Op dit adres zit nu: Sirtaki

Meson de María in Oss

1. We hebben vanavond heerlijk gegeten.[via groupon]
    We gaan zeker nog eens terug als we in Oss gaan winkelen of zo.

2. We hebben gisteren geen geweldige ervaring gehad in dit nieuwe restaurant. Ik ging met het idee dat we voor tapas gingen, maar was me niet bewust dat ik daarvoor aan de bar moest gaan zitten. Door de bediening werd er niet over gesproken en werd de gewone kaart gegeven en ik ben er daarna niet meer vanuit gegaan dat er wel een mogelijkheid bestaat om tapas te eten. Bij de keus uit de menukaart vond ik het jammer dat de rijstgerechten alleen per twee personen gegeten kunnen worden, dat houdt in dat er niet veel keus meer over blijft en voornamelijk vleesgerechten.
    Mijn lamsbouten waren niet allen gelijk gegaard, er werden wel veel aardappels bij geserveerd en een kleine hoeveelheid aubergine. Mijn tafelgenoot had konijn. Bij iedere hap zat zijn mond vol botjes. De smaak was prima!
    Ook hij had een kleine gegrilde paprika. Wij vonden het erg mager. Ook de keus van de deserts was beperkt, deze waren niet allen voorhanden.
    Helaas heeft dit restaurant ons niet kunnen bekoren.