Hier zie je hoe de meningen over de De 3-Ster verdeeld zijn.

1. Kees Talsma

Onlangs wezen eten. Het eten is er erg goed. Perfect gebakken vlees en lekkere (wok)groenten erbij. Over de prijs kan je dan ook zeker niet klagen. De service is snel en gastvrij. Ook als je een gerecht net even iets anders wilt is dat geen probleem. Er zaten wat mensen in het kroeggedeelte, maar dat zorgde juist voor wat sfeer. Ook na het eten kan je hier tot laat op de avond lekker wat drinken.

2. Marijke Peeters

We zijn er prima ontvangen, vroeger dan de afspraak, geen enkel probleem. Kinderen konden gewoon lekker spelen en rennen. Lunch was prima evenals de bediening. We komen zeker nog eens terug.

3. Wij hebben hier 28/8/14 heerlijk gegeten! Wij komen zeker een keer terug als we in de regio zijn!

4. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een vlotte en gezellige bediening.

5. Lars van Wikselaar

Heerlijk hapje eten bij Connie!

6. Prima gegeten, snelle bediening. Enig minpuntje was dat de "Amstel Radler" biertjes over de tht waren gegaan (jan-2014) maar daarom zijn ze nog prima drinkbaar! Misschien even een stukje fifo gemist met het bijvullen van de koelers.

7. Lekker gegeten, prima bediening, megaschnitzel was heerlijk net als de sla. Kortom een echte aanrader

8. Chantal

Waren in de buurt op vakantie, dus uit eten geweest met 4 volwassenen en 2 kids! Was voortreffelijk eten, gezellige sfeer en goede bediening. Kids hadden alle ruimte om een beetje te spelen en lachen en gieren mocht ook! Eten was echt heel erg goed, verwacht je niet direct van een eetcafé die ook een kroeg heeft! Chapeau voor de 3-ster, echte aanrader!

9. Dit lijkt meer op een plaatselijke kroeg dan een gezellig eetcafé, wat je na de recensies verwacht. We voelden ons niet welkom vanwege de gasten aan de bar die al een slokje te veel op hadden. Dus toen maar gauw weggegaan. Over de service, eten&drinken en prijs/kwaliteit kunnen we dus niks zeggen.

10. Positieveling

Tot in de puntjes goed geregeld.

11. Gewoon lekker gegeten! Soms een beetje overdreven bediening. Een foutje in de servering werd netje gecorrigeerd!

12. Marie-José

Leuk eetcafé, vriendelijke bediening en het eten is van goede kwaliteit.

Vorige pagina