De Beren in Oud Beijerland

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192333504 74
1199022180 74
1205710857 92
1219088210 82
1259220269 64
1319418357 75
1419748505 64
1453191887 61

1. Carpaccio ijskoud, spareibs waren heerlijk wel lang moeten wachten tot er werd gevraagd of wij er nog meer wilden was tenslotte onbeperkt sparibs en tot slot,
    40 minuten moeten wachten op koffie na het nog een keer te hebben gevraagd. Een chocolade achtige plastic brownie werd geserveerd bij de koffie weinig smaak aan. Wel leuk al die jonge meiden en gasten maar de service is heel ver te zoeken!

2. C robbemont

Bediening veel te traag. Moesten overal zelf om vragen. We waren met 10 personen waarvan 4 kleine kinderen. Drama. Drankje werd niet gevraagd menukaart werd niet gegeven en toen waren we inmiddels al een half uur verder. Er was genoeg personeel Daar lag het niet aan. Toen wij eindelijk een drankje kregen ging dat natuurlijk Ook mis en belande het biertje helemaal over de broek van mijn man. Toen was ik er helemaal klaar mee. Wij komen hier nooit meer.

3. Goede sfeer, genoeg medewerkers, vriendelijke bediening op één meisje na, die hoort echt niet in een restaurant thuis, want die heeft de glimlach en vriendelijkheid niet uitgevonden.
    Ikzelf bestelde een tournedos van 225 gram medium rare, die was super zacht en ook uitstekend medium rare gebakken.
    Mijn echtgenote had een zeebaars met gamba' s, diezelfde gemarineerde gamba's zaten bij mijn voorgerecht het assortiment van vis.
    Jammer dat verziekte eigenlijk allebei deze gerechten. Gortdroog dus veel te lang gegaard en welke kok weet niet dat de darmkanalen bij gamba's verwijderd dienen te worden, jammer, jammer, jammer.
    Verder allles prima hoor alleen een getoast boterhammetje bij het visplateautje had niet misstaan.
    Maar goed we komen hier zeker weer terug, het geld zeker waard.

4. Mkuiper

Ik zat bij de nieuwe De Beren (in Oud Beijerland) een uurtje of 2.5 toen er ineens een praatjes makende vrouwelijke manager naar naar ons toe kwam dat ons hondje een (chihuahua) van de stoel wilde halen terwijl ze op een handdoekje zat. Ik snapte er niets van omdat ze op internet vertellen dat viervoeters welkom zijn.
    We hebben er geen woorden over gemaakt en zijn gelijk weggegaan. Trouwens had ze meer aandacht voor haar eigen vrienden als voor nieuwe klanten
    Voor mij een reden om niet meer terug te gaan en gewoon weer elders te gaan eten.

5. We hebben hier een aantal keer besteld, tot nu toe is het 2 keer gebeurd dat de bestelling incompleet of gewoon verkeerd was, dit wordt helaas niet netjes opgelost. Het eten zelf is van matig tot redelijke kwaliteit, afhankelijk wat men besteld. De patat echter is een consequente slappe hap. Na de tweede keer foutieve bestelling gaan wij hier niet meer terug.

6. Was erg lekker en gezellig. Zelfs de hond mocht mee, erg goed geregeld.

7. Jan van Egdom

Een vriendelijk ontvangst, ondanks reservering toch zitten waar je wilde, vrolijke vriendelijke bediening die de tijd nam voor je bestelling en adviseerde wat het beste bij elkaar smaakte.
    Eten was heerlijk, en toetje was top.

8. A Pietersen

Het was dan kerst, dus ik snap dat alles extra druk is. Bij aankomst krijgen wij vrij snel het drinken en komt ze bij ons om de bestellingen op te nemen. Ik zag beneden een poster van een nacho schaal met kaas en saus en volgensmij zelfs vlees. Deze stond niet op de kaart, dus vroeg ik hier naar. Nadat ze alleen zei dat het een vrij grote schaal was, schreef ze het op en was het wachten. Alle anderen kregen hun voorgerecht en moesten wachten op mijn voorgerecht. Na lang wachten komt er een schaal aan en wanneer ik mijn mes door de nacho chips heen haal om te zoeken naar de kaas, vlees of saus tref ik niks aan. Ik kreeg een schaal met droge, kale tortilla chips. Ik verwachtte dat er nog iets bij zou komen, maar na gevraagd te hebben bleek dat dit het was. Albert heijn tortilla chips maar dan opgewarmd. Er werd nog gezegd dat ik de normale nacho's had en dat ik had moeten zeggen dat ik speciaal wilde. Maar aangezien dit hele gerecht niet op de kaart stond en ik verwees naar de poster beneden, lijkt het me logisch dat ik dat niet kon weten en dat zij dat best had kunnen zeggen. Ik heb het hierbij gelaten, omdat we al erg lang zaten te wachten en ik erg honger had.
    Na het voorgerecht hebben wij een 2de ronde drinken besteld. Als hoofdgerecht had ik spare ribs besteld, met knoflooksaus en van die kronkel patat. Toen ik mijn spare ribs kreeg hebben we nog lang gewacht op de knoflook saus, maar na lange tijd ben ik zelf opgestaan en ben die gaan halen. Toen ik eenmaal een hap nam van mijn spare ribs merkte ik dat de onderkant door en door verbrand was. Ik ben totaal niet moeilijk, maar het enige wat ik proefde was verbrand. Ik had 3 halve ribben en 2 waren er verbrand en die van mijn neefje naast mij waren koud. Vervolgens heb ik geen kronkel patat op, omdat we 1 kleine schaal kregen voor 8 personen. En na 1,5 uur wachten, hadden we nog steeds ons 2de drankje niet. Dit was een erg slechte ervaring en ik ga zeker niet terug naar dit restaurant.

1,7
  9. han van laar

Eten en drinken zijn wel goed, alleen ik stoor me eraan dat de collega's aan de bar belangrijker zijn dan de gasten. Leuk was het feit dat de jarige zelf haar toetje mocht maken in de keuken.

10. Wat een aanfluiting. Zijn met 4 personen met vaderdag wezen eten. De bediening achter de bar is meer met d'r kind bezig dan met d'r werk. Na een half uur al opgenomen wat we willen eten, wat dan na een uur bezorgd wordt. Was wel aardig maar het kan beter. Toetje besteld, kwam na 3 kwartier en zag d'r heel anders uit dan op de kaart. Maar niet te veel klagen. De tafel naast ons was al 1,5 uur bezig om z'n eten te krijgen. Eet smakelijk, ons zien ze daar niet meer.

11. Belachelijk hoe onklantvriendelijk een zaak kan zijn. De bediening had oog op alle mannen op leeftijd. Verder geen omkijken naar de overige gasten. Iets over het eten te zeggen? Als antwoordt: Je doet het er maar mee ! De tomatensoep was naar mijn mening gewoon vies, en er zat een rare structuur aan. De kipsaté was rauw. Fijn als dit geserveerd wordt aan kinderen...

Bij binnenkomst konden we al 30 minuten wachten op een drankje. Laat staan 45 minuten op het voorgerecht. Op een dessert hebben we niet eens gewacht.

Sfeer is wel leuk met al die beren, maar klaar voor verandering. Het stof blijft er op liggen, en straalt niet echt hygiëne uit.

De prijs is voor het eten, rauw en lange wachttijden geen aanrader.

12. Richard

Vandaag wezen eten, we zijn al vaker geweest maar dit keer was het gewoon ronduit slecht. De berenspies was kurkdroog en smakeloos, ik had de sate, die was nog niet gaar, rauw aan de uiteinden. Erg gevaarlijk! Het duurde erg lang voor we konden eten, terwijl het rustig was. Mensen die later kwamen zaten al lang te eten. Toen er aan tafel werd gevraagd of het naar wens was, gaven wij aan dat dat niet zo was, het antwoord was alleen "oh". Het toetje duurde nog veel langer, erg jammer als je met kinderen zit te wachten... Toen ze uiteindelijk een berenbeker met ijs mochten uitzoeken kwam die ook weer erg laat, we waren duidelijk vergeten. Vervolgens, een half uur later, kregen we uiteindelijk ons bakje koffie en de voor de kinderen de verkeerde ijsbekers, die niet uitgekozen waren!! Hoe moeilijk kan het zijn...jammer, het was altijd redelijk goed eten, maar nu vond ik het ver beneden peil en het geld niet waard. Voor mij de laatste keer geweest.

13. Wederom heerlijk gegeten 20/11. Leuke bediening. Ben altijd wel blij dat we boven zitten, want beneden, bij de ingang is het wel erg krap.

14. Normaal alles redelijk hier. Maar vorige keer was het vlees niet gaar.

Met kip is dat gevaarlijk.

Geen beste beurt dus.

Normaal is de kwaliteit wel redelijk. Eenvoudig voedsel voor een redelijke prijs.

15. Ik kom hier nooit meer, we waren met 12 personen. Voorgerecht was koud, de soep moest weer worden opgewarmd, het gevolg was dat de éne wel zat te eten en de andere niet. Hoofdmaaltijd kregen we ook niet allemaal tegelijk en was lauw. Zo kan ik wel blijven doorgaan.
    Nooit meer.

16. Meerdere keren geweest. Duurt soms wel even voor je krijgt waar je om vraagt, verder is service prima. Eten is erg lekker, bediening is vriendelijk en de prijs is erg aantrekkelijk!

Leuke gelegenheid voor een avondje uit eten!

17. Heerlijk restaurant! 9 van de 10 keer gaan we hier wel heen, omdat we dan altijd zeker weten dat we heerlijk kunnen eten! En het altijd erg gezellig is!

Eender welk gerecht ik hier geprobeerd heb, waren allemaal erg lekker! Ook zijn de porties flink, tegen een lage prijs! Daar houden we van. Zeker een aanrader!

18. Ik heb hier al meerdere malen gegeten, ik neem vrijwel altijd spareribs met honing, dat is een specialiteit van hun.
    De bediening heeft het soms erg druk en dan duurt het inderdaad erg lang voordat je te drinken krijgt.
    Ik heb ook al vaak meegemaakt dat het erg snel ging. Ook het eten laat soms op zich wachten, maar over het algemeen gaat dat best snel, ligt eraan of het druk is. De sfeer is er heel apart, erg creatief, overal om je heen staan, hangen en liggen beren. Naar mijn idee is het een goed restaurant.

Ricardo Keur, 15 jaar oud.

19. Jacqueline

Ik geef niet zo gauw mijn mening op een site, maar ik vond dit keer dat ik het wel moest doen.
    Ik heb alleen maar goede ervaringen hier. Aardige mensen, eten goed en zeker als je naar de prijzen kijkt. Een hele goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Ik kom hier heel regelmatig en blijf dat ook doen.

20. Wat een slechte tent is dat.

Echt vreselijk.

De service is ver beneden peil.

Nooit meer.

21. Jolanda Schoonderbeek

Ik had lang uit gekeken om bij Bertus Beer te eten.
    Toen het eindelijk zover was, ben ik met een kater naar huis gegaan.

We ( 4 personen ) moesten lang op service wachten om ons drinken en eten te bestellen.
    Andere klanten, die later kwamen gingen voor, daardoor moesten we anderhalf uur op ons eten wachten, dat is niet prettig met 2 kinderen.

Ik zal het restaurant aan niemand aan bevelen na onze ervaring.

Jammer.

22. Eten is goed, maar de bediening is uitermate slecht wat ook de sfeer aantast.

23. Redelijk eten en niet al te duur.

24. Hebbben met onze kinderen aan de bar uren op een tafel zitten wachten. Ook te drinken hebben we niets gekregen. Over onze hoofden werd lacherig over ons gesproken met andere gasten wat uitermate onplezierig was.

Toen de maat vol was gaven we aan te zullen vertrekken waarop we als antwoord kregen: waar wacht u nog op!

Lijkt me duidelijk dat wij nooit meer in Oud- Beijerland zullen gaan eten.

25. eten: Verrukelijk
    bedining: Fantastisch
    Beregoed aangekleed
    prijs: fantastisch goedkoop

26. Slechte ervaring om hier te eten, eten was redelijk (wel veel vet), maar bediening was ronduit slecht. Erg jammer.

27. Geweldig eten en een super leuke bediening! Daarbij is het restaurant beregezellig aangekleed

28. Goed en voldoende eten, snelle bediening en prima betaalbaar!

29. annemarie

herlijk gegeten en erg gezellig. een echt berengoed restaurant.