Nieuwste foto's in Oud Beijerland

Laatste updates in Oud Beijerland

1. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Vliet

Sushi is niet echt top. Zit in een snackbar, maar er is nergens op de hele internets een kaart te vinden wat ze nu aan snacks en hamburgers hebben.

2. C. Verbaas's profielfoto
    C. Verbaas heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

C. Verbaas

Gezellig, goed eten, heel heel lekkere wijnen, expertise, fijne bediening, een aanrader,

3. B breederveld's profielfoto
    B breederveld heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

B breederveld

Een top tent.
    Heel vriendelijk goed eten.
    Lekkere wijn.
    Korte een tip tent.

4. Yvette Wageneire's profielfoto
    Yvette Wageneire heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Yvette Wageneire

Na een drukke werkweek hebben we enorm genoten van het vriendeljke onthaal, de goede wijn, de heerlijk bereide maaltijden en uiterst attente bediening. Dit was een perfect en relaxed begin van het weekend.

5. Ann Grootveld's profielfoto
    Ann Grootveld heeft een recensie geschreven voor Cafe Cafetaria Effe Om

Goed eten en veel en goede bediening een aanrader.

6. Jeanne's profielfoto
    Jeanne heeft een recensie geschreven voor Heeren Van Beijerland

Al jaren kom ik hier naar tevredenheid. Deze zomer vind ik de bediening slecht. Zeker als je alleen zit, kun je heel lang wachten tot je opgemerkt wordt. Als je hier iets van zegt op een normale manier word je niet meer vriendelijk geholpen.

7. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Passage

Het was héél erg warm dus binnen gezeten bij ventilator. Heel sfeervol ook al was het
    in een restaurant met uitzicht op de manége. Je rook wel de manege maar daar hadden wij geen problemen mee. Ik was daar al 2 maal eerder geweest voor de high tea. Wat mij opviel is dat er minder op de etagère lag dan de vorige 2 keer. De vorige keer kregen we exact wat de foto aangeeft maar nu geen boterkoekpunten, geen andere gebakpunten, geen fruitspiesjes, en geen kan met ijsthee wat zo gezellig en feestelijk aandeed. Had wel verteld aan mijn dochter wat ons te wachten stond, dus ik was een beetje teleurgesteld. De sandwiches zagen er toen heel schattig uit met lekker bruin brood, nu gesneden stokbrood. Maar desalniettemin vonden wij het lekker en voor herhaling vatbaar.

8. Jeanne's profielfoto
    Jeanne heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

Een kapsalon besteld… gortdroge kip en patat. Deze mensen weten duidelijk niet hoe een kapsalon moet smaken!
    Nooit hier meer een kapsalon!

9. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Barbara

Weer heerlijk gegeten bij Poseidon. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

10. a.mourits's profielfoto
    a.mourits heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

a.mourits

Donderdag 12 juli hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten. We hebben het iets aangevuld met een heerlijke spoon. Wij kozen voor 1 keer vis en 1 keer vlees en hebben dit wat met elkaar gedeeld. Naast de heerlijke amuse vooraf en de verrassing achteraf bij de munt thee was alles perfect. Het eten was allemaal top! Leuke en attente bediening. Feitelijk komen we hier te weinig en we zijn van plan nu eerder terug te komen!

11. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Marjolein

High tea voor 4 personen genoten half februari op een zaterdag. Zo'n beetje de eerste dag dat ze weer open waren. We waren de enige maar ondanks dat was het super gezellig. Hele leuke inrichting in de oude boerderij. Doordat de indeling in kamers deels is behouden zij er diverse ruimtes die het intiem maken. Warm ontvangst door eigenaresse, heerlijke high tea met eigengemaakte en biologische hapjes. Zeer originele gerechten en ruim voldoende. Ook voor de 2 mannen die erbij waren was het smullen omdat het niet de standaard zoetigheden waren.
    Een echte aanrader!!

12. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Poseidon

We waren met 8 personen van de bewonersraad van een stichting en hebben allen heerlijk gegeten.
    We kregen een tafel bij het raam en de sfeer was ongedwongen.
    De serveerster had tijd voor uitleg over de gerechten van de kaart ondanks dat het druk was.
    Een schaaltje extra frietjes was geen probleem en dat één persoon een kinderijsje wilde evenmin.
    We hebben mede door de geweldige service een leuke avond gehad.

13. Marjoleine's profielfoto
    Marjoleine heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Marjoleine

Wij hebben een High Tea gedaan met 11 personen. Dit viel erg tegen. Bij binnenkomst niemand die je welkom heet of je tafel aanwijst. De jongen in de bediening zegt niks en zet alles alleen neer. Eten was ook niet bijzonder maar kost wel 22.50 Pp. Bij de koffie vroegen we een glaasje water, dat kregen we in een glas maar werd wel gerekend voor spa blauw 2.25 Per glas. Maar we kregen geen flesje spa blauw te zien en het was maar 1 glas waar een flesje spa blauw niet in past. Heel bijzonder. Eigenaresse ook even gezien voor een groter gezelschap maar de vrolijkheid spatte er niet af. Echt jammer want de locatie is zo mooi. Maar ik kom er niet meer terug.

2,1
  14. MvanDelft's profielfoto
    MvanDelft heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

MvanDelft

Geweldige avond beleefd. Peter heeft veel kennis en wijnen die verassen, samen met de heerlijke gerechten van de buren hebben wij het tot aan sluiting goed volgehouden. Wij gaan zeker vaker terug!

15. Linda Versluijs's profielfoto
    Linda Versluijs heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Linda Versluijs

Heerlijk ongedwongen genieten van een mooie rosé en heerlijke happen. Voor herhaling vatbaar.

Onbeschoft door ober bediend! Op de kaart wordt niet vermeld dat er olijven in het rustieke brood zaten ( allergie). Misten groenten bij onze maaltijd, wat je wel verwachtte voor die prijs. Rekening klopte niet. Stond bier op de bon maar drinken geen alcohol. Al met al dus geen succes!

17. Roland's profielfoto
    Roland heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Wat een mooie zaak, fijne smaken, oprechte, eerlijke, deskundige service.

18. Klaas van Dijk's profielfoto
    Klaas van Dijk heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Passage

Klaas van Dijk

Heel leuk en gezellig op het terras gezeten. Voor ons een perfect sfeer met veel natuur om je heen. Tot snel!

19. Arjan en Wilma's profielfoto
    Arjan en Wilma heeft een recensie geschreven voor De Beren

Arjan en Wilma

Vriendelijke bediening en goed eten,
    zeker voor herhaling vatbaar.

20. Hanife Hagen's profielfoto
    Hanife Hagen heeft een recensie geschreven voor Gebo

Hanife Hagen

Word altijd Goed geholpen door personeel en ze hebben jaren lang de Lekkerste eigen gemaakt ijs van de Hoese Waard!

21. J.den Ouden's profielfoto
    J.den Ouden heeft een recensie geschreven voor Diggels

J.den Ouden

Uitstekend eten, gezellig en uitstekende service.

22. Marjan van Mourik's profielfoto
    Marjan van Mourik heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Marjan van Mourik

Een topavond gehad met fantastische wijn, hapjes, uitstekende bediening onder bezielende leiding van Peter.

23. Hans en Judi's profielfoto
    Hans en Judi heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

Hans en Judi

Dit restaurant verdient een dikke 10. Het eten was geweldig. Heerlijke smaken.
    Wij gaan hier vaker terug komen.

24. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Smook

Voor de tweede keer bij “Smook” gaan eten, de eerste keer was het niet als positief ervaren.
    Smook is een modern restaurant, mooi gelegen aan de Oud Beijerlandse haven, met een open keuken.
    Wanneer er een open keuken in een restaurant is dan kan dit gevolgen hebben voor deze keuken zoals wat ik kon zien in die van Smook.
    Een kok die in zijn handen hoest, de koks die eten proeven met hun vingers en vervolgens deze afsabbelen waarna de handen niet worden gewassen, de drie jonge mannen deden dit alles met de grootste lol.
    Een levens grote ossen schedel met hoorns aan de muur van de keuken is mijn inziens ook geen plek waar deze hoort.
    Wij bestelden “Brustiek brood Smook met 3 smeerseltjes”. Waarvan 1 “smeerseltje”, de boter, rechtstreeks uit de koelkast kwam en je er veel dingen mee kon doen behalve smeren, het was keihard. Er was geen smeerbare boter voorhanden en dus werd er wat boter onder de warmhoud lamp gezet, door er met de vinger in te drukken werd het na ca. 8 Minuten goedgekeurd. Zonder bordje kon het brood genuttigd worden. Vers wit brood met een knapperige korst is lekker maar deze korst was wel heel erg hard.
    Als voorgerecht hadden we *Caesar salade met gerookte zalm die goed was en *Bob Bon van Gravad Lax (Gemarineerde zalm met een mosterd limoendressing), waarvan de zalm niet in de marinade had gelegen maar waarschijnlijk er naast, het was rauwe zalm zonder smaak waar de minuscule dressing ook niets aan kon verbeteren.
    Als hoofdgerecht *Hamburger Classic die goed was en * Skirtsteak deze was echter smaakloos met een smaakloze truffelsaus. Dit alles met een uitstekende frites.
    Als nagerecht een * Dame Noir die redelijk was en een * Bastogne Taart die ook bestond uit smaakloze onderdelen of waarvan de suiker overheerste.
    De bediening was vriendelijk en accuraat in en verder schone zaak.
    Het niet geconcentreerd werken van de keukenstaf had zeker gevolgen voor de kwaliteit van het eten.

25. Len van Bloois's profielfoto
    Len van Bloois heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Len van Bloois

Wederom genoten van heerlijke wijn, en ook de gerechten van de Garage waren heel lekker.

26. PGroot's profielfoto
    PGroot heeft een recensie geschreven voor Diggels

Wat een gezellig etentje had moeten zijn zaterdag bij diggelen werd een baal avond het is een restaurant dat geld wil verdienen maar geen oog heeft service als het te druk is.
    Op afspraak houd niets in je kan wachten in een stink rokers hok goed begin stinken naar de rook.
    Voorgerecht eerst een persoon later de andere drie waarom?
    Na 1.5 Uur later het Hooftgerecht (we hadden weg moeten gaan)
    hooftgerecht voor vier personen zeer weinig voor de prijs geen groente en een bakje friet voor vier personen!
    Nagerecht ging weer niet goed!
    Afrekenen voor een slechte ervaring ging wel goed.
    Dit was eens maar nooit meer als niet in staat ben om alle klanten goed te bedienen iets meer personeel in de keuken zetten of minder mensen in het restaurant toelaten.

27. S.Smits's profielfoto
    S.Smits heeft een recensie geschreven voor Diggels

Dacht vanmiddag even gezellig wat te gaan eten bij Diggels Oud Beyerland. Nou dat viel vies tegen. Ik bestelde een broodje warm vlees zonder saus paprika enz. Alleen met een beetje pindasaus nou dat lijkt me toch niet zo moeilijk toch? Dat was het dus wel want het werd geserveerd met alles erop wat ik uitdrukkelijk niet wilde. Nou broodje terug dit kwam terug op hetzelfde broodje wat inmiddels helemaal verzadigd was vd saus. Nou weer terug op een nw broodje, zelfde vlees weer erop vol met knoflook en en groenteresten en ongelooflijk zout. Schandalig heb het laten staan en moest gewoon het volle pond betalen. Personeel ligt hier natuurlijk niet wakker van maar was voor mij wel de laatste keer.

28. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

Twee slechte ervaringen inmiddels meegemaakt v.w.b. de bezorgtijden van pizza's. Telefonisch is toegezegd dat de bezorgtijd 30 tot 45 min. Bedraagt. Blijkbaar een standaard antwoord. De eerste keer duurde het ruim 1,5 uur en de tweede keer werd de bestelling (na 2× erom te hebben gebeld) maar helemaal niet meer gebracht. Jammer, hoor, hele aardige jongens in de zaak, eten is prima maar ze zijn aan mij een klant kwijt!

29. Thea Sitskoorn's profielfoto
    Thea Sitskoorn heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Thea Sitskoorn

Geweldig. Zo als altijd bij Vino D' Amigo. De sfeer, bediening, goede wijn en lekkere hapjes.