Nieuwste foto's in Oud Beijerland

Laatste updates in Oud Beijerland

1. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor De Beren

EEN AANFLUITING

- Kipsaté : 3 sates aan elkaar geplakt bereid, saus mini minimaal aanwezig en bakje friet (18,50 euro -> waar dan ?)
    - Gamba's : 4 gamba's met groente (de groente waren de gebakken uien naast de gamba's) en een bakje friet (23,50 -> hoe dan ?)
    - Drank : 1 flesje Spa rood en 1 flesje Bitter Lemon

Tezamen 49 euro

Bij navraag bij de serveerster bleek dat alles uitgeserveerd was.
    Bij aangeven dat we het erg karig vonden kwam geen reactie

Het was lang geleden dat ik bij de Beren geweest was en toen was het lekker (en voldoende) eten voor een goede prijs. Dit was een aanfluiting en zeker niet voor herhaling vatbaar.

3,4
  2. Karin van Helmond's profielfoto
    Karin van Helmond heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Karin van Helmond

alles is altijd TOP daar.....

3. FamvG's profielfoto
    FamvG heeft een recensie geschreven voor De Beren

Vreselijk slecht!
    Paasmenu, met 30 personen.
    Wat was er mis:

- 35 euro p.p. gerekend voor 2 sneetjes brood met beleg, worstenbroodje en een crème brulee. Op de tafel stond wat zoet en 2 drankjes incl. Niet in verhouding met de prijs.
    - 15 euro voor een kindermenu wat bestond uit flesjes met topping (opzich prima voor die prijs).

Service uitermate slecht:
    -Flensjes werden tussen al het andere eten gelegd, zodat niet duidelijk was dat het voor de kinderen was. Per abuis hadden enkele volwassenen ook een flensje gepakt. We konden tegen betaling extra flensjes kopen (slechte service, was niet duidelijk).
    - toen wij, dus tegen betaling de flensjes hebben ontvangen voor de kinderen, constateerden wij dat er geen toppings waren (slagroom, marshmallows en m&ms zouden er zijn). Na navragen zei de kelner dat alles was uitgeserveerd. Was niet zo, ze wilden dit in eerste instantie niet van ons aannemen.
    Toen wij zeiden dat we de filiaalmanager wilden spreken liep hij weg om hem/haar te halen. De kinderen begonnen maar aan kale flensjes. De manager kwam niet, maar stuurde de kelner met een schaaltje toppings naar ons (kinderen hadden de flensjes al op inmiddels).
    - besteld drinken kwam steeds maar niet, 30 minuten gewacht op een Latte.

Bij het afrekenen hebben we nogmaals onvrede geuit over de gang van zaken met de kindermenu’s. Kelner heeft zijn best gedaan om ipv 3 kindermenu’s er 1 te laten betalen (wat op een rekening van 30 personen een kleinigheid is, maar was een klein stukje service geweest), maar nee, wederom was de manager niet flexibel en werd er niets op mindering van de rekening gebracht (alles tenslotte toch geserveerd?).

Wat een aanfluiting en volkomen onprofessioneel van deze manager dat hij/zij het woord liet voeren door een kelner die ook zijn werk maar doet. Wij komen hier niet meer.

2,7
  4. Visser's profielfoto
    Visser heeft een recensie geschreven voor de Oude Tol

Saté Ossenhaas a €24,50.
    Lauwe veel te rauwe saté, saus vooral zout en weinig genuanceerd. De saus was voor een deel over de 'kroepoek’ gegoten, waardoor het slap was geworden.

5. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Gebo

Ik kom hier vaker en het ijs is goed maar de medewerker die mij kwan was echt arogant. We waren in het midden van onze bestelling en dacht dat we al klaar waren en stopte het eten is HEEL heet heb beina me tong verbrand.

6. José Boet's profielfoto
    José Boet heeft een recensie geschreven voor Heeren Van Beijerland

José Boet

Nare (Haar) ervaring
    Lunchdate met een vriendin, ik bestelde zalm op wit brood. Een keurig royaal opgemaakt bordje werd voor mijn neus gezet. Ik sneed een stukje brood met zalm af en at het op. Tot mijn afgrijzen ontdek ik bovenop het gesneden eitje een haar!! Niet te missen. Ik vraag de ober het mee te nemen omdat ik dit echt niet meer weg krijg. "Sorry sorry, ik ga het gelijk regelen". Binnen 3 minuten...staat mijn 1e bordje voer weer voor mn neus, zonder haar, maar alles hetzelfde en rommeliger. Ik til de zalm op om te checken of ik gelijk heb, en ja.. mijn afgesneden boterham lag er ook nog onder. Terug die hap..."sorry mannen, maar dit is dezelfde hap!!"
    Voor de 3e keer werd hetzelfde bord op tafel gezet, dit maal nóg rommeliger, uiteraard, met exact hetzelfde garnituur en dezelfde zalm frummels, evenals het tweelingtomaatje dat inmiddels steeds gehavender tevoorschijn kwam. Een andere ober (eigenaar.. geen idee) beweert met grootste stelligheid dat hij erbij heeft gestaan dat alles maar dan ook alles vers en nieuw is opgemaakt. Zelfs wanneer ik mijn wederom aangesneden bammetje laat zien onder de frummels zalm, houdt hij stug vol. Verdwijnt met bord en zegt gepikeerd..."ik haal t wel vd rekening af!" Goed gedaan Heeren! Chapeau! Vriendelijkheid en eerlijkheid kost niks, een nieuw bord eten een paar euro, en een regelmatig terug kerende klant die niet meer komt véél meer. Succes!

7. Corry's profielfoto
    Corry heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Gezellige wijnbar, leuke eigenaar die af en ook een praatje met je kom maken. Heeft veel verstand van wijnen en legt alles goed uit. Complimenten, top gehad. Helaas de keuken was door omstandigheden niet geopend, maar de eigenaar had met een lokaal bedrijf een afspraak gemaakt en al was het een kleine kaart waar je uit kon kiezen, het eten smaakte heerlijk.

8. Marlene's profielfoto
    Marlene heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Zoals altijd weer een heerlijke avond gehad bij Vino D'Amigo.
    Met een hartelijk welkom door de eigenaar en excellent wijnadvies van hemzelf en het personeel.
    Fantastisch uitzicht op de haven in de knusse en trendy wijnbar, waar ieder jaar weer iets aan wordt vernieuwd.
    Complimenten!

9. Gz's profielfoto
    Gz heeft een recensie geschreven voor De Beren

Afgelopen kerst kreeg ik van mijn zoontje een kado: uit eten met zn vader. Vanavond was het zo ver: we trokken erop uit naar De Beren.
    Beste trek natuurlijk met zo n puberzoon dus de keus voor een 3 gamgenmenu à 32,50 is gauw gemaakt.

Welnu: vooraf een leuk bord carpaccio. Een schraal blaadje sla leukte de boel nog een beetje op.

Hoofdgerecht: lekker, saté: altijd goed. Tenminste: vroeger, toen kreeg je een bord vol met sate, patat, salade. Misschien ben ik teveel in de tijd blijven hangen en had ik die gedachte nog aan vroeger tijden.
    Want nu..? Een bord met wat sate en een klein bakje met spul (groente ofzo).Volgens mij denken ze “less is more” want met 2 manspersonen kregen we 1 bakje patat. 1 (één): u leest het goed.

Goed, dit was zo op. Handjes afgedaan met het doekje. Mes en vork op het bord, drankje op. Komt de bediening: “bent u klaar, of wilt u nog een bakje friet?” Nee, natuurlijk niet!! Mn handen ruiken naar schoonmaakmiddel, dan heb ik geen trek meer! (Maar ik zei het netjes).

Als toetje het hoogtepunt: de dame blanche. De ooit zo volle ijscoupe met chocosaus is verworden tot een bakje met 3 bolletjes, wat slagroom en wat saus.

Ooit zat ik bomvol na het eten bij de Beren. Nu was het schraal. Meer kan ik er niet van zeggen. Behalve de prijs. Die was niet schraal. Mn zoontje betaalde 80 euro totaal.. we hadden beter 2 pizza s kunnen halen.
    Ik vond het sneu voor hem: het kerstkado was uiteindelijk minder dan ons kerstdiner.
    Jammer!

1,8
  10. Leon van asperen's profielfoto
    Leon van asperen heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Leon van asperen

Zoals altijd bij Vino D'Amigo wederom een zeer gezellige avond gehad met lekkere hapjes en super wijnen! Je voelt je er thuis, erg gastvrij!

11. Leon van der Zanden's profielfoto
    Leon van der Zanden heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Leon van der Zanden

Heerlijk gegeten met een aantal ex collega’s.
    Geen overdaad aan schotels maar een heerlijke plate …

12. IngeH's profielfoto
    IngeH heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

We hadden een zeer aangename avond. De gekozen wijnen waren uitstekend, mede door de kennis en deskundigheid van het personeel. De hapjes die wij erbij hadden besteld waren goed en lekker van smaak.

13. lorena's profielfoto
    lorena heeft een recensie geschreven voor King's Palace

We komen hier al jaren, een prima keuken.
    Alles is lekker hier, ook halen we vaak af, en zeer vriendelijke hard werkende mensen, tot ziens.

14. Van eeren's profielfoto
    Van eeren heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Het was perfect vriendelijk personeel en goed eten.

15. Corry Scheepmaker's profielfoto
    Corry Scheepmaker heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Corry Scheepmaker

Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met vriendelijk personeel.

16. Jacqueline Smitsman's profielfoto
    Jacqueline Smitsman heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Jacqueline Smitsman

Het eten was super! Goede kwaliteit en mooi opgediend. Even landen met een glaasje bubbels, heerlijk plank met Italiaanse koude en warme gerechten, inclusief mooie rode wijnen, mooie bavette en als desert een verrassende tiramisu. Genoten!

17. Laura van Oudheusden's profielfoto
    Laura van Oudheusden heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Laura van Oudheusden

Mooie wijnen en goed advies erover. Eten ook heerlijk, leuke Italiaanse kaart. Attente medewerkers en niet alleen een standaard praatje.

18. Rini van Son's profielfoto
    Rini van Son heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Rini van Son

Heerlijk gegeten en genoten hier.
    Zeker een aanrader.
    Uitermate tevreden en hopelijk tot ooit weer.

19. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor 't Havenhuys

Heerlijk eten en hele leuke bediening. Duurt wel even voor je de hapjes krijgt, maar dat geeft niet, want de sfeer is er heel gezellig

20. Rob vdf Zeef's profielfoto
    Rob vdf Zeef heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Rob vdf Zeef

Super locatie met top bediening altijd klantvriendelijk en gereserveerd.
    Heerlijk gegeten, gedronken en genoten.