus was erg flauw. Moesten vrij lang wachten op ons eten en de bediening had weinig oog voor ons als gast. Verder vonden wij het maar een oubollige zaak die hoog nodig een schoonmaak beurt en grondige verbouwing nodig heeft.

10. Zeer slechte ervaring gehad. Met vier personen bij dit restaurant gegeten.

1. Al het eten was koud.

2. Gerecht besteld met volgens kaart twee scholletjes, kreeg er een. Zou volgens personeel kloppen, want het ging om het formaat. De schol die ik kreeg was aan de kleine kant. Ben zeer benieuwd hoe de scholletjes eruit zien als je krijgt wat je besteld hebt, namelijk twee!

3. De 'tropische varkenshaas' was bij bestellen toegelicht als 'varkenshaas met cashew noten en tropische vruchten'. Het bleek te gaan om koude varkenshaas met een plakje brie en cerriesaus uit een pakje. De tropische vrucht was een schijfje siaasappel, de noten ontbraken geheel.

Toen ons gevraagd werd of het smaakte, konden wij niet anders dan ontkennen. Dit werd niet erg op prijs gesteld. De serveerster meldde het hoorbaar aan de gerant, maar die vond het niet nodig het gesprek met ons aan te gaan.

11. janneke

Terras is goed maar vraag niet om de maaltijdsalade met gerookte kip. Deze was enorm teleurstellend. i.p.v. De gerookte kip waren er een paar plakjes kipfilet op gedaan en verder was de salade ook niet echt goed gevuld en smakelijk. Jammer!

12. henk en marry

Met 4 personen wezen eten (ivm. trouwdag vieren).

Visrolletjes van tong-schar met zalm gegeten. Was nog bevroren binnen in.

Zeer slecht!

Lang moeten wachten voor andere vis en de smaak was slecht!

Vergeten patat erbij te brengen, na vragen duurde het nog een half uur, dus waren we al klaar met eten.

Zeer slecht, dus beslist niet om door te vertellen.

Geen dessert genomen, durfden we niet aan.

Te onervaren bediening.

13. Eten was koud en niet smakelijk.

Jammer.

14. lukas roeling

Er is een prima service en je kan er ook nog heerlijk eten.

15. Slecht en koud eten.

Nooit meer daar.

16. Jammer, jammer en nog eens jammer.

Laatst hier wezen eten maar dat is eens maar nooit meer. Het eten was lauw, smaakloos en zo op het bord gekwakt. Volgens mij had deze kok er weinig zin. Ik schaamde me voor mijn zakelijke relatie, dit ben ik niet gewend, terwijl ik regelmatig uit eten ga. De bediening was wel aardig maar had vaak meer oog voor elkaar dan voor de gast. Werkelijk zonde dat een bedrijf als dit zo te werk gaat met haar gasten, terwijl het restaurant op een mooie locatie ligt, want daar was niks mis mee. Jammer mensen maar ik zal hier niet nog eens komen en ook zeker niet aanraden.

17. Voor gerecht goed, hoofdgerecht koud, ook na op warmen. Borden koud, aardappelen twee keer opgebakken, geen smaak.

18. Het is een verschrikking, natuurlijk op het terras in de zon is het altijd lekker vertoeven, maar bestel er geen eten want het is werkelijk hemeltergend.

De cafetaria levert betere kwaliteit.

19. Lekker gegeten in de zon op een mooi en verzorgd terras. Bediening was erg keurig en vriendelijk.

De sticker van de smaakpolitie hebben zij echt terecht.

20. Jan 11 punten

De Heeren van Beijerland op het Marktplein in Oud Beijerland is een goed restaurant met het mooiste terras van Beijerland met zicht op het Oude Raadhuis. Het eten is zonder meer goed, de bediening vlot en vriendelijk.

Wat ik speciaal vind is voorgerecht met dat speciale brood. Een bakker bakt dat voor de Heeren alleen. Je kunt het dan ook niet bij de een of andere bakker kopen.

We hebben daar afgelopen donderdag met gasten gegeten en dat zal vast niet de laatste keer zijn!

21. Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!

De bediening was ook gastvrij! Prima!

22. Sis 157 punten

Dit restaurant heeft het 'oke' keurmerk van de smaakpolitie (Rob Geus). Het eten was wel lekker, maar niet spectaculair. De bediening is niet erg snel en overzien de situatie niet goed. Ik ga in het vervolg toch liever elders eten ...

23. Woensdag 5 aug. jl. bij u iets gegeten en gedronken op een te opgepropt terras.

De bediening is volledig knudde, volledig ongeïnteresseerd in datgene wat ze doen en wat ze dan op tafel zetten gaat volledig aan hen voorbij.

Bij u komen we dus niet meer.

24. Vorige maand hebben wij met 13 meiden, ter ere van een vrijgezellenavond, gegeten bij de Heeren.
    Wat een teleurstelling was dat...
    Een plaats op het terras was niet mogelijk, het was mooi weer, maar de plaatsen waren bedoeld voor de winkelende gasten. (hoewel dit bij reserveren wel was afgesproken)

Dus wij zaten met elkaar in de serre, mijn inziens het vergeethoekje!
    De bediening was echt bedroevend slecht. Steeds erg lang moeten wachten om een drankje te kunnen bestellen. Vervolgens weer ontzettend lang moeten wachten om het drankje te onvangen, ondanks roepen en aanspreken!

Het eten duurde ook ontzettend lang, bij het hoofdgerecht en nagerecht, zelfs 2 maal gevraagd of de bestelling wel goed was doorgekomen bij de keuken.
    We waren er om 19.00, geen voorgerecht, alleen wat broodplankjes en om 22.00 kregen we ons nagerecht pas!
    Hierdoor liep de avond planning van de vrijgezellenavond ook aardig mis!
    Het eten was tot overmaat van ramp ook nog erg weinig en ook niet alles van goede kwaliteit. De vis bijvoorbeeld taai en met een plastic smaak. Een bepaald vleesgerecht bestond maar uit 3 kleine stukjes.
    Op commentaar werd totaal niet gereageerd!
    Als het nu erg druk was geweest?
    Het terras zat vol, binnen waren wij de enige en 5 man bedienend personeel!

Jammer, maar de Heeren slaan we in de toekomst ws over... Een dure domper op een verder geheel geslaagde dag...

Een drankje van het huis al compensatie was al leuk geweest...

25. R. Verbrugge

Veel te lang wachten op ons eten. Waren met 7 man. Er was 1 kinder menu bij met inderdaad een eierdopje appelmoes die overigens wel heerlijk was.

Kipsaté in bananenblad was niet helemaal geweldig en we moesten vragen om gebakken aardappels en kregen een mini schaaltje voor 7 man. Nee, ik kom hier niet meer terug.

26. Hoogeveen

Juni 2008
    Carpaccio: hoort flinterdun gesneden en op smaak gebracht, doch hier is het 1 dikke plak rauw vlees, de dressing ontbrak. Ik kreeg het niet weg. Hoofdgerecht : kabeljauw in spek is een aparte smaakervaring, de aardappels dreven in het vet, de sla niet op smaak gebracht. Het kindermenu was een notedopje appelmoes met een keiharde gefituurde vleesspies, mijn kind kon het niet doormidden bijten, zo hard!. Dus alleen patat gegeten voor 8 euro!Het enige wat goed was, was het flensje als dessert. En dit alles kostte mij 50 euro. Ik kom niet meer.

27. Jan Catsburg

Altijd een goede sfeer en lekker eten.

28. Wat een geweldige locatie. de lunch gerechten zijn goed.
    Helaas is hier de bediening bedroevend slecht. ze zouden eens wat meer oog moeten hebben voor hun gasten. toen ik er een keer s'avonds was werd een groepje mensen wat roemoerig omdat er na lange tijd wachten geen bestelling werd opgenomen. deze mensen werden uiteindelijk weggestuurd??? omdat ze te veel lawaai maakte, terwijl ze dat niet gedaan zouden hebben als ze gewoon goed bediend werden.

29. Ik vind de heeren supergezellig, het eten is er erg lekker en het plekje is ook erg leuk. vooral savonds voor een hapje en een drankje kan je goed terecht! Toppie dus

30. Lunchen kun je bij de Heeren prima. De plek is ook leuk. Dineren bevalt me nu al meerdere keren minder. Ik kon het verschil in vissoorten niet proeven bij de 'mixed vis'. Smaakte allemaal naar water. Toen ik dit doorgaf aan de ober, was zijn reactie: 'o, oke' en liep gewoon weg!
    erg jammer

31. ml van tour

wij hebben vanmiddag bij uw gegeten met ze drieen 2x ribeye 1 mix grill het eten was niet warm de patat was minimaalde groenten was minimaal voor het geen ik moest betalen heb we wel beter gegeten Dus nooit nooit meer

32. Veel geld voor en biefstuk met een beetje sla en wat aardappeltje (19,50 euro). Wij gaan Nederlands eten niet meer doen, te duur voor wat je geserveerd krijg en we gaan de oosterse keuken bezoeken (waar voor je geld!)
    Voor wat extra aardappelen en sla moet je bij betalen.
    V.w.b. de bediening: aardig maar geen betrokkenheid: geen bestek bij sla en aardappelen, komen langs lopen tijdens eten maar vragen niets, aardappelen en sla extra besteld maar dat is nooit aan onze tafel aangekomen.
    's middags even wat gedronken, bij een meneer aan de tafel gaan zitten die we niet kenden en hij kreeg ook onze drankjes op zijn rekening erbij.

33. klaas bootsma

perfecten keuken,
    gezzelig en druk,

buitengewoon perfect!

34. had geen ervaring bij de heeren met diner, wel met lunch. Toch eens geprobeerd en waren stomverbaasd, zo super.Gerechten waren net schilderijtjes en kwaliteit geweldig. Ook menu geprobeerd en ook hierover niets dan lof en dat voor 25 euro (driegangen) personeel correct en attent. Ga zo door

35. Hier met mijn gezinnetje mijn verjaardag gevierd. Voor mijn dochter was er een heerlijk spiesje (frikadel, kipnugget en balletje). Ons eten was ook goed. Mijn partner vond het iets te weinig. Bediening liep vaak langs. Je hoefde maar je hand op te steken of je werd geholpen. Een klein foutje werd prima en met dubbel excuus hersteld. Prima naar ons zin gehad.

36. R. Mölman

Hedenmiddag 13.20 uur binnengekomen, direct besteld 1 cappucino , 2 pils , 1 lunch de Heeren , 1 toast ;aan de steeds wisselende bediening gevraagd enige spoed zo mogelijk i.v.m. parkeertijd . Om 14.00 uur nogmaals gevraagd
    , toen binnen 2 minuten klaar; na een paar happen afgerekend 21 Euro .
    Eéns maar nooit méér !
    Vrouwelijke bediening ook nog eens onvriendelijk met opmerkingen etc..
    Basta .....over en uit !
    Ruud.

37. erg leuke locatie maar daar is het mee gezegd. humeurig personeel en het eten laat ook te wensen over