Restaurant Pardon in Oss

do vanaf 16:30
vr vanaf 16:30
za vanaf 16:30
zo vanaf 16:30

Welkom bij Restaurant Pardon. Het restaurant in Oss waar de begrippen puur, passie en persoonlijk centraal staan. Door het gebruik van dagverse producten in onze gerechten, die met liefde is bereid, kunnen gasten zich ook écht gast voelen in een ontspannen en persoonlijke sfeer.

Op afspraak bieden wij u de mogelijkheid om in een gezellige ambiance te lunchen, binnen of met mooi weer op ons binnenterras. s' Avonds kunt u elke dinsdag tot en met zondag genieten van onze uitgebreide en maandelijks wisselende á la carte kaart of laat u verrassen door ons verrassingsmenu. Alle gerechten worden door de patron-cuisinier bereid met uitsluitend dagverse producten. Tevens hebben wij een ruimte beschikbaar voor groepen, feesten, recepties, familiediners etc.

Restaurant Pardon staat ook bekend om hun overheerlijke verrassingsmenu's. Iedere dag ligt er voor de keukenbrigade de uitdaging om een heerlijk verrassingsdiner te bedenken. Dit diner zal samengesteld worden door gebruik te maken van dagverse producten en seizoenspecialiteiten. U kunt van te voren aan ons doorgeven of er specifieke wensen of diëten m.b.t. dit diner zijn. Dit verrassingsmenu bestaat uit 3-gangen, maar kan worden uitgebreid naar meerdere gangen, voor € 8,- per gang.

La Grande Parade, onbeperkt Franse tapas
Eke woensdag en donderdag kunt u naast de menukaart ook genieten van onbeperkt 'Franse tapas' voor € 23,50 p.p.

Kijk voor meer informatie op www.restaurantpardon.nl

4. Betalen pin Visa Master Card

1414862033 89
1420902400 87
1442043686 89
1466205156 86

1. Vanavond heerlijk gegeten, super leuke en gezellige bediening ! Een aanrader!

2. Peter toonen

Vanavond sinds lange tijd weer bij pardon gegeten. Had een 5 gangen menu. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Top avond gehad. Bedankt voor de gezellige avond.

3. Frans van niftrik

Heel goed restaurant. Fijne bediening, zeer goed eten. Aanrader!

4. Esmée Feijen

Eten bij pardon is altijd een feestje! Foto is van afgelopen zomer, maar de borden zijn altijd prachtig opgemaakt, en heerlijk van smaak. 🍴🍷 De eigenaar staat zelf te koken en de eigenaresse maakt het iedereen naar de zin in het restaurant, en samen met Alexander en de rest van het team zijn ze super gastvrij en maken ze het iedereen naar de zin. Echt top!

5. Zeer vriendelijk ontvangst. Prettige sfeer. En heerlijk vers eten

6. Super ontvangst, top bediening en het eten is verrukkelijk!

7. van erp

Bij Pardon is het nagenoeg altijd heerlijk vertoeven. Bedienend personeel mag iets meer rust uitstralen, en niet te hard lopen, dat maakt het een beetje onrustig. Voor de rest een dikke pluim en voor ons een van de betere restaurants in Oss.

8. Fam. Elberse

Zeer hartelijke ontvangst, goede bediening en ook erg kindvriendelijk. Voor een geslaagd culinair avondje is dit een uitstekende keuze.

9. Prima plaats, je krijgt absoluut waar voor je geld. Sfeer is inderdaad iets minder. Maar mag niet van invloed zijn op deze beoordeling. In alles merk je dat het mensen zijn die jou een beleving willen geven. Samen met een zeer hoge vorm van gastvrijheid.

10. K vd Heijden

We hebben gisteren lekker en gezellig tapas gegeten. Echt een aanrader, alles was erg lekker.

11. Heerlijk gegeten, complimenten voor de chef en zijn team.
    Ruime porties, mooie bijpassende wijnen.
    Goede koffie ook, niet onbelangrijk!

12. Astrid Henskens

Eten is fantastisch, de wijn en gelukkig de koffie ook, maar vanwege die penetrant aanwezige nicotinegeur bij binnenkomst gaan we er voorlopig niet meer heen. In ieder geval niet vroeg in de avond. Jammer.

13. erik en suzanne

Vorige week gegeten, we waren er al vroeg. Blijkbaar had het personeel zojuist zelf gegeten. Het restaurant 'stonk' nogal naar sigarettenrook; iets wat wij als zeer storend hebben ervaren; geen goede eerste indruk dus.

Eten daarentegen was meer dan prima. Leuke gastvrouw, lekkere gerechten, mooie wijn. We zouden graag nog eens teruggaan, maar de gedachte aan die vieze sigarettenrook weerhoud ons. Een restaurant moet bij binnenkomst naar eten, kruiden, wijn etc ruiken. Wellicht is het een goed idee om je sigaretje na het eten in de tuin te roken?

14. Zomaar een zonnige dag. Zomaar even gaan eten. Niet te moeilijk: doe maar een 4 gangen verrassingsmenu. Nou verrast werden we. Een verrukkelijk voorgerecht(heb voor het eerst een bloem gegeten), een prachtig tussengerecht, heerlijk hoofdgerecht en een super dessert. Alles vergezeld door een een mooi wijarrangement.
    Pardon dat ik niet eerder ben komen eten.

15. Anja Wildeboer

Heerlijk gegeten. De speciale aandacht die onze jarige tafelgenoot kreeg was erg leuk. Lekker eten en een zeer attente bediening en een heerlijk, ongedwongen sfeer.

16. E.Verbeek

Uitstekende ervaring. Een kok die meedenkt bij de gerechten en buiten de kaart om suggesties doet. Personeel dat zijn uiterste best doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

17. Goede keuken, ruime keuze kaart en losse kaart/bord op tafel. Ambiance wat saai, donker. Niet goedkoop, maar wel kwaliteit!

19. Afgelopen zaterdagavond hebben we, samen met vrienden, voor het eerst Restaurant Pardon bezocht. De website sprak ons aan en we lazen goede recensies. We hadden vooraf gereserveerd en doorgegeven dat een van de gasten een allergie had. Gekozen een vier gangen verrassingsmenu met daarbij een wijnarrangement.

Vanaf het eerste moment voelden we ons thuis en genoten we. De gastvrije en vriendelijke bediening, de heerlijke en prachtig opgemaakte gerechten en de bijpassende wijnen overtroffen onze verwachtingen.

Het was een culinair feestje. Wij komen zeker terug!

20. Annefried Heyblom van de Veer

Op zaterdag 17 januari 2015 hebben mijn man en vriendin genoten van de gastvrijheid in Restaurant Pardon. Ik kan geen MIN punt bedenken. Het eten was voortreffelijk. De gerechten tongstrelend, De bediening zeer accuraat. Wij komen ZEKER nog eens terug.

21. Vanavond hier gegeten. Bij binnenkomst al direct allerhartelijkst ontvangen. Restaurant oogt wat chique en kan daardoor voor sommigen een drempel vormen. Echter door het zeer vriendelijk en gastvrije personeel is die drempel direct weg. Wat een topavond hebben we hier gehad! Samen met mijn vriendin gekozen voor het 4-gangen verassingsmenu, echt een leuke aanrader! De chefkok weet je continu weer te verassen met elke gang, erg mooi om te zien.
    Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, mooi op temperatuur, zagen er geweldig uit en smaakten erg goed. Je kan proeven dat men hier met verse producten werken en met passie word gekookt.
    Je merkt echt aan alles dat hier de gasten op 1 staan. Ongelofelijk gastvrije mensen die er werken!
    Bedankt Pardon, door jullie hebben we een topavond gehad!

22. Nico Klink

Prima gegeten, lekkere gerechten en uitstekend advies gekregen over de beknopte wijnkaart.

23. van den berg

Sinds de komst van Pardon hier meerdere malen gegeten. Van a la carte, restaurantweek tot een groot gezelschap, het is altijd top. Bediening is meer dan vriendelijk en correct. Het eten is altijd geweldig. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding vergeleken andere zaken is Oss meer dan goed.

24. A. van der Heijden

Heerlijk gegeten, goede bediening, vriendelijke mensen.
    Prijs - kwaliteitsverhouding zeer goed.
    Zeker een aanrader.

25. Heerlijk gegeten, de bediening was voortreffelijk.

De gerechten zijn subliem en duidelijk met zorg bereid, enkele begeleidende wijnen vielen wat tegen. Een Paul Mas merlot is geen wijn die het niveau van de gerechten evenaard. Enkele andere wijnen waaronder een Riesling waren weer wel erg passend.

Hier valt naar mijn persoonlijke mening nog wel wat te verbeteren, verder echt prima en zeker een dikke voldoende.

26. Brigitte

Heerlijk eten, goede bediening en altijd passende wijn erbij. Aanrader dus!

27. Afgelopen zaterdag bij toeval hier gaan eten. Mooi aangekleed restaurant, fijne ruimte rondom de tafels. Je zit absoluut niet op elkaars lip. Kaart met veel keuzes, voor ieder wat wils. Gerechten zijn wat chiquer maar zeker niet abstract. Alles heerlijk op smaak gebracht en mooi in balans. Van de eerste amuse tot het nagerecht echt zitten genieten. Bijpassende wijnen allemaal heerlijk en sloten goed aan bij de gerechten. Vriendelijk personeel! Restaurant is wat prijziger maar je krijgt echt kwaliteit op het bord! Echt een aanrader!!

28. Nico Rentrop

1 punt
  29. Heerlijk gegeten, prima bediening, heel vriendelijk en correct.

30. elles blesgraaf

Prima gegeten daar. De bediening weet hoe het hoort en met gepaste aandacht voor de gast en de wens van de gast. Je voelt je er erg welkom.

31. Sabine schoenmaker

Gisteren (16 nov) voor het eerst kennis gemaakt met restaurant Pardon. En wat een aanwinst voor Oss! Zelf heb ik gekozen voor het 4 gangen surprise menu, en mijn tafel genoot van het 4 gangen wild menu. Zelf mocht ik nog aangeven of er liever vis of vlees bij het voor/hoofdgerecht mocht komen. Samen met mijn tafelgenoot hebben wij heerlijk genoten van de schitterende gerechten, mooie opgemaakte borden, en je kunt duidelijk proeven dat alles vers en met een goede aandacht gemaakt is. Daarbij heb ik om een wijnarrangement gevraagd die daar uitstekend bij begeleiden! Bedankt voor de heerlijke avond en ons zie je zeker terug bij Pardon!

32. Het zoveelste ' net-niet-restaurant' in Oss....
    Wildmenu was alles behalve verrassend, de paté te koud, de wildbouillon flauw, de hazenpeper ok maar niets bijzonders en met veel te veel toeters en bellen op je bord die het er allemaal niet beter op maakten. Het wijnarrangement was naar mijn smaak ronduit bedroevend. En dat allemaal voor 137,50 voor twee personen.

33. Ad van Heyst

Een avond bij Pardon is een avond feest. Het eten is uitstekend en met zorg bereid en de service is geweldig. De gastheer en vrouw zorgen er voor dat je je thuis voelt en spelen in op waar jij behoefte aan hebt. Ook laten ze zien dat je van harte welkom bent en maken het voor je zo gezellig mogelijk. Kortom een avond Pardon is een avond genieten.

34. Gisteren 2 november gegeten met 5 personen bij rest. Pardon in Oss. Het eten en bediening was buitengewoon goed. Prijs kwaliteit verhouding uitmuntend. Wij zullen zeker nog meerderen malen gebruik maken van dit goede restaurant.

35. Karel van Lieshout

Eten in Oss bij Pardon is een leuke ervaring. De kwaliteit van het restaurant is goed tot zeer goed. De kaart bevat heerlijke en verfijnde gerechten. Twee van ons hebben gekozen voor een 3-gangen menu en de andere twee voor een 3 gangen verrassingsmenu. Ikzelf had een 3 gangen menu en het hoofdgerecht was zeetong. Omdat deze wat aan de kleine kant was kreeg ik er twee. Mooi opgemaakte borden en bijzonder goed klaargemaakt. Bij het verrassingsmenu mag je voorkeur aangeven voor vis of vlees of een mix. Tot slot merken wij op dat de prijs kwaliteitverhouding prima is. Een bezoek aan Pardon is zeer de moeite waard.

36. Ans en Rien Eyzenga

We kenden Nico en Heike al vanuit hun vorige restaurant in Wijchen, waar ze al de sterren van de hemel kookten. En nu in Restaurant Pardon kunnen we alleen maar zeggen dat ze de lat kennelijk steeds hoger leggen. En met succes! Gisteravond even 'binnengevallen'. Op hun aanraden samen een schotel met culinaire hapjes als voorgerecht genomen, Coquillles met in de oven gegaarde snippertjes ham, gamba's met wakamé, rolletjes (soort) ham met roomkaas en een klein nootje om het krokant te maken, en dan ook nog een stukje groente (het heette geloof ik een fleur d'aubergine) gevuld met risotto... hoe verzin je het. Heerlijk.
    En dan een heerlijk malse iets krokant gebraden bavette met een zalige pepersaus voor mij, voor mijn vrouw rolletjes varkenshaas verpakt in een spekje met portsaus. En daar dan witte en rode wijn bij die het niveau van 'huiswijn' ver zijn ontstegen.
    Wat kan het leven toch mooi zijn.

37. Eten bij restaurant Pardon is een waar feest. Door de gezellige sfeer en de kookkunsten van de chef-kok, ontbreekt het je aan niets. Er is volop keuze uit de gevarieerde kaart, het verrassingsmenu is een echte aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

38. Marc en Pauline

39. Eten in Oss bij Pardon is een bijzondere ervaring. Het restaurant heeft een prettige en ontspannen sfeer, maar bovenal geldt dat de kwaliteit uitstekend is. De kaart bevat heerlijke en verfijnde gerechten. Wij hebben gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu en waren blij verrast: mooi opgemaakte borden, goede keuze van dagverse ingredienten en bijzonder goed klaargemaakt. Bij het verrassingsmenu mag je voorkeur aangeven voor vis of vlees of een mix.
    Wat ook opvalt is dat het verrassingsmenu geen standaardselectie/mix van de kaart is. De chef heeft altijd iets bijzonders ingekocht waar hij zijn gasten mee verrast. De wijnkaart is mooi en afwisselend en tot slot merken wij op dat de prijs kwaliteitverhouding prima is.
    Een bezoek aan Pardon is zeer de moeite waard.