Diggels in Oud Beijerland

1281192947 56
1428701991 57
1491920152 50

1. Varkenshaasje aan de droge kant
    Groente werd letterlijk na de maaltijd geserveerd.
    Bediening die elkaar tegenwerkt.
    Interne logistiek is zacht gezegd niet best.

2. Het was enorm druk, gelukkig kon iemand van de bediening ons nog netjes zeggen dat als er plek was dat we konden gaan zitten. We konden nog net aan de bar zitten. Helaas was het netjes zijn toen voorbij! Diegene die onze bestelling opnam had er duidelijk geen zin in, maar het toppunt kwam toen de drankjes gebracht werden. Ik was zelf een bericht aan het lezen op mijn telefoon, omdat ik toch even moest wachten. Ik zat zo in dit bericht dat ik even niks meer registreerde. Diegene die de drankjes kwam brengen had blijkbaar al een paar x gezegd: een muntthee? Maar helaas hoorde ik dit niet... Toen kreeg ik ineens een ferme tik op m'n schouder met daarbij de reactie: he hallo! Als je klaar bent met je telefoon... muntthee?? Dus ik: oh sorry... wist niet dat je het tegen mij had... en meneer vond het blijkbaar een grappige toon die hij aansloeg toen hij zei: ja... ik heb geen muntthee besteld, of wel?? Dus ik werd toen ook nijdig en reageerde daar ook feller op. Hij zei toen nog: ja, waar is de humor gebleven? Nou, als je het gezicht van deze man zag, het was geen grap! En toen dacht hij... weet je wat, krijg je toch helemaal geen thee meer... zoek het uit! Sorry, maar ik bood mijn excuses meteen aan toen ik niet had gereageerd, omdat ik het echt niet hoorde. Als er "gewoon normaal" hier op gereageerd was door hem, was ik gebleven, nu kom ik er nooit meer!

3. Heerlijk gegeten, uitstekende service, dikke pluim voor het personeel, extra dank voor Henri Vos, nogmaals heel veel dank voor alles, komen zeker terug!

4. Met een club van 25 mensen op een avond na 21:30 geweest om het jaar af te sluiten. Worden we ontvangen door een zeer ongeïnteresseerde gastvrouw die zeer kortaf is en erbij kijkt van; " moet dit nou?" Later zegt ze ook nog aan de bar: Ik hoop dat ze niet allemaal apart willen betalen...?!

Het was voor mij een domper na een gezellige avond. En dan hebben we alleen maar iets gedronken. Ik kom hier zeker niet meer terug. Diggels ligt voor mij aan Diggels...😕

5. Liesbeth Duifhuizen

Vandaag 9 euro betaald voor een erg hard stokbroodje, belegd met 3 flinterdunne plakjes beenham met een stukje brie. De honing-mosterdsaus was heerlijk. Aangegeven dat het wat tegenviel. Ons werd een gratis kopje koffie aangeboden. Geen reden om nog eens terug te komen.

6. Geweldig gezellige zaak. Leuke bediening. Eten is redelijk. Ze kunnen hier echt geen vis bakken. Het is flubberig of helemaal droog gebakken. Ronduit niet te eten. Daarbij is het eten ook nog afhankelijk van wie er in de keuken staat. De ene keer is het beter dan de andere keer. De prijs/kwaliteitsverhouding is écht een probleem. De prijs is veel te hoog voor een eetcafé. Ter info; met z'n drieën wezen eten; inclusief flesjes wijn en voor- en hoofdgerecht...jawel; de rekening 165 euro. Ik wilde Diggels maar laten voor wat het is. Ronduit bedroevend...

7. Gezellige locatie, we hadden niet gereserveerd maar kregen een mooie plek in de tuin. Werd duidelijk en compleet uitleg gegeven over mijn allergieën. Netjes! Glutenvrij brood en dressing was lekker! De salade was prima, lekker veel verse producten! Konden gesplitst afrekenen, fijn! Vriendelijke serveerster.

8. Trudy vd Post

9. lieke wemelsfelder

Gisteren een nare ervaring gehad met een medewerker. Ik zat daar aan tafel op een vrij ongelukkige plek bij de toegangsdeur naar het toilet, ik zat daar samen met vier cliënten met een verstandelijke beperking, ik werd agressief benaderd door een man van een jaar of 45 die daar werkte, hij kwam agressief aangelopen en riep"dit kan dus echt niet" en trok de deur open wat inderdaad niet helemaal vlekkeloos ging.

Hij stelde niet voor om ergens anders te gaan zitten, een meisje kwam inmiddels om bestelling op te nemen, waarop ik zei dat we ergens anders gingen eten, waarop hij kort reageerde met" ja prima doe maar...." Het meisje fluisterde nog sorry, cliënten waren door dit voorval erg overstuur, ze begrepen dit niet.

Ik ben al jaren klant bij Diggels maar door dit onbeschofte gedrag zien ze mij hier niet meer, jammer

10. Alhoewel het eten in mijn ervaring erg lekker was, liet het personeel flink te wensen over. Ik heb welgeteld maar één vrouw keihard zien lopen in haar eentje (waarschijnlijk om andermans fouten recht te zetten), terwijl de overige bediening weinig zin leek te hebben. Mijn dochter werd volledig vergeten: terwijl iedereen aan het eten kon beginnen, bleek haar kindermenu niet eens opgenomen te zijn. En het meisje dat onze tafel bediende was ronduit chagrijnig en onbeschoft.

Het is heel jammer, want ik kwam vanwege het eten voorheen graag in Diggels, maar na een paar vervelende ervaringen ben ik niet van plan ooit nog terug te gaan. Het doet echt afbreuk aan de gezelligheid die er hoort te zijn tijdens uit eten gaan.

11. Den Hartog

Zeer goed gegeten. Chateau briand, aan tafel klaar gemaakt (3x). Varkenshaas met PortSalut en een mixed grill. Eten was perfect!! Ook de bediening, door vriendelijk personeel, was erg goed en liet niets te wensen over.

Wat ons betreft een echte aanrader. We zijn blij dat we voor Diggels hebben gekozen...

12. Eten en bediening was perfect, kwamen nog extra aan tafel vragen of het lekker was en of we genoeg hadden.
    Kom hier zeker nog een keertje terug.

13. Bij het reserveren was het al verkeerd. Ik liep binnen en moest zelf mensen aanspreken om te kunnen reserveren. Uiteindelijk is het me gelukt. Die avond kwam ik binnen en werd niet geholpen en moest weer personeel aanspreken om geholpen te worden. Werd ik vervolgens naar buiten gestuurd omdat ,de jongen bij wie ik had gereserveerd had niets wist van reserveringen. Werd er niet aan ons gevraagd of we gereserveerd hadden dus kregen we uiteindelijk een tafel aangewezen waar 1 stoel stond en nog vol met troep. Na eerst de hele tuin gezien te hebben. 35 min gewacht totdat er uiteindelijk iemand kwam die de bestelling op kwam nemen. De klantvriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken en de service ook.
    Gevraagd wat er bij het hoofdgerecht bijkwam: patat, salade en mayonaise. Salade nooit gezien en moeten betalen voor de mayonaise.
    Leuk gebouw en leuk ingedeeld alleen de service, klantvriendelijkheid en gastvrijheid zorgt ervoor dat het niet aangenaam is.
    Eten was wel lekker alleen moet het geheel compleet zijn en hier ontbreekt van alles.

14. Eten was rauw en veel te vet. Bediening onbeleefd. Zonde want de locatie bied alle potentie.

15. Samantha

Bij aankomst werden we al naar buiten geloodst, daar hadden wij niet op gerekend, anders hadden we wel een jasje meegenomen. Het voorgerecht was heel snel klaar, te snel, we zaten nog brood te eten en gelijk kwam het voorgerecht al. Maar het was wel lekker.
    Daarna zijn we naar binnen verhuisd en nog geen tien minuten na het voorgerecht hadden we het hoofdgerecht al, wat niet eens warm was. We hadden entrecote, heel erg dik stuk vlees met een enorme laag saus erop en veel vet aan het vlees, ook was het erg taai. De eendenborst was taai en rauw, niet medium, er zou mihoen bij geserveerd worden maar het was gewoon spaghetti. Ze wouden wat vervangends geven wat we niet wouden omdat we geen trek meer hadden. We bestelden nog wel een koffie waarvan we er een gratis kregen maar die nog koud was ook. Daarna bestelden we het weer en was het evengoed weer koud. Toen zijn we weggegaan.
    Oh ja, de wc's waren ook niet schoon. Dus zeker geen aanrader!
    Wel jammer van de locatie want die is erg leuk.

16. Noteboom

Vandaag voor de 3e keer hier geweest, vorige keren was het prima, maar nu viel het wat tegen. Het duurde lang voordat het eten kwam, maar dat is niet zo erg. Maar als je dan een gerecht krijgt zonder brood, waar stokbrood bij hoort, en je de menukaart moet laten zien om te tonen dat het erbij hoort! Dan de Clubsandwich vis, wat een teleurstelling. Ik heb ze 10 keer beter gegeten voor minder. Totaal zonder fantasie, geen deco, zalm zat er genoeg op, maar de tonijn moest ik doorheen fietsen.

Ook zag ik later dat ik voor de huiswijn 25 ct meer betaalde dan op de kaart stond.

17. Richard

Vandaag weer eens heerlijk gegeten op het mooie terras. We waren er met onze twee zoontjes. Het eten was weer prima voor elkaar, voor-, hoofd-en nagerecht. Mijn vrouw komt uit de horeca dus we weten waar wij het over hebben. Bediening was vriendelijk, het tempo was in orde, een minpuntje:het eerste glas rose werd in een vet glas geserveerd (kan gebeuren). Daarna wel schone glazen gekregen. Bij het afrekenen bleek dat de kinderen gratis hadden gegeten omdat we de bestelling voor 18:00 hadden gedaan! Helemaal top! Zo kun je ook met een gezin toch nog gezellig, voordelig en lekker uit eten!

18. Van de week hier met 8 man gegeten, bediening zeer traag en er werden 2 gerechten vergeten.

Niet voor herhaling vatbaar, locatie is wel heel leuk.

19. Op woensdag 23/12/2009 met z'n tweeën gegeten.

1x mosselen + 1x saté. Mosselen heerlijk. Saté niet te eten.

Veel te hard gebakken en vlees zurig van smaak ( € 14,00 )

Bediening erbij geroepen, saté terug naar de keuken. Er werd wel gevraagd of ik nog vervanging van de saté wilde, maar dit geweigerd aangezien mijn partner al klaar was met eten.

Komt later de "ober?" met de rekening. Geen excuses / volle pond moeten betalen. Geen reden om hier ooit nog terug te keren.

20. Leuk restaurant, waar je goed kan eten. Hangt een hele gezellige sfeer en het personeel is heel vriendelijk.

21. De bediening vergeet meerdere malen de bestelde drankjes, 1 hoofdgerecht was vergeten. Hele lange tijd tussen de gangen. Pannenkoek was meer deeg dan pannenkoek. Ander eten ook matig. Droog vlees bij de mixed grill.
    Toetje, het grand dessert, wordt geserveerd en de coupe met fruit valt om, etc.

Zeker geen aanrader.

22. Dat Diggels het beste terras heeft staat buiten kijf en de bediening verdient ook alle lof. Echter, het eten dat er geserveerd wordt is niet best. De carpaccio was veel te koud, er was geen smaak van de ander te onderscheiden, de biefstuk was niet mals, de knoflooksaus waterdun en de groente onaantrekkelijk. De kok maakt zich er met het dessert wel heel makkelijk af. De verse aardbeien werden aangevuld met aardbeien uit blik en het grand dessert was geproduceerd door Maitre Paul(diepvries). Het ijs was lekker. Al met al voor mij geen reden om dit bezoek nog eens te herhalen. Jammer van het leuke terras.

23. Aan alle (toekomstige) bruidsparen!
    Mijn ervaring is geen goede ervaring!

Enige weken geleden heb ik een e-mail gestuurd met daarin de vraag of het mogelijk was een trouwfeest te geven. We hebben daar nog steeds geen reactie op gekregen. Vervolgens heb ik misschien wel 10 keer gebeld om iemand persoonlijk te kunnen spreken hierover. Uiteindelijk heb ik de baas zelf aan de lijn gekregen... Je zou denken dat elke eetcafé erg happig is op huwelijksfeesten (levert veel geld op toch? )... maar hij niet hoor! Hij was heel erg onvriendelijk en hij deed alsof het raar was dat ik hierom belde. Terwijl er NB op de site reclame voor wordt gemaakt! Hij gaf echt het gevoel dat ik hem maar lastig aan het vallen was. Ik was stomverbaasd na dit telefoongesprek, zoals hij me behandelde aan de telefoon, ongelooflijk!!

Conclusie: géén vriendelijkheid, géén service, géén beleefdheid. Kortom niet doen!

We zoeken wel iemand anders bij wie we gezellig kunnen feesten en dineren!

24. Leuk restaurant zowel om te borrelen als te eten. Goede sfeer leuk personeel en een ZEER gezellige bar. En een SUPER tuinterras.

25. Gezellige inrichting, vriendelijke bediening maar wel weinig bediening..

Kaart is met goede fantasie opgezet, maar het hoofdgerecht (hertenbiefstuk)was veel te taai en het andere hoofdgerecht (Argetijnse steak) hoorde te sudderen, maar volgens mij heeft het even geduurd voordat het gebracht werd!

Verder een goed eetcafe voor een normaal avondje uit niet voor iets heel speciaals.

26. wij waren met 4 pers.tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde wel 1 1/2 u (bonnetje kwijt in de keuken) kregenwel een drankje aangeboden, maar toen het hoofdgerecht kwam, kwamen er 2 borden en 10 min. later de andere 2 borden e uiteindelijk was het eten heel middelmatig, tonijn terug naar de keuken, veel te rauw, kip/varkenshaas heel weinig vlees, eendeborst te droog, alleen de biefpuntjes met garnalen waren heerlijk, daarna weer gratis koffie aangeboden gekregen omdat het zo tegenviel. al met al van 19.00 tot 23.00u aan tafel gezeten, en dat was een hele lange zit!
    dus met een Sorry en drankje is je avond niet goedgemaakt!
    mijn indruk was veel te weinig personeel voor zo`n volle zaak.

27. Hadden gereserveerd, maar was niet terug te vinden. Gelukkig was er nog net 1 tafeltje vrij. Eten was in eerste instantie niet te eten! Vééél te zout maar kreeg direct een nieuw gerecht. Werd absoluut niet moeilijk over gedaan. Dit keer wel goed. Bediening liep in een half afgezakte broek waardoor je de groene string goed kon waarnemen. Hier heb ik dan ook wat van gezegd. Kan gebeuren... Verder wel een leuk tentje hoor.

28. Leuke ambiance. Zaak is al leuk opgeknapt. Buiten in de tuin is het helemaal geweldig, ze hebben zelfs bij de terassentrofee een 8.2 gescoord. Zeer terecht!!

29. eric van der ploeg

Geweldig leuke tent vriendelijke bediening
    kwaliteit prima prijzen okee kom er al 6 jaar

30. H. Bernhard

Aardige tent, maar wat is alles smerig. De tafels, zelfs koffiespetters op de muren, vieze vloer en een oud toilet. Ik snap dat het wat losjes moet zijn, maar dit is wat mij betreft te los.

31. Goed restaurant. Als het lekker weer is kan je ook in de tuin gaan eten maar binnen is het ook erg gezellig. bediening was vriendelijk. Hier ga ik zeker nog een keer eten!

32. Annemiek

Smaken verschillen, eten was lekker, veel aandacht van personeel. Bijvullen van gerechten was gratis mogelijk. Werd meerdere malen gezegd. Wij vonden het niet nodig, omdat er op ons bord genoeg lag. Kreeg absoluut niet de indruk dat het opgewarmt was in de magnetron, had spareribs en die waren erg knapperig. Ook voor de kinderen was positieve aandacht en een leuke/voordelige kaart voor de kids. Tuin is opgeknapt, met mogelijkheid tot lounchen, helemaal van deze tijd! Enige minpuntje: jonge personeel, nog wat onhandig.

33. 1 maal gegeten en werkelijk nooit meer. We vroegen varkenshaas gebakken in jus, dit was niet mogelijk. Weten nu dus ook waarom, Varkenshaas droog en grijs, opgewarmd in de magnetron. Jus was Maggi aangelengd met water. Frites was erg benepen portie. 1 kommetje voor 3 personen. Extra frites waren mogelijk, tegen betaling. Spare-ribs waren, net als varkenshaas opgewarmd in de magnetron. Slibtong was verbrand. Bijgerechten, groenten dus, waren niet vers. Sla was geel en bruin. Uiensoep vooraf was, had de zelfde smaak als de "jus", geen dus. Bediening was jong, ongeinteresseerd en te gehaast. Rekening van 95 euro, was niet in overeenkomst met de geboden kwaliteit. Eigenaar was beledigd dat hier een opmerking werd gemaakt, toen er naar werd gevraagd (pas bij afrekenen). Absoluut geen aanrader.

34. eten is ok, bediening gaat, mooi gebouw en nette inrichting. Jammer dat de eigenaar de muziek soms veel te hard zet en dan nog mee gaat zingen en zich opdringt aan klanten