Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ottersum verdeeld zijn.

1. Nederlands Ottersum

Bedankt,
    Voor de gezellige avond, het eten was heerlijk, de bediening top.
    Leuk achtergrond orkest al met al PUUR genieten.

2. Nederlands Ottersum

Je kunt er super gezellig zitten, eten en drinken is ook beide top! Bediening gaat ook erg snel, super!! Afgelopen weekend ook een feestje daar gehad, was geweldig verzorgd!! Locatie was heel mooi, drankjes werden enorm snel gebracht en eten ook goed verzorgd. Dus ook als feestlocatie een enorme aanrader! Helemaal top!! Complimenten aan allemaal!!

3. Nederlands Ottersum

Fam. Bongers

Het was een heel positieve ervaring.
    Dehele familie 10 personen hebben lekker gegeten en genoten van de sfeer en de bediening.

4. Nederlands Ottersum

Leuke vlotte bediening!
    Gezellige tent👍

5. Nederlands Ottersum

Heerlijk eten. Zoals altijd de beroemde old inn saté genomen!
    Vriendelijk personeel in een gezellige sfeervolle ambiance!

6. Nederlands Ottersum

Heerlijk eten, een sfeervol restaurant met een zeer vriendelijke bediening! Echt een aanrader!

Lekkerste ijs van Nederland 😍

8. Nederlands Ottersum

jan van dommelen

altijd gezellig, aangename bediening, lekker eten voor een acceptabele prijs. het hoeft geen vijf sterren te zijn, als het maar klopt. dit klopt dus!

9. Nederlands Ottersum

Marian Roosenboom-Hoogendoorn

Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier! De kwaliteit is altijd goed en de sfeer super gezellig.
    We komen zeker weer terug!

10. Nederlands Ottersum

Bas

Super leuk restaurantje! Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Eten was echt heel lekker! Spareribs zijn zeker aan te raden.

11. Nederlands Ottersum

Jeannette heuving

Een lekkere paas brunch gehad 👍🐰

12. Nederlands Ottersum

Toch even een rectificatie op mijn schrijven d.d. 26feb. waarbij we voor 'n gesloten deur stonden...
    dit alles was vervelenderwijs berust op 'n misverstand. Vooropgesteld dat ik eigenlijk nooit klachten heb gehad over eten of ambiance aldaar heeft eigenaar Bart dit perfect voor ons opgelost. Dus bij deze een big chapeau voor Old Inn.
    Wordt zeker herhaald.

13. Nederlands Ottersum

Erik Kamper

Voor de verandering weer eens een restaurant waar alles klopt. De kwaliteit van het eten, de ambiance en het personeel. Allemaal even vriendelijk (hangt natuurlijk ook een beetje van je eigen instelling af). Het team dat er staat is goed op elkaar ingespeeld en luistert naar de klant. Zeker een aanrader!!

14. Nederlands Ottersum

Goede service en heerlijk eten!!

15. Nederlands Ottersum

Bart

16. Nederlands Ottersum

Geweldig restaurant, waarbij ik in vroeger tijden altijd lekker gegeten heb. Alleen erg erg spijtig, danwel schandalig, dat je -na 'n online reservering met de daarbij verkregen bevestiging- voor 'n gesloten deur staat.

En niet wegens omstandigheden (waar ik alle begrip voor gehad zou hebben), maar vanwege carnaval. Deze teleurstelling was schijnbaar niet alleen ons overkomen, daar er meerdere auto's gestopt waren. Hiervan stond echter niets op de site aangegeven, wat dus door 'n simpele aankondiging voorkomen had kunnen worden.

Dus voor nu heb ik aan jullie -vanzelfsprekend- weinig positiefs te melden en hoop dat hier lering uit getrokken gaat worden.

17. Nederlands Ottersum

Heerlijk gegeten en een hele goede bediening. Heel gezellig restaurant !

18. Nederlands Ottersum

Netjes ontvangen, geen lange wachttijden en nette bediening.
    Eten was op tijd, lekker en meer dan genoeg.
    Prijs/kwaliteit is top.

19. Nederlands Ottersum

Heerlijk gegeten, goede service en aandacht voor de klant. Dit restaurant is echt een aanrader. Top.

20. Nederlands Ottersum

Jan en Annemarie Winkelmolen

Heerlijk gegeten. De biefstuk was een 10 zegt Jan de slager. Het is voor herhaling vatbaar, we komen zeker nog een keer terug!

21. Nederlands Ottersum

Goede bediening, heerlijke sate, echt een aanrader. Jammer dat het binnen wat donker en somber is.

22. Nederlands Ottersum

7 juli jl. hier gegeten, ik schreef 8 juli jl. deze tekst aan de directie

"Geachte directie,

Naar ik begrepen heb bent u de huidige uitbater van restaurant Old Inn te Ottersum.
    Onlangs bereikte ons het bericht dat het restaurant weer geopend is.
    Gisteravond ben ik daar met mijn vrouw, 2 kinderen en een vriendje van mijn jongste zoon gaan eten.
    Wij zijn frequente restaurantbezoekers, minimaal een keer per 2 weken, maar ook vaak wekelijks gaan wij buiten de deur eten.
    Daardoor zijn wij redelijk op de hoogte van prijs en kwaliteit van de diverse restaurants.
    Omdat wij enorm teleurgesteld zijn in hetgeen ons bij het bezoek aan uw restaurant geboden is meen ik er goed aan te doen u daarvan op de hoogte te moeten stellen.
    Wij bestelden de volgende hoofdgerechten: 2 maal varkenshaas, eenmaal spare-ribs en eenmaal dorade en eenmaal Saté Old Inn.
    De varkenshaasjes waren uitermate klein, zo klein hebben we ze nog nooit gehad, de kwaliteit van het vlees van de saté zeer matig en het visje van mijn vrouw ook zeer bescheiden.
    V.w.b. de spare-ribs, die voldeden aan hetgeen je ervan mag verwachten.
    Op zich kan je een keer zoiets treffen, maar de bijgerechten die geserveerd werden compenseerden dat niet bepaald.
    Een uitermate klein schaaltje met frietjes, ongeveer een 2 persoon-portie, maar dan nu moesten 5 personen hier van eten dus.
    De salade, ongeveer een klein boterhambordje vol, bleek ook voor 5 personen te zijn.
    Mijn jongste zoon merkte nog op dat wij een dergelijk schaaltje per persoon krijgen bij een andere restaurant waar we regelmatig komen.
    Frietjes hebben maar gauw nabesteld, die kwamen uiteindelijk toen de borden al leeg waren.
    Tot mijn “verrassing” bleek dit extra schaaltje ook in rekening te zijn gebracht.
    Toen ik tijdens het afrekenen daar een opmerking over maakte werd dat gewoon genegeerd.
    Terwijl de gerechten toch verre van goedkoop zijn in Old Inn, het varkenshaasje kost bijna 19 euro.
    Bij veel restaurants waar ik kom is dat euro’s goedkoper en daar krijg je meer bijgerechten.
    Ik ben gewend naast frietjes en salade ook gebakken aardappeltjes en warme groeten te krijgen.
    Mocht het niet voldoende zijn en bestel je wat bij, zie je dat niet op de rekening terug.
    Nu had ik hedenochtend een vriend op bezoek, die had onlangs dezelfde ervaring bij Old Inn.
    Hij is tientallen jaren gast geweest in dat restaurant, maar zei nu tegen mij: “daar ga ik nóóit meer naar toe”.
    Afhankelijk van uw reactie op deze mail zal ik gaan bepalen of ik me daar bij aansluit."

U raadt het waarschijnlijk al, nooit een reactie op gehad. Mijn advies aan allen: voor dit geld kunt u veel meer kwaliteit elders krijgen.

23. Nederlands Ottersum

Heel erg lekker gegeten, bediening was zeer klantvriendelijk, alert en snel! De sfeer is als vanouds gezellig, maar de bediening, service en klantgerichtheid is met deze nieuwe eigenaar van uitzonderlijke kwaliteit !! Ga zo door dan wordt dit een wereldtent.

24. Nederlands Ottersum

Petie van Dinter

Het eten was heerlijk en op mijn verzoek was het toetje van mijn jarige (verstandelijk beperkte) broer mooi versierd met brandende kaarsjes. Het voltallige personeel kwam het toetje brengen en ze zongen ook nog met zijn allen Lang zal ie leven! Was supermooi, hartelijk bedankt!

25. Nederlands Ottersum

Peter van Duijnhoven

Heerlijk gegeten, saté was echt geweldig.

26. Nederlands Ottersum

Heerlijk gegeten en de saté Old Inn is helemaal super. Muziek op het terras had wat zachter gemogen, wanneer je met een klein gezelschap bent, is het wat storend tijdens de gesprekken. Verder alles prima.

27. Nederlands Ottersum

Henk Kerkhoff

45 jaar geleden kwamen we al bij Old Inn. De prachtige herinneringen aan toen kwamen meteen weer terug toen we 2e Pinksterdag aan de gereserveerde tafel plaatsnamen. Hebben genoten van het heerlijke eten (de saté Old Inn was weer als vanouds!).
    Wat ons (4 personen) erg aansprak was de prima ontvangst, het vriendelijke en enthousiaste (jonge) personeel, de ruime opzet van de inrichting, voldoende keus in biersoorten en het heerlijke eten. De mindere periode van een paar jaar terug (andere exploitant) is zeker voorbij: we kunnen weer 45 jaar vooruit (maar of we die halen?)
    En dat de lepel in het glas yoghurtijs, met jus d'orange en vers fruit wat erg kort was, zij vergeven....

28. Nederlands Ottersum

We kwamen om 21.15 uur, keuken gesloten. En toch voor 3 personen een heerlijke maaltijd gemaakt, dat heet gastvrijheid!! Dan heb je het begrepen!👍👍

29. Nederlands Ottersum

Arthur

Vanuit centerparcs zijn wij terecht gekomen bij restaurant Old Inn. Hier hebben wij woensdagavond heerlijk gegeten. Ook het personeel was erg vriendelijk tegen ons. Het eten werd snel gebracht. Ook was het eten erg lekker. Wij zijn inmiddels al weer thuis maar hopen hier in de toekomst nog eens te komen dineren.

30. Nederlands Ottersum

Cas

Geweldige sfeer in de nieuwe Old Inn. Uitstekende gerechten voor een goede prijs. Bediening was erg vriendelijk.

Ons zie je zeker terug