ma lunch vanaf 11:00 diner vanaf 18:00

1285891907 81
1397031990 67
1418201529 38
1508172073 71

1. Met de Kerst uit eten in de Elzentuin met de familie. Prachtige landelijke locatie, zeer sfeervol.
    Gezellige bediening. Het eten en drinken was meer dan voortreffelijk en bijna overdadig, met voornamelijk streekproducten en in ons geval diverse soorten wild. Beslist een aanrader.

2. Sonja&Nico de Winter Organisatie HVVP (Historische Voertuigen Voorne-Putten)

Op zondag 11 september was de Gasterij de Elzentuin voor ons d.w.z. Historische Voertuigen Voorne-Putten die dag met 40 oldtimers oftewel 80 personen de start en finish van onze toerrit door de Hoeksche Waard. Iedereen was heel gecharmeerd van deze locatie.Veel waren verrast hoe dit eruit zag, gezellig, sfeervol en alles kraakhelder. Eten en drinken is voldoende en goed verzorgd, veel uit eigen tuin! Veel gehoorde opmerking: wij gaan hier zeker nog wel terug komen! Onze groep heeft het in ieder geval prima gehad en wij bedanken via deze weg nogmaals Ilse en haar team voor de samenwerking. Gasterij de Elzentuin een aanrader!

3. teun 11 punten

Het is een prachtige locatie en vriendelijke bediening. Ook het diner was voldoende en lekker. Wij kwamen op doorreis en vonden het er leuk uit zien. Mijn vrouw nam vis en ik een vleesgerecht, erg lekker om dat er veel verse producten van eigen tuin erbij zaten.

Kortom wij komen er nog wel eens terug en raden bekenden en familie deze gasterij ook aan. En er was ook een prachtige tuin om even in te wandelen. En voor de kinderen ook wat dieren aanwezig.

4. Hettie den Herder

Mooie locatie, sfeervol, ruime boomgaard, lekker eten en drinken. Kortom: zeer de moeite waard!

5. Kees Bravenboer

Wat een ervaring... Een heel bijzonder jubileum hadden wij te vieren en dat hebben we 30 mei in De Elzentuin gedaan.

Hele leuke bediening, met gepaste beleefdheid zonder te overdrijven en heerlijke hapjes en drankjes en het meeste ook nog eens streekproducten die zonder geur, kleur en smaakstoffen worden bereid {gewoon eerlijk eten zoals eten bedoeld is}. Super en vooral keuze genoeg zodat alle gasten ook echt aan hun trekken kwamen.

En wat een super mooie locatie met een prachtig aangelegde kruidentuin een aan de andere kant een prachtige aangelegde wandeltuin met romantische doorkijkjes en bankjes.

Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker doen. Super bedankt voor alles en een compliment voor de bediening.

6. corinda redert

Wij zijn zaterdag geweest in de elzentuin. Het was voor ons de eerste keer, en vonden het erg leuk! Goede service, lekker eten/drinken en een goede sfeer. Lekker rustig! Als we nog ns in de buurt zijn, weten we de elzentuin zeker te vinden!!

7. Op zaterdag 30 mei mochten wij een bijzonder jubileum feest vieren in de Elzentuin. Na wat overleg over budget en mogelijkheden, waarbij enorm is meegedacht door het team, hebben wij echt een fantastische receptie gehad met aansluitend een Bourgondisch diner met familie. Door het mooie weer hebben we kunnen genieten van de prachtige tuin en daardoor ook mooie foto's kunnen maken. Veel keuze uit heerlijke theesoorten, lekkere hapjes en ook het diner was heerlijk; puur zonder smaakmakers waardoor je proeft wat je eet. Waar zie je dat nog?
    Alle gasten waren zeer te spreken over de mooie locatie en al het lekkers en de vriendelijke bediening. Zelfs kinderen hebben genoten van simpele boomstammetjes waarop geklommen kon worden en de dieren in de tuin. We komen zeer zeker vaker terug Team Elzentuin, alle lof! Bedankt voor alles!

8. Vivian Yvonne en Leanne

Wat een gezellige lunch moest worden liep uit op een teleurstelling. Weinig keuze en voor de prijs tegenvallende resultaten. Zacht broodje geserveerd gekregen i.p.v. de gebruikelijk harde broodjes. Prijs dus niet in verhouding met gerecht. Met als excuus dat die morgen wel weer geserveerd werden. Bediening ok echter eigenaresse wierp zich in het verweer. Geen excuses. Jammer!
    Resultaat eens maar nooit meer!

9. Ons 45 jarig huwelijk gevierd. Wij waren met de gasten bezig. Niet in de gaten dat de lunch zonder overleg van lamsstoofvlees werd ontdaan. Pas later vertelden onze gasten dat. Na een klacht werd ons verweten, dat we niet direct hadden geklaagd! Voor 44 personen besteld. Te weinig. 1 bord sla voor 44! (zie foto). Ook kwam de politie met 2 bussen langs!! Er kwamen geen excuses, zelf alleen verwijten.

10. Cabrioclub

Complete teleurstelling!
    Een van onze leden had een lunchbuffet geregeld voor 12.50.
    Wat kregen we: per persoon was 1 (gewoon wit) broodje gesmeerd. Wat erop zat kon je niet zien, zo weinig was het. Het personeel wist van toeten noch blazen. Dus zowel het personeel als ook de gasten moesten ieder broodje met de hand openen, lekker onhygienisch! Een sneetje kaas, of een vleugje brie, of kaas met jam! Dus geen buffet met diverse soorten broodjes, salades, etc.
    Koffie, melk, en jus waren snel op en de soep, tsja, een waterig geheel waar geen smaak aan zat. Toen er iets over deze vertoning werd gezegd, sloot mevrouw zich op in het kantoortje en meneer werd kwaad en was niet voor rede vatbaar. Hij was zo kwaad dat hij ons direct de deur wees, en we zijn zonder te betalen vertrokken. Wat een blamage voor deze zaak. Zal zo niet lang meer bestaan....

11. Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk welkom geheten. Er was geen keus uit een menu, maar alleen keus tussen vis of (varkens)vlees. De pompoensoep was best smakelijk, maar leek in geen velden of wegen op pompoensoep. De bediening was matig, het drinken werd in zeer kleine glaasjes geserveerd. De verhouding prijs-kwaliteit was echt ver te zoeken, want dit 3 gangenmenu was gewoon duur. Heel erg jammer. Hier kom ik zeker niet terug.

12. Met en groep hier gegeten maar wat een ervaring... Ja een slechte ervaring!! Er was geen bediening bij binnenkomst, geen muziek en als enige in de zaak. Er is een vast menu met enige keus van vlees of vis.

Voorgerecht was een soep van pompoen maar die was niet terug te vinden. Hoofdgerecht was gewoon vlees of vis zonder saus of opscheplepel. Over het toetje brood pudding maar niet te eten want dat smaakte alleen maar naar ei.

Geen geslaagd etentje en kom zeker niet terug!

1,7
  13. Alex van der Kraan

Ook ik was erbij in de groep zaterdagmiddag 11 oktober 2014. We mochten voor € 12,50 één broodje(!), een kommetje soep, jus d'orange en een kopje koffie nemen. Voor een cappuccino moest 2 euro worden bijbetaald. De bolletjes witbrood werden door de bediening met blote handen aangeraakt en geopend om te zien wat er opzat, zo weinig was het beleg. De soep was eigenlijk gewoon bouillon met wat vermicelli op de bodem en nog flauw ook. De jus d'orange kwam duidelijk uit een pak van de supermarkt. Toen de organisatie verhaal ging halen bij de 'baas' werd ons na enige 'discussie' te verstaan gegeven om stante pede te vertrekken, wat de hele groep ook deed.
    Wat een aanfluiting!!! Hier kom ik (en een hoop groepsleden) dus nooit meer!

14. Jan Rabbelier

We hebben zaterdagmiddag met een groep (40 personen) zitten lunchen bij De Elzentuin. Wat een teleurstelling, er zou een lunchbuffet voor ons klaar staan. Maar dat bleek iets anders uit te pakken, er lagen een aantal witte bolletjes klaar. Dun belegd met kaas of brie. Een van ons trof een bolletje dun besmeerd met jam. Het was allemaal zo zuinig dat je het broodje aan moest raken om te zien wat erop zat. Er was een onduidelijke laffe pompoensoep. Toen degene die het had georganiseerd probeerde om er over te praten kreeg ze geen fatsoenlijk gesprek, er werd op een onvriendelijke, ongastvrije manier gezegd dat dat het was. Wat kon je verwachten voor € 12,50? We konden het accepteren of direct vertrekken! Dat heeft de hele groep dan ook gedaan. Dit is een hele slechte actie van de Elzentuin. Wij komen hier nooit meer!!!

15. Een feestje bij de Elzentuin: leuk gelegen lokatie, voldoende parkeergelegenheid, ziet er goed uit, een prima start. Maar toen... Een aangekondigd gezelschap en bij de start is de droge witte wijn op...?! Slechte start dus. Een kopje koffie en thee (één smaak, geen keuze) gehaald bij het buffet (geen service aan tafel), lauwe koffie, dat versterkt het beeld van slecht gastheerschap. Ze komen langs voor een 2e kopje thee, dat is OK, een collega komt langs en haalt de koffie kopjes zonder een woord te wisselen weg. Verbaasd en verrast; je hebt gasten en dan vraag je toch naar hun wensen? Nou ja, de koffie was toch al lauw, zal intussen wel koud zijn in de thermoskan. Goed gedaan om geen 2e kopje koffie aan te bieden!!

Dan wordt het buffet aangekondigd, het staat al een tijdje warm te zijn in de rechauds. Een kippenpoot en wat laffe groente, uitgedroogd brood (stond al meer dan een uur klaar). Is deze kippenpoot nou hetzelfde als die van het begin van het buffet? Ja hoor, geen verschil in bereiding. De smaak is OK, maar dan stopt de positieve beoordeling. Debrasseren? Wat is dat? Nooit van gehoord! De borden, bestek en servetten blijven gewoon een uur op tafel staan, dan zelf maar opgeruimd. Het feestje was leuk, gezellig, het gezelschap idem. De ambiance ook. Maar de kwaliteit van het eten en het personeel: VER onder de maat. Binnenkort geef ik zelf een feestje. De Elzentuin in Oud Beijerland? Never Nooit!

16. Zaterdagmiddag, 26-04-2014, een high tea voor 10 volwassenen. Wij werden niet ontvangen, maar moesten zelf maar onze tafel uitzoeken. Ondanks afspraken (tot 2 x toe gemaakt) was er geen rekening gehouden met 1 persoon diabetes.
    Wij waren de enigen in de zaak. Heel sfeerloos, mede doordat er geen muziek was. Om te voorkomen dat wij op een droogje kwamen te zitten, moesten wij tot in de keuken achter onze thee en koffie aan.
    De toiletten waren niet schoon. En de éénpersoonsbediening was zwijgzaam. Ik kan wel zeggen, dat zij van ons gezelschap niet bepaald overwerkt raakte. Uiteindelijk betaalden wij een veel te hoge prijs voor het geleverde.
    Beslist geen aanrader. Wij komen hier niet meer.

17. Ger Jansen

Helaas geen goede ervaring. Ik heb hier vorig jaar mijn 60ste verjaardag gevierd met een gezelschap van circa 20 personen. Het was in buffetvorm. Er was nog een andere, grotere groep aanwezig, die alle aandacht kreeg. Dat betekende dat het buffet niet tijdig werd aangevuld, de toiletten erg vies waren en dat er veel geluidsoverlast van de andere groep was. Daarnaast was de kwaliteit van het eten onder de maat, zeker gezien eerdere ervaringen.
    Het was voor mij en de feestgangers een grote teleurstelling en het heeft de sfeer behoorlijk gedrukt. Ik heb dan ook vrij snel erna een mail gestuurd, maar heb er geen antwoord op ontvangen, zelfs geen bevestiging van ontvangst.
    Voor mij geen Elzentuin meer.

18. Willemien Kappetein

Mijn ervaring is helaas slecht. Hebben de verjaardag van mijn moeder die 82 jaar werd hier gevierd. Bij het bespreken en het voorproeven was alles in orde. Alles kon. We zouden 3 soorten taarten krijgen, een luxe broodmaaltijd, koffie met friandises toe. Op de dag zelf, bleek er maar 1soort taart te zijn, en dan ook nog worteltaart! Niet zo'n succes bij mensen van 80! De broodjes waren zeer schaars belegd en de friandises bestond uit appeltaart en keiharde scones. Daarbij kwam nog dat er geen personeel was, zodat we zijn gaan helpen bij de koffie inschenken en de soep uit serveren. Heel erg jammer.
    De lokatie is prachtig!

19. Peter Jan & Judith de Goede

Wij hebben gisteren een kraamfeest gevierd in de Elzentuin. Het was lekker weer dus zijn we voornamelijk buiten geweest. En wat een feest is dat. Heerlijke tuin. De kinderen hebben zich enorm vermaakt buiten. Buiten was ook een barbecue en buffet opgesteld. Het eten was zeer goed van kwaliteit en lekker klaargemaakt. Het personeel was daarbij uitermate vriendelijk, service gericht en zorgde ervoor dat niemand te kort kwam. Geweldig. Het was een hele relaxte sfeer en echt een succes.We kijken met veel voldoening terug op deze geslaagde middag! Elzentuin&Personeel, dank!!!

20. Rita en Jan

Wij (9 vrouw/man) hebben de verjaardag van één van onze kennissen in de Elzentuin gevierd. Het was erg gezellig. Bovendien was het eten prima, ook voor de vegetariërs onder ons! Behalve dat is het lokale bier, gewoon of tripel, beide een echte aanrader en wordt in een prachtig glas geserveerd! De drie verschillende menu's, vlees, vis of vegetarisch, waren gemakkelijk te "mixen". De bediening was geruisloos en soms even weg... maar prettig en relaxed. Ook de toetjes waren heerlijk; de zelfgebakken flensjes met mango spanden de kroon. Voor anderen waren dat het paasijs. Kortom het was prima eten bij deze Beijerlanders!

21. Thea 16 punten

Wij hadden ons 1/2 jaarlijkse "meidendag" en dan gaan we iedere keer op een andere lokatie voor een high tea. Ik persoonlijk vond hem niet heel bijzonder, over de thee werd niets gevraagd er werd gewoon wat neergezet. De scones waren koud en droog en voor de rest was het ook geen hoogstandje en we waren de enige op een zaterdagmiddag!!. We hebben heerlijk bijgekletst maar een beetje meer sfeer had leuk geweest. Bediening was goed maar we moesten wel iedere keer op zoek naar haar.

22. Heerlijk gegeten, uitermate vriendelijke bediening. We voelden er ons onmiddelijk welkom & thuis. Plaatje compleet. Aanrader!

23. Mei 2012
    T.g.v. ons 45-jarig huwelijk met 57 familieleden en vrienden genoten van een heerlijke, prima verzorgde barbecue.
    De locatie is sfeervol en ongedwongen.
    De kleinkinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de trampoline.
    We komen zeker terug.

24. Super locatie, super gastvrij, veel, heel veel eten en drinken. Wij hebben onze trouwerij daar gevierd en het is ons aan niks te kort gekomen! Alles was biologisch en de recepten waren heerlijk... echt een aanrader!

25. Naar aanleiding van een mindere ervaring mag ik na een goed gesprek zeggen dat we hier te maken hebben met een buitegewoon knappe onderneemster die het heel goed bedoeld maar nog heel veel ervaring op moet doen.

Zij heeft ook beterschap beloofd en een verrassing aangeboden.

Ik geef nog geen beoordeling.

26. Zondag hebben wij een groep van 24 mensen (alle leeftijdscategorieën) getrakteerd op een High Tea Special. Het was voor ons, maar zeker voor onze gasten, gezien hun positieve reacties een fantastische ervaring. Naast het kwalitatief goede voedsel en goede service is ook de omgeving bijzonder. Kortom een bijzonder positieve belevenis. Overigens voor wij de stap namen om hier met een groep heen te gaan hebben wij zelf daar aan voorafgaand ook een paar keer geluncht. Dat was ook perfect.

Wat ons betreft is de Elzentuin voor anderen een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Een gelegenheid met een prima prijs prestatie verhouding. De bijzondere locatie waarin je naast culinair genieten ook van het enorme “buiten” kan genieten, maakt deze plek dan ook extra bijzonder.

Niet alleen de volwassenen kunnen ook nog genieten van een wandeling in de tuin, maar de “kleintjes” kunnen zich ook uitleven op de trampoline.

27. Bijzonder goed bevallen! Wij hadden ter gelegenheid van de doop van onze zoon en ons 12,5 jarig huwelijksfeest een high tea met 24 personen. Ontvangst was inderdaad minimaal, maar verder was de bediening correct en vriendelijk. Gekregen bloemen werden meteen in een vaas gezet en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampoline in de tuin. De high tea zelf was erg lekker en voldoende (bij ons toch aardig grote eters)! Extra slagroom en jam kon je vragen en dat werd dan gewoon bijgevuld (zonder extra te rekenen). Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

28. Mijn broer vierde hier afgelopen zondag zijn 50e verjaardag.

Het weer was prachtig, de locatie bijzonder, maar de rest was ver onder de maat! En dan zeg ik het heel netjes!

I.v.m. een ander gezelschap werden wij even snel afgeraffeld. Terwijl we nog aan de koffie met gebak zaten werd de rest al in een warme kas neergezet. Resultaat... de soep werd lauw, het brood droogde uit, de sla verlepte, de mousse werd zuur...

Dan heb ik het nog niet gehad over de zeer karige glaasjes witte wijn (minder dan halfvol!), het lauwe tomatensap en het feit dat men rustig iets anders dan besteld neerzet zonder hiervoor excuses te maken.

Onbegrijpelijk dat deze zaak er nog zit!

Deze mensen missen alle gevoel van gastvrouwschap!

29. Bijzonder leuke plek en goed eten. Niet een standaard eetgelegenheid maar echt bijzonder. We hadden een vrij grote groep van ongeveer 50 man en alles was keurig verzorgd.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor de goede zorgen!

30. Vorige week zaterdag onze bruiloft gevierd bij de Elzentuin.

We waren met ongeveer 35-40 personen en zover ik weet was het bij iedereen ontzettend goed bevallen.

Keurige correcte bediening en het eten was heerlijk!

En de prijs redelijk, kan altijd minder natuurlijk, maar het was in ons budget.

Wij komen hier zeker nog eens terug, is erg goed bevallen.

31. Wij hebben hier op sinterklaas dag een high tea gehad tegen een klein prijsje en het was erg goed en veel, zelfs aan cadeautjes voor de kinderen was gedacht. Het kopje koffie hoefden wij niet extra te betalen...

32. Vanmiddag met drie vriendinnen voor een evening tea bij de Elzentuin geweest. Het was zoals altijd weer super, het eten is lekker, goed verzorgd en een ontspannen sfeer. Super!

33. Vorige week heb ik samen met een aantal vriendinnen een erg gezellige middag beleefd bij de Elzentuin.

Wij hebben hier genoten van de prachtige locatie, de gezellige, huiselijke sfeer en de heerlijke high tea. Deze zag er niet alleen erg mooi uit, maar smaakte ook voortreffelijk! Vooral het glaasje met de huisgemaakte soep vooraf was erg lekker.

Verder zijn we erg vriendelijk ontvangen en geholpen en was er de keus uit veel verschillende soorten thee bij de high tea.

Kortom het was een zeer geslaagde middag en is de Elzentuin zeer zeker een aanrader!

34. Wel een goede ervaring gehad. High Tea van 19,95 pp was prima.

Alleen misschien iets meer hartige warme hapjes zoals mini quiche, zou een prima aanvulling zijn.