Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Otterlo verdeeld zijn.

Het eten was erg lekker bij Eetcafe de 3-Ster in Otterlo! Veel vlees, makkelijk patat en groente bij te krijgen en vriendelijke bediening!

2. Nederlands Otterlo

E. Van Hest

Wat een hartelijke mensen. Koemelkeiwit en lactose intolerantie was geen enkel probleem. Het diner was voortreffelijk. Wat een smaaksensatie weet dit team te presenteren. Bedankt voor een geerlijke avond!

Willemijn

Wij komen hier altijd als we in Otterlo zijn. Gezellige sfeer en lekker eten!

4. Nederlands Otterlo

Vanmiddag samen met mijn vrouw daar gegeten. Mijn vrouw had een halve kip besteld en die was ronduit niet te eten. Hij was heel droog en er zat een rare smaak aan. Het borststukje ontbrak, de kipfilet was niet aanwezig, kan ook niet want daarvoor was hij veel te plat. Het vlees wat nog wel aanwezig was, had een rare bruine onherkenbare smurrielaag. Het beest rook ook raar, Ikzelf had het satemenu en die was op een karige sla na goed. Met afrekenen kenbaar gemaakt dat de kip echt niet te eten was maar daar werd verder niets mee gedaan. Sorry volgende keer voor ons geen smulhuis meer.

Vriendelijke bediening! Ze werken erg hard, maar naar ons idee was er te weinig personeel om iedereen te bedienen. De pannenkoeken waren van wisselende kwaliteit: de ene goed, de andere zwart en de laatste niet gaar. Jammer. Er staat een vacature voor een extra/nieuwe kok: hopen dat deze snel komt :).

6. Nederlands Otterlo

Standaard snacs tegen standaardprijzen.
    Ik vind het wel jammer dat de snackbars niets zelf meer maken.
    Zelfs de salade komt uit een emmer van de groothandel.

7. Internationaal Otterlo

Cees van den Bos

Wij hebben in augustus eerst samen en later met zijn achten bij Kruller gegeten. Beide keren zeer naar de zin van onze gasten en onszelf. Positief punt was de menukaart, die de tweede keer weer andere gerechten bevatte dan de eerste keer. Spannende en originele gerechten, die smaakvol gepresenteerd worden. Bij thuiskomst zag ik een foutje in de rekening. Daarover meteen gebeld, fout werd erkend en per omgaande gecrediteerd. Dat is service!

Cees

8. Nederlands Otterlo

Mijn bezoekje aan de Waldhoorn.
    Vroeger was dit echt een dorpscafé maar sinds de nieuwe eigenaar is het meer een restaurant met helaas een grote ''sta in de weg''. (Biljarttafel)

Het is een gezellig binnenkomen omdat je gastvrij word ontvangen.
    Vrij druk, en dat in april. (18:30 uur)

Ik heb een groentesoep en een stoofpotje genoten met garnituur.
    Prima in orde en goed warm!
    Het is wel raadzaam om te reserveren want toen er later gasten binnenkwamen was er geen plek meer over dan alleen de biljarttafel.
    Dat was niet echt geen goed idee.

Verder raad ik deze zaak van harte aan als je gezellig en lekker wilt dineren.

9. Nederlands Otterlo

Meerdere malen gegeten, top! Recent een deel aangebouwd erg mooi geworden en mooie nieuwe toiletten geplaatst. Bediening snel en vriendelijk ook als het erg druk is in de zomermaanden. Ik blijf zeker komen.

10. Nederlands Otterlo

Wij waren in Otterlo op vakantie en hebben bijna heel de week hier gegeten. Wij vonden het heerlijk. Zeker de Chinese gerechten zijn aan te raden. Je krijgt veel voor weinig. De bediening was snel, maar niet altijd even vrolijk. De inrichting vonden wij ook zeer oudbollig. Een renovatie zou wel van pas zijn. Kortom voor ons een prima restaurant waar je heerlijk ongedwongen kunt eten met een gevarieerde menukaart.

11. Nederlands Otterlo

Gisteren voor de tweede keer iets opgehaald bij dit bedrijf, dat zijn naam zeker geen eer aan doet. Bij binnenkomst zag ik (nog voor ik bestelde) een mandje met gebakken frieten boven de frituur hangen.
    Nadat mijn kroket was gebakken, werden mijn frietjes uit dat mandje geschept. Wat kreeg ik? Slappe, lauwe, frietjes… waarvan een aantal meerdere keren in het vetbad waren geweest. De bijgeleverde satesaus was bruin van kleur, bij goed proeven leek het op satesaus.

De keer ervoor bestelde ik een loempia speciaal. Werd geserveerd met een gebakken ei (zwart aan de onderkant) een plakje ham en satesaus.

Achter de counter staat 1 vd leiding gevenden (dame) te eten en te drinken en met volle mond te praten boven nog te verkopen etenswaren. Dat gebeurde beide keren.

Dit lijkt me een prima eetgelegenheid om onverwacht te worden bezocht door werknemers van de NVWA.

Dit restaurant bevindt zich op een vakantiepark, wat uiteraard de laid-back campingmentaliteit met zich mee brengt. Stiletto's en puntschoenen mag u lekker thuis laten, komt u maar gezellig in de Human Naturestappers. De ligging van het terras is aan een recreatieplas, wat idyllisch oogt maar ik kan me voorstellen dat het tijdens de hoge zomer minder geschikt is voor mensen die niet van honden en kinderen houden. Het eten was kwalitatief uitmuntend. Er werd veel gespeeld met kleine nuances zoals een uitje met citroen in de gerookte zalmsnippers, heerlijk gekruide gamba's en gewokte courgette met gesmolten mozzarella. Alles smaakt bijzonder vers. Ook op kwantiteit wordt niet bezuinigd. Het restaurant kon goed overweg met dieetwensen en vegetarische gasten.
    Onze enige tip is dat we de muziek die gedraaid werd niet vonden passen bij de sfeer van het restaurant.
    Kortom, een gezellige plek om heerlijk te eten, met of zonder kinderen. De hond is welkom op het terras. De ongedwongen, relaxte sfeer ontspant en de menukaart staat vol verrassende, lekkere gerechten. Wij raden dit restaurant zeker aan en komen graag nog eens terug!

Joke Blankestijn

14. Kleine eetwaren Otterlo

Prachtige locatie. Ze durven daarom ook behoorlijke prijzen te vragen voor bv de smaakloze appeltaart.Veel te jong personeel. De jonge dame was behoorlijk agressief. We zouden echt een tosti met tomaat besteld hebben al zei de rekening ook van niet. Maar we hadden het er maar mee te doen. Jammer voor ons. Jammer van zo'n mooi plekje, het zou een prachtig restaurant/theehuis kunnen zijn. Maar ik ga echt niet een broodje bal gehakt eten voor 7euro op een terrasje met zelfbediening. Pracht plek voor een glas fris of een kop koffie maar meer ook niet.

Martjo Ritsema

Het was er heerlijk eten met een prima bediening.De prijs was in verhouding met andere een gelegenheden. Het is zeker voor iedereen een aanrader.

16. Nederlands Otterlo

Het eethuis is een zooitje ongeregeld. Alles door elkaar en vooral oubollig. Eigenlijk hadden we naar onze intuïtie moeten luisteren en gaan. Helaas niet gedaan. De pijnboompitten in de salade waren niet geroosterd. Weinig variatie in de salade en de kip was gefrituurd (misschien heb ik daarom nog geluk gehad). Mijn echtgenoot heeft een uitsmijter gehad. Met een heel vreemde combinatie van rosbief, saté uit een zakje en de rauwkost was ook niets. Nooit meer naar toe.

2,1

Gisteren prima geholpen was er lekker druk mijn eerste indruk kom er nog wel een keer. Ook gluten vrije producten positief.

18. Nederlands Otterlo

Eddy

Slechter dan dit kan niet. Patat was niet gaar, groentes uit een blik, saté uit een pakje, bier lauw, halve kip meerdere malen opgewarmd en op het laatst nog ff door de frituurvet geharkt, betalen voor verse jus en een flesje minute maid voorgeschoteld krijgen. Je verwacht een simpele hap voor deze prijzen, geen blikvoer en maagzuur. Een grote schande.

19. Internationaal Otterlo

Henk en Corrie

Fantastisch gegeten! Mensen die begrijpen wat service is! Uitzonderlijk goede prijs/kwaliteit verhouding! Ga zo door!

geerdink

voor de tweede keer hier gegeten en dat was ook de laatste keer.

het moet toch anders kunnen.

koffie, thee prima ! sfeer goed....vriendelijkheid bij de kassa en balie goed....eten nee....

Tegenvaller. Online kaart is veel uitgebreider dan wanneer je er gaat eten. We hadden biefstuk besteld, deze was op. Voorgerecht, makreelfilet besteld, deze zat vol graten. Toen we klaar waren met het nagerecht, werden de borden weggehaald en verzocht af te rekenen. Er werd niet gevraagd of we nog koffie o. i. d wilden bestellen. We gaan hier nooit meer eten.

22. Nederlands Otterlo

Cees

Het terras is heel leuk, De bediening is heel goed. Het was er vrij druk toen wij er waren.
    Maar wat ik bestelde klopte niet. En over het geheel genomen is het er best prijzig.

Vorig jaar geweest en dat was heerlijk. Nu was het vlees lauw tot koud. Als dit een varkenshaasje was dan hoort dat sappig en heerlijk te wezen. Wie weet proberen we het volgend jaar nog eens ,maar deze vakantie niet weer.

24. Nederlands Otterlo

Anoniem

Het ontvangst was prima. De koffie heerlijk. Het eten verzorgd en lekker. De service goed. Dus wat willen we nog meer. Bedankt voor alles.

Dhr. Jansen

Niets op aan te merken. Management kan meer hulp gebruiken.
    Ruim 3 uur getakeld en gedronken. Voor nog geen 50 euro per persoon.

Heerlijk gegeten maar bediening en service was in het begin van de avond slecht. Mensen die na ons binnen kwamen kregen eerder eten en na daar de bediening op aangesproken te hebben kwam ons voorgerecht verbazend snel. Het maakt niet uit als e.e.a. wat langer als je de gasten maar informeert.

Heerlijk gegeten maar de bediening stond met een minimale bezetting. Dames deden goed hun best om het toch iedereen naar hun zin te maken.

De openingstijden kloppen niet op deze site!

29. Internationaal Otterlo

Edwin

30. Nederlands Otterlo

In deze prachtige zaak hebben wij afgelopen zondag gegeten. Ook schortte het zeker niet aan gezelligheid. Het was er gesellig druk, maar dit resulteerde wel in gehaast ogende medewerkers, die verder wel goede service gaven. Het wildtrio en de hertenbiefstuk waren heerlijk mals en niks op aan te merken.