Nieuwste foto's in Oud Beijerland

Laatste updates in Oud Beijerland

1. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Barbara

Weer heerlijk gegeten bij Poseidon. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

2. a.mourits's profielfoto
    a.mourits heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

a.mourits

Donderdag 12 juli hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten. We hebben het iets aangevuld met een heerlijke spoon. Wij kozen voor 1 keer vis en 1 keer vlees en hebben dit wat met elkaar gedeeld. Naast de heerlijke amuse vooraf en de verrassing achteraf bij de munt thee was alles perfect. Het eten was allemaal top! Leuke en attente bediening. Feitelijk komen we hier te weinig en we zijn van plan nu eerder terug te komen!

3. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Marjolein

High tea voor 4 personen genoten half februari op een zaterdag. Zo'n beetje de eerste dag dat ze weer open waren. We waren de enige maar ondanks dat was het super gezellig. Hele leuke inrichting in de oude boerderij. Doordat de indeling in kamers deels is behouden zij er diverse ruimtes die het intiem maken. Warm ontvangst door eigenaresse, heerlijke high tea met eigengemaakte en biologische hapjes. Zeer originele gerechten en ruim voldoende. Ook voor de 2 mannen die erbij waren was het smullen omdat het niet de standaard zoetigheden waren.
    Een echte aanrader!!

4. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Poseidon

We waren met 8 personen van de bewonersraad van een stichting en hebben allen heerlijk gegeten.
    We kregen een tafel bij het raam en de sfeer was ongedwongen.
    De serveerster had tijd voor uitleg over de gerechten van de kaart ondanks dat het druk was.
    Een schaaltje extra frietjes was geen probleem en dat één persoon een kinderijsje wilde evenmin.
    We hebben mede door de geweldige service een leuke avond gehad.

5. Marjoleine's profielfoto
    Marjoleine heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Marjoleine

Wij hebben een High Tea gedaan met 11 personen. Dit viel erg tegen. Bij binnenkomst niemand die je welkom heet of je tafel aanwijst. De jongen in de bediening zegt niks en zet alles alleen neer. Eten was ook niet bijzonder maar kost wel 22.50 Pp. Bij de koffie vroegen we een glaasje water, dat kregen we in een glas maar werd wel gerekend voor spa blauw 2.25 Per glas. Maar we kregen geen flesje spa blauw te zien en het was maar 1 glas waar een flesje spa blauw niet in past. Heel bijzonder. Eigenaresse ook even gezien voor een groter gezelschap maar de vrolijkheid spatte er niet af. Echt jammer want de locatie is zo mooi. Maar ik kom er niet meer terug.

2,1
  6. MvanDelft's profielfoto
    MvanDelft heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

MvanDelft

Geweldige avond beleefd. Peter heeft veel kennis en wijnen die verassen, samen met de heerlijke gerechten van de buren hebben wij het tot aan sluiting goed volgehouden. Wij gaan zeker vaker terug!

7. Linda Versluijs's profielfoto
    Linda Versluijs heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Linda Versluijs

Heerlijk ongedwongen genieten van een mooie rosé en heerlijke happen. Voor herhaling vatbaar.

Onbeschoft door ober bediend! Op de kaart wordt niet vermeld dat er olijven in het rustieke brood zaten ( allergie). Misten groenten bij onze maaltijd, wat je wel verwachtte voor die prijs. Rekening klopte niet. Stond bier op de bon maar drinken geen alcohol. Al met al dus geen succes!

9. Roland's profielfoto
    Roland heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Wat een mooie zaak, fijne smaken, oprechte, eerlijke, deskundige service.

10. Klaas van Dijk's profielfoto
    Klaas van Dijk heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Passage

Klaas van Dijk

Heel leuk en gezellig op het terras gezeten. Voor ons een perfect sfeer met veel natuur om je heen. Tot snel!

11. Arjan en Wilma's profielfoto
    Arjan en Wilma heeft een recensie geschreven voor De Beren

Arjan en Wilma

Vriendelijke bediening en goed eten,
    zeker voor herhaling vatbaar.

12. Hanife Hagen's profielfoto
    Hanife Hagen heeft een recensie geschreven voor Gebo

Hanife Hagen

Word altijd Goed geholpen door personeel en ze hebben jaren lang de Lekkerste eigen gemaakt ijs van de Hoese Waard!

13. J.den Ouden's profielfoto
    J.den Ouden heeft een recensie geschreven voor Diggels

J.den Ouden

Uitstekend eten, gezellig en uitstekende service.

14. Marjan van Mourik's profielfoto
    Marjan van Mourik heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Marjan van Mourik

Een topavond gehad met fantastische wijn, hapjes, uitstekende bediening onder bezielende leiding van Peter.

15. Hans en Judi's profielfoto
    Hans en Judi heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

Hans en Judi

Dit restaurant verdient een dikke 10. Het eten was geweldig. Heerlijke smaken.
    Wij gaan hier vaker terug komen.

16. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Smook

Voor de tweede keer bij “Smook” gaan eten, de eerste keer was het niet als positief ervaren.
    Smook is een modern restaurant, mooi gelegen aan de Oud Beijerlandse haven, met een open keuken.
    Wanneer er een open keuken in een restaurant is dan kan dit gevolgen hebben voor deze keuken zoals wat ik kon zien in die van Smook.
    Een kok die in zijn handen hoest, de koks die eten proeven met hun vingers en vervolgens deze afsabbelen waarna de handen niet worden gewassen, de drie jonge mannen deden dit alles met de grootste lol.
    Een levens grote ossen schedel met hoorns aan de muur van de keuken is mijn inziens ook geen plek waar deze hoort.
    Wij bestelden “Brustiek brood Smook met 3 smeerseltjes”. Waarvan 1 “smeerseltje”, de boter, rechtstreeks uit de koelkast kwam en je er veel dingen mee kon doen behalve smeren, het was keihard. Er was geen smeerbare boter voorhanden en dus werd er wat boter onder de warmhoud lamp gezet, door er met de vinger in te drukken werd het na ca. 8 Minuten goedgekeurd. Zonder bordje kon het brood genuttigd worden. Vers wit brood met een knapperige korst is lekker maar deze korst was wel heel erg hard.
    Als voorgerecht hadden we *Caesar salade met gerookte zalm die goed was en *Bob Bon van Gravad Lax (Gemarineerde zalm met een mosterd limoendressing), waarvan de zalm niet in de marinade had gelegen maar waarschijnlijk er naast, het was rauwe zalm zonder smaak waar de minuscule dressing ook niets aan kon verbeteren.
    Als hoofdgerecht *Hamburger Classic die goed was en * Skirtsteak deze was echter smaakloos met een smaakloze truffelsaus. Dit alles met een uitstekende frites.
    Als nagerecht een * Dame Noir die redelijk was en een * Bastogne Taart die ook bestond uit smaakloze onderdelen of waarvan de suiker overheerste.
    De bediening was vriendelijk en accuraat in en verder schone zaak.
    Het niet geconcentreerd werken van de keukenstaf had zeker gevolgen voor de kwaliteit van het eten.

17. Len van Bloois's profielfoto
    Len van Bloois heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Len van Bloois

Wederom genoten van heerlijke wijn, en ook de gerechten van de Garage waren heel lekker.

18. PGroot's profielfoto
    PGroot heeft een recensie geschreven voor Diggels

Wat een gezellig etentje had moeten zijn zaterdag bij diggelen werd een baal avond het is een restaurant dat geld wil verdienen maar geen oog heeft service als het te druk is.
    Op afspraak houd niets in je kan wachten in een stink rokers hok goed begin stinken naar de rook.
    Voorgerecht eerst een persoon later de andere drie waarom?
    Na 1.5 Uur later het Hooftgerecht (we hadden weg moeten gaan)
    hooftgerecht voor vier personen zeer weinig voor de prijs geen groente en een bakje friet voor vier personen!
    Nagerecht ging weer niet goed!
    Afrekenen voor een slechte ervaring ging wel goed.
    Dit was eens maar nooit meer als niet in staat ben om alle klanten goed te bedienen iets meer personeel in de keuken zetten of minder mensen in het restaurant toelaten.

19. S.Smits's profielfoto
    S.Smits heeft een recensie geschreven voor Diggels

Dacht vanmiddag even gezellig wat te gaan eten bij Diggels Oud Beyerland. Nou dat viel vies tegen. Ik bestelde een broodje warm vlees zonder saus paprika enz. Alleen met een beetje pindasaus nou dat lijkt me toch niet zo moeilijk toch? Dat was het dus wel want het werd geserveerd met alles erop wat ik uitdrukkelijk niet wilde. Nou broodje terug dit kwam terug op hetzelfde broodje wat inmiddels helemaal verzadigd was vd saus. Nou weer terug op een nw broodje, zelfde vlees weer erop vol met knoflook en en groenteresten en ongelooflijk zout. Schandalig heb het laten staan en moest gewoon het volle pond betalen. Personeel ligt hier natuurlijk niet wakker van maar was voor mij wel de laatste keer.

20. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

Twee slechte ervaringen inmiddels meegemaakt v.w.b. de bezorgtijden van pizza's. Telefonisch is toegezegd dat de bezorgtijd 30 tot 45 min. Bedraagt. Blijkbaar een standaard antwoord. De eerste keer duurde het ruim 1,5 uur en de tweede keer werd de bestelling (na 2× erom te hebben gebeld) maar helemaal niet meer gebracht. Jammer, hoor, hele aardige jongens in de zaak, eten is prima maar ze zijn aan mij een klant kwijt!

21. Thea Sitskoorn's profielfoto
    Thea Sitskoorn heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Thea Sitskoorn

Geweldig. Zo als altijd bij Vino D' Amigo. De sfeer, bediening, goede wijn en lekkere hapjes.

22. Jordi's profielfoto
    Jordi heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Mooi wijn assortiment en top dat alle wijnen per glas geschonken kunnen worden.

23. Vino D'Amigo heeft een nieuwe foto
  24. Vino D'Amigo heeft een nieuwe foto
  25. Vino D'Amigo heeft een nieuwe foto
  26. Vino D'Amigo heeft een nieuwe foto
  27. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

Alweer voor de derde keer hier gegeten. De inrichting is wat gemoderniseerd maar verder is alles nog even goed als daarvoor. Heerlijk eten en een erg vriendelijke en attente bediening. Blijft voor herhaling vatbaar.

28. Fiets's profielfoto
    Fiets heeft een recensie geschreven voor Délifrance

Altijd erg lekker en je weet wat je krijgt. Altijd giedd gewoon. Personeel vriendelijk. Wel vaak te druk voor het personeel omdat ze het met weinig mensen doen. Maar een lach is er altijd. Ik kom er graag!

29. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor De Beren

Carpaccio ijskoud, spareibs waren heerlijk wel lang moeten wachten tot er werd gevraagd of wij er nog meer wilden was tenslotte onbeperkt sparibs en tot slot,
    40 minuten moeten wachten op koffie na het nog een keer te hebben gevraagd. Een chocolade achtige plastic brownie werd geserveerd bij de koffie weinig smaak aan. Wel leuk al die jonge meiden en gasten maar de service is heel ver te zoeken!

30. C robbemont's profielfoto
    C robbemont heeft een recensie geschreven voor De Beren

C robbemont

Bediening veel te traag. Moesten overal zelf om vragen. We waren met 10 personen waarvan 4 kleine kinderen. Drama. Drankje werd niet gevraagd menukaart werd niet gegeven en toen waren we inmiddels al een half uur verder. Er was genoeg personeel Daar lag het niet aan. Toen wij eindelijk een drankje kregen ging dat natuurlijk Ook mis en belande het biertje helemaal over de broek van mijn man. Toen was ik er helemaal klaar mee. Wij komen hier nooit meer.