Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Otterlo verdeeld zijn.

Lekker gegeten, leuke bediening.

2. Nederlands Otterlo

We eten hier regelmatig, zeker de Chinese keuken is een aanrader. Altijd vlotte bediening en een royale hoeveelheid voor een vriendelijke prijs. Voor ieder wat wils.

Heerlijk gegeten, fijne bediening, als er iets te kort is kun je gelijk bijbestellen.

Perfect !!! Lekker gegeten voor ons de eerste maar niet de laatste keer .kwamen hier normaal om het lekkerste ijs te eten nu ook de cafetaria bezocht toppie !!!!

Lekker gegeten, prettige bediening. Aanrader.

6. Frans Otterlo

Heerlijk gegeten, alles is met veel aandacht bereid dat is te proeven, heel veel smaak.
    Bediening ook uiterst vriendelijk, al met al TOP.
    Groetjes Truus en Marco.
    Amsterdam.

7. Nederlands Otterlo

cjbergman

Prima kaart en vriendelijk personeel tegen een goede (lage) prijs. Aanrader!

Marja Sedee

Zijn hier paar keer geweest, heerlijk eten, vlotte bediening in gezellige ambiance.

K. Jansma

Geweldig gegeten, goede sfeer en leuke bediening. Kom zeker terug. Aanrader is echt de schnitzel 3 ster!

Eten was goed, maar we werden beetje achteraf in een hoekje gepropt. We hadden wel gereserveerd.

Fam.wellinga

Slecht restaurant, vreselijk druk terras met lokale bevolking, ga hier niet eten, carpaccio zag er niet fris uit, eten was lauw, vlees op koude salade, kan toch niet, hebben geen nagerecht genomen, wilden zo snel mogelijk weg, komen hier nooit meer ga maar elders eten.

Redelijke tent, simpele kaart - gewoon standaard biefstuk, spareribs, saté en een burger. Niets bijzonders aan. Ook niet qua bediening of decor: je krijgt gewoon je eten en drinken. De inrichting is vrij standaard. Meer kan ik er niet over zeggen: het is de meest middelmatige tent die je maar kunt verzinnen. En soms is dat prima, maar zeker niet voor altijd.

Aardige bediening, super goed eten....

De dinerkaart vertoonde diverse gerechten zoals een normale kaart behoort te zijn en niet van al die soorten kleine liflafjes maar een normaal hoofd gerecht etc.
    Het eten was goed met verse groente en sla en aard/frites.
    Heerlijk gezeten en gegeten.

16. Internationaal Otterlo

Gezellige zaak waar het goed vertoeven is. Vriendelijke bediening en een goede sfeer. De keuken is traditioneel, de vegetarische mogelijkheden niet heel spannend. De kwaliteit van de bediening en het eten zijn verder prima.

Ilja en rene

De sate/rode wijn en de koffie brasil waren werkelijk verrukkelijk.

18. Frans Otterlo

Op alle fronten helemaal goed! Het eten is met veel smaak en finesse klaargemaakt, De bediening heel verzorgd, niet te stijf. De sfeer in het restaurant is gastvrij en de natuurlijke materialen die zijn gebruikt doen de omgeving eer aan, Chapeau!

19. Frans Otterlo

Esther Visser

Het eten was erg lekker bij Eetcafe de 3-Ster in Otterlo! Veel vlees, makkelijk patat en groente bij te krijgen en vriendelijke bediening!

21. Nederlands Otterlo

E. Van Hest

Wat een hartelijke mensen. Koemelkeiwit en lactose intolerantie was geen enkel probleem. Het diner was voortreffelijk. Wat een smaaksensatie weet dit team te presenteren. Bedankt voor een geerlijke avond!

Willemijn

Wij komen hier altijd als we in Otterlo zijn. Gezellige sfeer en lekker eten!

23. Nederlands Otterlo

Vanmiddag samen met mijn vrouw daar gegeten. Mijn vrouw had een halve kip besteld en die was ronduit niet te eten. Hij was heel droog en er zat een rare smaak aan. Het borststukje ontbrak, de kipfilet was niet aanwezig, kan ook niet want daarvoor was hij veel te plat. Het vlees wat nog wel aanwezig was, had een rare bruine onherkenbare smurrielaag. Het beest rook ook raar, Ikzelf had het satemenu en die was op een karige sla na goed. Met afrekenen kenbaar gemaakt dat de kip echt niet te eten was maar daar werd verder niets mee gedaan. Sorry volgende keer voor ons geen smulhuis meer.

Vriendelijke bediening! Ze werken erg hard, maar naar ons idee was er te weinig personeel om iedereen te bedienen. De pannenkoeken waren van wisselende kwaliteit: de ene goed, de andere zwart en de laatste niet gaar. Jammer. Er staat een vacature voor een extra/nieuwe kok: hopen dat deze snel komt :).

25. Nederlands Otterlo

Standaard snacs tegen standaardprijzen.
    Ik vind het wel jammer dat de snackbars niets zelf meer maken.
    Zelfs de salade komt uit een emmer van de groothandel.

26. Internationaal Otterlo

Cees van den Bos

Wij hebben in augustus eerst samen en later met zijn achten bij Kruller gegeten. Beide keren zeer naar de zin van onze gasten en onszelf. Positief punt was de menukaart, die de tweede keer weer andere gerechten bevatte dan de eerste keer. Spannende en originele gerechten, die smaakvol gepresenteerd worden. Bij thuiskomst zag ik een foutje in de rekening. Daarover meteen gebeld, fout werd erkend en per omgaande gecrediteerd. Dat is service!

Cees

27. Nederlands Otterlo

Mijn bezoekje aan de Waldhoorn.
    Vroeger was dit echt een dorpscafé maar sinds de nieuwe eigenaar is het meer een restaurant met helaas een grote ''sta in de weg''. (Biljarttafel)

Het is een gezellig binnenkomen omdat je gastvrij word ontvangen.
    Vrij druk, en dat in april. (18:30 uur)

Ik heb een groentesoep en een stoofpotje genoten met garnituur.
    Prima in orde en goed warm!
    Het is wel raadzaam om te reserveren want toen er later gasten binnenkwamen was er geen plek meer over dan alleen de biljarttafel.
    Dat was niet echt geen goed idee.

Verder raad ik deze zaak van harte aan als je gezellig en lekker wilt dineren.

28. Nederlands Otterlo

Meerdere malen gegeten, top! Recent een deel aangebouwd erg mooi geworden en mooie nieuwe toiletten geplaatst. Bediening snel en vriendelijk ook als het erg druk is in de zomermaanden. Ik blijf zeker komen.

29. Nederlands Otterlo

Wij waren in Otterlo op vakantie en hebben bijna heel de week hier gegeten. Wij vonden het heerlijk. Zeker de Chinese gerechten zijn aan te raden. Je krijgt veel voor weinig. De bediening was snel, maar niet altijd even vrolijk. De inrichting vonden wij ook zeer oudbollig. Een renovatie zou wel van pas zijn. Kortom voor ons een prima restaurant waar je heerlijk ongedwongen kunt eten met een gevarieerde menukaart.

30. Nederlands Otterlo

Gisteren voor de tweede keer iets opgehaald bij dit bedrijf, dat zijn naam zeker geen eer aan doet. Bij binnenkomst zag ik (nog voor ik bestelde) een mandje met gebakken frieten boven de frituur hangen.
    Nadat mijn kroket was gebakken, werden mijn frietjes uit dat mandje geschept. Wat kreeg ik? Slappe, lauwe, frietjes… waarvan een aantal meerdere keren in het vetbad waren geweest. De bijgeleverde satesaus was bruin van kleur, bij goed proeven leek het op satesaus.

De keer ervoor bestelde ik een loempia speciaal. Werd geserveerd met een gebakken ei (zwart aan de onderkant) een plakje ham en satesaus.

Achter de counter staat 1 vd leiding gevenden (dame) te eten en te drinken en met volle mond te praten boven nog te verkopen etenswaren. Dat gebeurde beide keren.

Dit lijkt me een prima eetgelegenheid om onverwacht te worden bezocht door werknemers van de NVWA.