Restaurant Pardon in Oss

• do vanaf 16:30
  • vr vanaf 16:30
  • za vanaf 16:30
  • zo vanaf 16:30

Welkom bij Restaurant Pardon. Het restaurant in Oss waar de begrippen puur, passie en persoonlijk centraal staan. Door het gebruik van dagverse producten in onze gerechten, die met liefde is bereid, kunnen gasten zich ook écht gast voelen in een ontspannen en persoonlijke sfeer.

Op afspraak bieden wij u de mogelijkheid om in een gezellige ambiance te lunchen, binnen of met mooi weer op ons binnenterras. s' Avonds kunt u elke dinsdag tot en met zondag genieten van onze uitgebreide en maandelijks wisselende á la carte kaart of laat u verrassen door ons verrassingsmenu. Alle gerechten worden door de patron-cuisinier bereid met uitsluitend dagverse producten. Tevens hebben wij een ruimte beschikbaar voor groepen, feesten, recepties, familiediners etc.

Restaurant Pardon staat ook bekend om hun overheerlijke verrassingsmenu's. Iedere dag ligt er voor de keukenbrigade de uitdaging om een heerlijk verrassingsdiner te bedenken. Dit diner zal samengesteld worden door gebruik te maken van dagverse producten en seizoenspecialiteiten. U kunt van te voren aan ons doorgeven of er specifieke wensen of diëten m.b.t. dit diner zijn. Dit verrassingsmenu bestaat uit 3-gangen, maar kan worden uitgebreid naar meerdere gangen, voor € 8,- per gang.

La Grande Parade, onbeperkt Franse tapas
Eke woensdag en donderdag kunt u naast de menukaart ook genieten van onbeperkt 'Franse tapas' voor € 23,50 p.p.

Kijk voor meer informatie op www.restaurantpardon.nl

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, biologisch, suikervrij en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in OssFoto van Restaurant Pardon in Oss

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, luxe, romantisch, zakelijk, klassiek en gezellig
Voorzieningen
Wi-Fi, terras, high-tea en all you can eat
50 zitplaatsen en maximaal 80 personen in één groep
Personeel