Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ossendrecht verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ossendrecht

marien marc schot dora

Heel vriendelijk bestellen regelmatig bami pang gang super.
    Tie pan ossehaas overheerlijk.
    En veel meer lekkers altijd super en super lieve mensen.
    Echt een aanrader top chinees.

I was waiting for 2h, and nothing. Called them two times. He told me 2 minutes and you get your order. I dont like liars.

Het eten was voortreffelijk. Prijs/kwaliteit ook zeer goed. Ik had een zoon bij die zelf kok is, en die beaamt dit.

Ik heb een heerlijke avond gehad. Omdat ik in een rolstoel zit, met meerdere beperkingen was ik al 10 jaar niet meer buiten de deur gaan eten.
    Ik had gevraagd daarom om snelle bediening, en daar heeft men volledig aan voldaan. Helaas toen we klaar waren, binnen 2 uur, moesten we 20 minuten wachten om de aandacht te krijgen om af te rekenen, maar dat is ook het enige minpuntje.
    Ik durf nu met een gerust hart weer een keer de deur uit, omdat ik weet dat de bediening snel is, en ik zodoende weinig pijn heb. Bedankt jongens en meisjes uiteraard.

J.M.potters

Heerlijk weer om buiten bij de vijver heerlijk te dineren.

Wat een fantastische beleving. Een 3-gangenmenu met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Veel extra's zoals diverse amuse's, eigen gebakken brood. Mooie presentatie op de borden, goede wijnadvies. Bediening zeer gastvrij. Zeker een aanrader.

Met 9 man op 27 december voor het AH-menu aangeschoven. Ok, misschien was de keuze voor het hoofdmenu wat beperkt, maar wat we kregen was 200% in orde, zag er prima uit, smaakte zéér goed, was ruim voldoende, en de prettige bediening gaf ons een aangenaam avondje-uit-gevoel.

Heerlijk seizoensmenu gegeten. Prachtig servies waar de schitterend opgemaakte borden volledig tot hun recht kwamen. Pure smaken en fantastische bediening. Als je vraagt om water gewoon niet moeilijk doen over een kan kraanwater, steeds broodjes aanvullen. Kortom enorm genieten bij Jagersrust.

Ilse augustijn

Ik heb er een high tea op. Was op zich goed. Sommige dingen niet erg lekker maar dat is persoonlijk. We kregen er wat frietjes bij wat ik niet bij een high tea verwacht. Vind dat goedkoop overkomen. We werden in een aparte ruimte gezet. Best leuk waar meerdere mensen een high tea hadden. Alleen de bediening liet zich daar bijna niet zien. We hadden eerste instantie lauwe thee. En dan prijs kwaliteit verhouding vond ik het erg duur. Voor mij geen herhaling .

Goed verzorgt, smakelijk en keurige bedening

Kort geleden gegeten bij de BlauwePauw, we hadden dit al eens meer gedaan ongeveer een jaar geleden, het was toen erg slecht zowel het eten alsook de bediening. Nu uit nood omdat er niets anders open was in de omgeving toch maar weer eens geprobeerd, nou zonde van mijn geld. Op de menu kaart was erg weinig keuze, zo`n 4 hoofdgerechten. We hadden vis genomen, we moesten het zoeken op ons bord zo weinig was het, totaal geen groente, een stukje gebakken bacon van ongeveer 3 cm en wat puree, prijs 22 euro. We vroegen er wat frieten bij maar moesten dit er apart bij betalen. De bediening was drama, echt amateurs met geen ervaring. De Blauwepauw, schaam jullie, veel te duur voor wat je krijgt. Slechte bediening en de kwaliteit van het eten is ook heel summier. Voor de tweede keer ons neus gestoten.

José van Klooster

Het eten was goed maar de bediening was slecht. Er was veel personeel maar ondanks dat konden we amper iets te drinken bestellen. Toen we de serveerster daarop aanspraken en ook op het feit dat we geen bijgerechten hadden werden we helemaal niet meer geholpen. We hebben de rekening betaald en toen we weg gingen werd er niet eens gedag gezegd. Jammer van onze kerstavond.

C vd Weele

Vanavond gegeten met kerstmenu, mooi menu voor een redelijke prijs. Lekker gegeten, verassende prijs/kwaliteit in positieve zin. Mooie entourage maar bediening ronduit ver onder de maat.

Ongeveer 12 tafels wel 7 man bediening geteld, ronduit slecht, glazen stonden regelmatig leeg, sommige tafels compleet genegeerd ook na een opmerking hierover, verder heel de avond (kerstdiner) gegeten met afgekloven sparerib botten op de buurtafel die niet afgeruimd werd terwijl het wemelde van de bediening. Na nogmaals een opmerking hierover een zeer gepikeerde bediening en de rekening bijna op tafel gesmeten en zwijgend aangenomen, jammer van een mooi restaurant.

Wat opvalt is dat de gehele avond een leidinggevende zenuwachtig rondloopt maar totaal niets ziet, zo een gemiste kans.

Helaas met honger van tafel afgegaan, waarschijnlijk ben ik dus te bourgondisch hiervoor. Die ene spruit was wel lekker trouwens!

Heerlijk!! Het enige nadeel is dat ik vaker langer dan een uur wacht als het bezorgt moet worden..

15. Internationaal Ossendrecht

Hier diverse keren gegeten, zowel lunch als diner. Kwaliteit van het eten en service is zeer goed in orde. Het is een Bourgondisch restaurant, dus met de portie's is het voor de normale eter meer dan voldoende.

Is een aanrader als je in de buurt bent!

Gisteren erg goed gegeten voor een mooie prijs (nog geen € 150,00 voor drie personen inclusief bijpassende wijnen en een goed bier vooraf).
    Wij hadden het jubileummenu met vlees of vis. Alles op de borden was goed op smaak en zag er goed uit. In het menu zat één verkeerde bestelling, maar dat had zo verholpen geweest, ware het niet dat een van ons geen probleem had met wisselen. Heb je alsnog een soort verrassingsmenu.
    Verder is de sfeer goed, in ieder geval in de tuin waar wij plaatsnamen en de eigenaar is zeer gastvrij.

Jos Lobbezoo

We hebben genoten van de het big gourmand menu, de bediening was niet stijf en heel vriendelijk en waar vind je een fles champagne voor €46,50! Een opmerking dat de verlichting in de tuin het niet overal doet.

Marie - Louise ten kley

Heb vandaag high tea gebruikt bij dit restaurant en de service laat veel te wensen over. De theepot werd niet bijgevuld en geen suiker geserveerd. Je moet alles vragen. We hebben na een uur wachten maar om de 2 ronde gevraagd zelf want er werd niet naar ons omgekeken. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was. Het eten op zich was wel goed maar moet er toch nog eens over nadenken of ik nog een keer terug zou gaan. Jammer, de locatie is mooi..

19. Chinees-Indisch Ossendrecht

a-hoogerh

21. Internationaal Ossendrecht

Leendert Knoop

Veel goede verhalen gehoord, dus we gingen het proberen. Op een regenachtige zondagavond. Maar het viel tegen. De winterstoofpot was gemiddeld. De hertenbiefstuk was in eerste instantie perfect op smaak, maar werd ronduit koud geserveerd. Na het verzoek voor warm vlees, kreeg ik idd de zelfde stukjes vlees, maar nu doorbakken. Doodzonde. Verder erg lang moeten wachten. Er was meer prioriteit voor een groep busreizigers die in een andere zaal zaten. Al met al een telleurstelling.

24. Internationaal Ossendrecht

Na een heerlijke wandeling in de omgeving geluncht bij De Jonckheer. Zeer mooie gelegenheid om rustig en sfeervol iets te eten. We waren met vrienden en de mannen kregen een prima klaargemaakte, zeer warme tomatensoep. De dames geen voorafje maar konden voldoende mee snoepen uit het broodmandje. Daarna enigszins lang wachten op de diverse warme gerechten. De smaak en opmaak was goed en ruim voldoende. Al met al een aanrader en we komen nog eens terug.

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vrienden. De eend en de zwezerik waren heerlijk. Dat ik dit als "oud slager" nog nooit had gegeten snap ik niet. Het leuke was dat we niet wisten wat we kregen. Echt een aanrader! Dan wordt je echt verrast.
    Bedankt voor de zeer geslaagde avond.

Fam. Jacobs

Jagersrust is een van onze favoriete restaurants. Het eten is er altijd heerlijk. De kwaliteit van de gerechten is erg goed. Ook zijn we zeer te spreken over de algehele ambiance. Ook de high wine is voortreffelijk. Kortom, een aanrader!

Janssens mireille

Met heel veel zin, immers mooie uitstraling en mooie recensies, probeerden we dit restaurant. Een bediening die echt niet genoeg ervaren was, wat een zeer negatieve indruk naliet, te onzeker. Een warm voorgerecht die koud werd opgediend, heb dit gemeld. Kreeg als reactie het is druk? Eventjes heel beleefd hierop geantwoord.
    Voorgerecht uiteindelijk terug gegeven, hebben dit dan terug opgewarmd, maar ja mijn coquilles aangebrand want hebben dit opnieuw in pan gebakken, laten aanbranden met als gevolg dat deze smaak is terechtgekomen in jus. Teleurstellend, kan ze beter zelf bakken.
    Als ik 2 tafels rondom mij hoorde, hadden zij ook kritiek. Dus een aanbeveling, neem personeel dat weet wat te doen, neem minder klanten, maar probeer deze klanten dan wel voor 100% te soigneren. Neen voor 120 Euro 2 personen weten we wel betere culinaire plekken te vinden.

Vandaag folder in de bus gehad. Verscheidene keren gebeld maar niet binnen geraakt / altijd bezet???

Paul Hessing / Diane Steenlage

Wij plannen onze fietstochten altijd zo, dat we hier langs komen. Heerlijk eten, zeer aardige bediening en een prachtig tuinterras met vijver. Jammer genoeg niet genoeg parasols voor iedereen :-)
    Heb hier ooit het lekkerste broodje bloedworst ever gegeten en de zwezeriksalade was ook overheerlijk.

Annemiek

Jagersrust is altijd superleuk. Lage instap, de keuken is prima, en de bediening ook. Hier is simpel lunchen een optie, maar tijdens de middaguren is lekker lang tafelen ook mogelijk. Van ons krijgen ze bijna altijd een dikke 10!