Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Eikenboomgaard 8, 5341 CT, Oss

Op dit adres zit nu: Mellow Dining

Onsz Restaurant in Oss

Gelegen naast het centraal station.
    50 Parkeerplaatsen op eigen terrein.
    Voldoende parkeergelegenheid in de directe nabijheid indien eigen parking vol is.

• OV

Naast het centraal Station Oss.

• All-inclusive

1456712019 72
1520225486 74
1551982220 76
1655191604 76

1. Met een groepje van 8 lekker gegeten.
    Bediening prima, enige minpuntje was een beetje warm binnen.

2. Lekker gegeten met een supergoede en vriendelijke bediening.
    Je zit lekker ruim en niet op elkaar gepropt.
    Prijs/kwaliteit is goed.

3. Het eten was super lekker! De bediening was ook goed! Het enige wat we wel jammer vonden is dat na 8 uur we tussen de gerechtjes door 30 tot 40 minuten moesten wachten en het dus zo 22.30 was
    Groetjes!

4. Versteeg

Wij gaan al jaren bij onsz in oss eten.
    Vrijdag waren wij er met vrienden en vonden de service erg achteruit gegaan.
    We moesten erg lang wachten op het eten waardoor we maar een aantal keer hebben kunnen bestellen.
    Ook ging het brengen van het eten een aantal keer verkeerd, hadden ze de verkeerde bestelling aan de tafel.
    Erg jammer gingen er altijd graag eten.

4,5
  5. Gerrie Leeijen

Helemaal geweldig... Toppie!

6. Lekker gegeten super bediening goede service perfect

7. Dit was de eerste keer dat ik hier ben wezen eten. Het was super lekker, goede sfeer en vriendelijk en goed personeel. Echt een aanrader. Ik zal hier zeker nog een keer terug gaan.

8. Tweede kerstdag met 9 mensen gegeten. Ten eerste veel te warm, ten tweede eten kwam niet of te laat... tafel 309 veel te dicht op andere tafels. Bediening probeerde hun best te doen maar door te weinig personeel en teveel gasten konden deze mensen dit niet aan.

3,4
  9. Carla v Dinther

Lekker gegeten, fijn personeel en ook fijn dat er wat te spelen is voor de kinderen. X

10. Ben er enkele keren geweest, je zit er goed, volop keuze uit lekkere gerechtjes, ook nieuwe gerechtjes op de kaart. Een aanrader voor een gezellig avondje tafelen. De nagerechtjes zijn super.

11. Onsz in Oss is een groot restaurant met een tapas/grill kaart. Je kunt hier onbeperkt eten en /of drinken. We hadden een reservering om 20:00 uur met vier personen. De eerste ronde die we bestelden was prima. Het eten werd snel gebracht, alles ging goed. Op een gegeven moment kwam er een ober langs met een dienblad vol eten terwijl dit niet voor ons bestemd was. Wij dat uitgelegd en de mevrouw beweerde dat dit toch echt voor ons was. we weigerden dit, want het was gewoon echt niet voor ons, maar het punt dat we in discussie moesten gaan om het eten af te wenden beviel mij totaal niet. Daarna ging het eigenlijk bergafwaarts met de service.
    Het eten bleef redelijk van kwaliteit op een aantal dingen na, wat echt niet lekker was (spareribs hadden geen smaak en bestond voornamelijk uit bot, de speklapjes die uit 90%vet bestonden). Qua service kregen we tot 3x toe een dienblad vol eten wat uiteindelijk toch kort voor ons bleek te zijn. En als het om drinken bestellen ging, duurde het heel lang voordat het drinken kwam (gemiddeld 15 minuten). Wat ik echt een slechte zaak vind in een restaurant, als je servies/glaswerk beschadigd is, maar dit alsnog blijft gebruiken.
    Mijn complimenten gaan wel naar de desserts, die waren lekker en klein genoeg om meerdere desserts te kunnen bestellen. Al met al is mijn complete ervaring, leuk voor één keer, maar ik kom hier niet nog een keer.

12. Omg the food is delicious. It was perfect for sure I will go again ;) it's really fantastic restaurant because it has lots of different choices for different taste at a sensible price. The staff is friendly and service is good. Also the ambiance is tasteful. Very good value for money.

13. Lekker eten, maar de service is minder. Hoe later het wordt, hoe langzamer het eten komt. Zitten je echt weg te kijken. Desserts vergeten te serveren, er naar gevraagd en toen kreeg iedereen z'n dessert behalve ik. Weer naar gevraagd, maar kreeg ik helemaal niks, geen personeel meer te zien. Uiteindelijk maar gegaan (net voor de keuken dichtging).
    Als het personeel klaar met werken is, zijn ze ook niet meer vriendelijk. Wilden parkeren, maar iemand van het personeel ging naar huis, in plaats van achteruit te gaan (waar volop ruimte was) moesten wij met 2 wagens de drukke weg maar op. En applaudiseren toen ze ons voorbij kwam. Bah, bah. Voorlopig ga ik wel naar de concurrent.

14. marty van dijk

Als horeca mensen "waar ik ook toe behoor", vind ik dit zeer zeker een aanrader voor ieder die iets wil leren over gezelligheid, goede service en mensen die weten waar hun vak voor staat! Alleen heb ik wel mijn twijfels over de kant en klaar producten die wij geserveerd kregen, zoals inktvisringen, Noorse garnaaltjes en pistache lolly. Maar de eigen draai die er aan wordt gegeven is meer dan goed! Dat mag zeker gezegt worden!
    *** Minpunten waren de hamburger, mijn excuses maar er stond U.S.A. nou ver er van af. En ook de carpaccio een en al, sla, tomaat, komkommer, maar de dun gesneden ossenhaas was ver te zoeken. Laat staan of je kon proeven hoe die gemarineerd was..
    *** Pluspunten waren goede service, ook al zag je dat er veel jonge en/of parttimers rond liepen, ging 't super soepel, snel qua wisseling van de doorgiften. En boven alles rustgevend tegen over de gast. Al was er af en toe een foutje, dat werd uitermate snel en vakkundig opgelost! Namens tafel 303 op zondagavond! De keuken een 7 en de bediening een dikke 8,5. M.v.g. M. Van Dijk

15. Gisteren zondag 7 december Heerlijk gegeten bij Onsz. Na het lezen van diverse recensies in eerste instantie beetje huiverig maar dit was helemaal niet nodig, vandaar dat ik nu zelf de moeite neem om een recensie te schrijven. Bij binnenkomst een hartelijk welkom en werden we naar onze tafel gebracht erg mooie inrichting de zaak was al in winterse sferen. Er is super veel keus ruim 80 gerechten, fijne stoelen om lang te tafelen en vriendelijke bediening.
    Desondanks dat het restaurant vol zat hoefde we niet lang te wachten op de smaakvolle gerechten uit de keuken, ook de glazen bleven goed vol. kortom een top avond, ons zien ze hier snel weer terug.

16. Ik ga regelmatig eten in deze gelegenheid, de prijs kwaliteit verhouding is erg goed, ook is de ambiance prettig. De opzet is behoorlijk ruim, waardoor je niet het gevoel hebt bij elkaar op schoot te zitten. Een paar uur tafelen met drank voor dat bedrag vindt je niet snel in andere gelegenheden met een dergelijke opzet. Heb altijd goed gegeten als ik er weg ga.

17. Leuk concept en leuke bediening. Erg massaal en waarschijnlijk daarom krijgen de gerechten niet de aandacht die ze verdienen. Te taaie gamba's, creme brulee uit de koelkast enz. Voor €39,95 incl. drankjes kun je echt veel beter eten en drinken.

4,9
  18. Lekker en sfeervol gegeten! Komen dit jaar kerst weer terug!

19. Sorry, maar 1 keer en nooit meer! Veel kant en klare producten. En weinig zelf gemaakt. Rauwe lamsrack op je bord krijgen is echt not done! En als ze dan nog niet eens wat met je klacht doen, dan ben ik al snel klaar met dit restaurant. Qua sfeer is het ver te zoeken, heel massaal en erg rumoerig. Harde muziek dreunt door t restaurant van een feestje ernaast.

20. Vorige week met een gezelschap geweest. Weinig positiefs te melden. Het was erg lawaaierig, chaotisch, hectisch, er waren veel groepen maar ook stond er een tv overbodig aan met heel onrustige beelden en een soort hoempapa muziek kwam vanachter de bar vandaan. Achter de bar was het erg chaotisch, regelmatig viel er wat. Wij hadden de tapas zonder drankjes en dan verwacht je eigenlijk wel dat je een keuze uit wat wijnsoorten hebt en niet alleen de huiswijn, geen drankenkaart gezien. Het eten, veel gerechten dezelfde smaak. Wij hadden voor €450,00 verteerd maar Onsz wilde ons ook het gedronken kraanwater in rekening brengen! Uit den boze. Heb het ook niet betaald en ik ben er eens geweest maar niet weer.

21. Het eten is top, bediening uitstekend en een leuke locatie.
    Wij wonen zelf in het midden van het land, maar komen graag hier een hapje eten. Kan niet anders zeggen dan top.

22. 1 keer daar eten was lekker, 2de keer eten was de kwaliteit van vlees minder, 3de keer duurde het heel lang voor de gerechtjes kwamen, was het ronduit slecht en begint echt op een vreetschuur te lijken. Ze hadden wel 2 feesten achter, dus heel rumoerig.
    Dat was de laatste keer geweest. Ons zien ze daar niet meer.

23. Niet spannend, niet slecht, niet uitgesproken maar gewoon oké, smakelijk en leuk voor de afwisseling tussen de vele tapasrestaurantjes van dit moment.

24. We hadden dit jaar met vrienden afgesproken om samen eerste kerstdag door te brengen. Vanwege een erg drukke week was zelf koken erg moeilijk.
    Optie uit gaan eten.. uiteindelijk kwamen we bij onsz terecht.

We hadden wel twijfels want we hoorden dat het erg druk zou zijn en dan ben je al gauw bang dat het mis gaat lopen.
    Nou het was inderdaad erg druk, maar daar merkten we weinig van. Het geluid van de gasten was inderdaad wel aanwezig maar niet storend.
    Eenmaal aan tafel werden we door uitstekende, goed lachse, snelle, vriendelijke serveersters geholpen. We kregen netjes wat we bestelden, de glazen hebben ondanks de all in formule niet leeg gestaan.

Echt, we hebben heerlijk gegeten met volop keuze, de organisatie zat goed in elkaar, we hebben ons buikje rond gegeten en hebben een gezellige kerstavond gehad.

Het "storend" geluid waar ze het over hebben, hebben we nagevraagd en daar zijn ze inderdaad mee bezig, maar dat is zeker geen reden om daarvoor weg te blijven.

Nogmaals een extra complimentje aan de bediening, wat hebben jullie hard gewerkt om iedereen te voorzien van eten en drinken. Wat jullie ook gelukt is, dankzij een goed werkend team.

25. Wij vonden dit restaurant tegenvallen. Het eten is oké, maar niet geweldig. Er zat bijvoorbeeld bij vier gerechtjes exact dezelfde saus. De bediening was vriendelijk en ze doen zeker hun best, maar het is allemaal niet erg professioneel. Het ergste was nog wel de enorme herrie, je kan elkaar en de bediening haast niet verstaan. Aan het restaurant zit ook een feestzaal vast. Achterin het restaurant was de muziek uit die zaal dan ook te horen. Iets wat wij niet vinden kunnen. Het restaurant is daarnaast eigenlijk te groot, waardoor het een beetje een 'vreetschuur' wordt. Als ze het iets kleiner hadden gehouden, was het naar onze mening beter geweest. Wij gaan hier dan ook niet terug.

5,9
  26. Hebben vrijdagavond hier gegeten, eten en drinken was prima maar die herrie we konden elkaar niet verstaan en de ober moest zo hard praten om er boven uit te komen.
    Ik hoop dat er aan de herrie iets gedaan kan worden anders is het niet plezierig eten.

27. Afgelopen zaterdag hebben we er gegeten. De tapas was goed maar de ruimte is zeer rumoerig, dat maakt het dat wij hier niet meer teruggaan want met zijn 6-en aan tafel kon je elkaar niet verstaan. Ook de ober kon zichzelf niet verstaan bij het opnoemen van de gerechten. Jammer. Hopelijk gaan jullie hier nog wat aan doen!

28. Vorige week vrijdag hier gegeten, het eten was wel goed en de bediening ook. Maar wij waren met 7 personen, en zaten achterin, daar zaten twee groepen lange tafels, heb wel om een andere tafel gevraagd maar die was er niet. We hebben niet met elkaar kunnen praten, er was veel herrie. Dat was jammer, had het etentje gekregen van de kinderen.

29. Anke

30. We hebben hier heerlijk gegeten. Er is een zeer ruime keuze aan tapas.
    De kwaliteit van de gerechten is zeer goed. Het lijkt veel op een restaurant in Uden, maar de kwaliteit van de gerechten zijn hier vele malen beter en meer op smaak dan in Uden.
    Personeel is heel vriendelijk en de sfeer in het restaurant is top!
    Vraag geen plaatsje bij de deur, want daar kan het nog wel eens tochten.
    Heerlijk mals vlees en voor kinderen ook een ruime keuze aan gerechtjes en wanneer ze geen honger meer hebben kunnen ze zich vermaken in de speelhoek. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

31. Prima formule. Lekker eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel precies voldoende tijd tussen de gerechten (ondanks volle bak) en kleurplaten en speelhoek voor de kids! Wat wil je nog meer! Wij hebben een prima avond gehad en is zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!

32. Heerlijk gegeten, goede en snelle bediening! Zeker een aanrader!!

33. Eerste keer naar Onsz. Heel veel keus, lekkere tapas, snelle bediening, goeie aanbieding, mooie inrichting, gezellige sfeer, vriendelijk personeel! Super avond en zeker voor herhaling vatbaar :). Concept lijkt op die van een zaak in Uden, maar hier is meer keuze, de smaak beter, voordeliger, meer ruimte tussen de tafels en snellere bediening. Ook fijn dat we niet aan tijd zaten gebonden.
    Kortom, alleen maar complimenten!

34. Marijn en Amanda

26 april 2012

Na het lezen van de recensies, zijn wij hier op een rustige donderdagavond samen met vrienden gaan eten. Wat een verrassende avond! Nog nooit zo lekker gegeten!!! De keuze uit vlees of vis of vlees is zeer uitgebreid. De gerechten werden aan tafel geserveerd met persoonlijke uitleg van de chef! Een zeer unieke ervaring! Vooral de Black Agnus is een aanrader! Het personeel was erg vriendelijk! Het ontbrak ons werkelijk aan niks! Veel persoonlijke aandacht! Onze complimenten voor jullie allemaal en in het bijzonder aan de chef! Wij komen hier heel snel terug!

35. Op een rustige donderdagavond kunnen kennis maken met dit voor mij nieuwe fenomeen van "onbeperkt". Naast de wok en onbeperkte japanner is dit echt een aangename afwisseling.
    De keuze vis of vlees (en zelfs lekkere vega-gerechten) is uitgebreid met persoonlijke uitleg van alles aan tafel door iemand met kennis van zaken.

Je kunt heerlijk blijven zitten en ik ben absoluut niks te kort gekomen. De persoonlijke en vriendelijke bediening zorgde voor een extra tintje wat mij een gevoel gaf dat ik vrij kon aangeven waar ik nog behoefte had of te kort kwam.
    Ik heb mn behoefte om los te gaan in de speelhoek maar niet kenbaar gemaakt.... ;o)

Tot de volgende keer...

36. Bas en Erica

2e paasdag van 17.00uur tot 20.30uur aan tafel gezeten met 2 kinderen van 5 en 3 jaar die we bijna niet gezien hebben. Te vinden in de geweldige speelhoek!! Dat was nog eens prettig uit eten. Het eten was heerlijk, genoeg en veel verschillende soorten vlees.Echte aanrader. Wij komen nog een keer terug.

37. Zijn er 29 maart 2012 geweest,erg gezellige sfeer, uitleg over 't eten waar ze mee aan tafel komen beviel mij goed, personeel werkt er met veel plezier, dat stralen ze uit, kom zeker weer eten was top.
    Thanks

38. Fam. dos Santos

We hebben vandaag lekker gegeten bij Onsz-Restaurant. Een unieke beleving buiten de deur. Verschillende soorten vlees en vis van top kwaliteit. Het smaakt fantastisch en naar meer. Lekker tafelen, drinken en eten.
    Gezellig en vriendelijk personeel.
    Niet duur. Wel top kwaliteit.
    Komen zeker terug.

Fam. dos Santos

39. Het eten was overheerlijk, maar veel te weinig en het concept "all you can eat" hebben ze hier niet goed begrepen! Het vlees van de bbq wat je kreeg was erg weinig en de tussenpozes tussen de gangen extreem lang. Daardoor waren we om 7 uur daar en gingen we om kwart over 11 weer weg (met honger). Als ossenaar zal ik helaas niemand aanraden om hier te gaan eten... Toch jammer omdat de sfeer (vooral voor in het restaurant) best gezellig is.

3,4
  40. Echt lekker gegeten leuk avond vullend en gezellig. Je mag echt net zo veel eten als je wilt, we hebben denk ik ongeveer 3 en half uur aan tafel gezeten met steeds weer iets overheerlijks vers van de barbecue, en pauzes zoveel we wilden.

We gaan er zeker nog eens eten.

Echt een aan rader voor grote groepen.

Groetjes, Carolien

41. Heerlijk gegeten, echt super lekker. Was een heerlijk avondje uit. Je moet er absoluut niet zijn om je in 1 uur vol te proppen, maar als je lekker wilt genieten van je avond dan zit je hier aan het goeie adres. Zat echt super vol van al het lekkers wat ze bij je aan tafel komen brengen en zolang je je viltje niet op rood legt kun je zoveel eten als je wilt. Service en bediening waren echt super!! Komen zeker terug!

42. fam. nooijen

Heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    Gezellige sfeer.
    Leuke speelhoek.
    Echt een aanrader.
    We komen zeker terug!

43. Vond het maar vies en weinig. Onbeperkt eten... sure ... lang wachten op kleine hapjes zodat je de patatjes maar leeg gaat eten en als je een paar kleine hapjes hebt gehad komen ze vragen of je echt nog iets wilt of dat je genoeg hebt. Dan zeg je maar dat je genoeg hebt. Vooral heel erg vet en geen keus of je medium wilt enzo. Lawaaiige sfeer, je kunt elkaar amper verstaan. Slecht restaurant, sorry.