Old Inn in Ottersum

Grote parkeerplaats naast het restaurant.

Uitzonderingen

1449319316 72
1466219297 80
1483119279 83
1500019260 87

1. Je kunt er super gezellig zitten, eten en drinken is ook beide top! Bediening gaat ook erg snel, super!! Afgelopen weekend ook een feestje daar gehad, was geweldig verzorgd!! Locatie was heel mooi, drankjes werden enorm snel gebracht en eten ook goed verzorgd. Dus ook als feestlocatie een enorme aanrader! Helemaal top!! Complimenten aan allemaal!!

2. Fam. Bongers

Het was een heel positieve ervaring.
    Dehele familie 10 personen hebben lekker gegeten en genoten van de sfeer en de bediening.

3. Leuke vlotte bediening!
    Gezellige tent👍

4. Heerlijk eten. Zoals altijd de beroemde old inn saté genomen!
    Vriendelijk personeel in een gezellige sfeervolle ambiance!

5. Heerlijk eten, een sfeervol restaurant met een zeer vriendelijke bediening! Echt een aanrader!

6. jan van dommelen

altijd gezellig, aangename bediening, lekker eten voor een acceptabele prijs. het hoeft geen vijf sterren te zijn, als het maar klopt. dit klopt dus!

7. Marian Roosenboom-Hoogendoorn

Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier! De kwaliteit is altijd goed en de sfeer super gezellig.
    We komen zeker weer terug!

8. Bas 5 punten

Super leuk restaurantje! Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Eten was echt heel lekker! Spareribs zijn zeker aan te raden.

9. Jeannette heuving

Een lekkere paas brunch gehad 👍🐰

10. Toch even een rectificatie op mijn schrijven d.d. 26feb. waarbij we voor 'n gesloten deur stonden...
    dit alles was vervelenderwijs berust op 'n misverstand. Vooropgesteld dat ik eigenlijk nooit klachten heb gehad over eten of ambiance aldaar heeft eigenaar Bart dit perfect voor ons opgelost. Dus bij deze een big chapeau voor Old Inn.
    Wordt zeker herhaald.

11. Erik Kamper

Voor de verandering weer eens een restaurant waar alles klopt. De kwaliteit van het eten, de ambiance en het personeel. Allemaal even vriendelijk (hangt natuurlijk ook een beetje van je eigen instelling af). Het team dat er staat is goed op elkaar ingespeeld en luistert naar de klant. Zeker een aanrader!!

12. Goede service en heerlijk eten!!

13. Bart

1 punt
  14. Geweldig restaurant, waarbij ik in vroeger tijden altijd lekker gegeten heb. Alleen erg erg spijtig, danwel schandalig, dat je -na 'n online reservering met de daarbij verkregen bevestiging- voor 'n gesloten deur staat.

En niet wegens omstandigheden (waar ik alle begrip voor gehad zou hebben), maar vanwege carnaval. Deze teleurstelling was schijnbaar niet alleen ons overkomen, daar er meerdere auto's gestopt waren. Hiervan stond echter niets op de site aangegeven, wat dus door 'n simpele aankondiging voorkomen had kunnen worden.

Dus voor nu heb ik aan jullie -vanzelfsprekend- weinig positiefs te melden en hoop dat hier lering uit getrokken gaat worden.

15. Heerlijk gegeten en een hele goede bediening. Heel gezellig restaurant !

16. Netjes ontvangen, geen lange wachttijden en nette bediening.
    Eten was op tijd, lekker en meer dan genoeg.
    Prijs/kwaliteit is top.

17. Heerlijk gegeten, goede service en aandacht voor de klant. Dit restaurant is echt een aanrader. Top.

18. Jan en Annemarie Winkelmolen

Heerlijk gegeten. De biefstuk was een 10 zegt Jan de slager. Het is voor herhaling vatbaar, we komen zeker nog een keer terug!

19. Goede bediening, heerlijke sate, echt een aanrader. Jammer dat het binnen wat donker en somber is.

20. 7 juli jl. hier gegeten, ik schreef 8 juli jl. deze tekst aan de directie

"Geachte directie,

Naar ik begrepen heb bent u de huidige uitbater van restaurant Old Inn te Ottersum.
    Onlangs bereikte ons het bericht dat het restaurant weer geopend is.
    Gisteravond ben ik daar met mijn vrouw, 2 kinderen en een vriendje van mijn jongste zoon gaan eten.
    Wij zijn frequente restaurantbezoekers, minimaal een keer per 2 weken, maar ook vaak wekelijks gaan wij buiten de deur eten.
    Daardoor zijn wij redelijk op de hoogte van prijs en kwaliteit van de diverse restaurants.
    Omdat wij enorm teleurgesteld zijn in hetgeen ons bij het bezoek aan uw restaurant geboden is meen ik er goed aan te doen u daarvan op de hoogte te moeten stellen.
    Wij bestelden de volgende hoofdgerechten: 2 maal varkenshaas, eenmaal spare-ribs en eenmaal dorade en eenmaal Saté Old Inn.
    De varkenshaasjes waren uitermate klein, zo klein hebben we ze nog nooit gehad, de kwaliteit van het vlees van de saté zeer matig en het visje van mijn vrouw ook zeer bescheiden.
    V.w.b. de spare-ribs, die voldeden aan hetgeen je ervan mag verwachten.
    Op zich kan je een keer zoiets treffen, maar de bijgerechten die geserveerd werden compenseerden dat niet bepaald.
    Een uitermate klein schaaltje met frietjes, ongeveer een 2 persoon-portie, maar dan nu moesten 5 personen hier van eten dus.
    De salade, ongeveer een klein boterhambordje vol, bleek ook voor 5 personen te zijn.
    Mijn jongste zoon merkte nog op dat wij een dergelijk schaaltje per persoon krijgen bij een andere restaurant waar we regelmatig komen.
    Frietjes hebben maar gauw nabesteld, die kwamen uiteindelijk toen de borden al leeg waren.
    Tot mijn “verrassing” bleek dit extra schaaltje ook in rekening te zijn gebracht.
    Toen ik tijdens het afrekenen daar een opmerking over maakte werd dat gewoon genegeerd.
    Terwijl de gerechten toch verre van goedkoop zijn in Old Inn, het varkenshaasje kost bijna 19 euro.
    Bij veel restaurants waar ik kom is dat euro’s goedkoper en daar krijg je meer bijgerechten.
    Ik ben gewend naast frietjes en salade ook gebakken aardappeltjes en warme groeten te krijgen.
    Mocht het niet voldoende zijn en bestel je wat bij, zie je dat niet op de rekening terug.
    Nu had ik hedenochtend een vriend op bezoek, die had onlangs dezelfde ervaring bij Old Inn.
    Hij is tientallen jaren gast geweest in dat restaurant, maar zei nu tegen mij: “daar ga ik nóóit meer naar toe”.
    Afhankelijk van uw reactie op deze mail zal ik gaan bepalen of ik me daar bij aansluit."

U raadt het waarschijnlijk al, nooit een reactie op gehad. Mijn advies aan allen: voor dit geld kunt u veel meer kwaliteit elders krijgen.

21. Heel erg lekker gegeten, bediening was zeer klantvriendelijk, alert en snel! De sfeer is als vanouds gezellig, maar de bediening, service en klantgerichtheid is met deze nieuwe eigenaar van uitzonderlijke kwaliteit !! Ga zo door dan wordt dit een wereldtent.

22. Petie van Dinter

Het eten was heerlijk en op mijn verzoek was het toetje van mijn jarige (verstandelijk beperkte) broer mooi versierd met brandende kaarsjes. Het voltallige personeel kwam het toetje brengen en ze zongen ook nog met zijn allen Lang zal ie leven! Was supermooi, hartelijk bedankt!

23. Peter van Duijnhoven

Heerlijk gegeten, saté was echt geweldig.

24. Heerlijk gegeten en de saté Old Inn is helemaal super. Muziek op het terras had wat zachter gemogen, wanneer je met een klein gezelschap bent, is het wat storend tijdens de gesprekken. Verder alles prima.

25. Henk Kerkhoff

45 jaar geleden kwamen we al bij Old Inn. De prachtige herinneringen aan toen kwamen meteen weer terug toen we 2e Pinksterdag aan de gereserveerde tafel plaatsnamen. Hebben genoten van het heerlijke eten (de saté Old Inn was weer als vanouds!).
    Wat ons (4 personen) erg aansprak was de prima ontvangst, het vriendelijke en enthousiaste (jonge) personeel, de ruime opzet van de inrichting, voldoende keus in biersoorten en het heerlijke eten. De mindere periode van een paar jaar terug (andere exploitant) is zeker voorbij: we kunnen weer 45 jaar vooruit (maar of we die halen?)
    En dat de lepel in het glas yoghurtijs, met jus d'orange en vers fruit wat erg kort was, zij vergeven....

26. We kwamen om 21.15 uur, keuken gesloten. En toch voor 3 personen een heerlijke maaltijd gemaakt, dat heet gastvrijheid!! Dan heb je het begrepen!👍👍

27. Arthur

Vanuit centerparcs zijn wij terecht gekomen bij restaurant Old Inn. Hier hebben wij woensdagavond heerlijk gegeten. Ook het personeel was erg vriendelijk tegen ons. Het eten werd snel gebracht. Ook was het eten erg lekker. Wij zijn inmiddels al weer thuis maar hopen hier in de toekomst nog eens te komen dineren.

28. Cas 5 punten

Geweldige sfeer in de nieuwe Old Inn. Uitstekende gerechten voor een goede prijs. Bediening was erg vriendelijk.

Ons zie je zeker terug

29. Anke

30. Lekker eten, leuke sfeer zeer goede kwaliteit/prijsverhouding.
    Hier gegeten met partner en twee kids.
    Zien ons zeker terug.

31. jolijn vink

Zeer goed lekker eten goede bediening, heel schoon, vooral de zalm uit de oven een echte aanrader. De frietjes ook heel lekker!

32. Martine Arts

Heb er echt heerlijk gegeten, nieuwe chef is goed merkbaar en bediening was ontzettend vriendelijk. Kan het aan iedereen aanbevelen, goede prijs kwaliteit verhouding!

33. Prima gegeten!! Mooie portionering voor het bedrag wat berekend wordt.. Genoeg keuze, wel herkenbare gerechten, geen uitschieters met lever, zwezerik enz!! We hebben een prima avond gehad met onze 3 kinderen!! Een kinder speelhoek zal wel passen denk ik in deze zaak aangezien ze aan de rand van het bos zitten... Lekker pannekoeken eten na een boswandeling, kinderen spelen en vaders en moeders lekker aan speciaal bier en lekker glas wijn! Ook mooie wijnkaart.. Voor de kenner staan er speciaale wijnen op... Kennis van medewerkers over de verschillende bieren kan beter!! Team Old Inn bedankt voor de gezellige avond! (2 volwassenen en 3 kinderen)

34. Verrassend goed gegeten. M'n moeder zag niets op de kaart, maar in overleg heeft de kok een heerlijke vegetarische schotel gemaakt wat niet op de kaart stond. Moeders heeft nog nooit zo lekker gegeten buitenshuis. Wij hadden saté, spareribs en een vegetarische lasagne. Alles was erg goed verzorgd. Leuke jongeman in de bediening met gevatte opmerkingen. Als we nog eens in de buurt zijn gaan we hier zeker nog eens heen. Helemaal top!

35. van de Ven, Heike

Gisteren uit eten geweest bij de Old Inn. Het was immers een bijzonder goed en gezellig restaurant. Daar is helaas niets meer van over. Wij moesten 10 minuten wachten en uiteindelijk zelf iemand aanspreken, vóór wij ons drinken konden bestellen (het was dinsdag en niet druk!). Mijn tweede drankje werd helemaal niet geserveerd, ook hiervoor moest ik zelf naar de bar lopen. Het eten was okay, maar niets bijzonders. De bijlagen op het bordje waren bij het vlees en bij de vis exact hetzelfde. Daarbij kregen wij enorm veel frites en een handjevol salade (voor 3 personen). Prijs/kwaliteitverhouding erg slecht! De mannelijke medewerker was zeer onvriendelijk. De rest van de bediening onprofessioneel en ongezellig. Ik ben vaak bij de Old Inn gaan eten in de afgelopen 30 jaar maar daar is nu een einde aan gekomen.

36. Afgelopen week bij de Old Inn gegeten.

Wat een leuke zaak en de menu kaart voor iedere doelgroep wat wils.

Ik besloot de coquilles te nemen, echt heerlijk en lekkere saus.

Mijn vrouw had de gegratineerde bospaddestoelen met parmazaanse kaas, ook erg goed. Daarna kabeljauw, erg lekker en een mooi dik stuk.

We komen snel weer terug, voor herhaling vatbaar.

37. Wij komen er een paar x per jaar sinds 2001.

Maar alleen voor de bierkaart en een bakkie.

Het eten is niet om over een huis te schrijven, beetje 'all you can eat' kwaliteit.

38. Leuke plek om te zitten. Jammer dat de jongen in de bediening zo chagerijnig was. Ik was alleen en ging even een drankje met wat brood nuttigen. Overigens erg lekker. Ik werd totaal genegeerd. Terwijl het toch niet druk was. Erg jammer.

39. B. Gerritsen

Top personeel met een vriendelijk woord en een gulle lach zonder zich op te dringen.

Het eten was grote klasse : de salade met geitenkaas en de carpaccio is een aanrader net als de tournados die perfect gebakken was. Garnituur ruim voldoende. De toiletten brandschoon en een rookruimte die er zo mooi uit ziet dat je als je geen roker zou zijn..........je eerste sigaret wilt opsteken.

Dank voor een gewelidige avond.

B. Gerritsen.

Nieuwegein.

40. Zeer goed en netjes restaurant.

De tomatensoep is echt een aanrader.

We gaan er wel 3 keer per jaar heen!

Super!

41. Vanavond hier het Old Inn menu gegeten (3 gangen 19,50).

De goulashsoep was zout! De schnitzel was slap met een dikke paneerlaag. Maar het ergste: het was geen echt vlees, maar een gemalen substantie zoals bij kipnuggets! Als een type restaurant als Old Inn nog geen fatsoenlijke schnitzel meer kan serveren zijn ze het niet waard te bestaan.

42. Heerlijk gegeten!

Na veel positieve verhalen die ik gehoord heb over de Old Inn ben ik toch eens een kijkje gaan nemen. Ik kan je zeggen, dit is echt de moeite waard!

De menukaart is overzichtelijk en heeft een ruime keuze aan gerechten. Mijn vriend en ik hebben er heerlijk gegeten.

Daarna nog heerlijk nageborreld aan de bar met een glaasje wijn.

Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

Wij zijn zeer tevreden over de Old Inn en komen er zeker vaker terug!

43. J. 124 punten

Vroeger een super goed eetcafe waar je gezellig kon zitten, en heerlijk kon eten. Is nu te groot en te commercieel en dat zie je overal in terug: onpersoonlijke/onkundige bediening, eten is wel prima maar met weinig zorg bereid, prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt enz.

44. Voor de tweede keer hier gegeten.
    Eerste keer viel niet tegen, tweede keer dus wel.
    Binnen 10 minuten werd door drie verschillende personen van de bediening gevraagd of er al een keuze was gemaakt. Euhh! Hoezo haast?
    De entrecote was ok. Maar de kabeljauwfilet met banaan en witte wijn saus zeker niet.
    Nauwelijks onderscheid te maken tussen de vis en de banaan, alles in te veel boter gebakken, daardoor kleur- en smaakloos verhaal.

"Kletskoffie" na ook geen succes. Glas veel te vol, wat dus al geknoeid werd gebracht. Met dat de slagroom smelt loopt het glas nog verder over, een grote knoeiboel.

Nee voor mij geen derde keer Old inn.

45. Waardeloos!

De bediening is ronduit onbeschoft, het eten koud of niet lekker en je kunt uren wachten voordat je je eten hebt.

Wij hebben hier vroeger altijd goed gegeten, zeker prijs kwaliteit was toen goed maar ik denk dat het hun boven hun hoofd is gegroeid.

Nu al 3 keer mee gemaakt dat ze je vergeten, het verkeerde eten komen brengen of gewoon een gang overslaan.

Na 1,5 uur hadden we ons voorgerecht.

Biefstuk was taai en koud maar was volgens de kok van een lichte koe? De saté kon je een ruit mee in gooien, zeker van een gespierde kip!?

Toen we weg gingen en netjes gezegd hadden dat we niet zo tevreden waren riep de ober achter de bar ons na!

Dat getuigd toch echt van onkundigheid ten top!

Nee, voor ons nooit meer Old inn.

46. Caroline

Super leuk en echt gezelig, voor mensen die niet van mosselen houden!
    Ze doen er alles aan om het naar de zin te maken.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

47. Sander en Jessica

Wat een ontzettend mooie en sfeervolle zaak.

Op aanraden van verschillende vrienden van ons zijn wij bij Old Inn terecht gekomen en het is zeker de moeite waard er te zijn geweest!

Het bedrijf heeft een mooie ligging in een bosrijke omgeving waar we ook heerlijk hebben gewandeld. Een mooi terras aan de voor en achterzijde van de zaak waar we helaas door het mindere weer geen gebruik van hebben kunnen maken, maar waar we zeker in de toekomst nog een keer voor terug zullen komen.

We werden door een van de medewerkers vriendelijk ontvangen. Hebben eerst aan de mooie grote bar een aperitief gedronken waarna we plaats hebben genomen aan tafel voor het diner.

Mooie overzichtelijke menukaart met veel keus in voor, hoofd en nagerechten. Voor ieder wat wils dus!

Het eten werd geserveerd op een verrassend servies, erg strak en modern, een aangename verrassing voor ons.

Tijdens het diner een heerlijk flesje witte huiswijn gedronken dat werd geschonken in mooie grote wijnglazen.

Als afsluiting van het diner hebben we een heerlijke cappuccino gedronken en zijn wij mede door de gezellige/warme sfeer en de vriendelijke bediening en het goede eten langer blijven zitten dan we hadden gepland.

Voor ons is Old Inn een mooie zaak waar we met veel plezier nog eens terug komen en kunnen het dan ook zeker aanraden voor iedereen!

48. Op zondag hier eten is een verschrikking, het eten is laat, er gaat veel verkeerd, de bediening is waardeloos.

je zit hutje-mutje in een zaal gepropt. Het mag duidelijk zijn dat de zondag hun geld-laatje is.

Bovendien bestelde ik mosselen ( helaas mevrouw die zijn op, na 10 minuten ) vervolgens duurt mijn bestelling dramatisch lang.
    Grote feesten in het café zelf kan ook nog uitdraaien op mensen die gewoon roken.

Ik ben hier heel vaak uit eten geweest, en ken divers personeel, maar het is geen aanrader echt niet!

Die paar knaken voor de schnitzel hier, is het zeker niet eens waard.