Nieuwste foto's in Oud Beijerland

Laatste updates in Oud Beijerland

1. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor De Beren

Brood werd van tafel gehaald terwijl we nog zitten te eten, 3x om zout gevraagd en uiteindelijk van een tafel naast ons gekregen omdat de bediening niet langer als 2 tellen kan onthouden. Grote cola bestellen, kleine krijgen, ossehaaspuntjes en hamburgers waren prima, patat koud en tempora en salade niet te eten. Jassen langs de ramen gelegd, want de ramen tochten, steenkoud die wind op je bord en langs je lijf. Bij klachten is de juffrouw met afrekenen super vriendelijk en zegt het brood van de rekening te halen. Bij thuiskomst nog ff naar de rekening gekeken en ipv brood van de rekening te schrappen hebben we een brood extra betaald. 1 tip, ga hier niet eten!!!!!! Wat een bereballentent.

2. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Vliet
    Vertaal van English naar Nederlands

Lekker eten, aardige mensen.

3. Looxs heeft een nieuwe foto
  4. Looxs heeft een nieuwe foto
  5. Looxs heeft een nieuwe foto
  6. Looxs heeft een nieuwe foto
  7. Looxs heeft een nieuwe foto
  8. Looxs heeft een nieuwe foto
  9. Joke Stegers's profielfoto
    Joke Stegers heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Bij het afspreken allervriendelijkst, alles kon. Toen het feest, werden niet verwelkomd, de eigenaresse was er niet, in bespreking! De jonge serveerster, en de serveerder konden het niet aan om (lauwe) koffie met gebak aan 40 man te serveren. Toen wij er wat van zeiden, kregen wij als antwoordt, wij maakten ze zenuwachtig!
    Ook het buffet, 60 personen, als er gevraagd werd wat het gerecht was, ja dat wisten ze niet!
    Ook de vegetarische kwamen er bekaaid af, 3 gezegd, er waren 2 maaltijden.
    Toen wij er wat van zeiden, ja het was een grote groep! En wij stellen ons niet formeel op!
    Niet beloven dan! Er was meer beloofd en niet nagekomen.
    Jammer van de mooie locatie. Dit was eens maar nooit meer.

10. Marieke Verbeek's profielfoto
    Marieke Verbeek heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Marieke Verbeek

Goede kwaliteit producten, ontspannen sfeer, kennis van de wijnen die worden geschonken, vriendelijke bediening, geen vraag is te gek, top tent!

11. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Vliet

Sushi is niet echt top. Zit in een snackbar, maar er is nergens op de hele internets een kaart te vinden wat ze nu aan snacks en hamburgers hebben.

12. C. Verbaas's profielfoto
    C. Verbaas heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

C. Verbaas

Gezellig, goed eten, heel heel lekkere wijnen, expertise, fijne bediening, een aanrader,

13. B breederveld's profielfoto
    B breederveld heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

B breederveld

Een top tent.
    Heel vriendelijk goed eten.
    Lekkere wijn.
    Korte een tip tent.

14. Yvette Wageneire's profielfoto
    Yvette Wageneire heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Yvette Wageneire

Na een drukke werkweek hebben we enorm genoten van het vriendeljke onthaal, de goede wijn, de heerlijk bereide maaltijden en uiterst attente bediening. Dit was een perfect en relaxed begin van het weekend.

15. Ann Grootveld's profielfoto
    Ann Grootveld heeft een recensie geschreven voor Cafe Cafetaria Effe Om

Goed eten en veel en goede bediening een aanrader.

16. Jeanne's profielfoto
    Jeanne heeft een recensie geschreven voor Heeren Van Beijerland

Al jaren kom ik hier naar tevredenheid. Deze zomer vind ik de bediening slecht. Zeker als je alleen zit, kun je heel lang wachten tot je opgemerkt wordt. Als je hier iets van zegt op een normale manier word je niet meer vriendelijk geholpen.

17. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Passage

Het was héél erg warm dus binnen gezeten bij ventilator. Heel sfeervol ook al was het
    in een restaurant met uitzicht op de manége. Je rook wel de manege maar daar hadden wij geen problemen mee. Ik was daar al 2 maal eerder geweest voor de high tea. Wat mij opviel is dat er minder op de etagère lag dan de vorige 2 keer. De vorige keer kregen we exact wat de foto aangeeft maar nu geen boterkoekpunten, geen andere gebakpunten, geen fruitspiesjes, en geen kan met ijsthee wat zo gezellig en feestelijk aandeed. Had wel verteld aan mijn dochter wat ons te wachten stond, dus ik was een beetje teleurgesteld. De sandwiches zagen er toen heel schattig uit met lekker bruin brood, nu gesneden stokbrood. Maar desalniettemin vonden wij het lekker en voor herhaling vatbaar.

18. Jeanne's profielfoto
    Jeanne heeft een recensie geschreven voor Porto Fino

Een kapsalon besteld… gortdroge kip en patat. Deze mensen weten duidelijk niet hoe een kapsalon moet smaken!
    Nooit hier meer een kapsalon!

19. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Barbara

Weer heerlijk gegeten bij Poseidon. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

20. a.mourits's profielfoto
    a.mourits heeft een recensie geschreven voor 't Kookhuys

a.mourits

Donderdag 12 juli hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten. We hebben het iets aangevuld met een heerlijke spoon. Wij kozen voor 1 keer vis en 1 keer vlees en hebben dit wat met elkaar gedeeld. Naast de heerlijke amuse vooraf en de verrassing achteraf bij de munt thee was alles perfect. Het eten was allemaal top! Leuke en attente bediening. Feitelijk komen we hier te weinig en we zijn van plan nu eerder terug te komen!

21. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Marjolein

High tea voor 4 personen genoten half februari op een zaterdag. Zo'n beetje de eerste dag dat ze weer open waren. We waren de enige maar ondanks dat was het super gezellig. Hele leuke inrichting in de oude boerderij. Doordat de indeling in kamers deels is behouden zij er diverse ruimtes die het intiem maken. Warm ontvangst door eigenaresse, heerlijke high tea met eigengemaakte en biologische hapjes. Zeer originele gerechten en ruim voldoende. Ook voor de 2 mannen die erbij waren was het smullen omdat het niet de standaard zoetigheden waren.
    Een echte aanrader!!

22. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Poseidon

We waren met 8 personen van de bewonersraad van een stichting en hebben allen heerlijk gegeten.
    We kregen een tafel bij het raam en de sfeer was ongedwongen.
    De serveerster had tijd voor uitleg over de gerechten van de kaart ondanks dat het druk was.
    Een schaaltje extra frietjes was geen probleem en dat één persoon een kinderijsje wilde evenmin.
    We hebben mede door de geweldige service een leuke avond gehad.

23. Marjoleine's profielfoto
    Marjoleine heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Marjoleine

Wij hebben een High Tea gedaan met 11 personen. Dit viel erg tegen. Bij binnenkomst niemand die je welkom heet of je tafel aanwijst. De jongen in de bediening zegt niks en zet alles alleen neer. Eten was ook niet bijzonder maar kost wel 22.50 Pp. Bij de koffie vroegen we een glaasje water, dat kregen we in een glas maar werd wel gerekend voor spa blauw 2.25 Per glas. Maar we kregen geen flesje spa blauw te zien en het was maar 1 glas waar een flesje spa blauw niet in past. Heel bijzonder. Eigenaresse ook even gezien voor een groter gezelschap maar de vrolijkheid spatte er niet af. Echt jammer want de locatie is zo mooi. Maar ik kom er niet meer terug.

2,1
  24. MvanDelft's profielfoto
    MvanDelft heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

MvanDelft

Geweldige avond beleefd. Peter heeft veel kennis en wijnen die verassen, samen met de heerlijke gerechten van de buren hebben wij het tot aan sluiting goed volgehouden. Wij gaan zeker vaker terug!

25. Linda Versluijs's profielfoto
    Linda Versluijs heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Linda Versluijs

Heerlijk ongedwongen genieten van een mooie rosé en heerlijke happen. Voor herhaling vatbaar.

Onbeschoft door ober bediend! Op de kaart wordt niet vermeld dat er olijven in het rustieke brood zaten ( allergie). Misten groenten bij onze maaltijd, wat je wel verwachtte voor die prijs. Rekening klopte niet. Stond bier op de bon maar drinken geen alcohol. Al met al dus geen succes!

27. Roland's profielfoto
    Roland heeft een recensie geschreven voor Vino D'Amigo

Wat een mooie zaak, fijne smaken, oprechte, eerlijke, deskundige service.

28. Klaas van Dijk's profielfoto
    Klaas van Dijk heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Passage

Klaas van Dijk

Heel leuk en gezellig op het terras gezeten. Voor ons een perfect sfeer met veel natuur om je heen. Tot snel!

29. Arjan en Wilma's profielfoto
    Arjan en Wilma heeft een recensie geschreven voor De Beren

Arjan en Wilma

Vriendelijke bediening en goed eten,
    zeker voor herhaling vatbaar.