Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oud-Alblas verdeeld zijn.

1. Nederlands Oud-Alblas

A.v.d linden

Hier geweest personeel erg vriendelijk je hoeft niet lang op je eten te wachten goede service en het eten was perfect.

2. Nederlands Oud-Alblas

Wij hebben er onlangs gegeten. Als voorgerecht een carpaccio en als hoofdgerecht de tournedos. Was heerlijk. Wij komen hier zeker nog terug.

3. Nederlands Oud-Alblas

Via de site zat alles vol/niet te boeken, maar dat bleek helemaal niet het geval te zijn. Tafel was gereserveerd, maar niet gedekt/voldoende stoelen, vanaf een afstandje werd de tafel toegewezen. Bestek kwam pas, nadat het gerecht geserveerd werd. Hoofdgerecht geserveerd met heel weinig saus, net gare groente, weinig aandacht voor 'decoratie'. Ober was niet zichtbaar, moesten echt wachten op drinken. Weinig aandacht van personeel voor tocht/temperatuur op het binnenterras. Omgeving niet geheel schoon/opgeruimd. Bij het opnemen/uitserveren niet geheel de juiste etiquette. Stukje gastvrijheid, gezelligheid, vriendelijkheid gemist. Dessert was naar verhouding heel goed verzorgd en mooi gedecoreerd. Ook bij het betalen veel initiatief gasten nodig. Kwaliteit, kwantiteit en prijs, niet in de juiste verhouding. Kan best beter, denken wij.

Michel Kip

Bediening totaal niet geïnteresseerd in de klant, bediening die niet weet wat ze de klanten te eten gegeven (bijv. iets met "tomaat" en een vegetarisch gerecht met "kip" heel erg apart...) 19:00 aangekomen en om 21:00 pas aan het hoofdgerecht... Ik denk persoonlijk dat ze wat ouder personeel moeten aannemen of ze degelijk scholen... dat ze weten wat ze serveren!

Voor mij in ieder geval nooit meer De Kat in de Wilg!

Je kan beter de tent aan de wilg hangen!

5. Nederlands Oud-Alblas

Na verhuizing naar het Oosten mogen mijn ouders nog graag 2 uur rijden om bij de Krom te gaan eten bij speciale gelegenheden. Na een gezellige rondvaart aangeschoven voor een 3-gangen surprise menu a 30,00 p.p Keuze uit vis of vlees. Vis menu: haring tartaar, gepocheerde kabeljauw met snijbonen, friet en verse mayonaise, kiwi parfait. Vlees menu: gebakken ossenworst, getrancheerde rosbief, kiwi parfait. De Krom werkt met verse producten die smaakvol worden bereid. Er wordt veel aandacht besteedt aan de opmaak. Het personeel is vriendelijk zonder amicaal te zijn. Persoonlijk vind ik het altijd wel professioneel als de zwarte brigade weet wat het product is dat men uit serveert en steakmes bij de rosbief is zeker geen luxe. Ook vond ik de menuprijs wat aan de hoge kant maar in Nijmegen zijn de prijzen natuurlijk een stuk lager met 18,50 - 22.50 voor een dergelijk menu. Al met al een plezierige ervaring op een prachtige locatie.

Zondagmiddag. Niet overdreven veel mensen op de buitenplaats... de bediening is vooral binnen en bekommeren zich niet om de klanten. Na de koffie hadden we nog graag iets gedronken maar we zijn na 50 minuten maar richting huis gegaan voor een alcoholische versnapering. Gemiste kans 😠

Ik reageer op persoonlijke titel. Met een personeelsfeest gegeten. Helaas had 1 van onze medewerkers zich niet netjes gedragen en daarvoor hebben we ook nog een bloemstuk gestuurd en een vergoeding betaald. Geen dank je wel van de eigenaar gekregen. De afrekening was veel te hoog. Wij zouden in 2 uur tijd 26 drankjes per persoon hebben genuttigd. Afgerekend op 333 drankjes voor 16 personen van 19.00 uur tot 00.30 uur Vanaf 10.00 uur waren dat nog maar 11 personen. Gemiddeld is dat 24 drankjes per persoon, Een heleboel vrouwen dronken Spa!!! En echt geen 7 per uur. Zelfs 7 bier per uur is knap. Dat kan nooit en schandalig. De eigenaar was voor deze redenatie niet ontvankelijk. Wat mij betreft een corrupte bende als je met een onoverzichtelijke groep bent en zakken vullen door de eigenaar. Als 1 persoon zich misdraagt is dit kennelijk een vrijbrief om de boel op te lichten. Er was een 70's, 80's, 90's party met een slechte DJ die niet in de gaten had hoe je de sfeer erin moet houden. Eten was lekker, maar had wat mij betreft had het wat meer mogen zijn voor een 10-gangen diner en vlottere servering. Ik had nog honger.

8. Nederlands Oud-Alblas

John struijs

Fluisterboot gehuurd voor een uurtje, grandioos. Daarna ijscoupe, was helaas al aan het smelten, wel lekkere smaak. Wel weer jammer dat er geen servetje bij werd geleverd, ook niet toen ik er een opmerking over maakte.

Andre de Borst

Jos

11. Nederlands Oud-Alblas

Gisteravond lekker gegeten in het restaurant. Uitstekend wijnadvies, smaakvolle witte wijn uit de Ardeche. We waren met 6 personen en iedereen heeft smaakvol gegeten.

12. Nederlands Oud-Alblas

Na eerder teleurstellende ervaring toch maar weer eens geprobeerd.
    Nooit meer!
    Prijs/kwaliteit is hier ver te zoeken.
    Op de vraag wat voor groente we kregen was het antwoord dat patat apart en groenten en gebakken aardappels op het bord werden geserveerd: op het bord 3 kleine keihard gebakken aardappeltjes, 5 kleine ondefineerbare stukjes groenten die niet eens beetgaar waren en een kom met zeer bruine patatten.
    De zaal was zeer donker, konden de menukaart bijna niet lezen en alle gangen werden in een dusdanig rap tempo opgediend, dat we na 1,5 uur weer buiten stonden. Niet echt een leuk, rustig, gezellig avondje uit. Porties waren klein, rekening erg hoog, met 4 personen 350 Euro kwijt.
    Wij zijn best bereid om in de buidel te tasten maar daar moet wel wat goeds tegenover staan en bij De Krom krijg je dat beslist niet!

Wij zijn inmiddels 4x wezen eten in de kat en de wilg. Gezellig restaurant in de polder. Heerlijke plek om buiten te eten. Binnen is het ook erg sfeervol. De bediening is erg beleefd en netjes. Het enige minpuntje is dat de hond de ene keer er wel in mocht en de andere keer niet. De andere keren aten we buiten.

Dirk en Bianca Hoek

Wat hebben we genoten van de BBQ afgelopen zaterdag!
    Alles perfect geregeld, zelfs met parkeren werden we naar een parkeerplek begeleid.

We werden naar ons gereserveerde tafeltje gebracht en toen kon het genieten beginnen.... De keuze van de BBQ was enorm, van verschillende salades tot verschillende soorten vlees en watermeloen,stokbrood;echt goed!

Vriendelijk personeel en je kon merken dat iedereen het naar zijn/haar zin had en dat ze allemaal het zelfde doel hadden;er een geslaagde avond van maken...
    Nou dat is gelukt!

Bij een volgende BBQ zijn wij zeker weer van de partij!

Mooi gezellig restaurant in de buurt van Kinderdijk. Als ik daar nog eens ga kijken, onthoud ik dit restaurant om eventueel te gaan eten. Het ziet er buiten en binnen erg leuk uit, veel poezen, en de bediening is vriendelijk. Het leek me ook kindvriendelijk, er zat een gezien met jonge kinderen te eten.
    Wij hebben een kopje cappucino gehad, helaas was deze lauw, er zat wel een heerlijk roomboter koekje bij.

16. Nederlands Oud-Alblas

Heerlijk gegeten, complimenten! Personeel heel vriendelijk.

17. Nederlands Oud-Alblas

wim van gelder en mirjam cohen

Wij hebben 11-06-2011 catering gedaan bij De Krom en alles was top, eten, verzorging lekker relax.
    Volgende keer zeker weer, zo kan je rustig met je feestje beginnen.

Bedankt.

18. Nederlands Oud-Alblas

Dit restaurant is voor mij favoriet, ook om met kinderen te gaan eten. Neem het verrassingsmenu en laat je adviseren over de wijn, succes verzekerd. Nog een tip: ga eerst een stukje varen met een fluisterboot.

19. Nederlands Oud-Alblas

Pieter Roovers

10/04/2010

Heerlijk gegeten in dit schitterend gelegen restaurant.

Zowel de bediening alsmede de keuken zijn dik in orde.

Voor herhaling vatbaar.

20. Nederlands Oud-Alblas

Op 12 maart 2002 met elf mensen gegeten. Uitstekende ontvangst en bediening. Gezellige ambiance. Eten was over het algemeen goed. De ossestaartsoep was echter te koud < lauw > en de vis had wel iets pittiger gekruid mogen zijn. Al met al waard om het nog eens over te doen. Ik kan De Krom bij iedereen aanbevelen.

21. Nederlands Oud-Alblas

Op kerstavond een tafel voor 5 personen gereserveerd. Bij binnenkomst aan tafel gezet die nog niet ingedekt was, terwijl er genoeg tafels ingedekt stonden. Waren bijna de enigen in de zaak; dit kan ook door de ijzelvoorspelling gekomen zijn, maar het viel ons erg tegen. Hoofdgerecht met vis en wild besteld, bij beiden spruitjes als groente. Bij wildgerecht snap ik dat, maar niet bij een visgerecht. De kok heeft zich er iets te makkelijk vanaf gemaakt, terwijl wij juist op kerstavond iets meer hadden verwacht.

Voorlopig gaan we hier even niet naar toe.

22. Nederlands Oud-Alblas

27-12-2009

Super gegeten en gezellige bediening. Alles klopt. Bedankt.

23. Nederlands Oud-Alblas

Onze ervaring met het Kerstdiner in dit restaurant is: eens en nooit meer! Kwaliteit en prijs staat niet in verhouding met de service en dat gene wat we kregen! Zeer slechte ervaring. We moesten bijna een uur wachten op het hoofdmenu. Ik ben geen grote eter, maar ging zelf haast van mijn stokje. Grote groepen die na ons binnen kwamen, zaten al aan hun dessert! Het schijnt normaal te zijn volgens de bedrijfsleidster, dat grote groepen voor gingen. Niet te geloven! Als enige commentaar kregen we: ach, het is toch Kerstmis! Geen enkele excuses hiervoor, laat staan een tegemoetkoming voor een gratis drankje en dan nog de brutaliteit om te vragen of we nog wat wilden drinken! Ja, ja hier verdienen ze het meest mee natuurlijk. Dit is duidelijk ingepompt bij het personeel. Het zijn net robots! Geen aanrader. Het wordt tijd dat er concurrentie komt in hun directe omgeving!

24. Nederlands Oud-Alblas

Op 14-07-2009 geweest en wat maar fout kon gaan, ging fout: niet bestelde drankjes gebracht, dubbel opnemen van bestelling, 30 minuten wachten voordat je het eten op kon geven omdat men zich steeds op nieuwe klanten richtte, 50 minuten wachten op twee eenvoudige broodvarianten, inhouden van de maaltijd klopten niet met menu, geen excuses.

25. Nederlands Oud-Alblas

Heerlijk eten!