Op dit adres zit nu: Bistro Gossimijne

1452098328 80
1519526534 80
1620668842 80

1. Frans van den Berg

Lekker gegeten met 2 vrienden en het onbeperkt menu gehad. Alles geprobeerd en alles was lekker. De bediening vriendelijk en snel. Al met al een prima eet ervaring!

2. Floris van Amstel

Wij hebben met vijf personen een gezellige avond gehad. Ik kan niet anders zeggen dat het eten en de bediening uitstekend waren. Het is zeker de moeite waard om bij Koozie te eten. Ik kan het dan ook van harte aanbevelen.

3. Peter Ploegmakers

Leuke avond gehad met vriendelijk bedienend personeel en niet op de laatste plaats heerlijk gegeten.

4. Op 9 aug hebben wij een shared dinner genomen bij Koozie.
    Dit was echt heerlijk. Uitgebreide kaart en de gerechten heerlijk.
    Zeer vriendelijk personeel, en een gezellige sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

5. S. van Cranenbroek

Gisteravond ontzettend lekker gegeten op het terras. Wel flinke porties, maar beter teveel dan te weinig. Goede bediening en service, dus zeker voor herhaling vatbaar.

6. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten (shared dining).Voldoende keus, prima bediening, goed tempo. Het eten was verrassend, goede kwaliteit, voor herhaling vatbaar. Aanrader!

7. Angelique

Gisteren een top avond gehad bij Koozie. We hebben gebruik gemaakt van het shared dining menu en echt heerlijk gegeten. De variatie aan keuze is goed en de kwaliteit van het eten is ook top. Ook de bediening is erg vriendelijk en snel. Lekker buiten gegeten op het gezellige terras. Kortom, een aanrader!!

8. Heerlijk gegeten voor een een zeer aantrekkelijke prijs. Alle producten zijn zelfgemaakt zelfs de kroepoek bij de saté is zelf afgebakken en niet uit een gekocht zakje. Voor herhaling vatbaar!!

9. m vd ven

Erg lekker gegeten(shared dining)
    Het was ook prima weer om op het terras te zitten.
    Bediening was erg vriendelijk , niet overdreven en kwamen op het juiste moment.
    Zoete witte wijn was heerlijk , wil graag weten welk merk dit is.
    Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!

10. Heerlijk gegeten. Prima bediening. Heerlijke wijn. We zijn nu al voor de derde keer geweest en de kwaliteit blijft op hetzelfde prima niveau. Echt een aanrader.

11. Eric 17 punten

Lekker buiten op het terras gegeten. Goede sfeer, prettige bediening en een behoorlijke kwaliteit. Het is zeker voor herhaling vatbaar!!

12. Koninginnedag hier gegeten. Niet onder de indruk van de kwaliteit. Spareribs van mijn tafelgenoten vielen behoorlijk tegen. Geldt ook voor de bijpassende sauzen. De dikke frieten zijn daarentegen wel prima.

13. Op een zondagmiddag een heerlijke high tea 'ervaren'!
    De sfeer was gezellig, bediening erg vrolijk en attent en eten super!
    We komen zeker nog eens terug.

14. Heerlijk gegeten in een mooi en sfeervol restaurant waar het lekker druk was. Bediening was ook goed en kwam op precies de goede momenten (kan bij sommige restaurants zo strorend zijn als ze constant langskomen). Een goede service dus, we waren er voor een high tea en komen zeker een keer voor het diner!

15. Joep en Samantha

Wij hebben hier zaterdagavond met vrienden gegeten en gekozen voor shared dining. Wij hebben een fantastische avond gehad en heerlijk lang getafeld. Alle gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de sfeer en service was perfect! Zeker voor herhaling vatbaar!

16. de groot

Hadden de high tea. Hij was wel enorm lekker maar het aantal wat je kreeg viel ons tegen. Een klein glaasje soep,
    1scone delen en ieder een plakje cake.. Stukje brownie en 2 plakjes stokbrood. En hartig viel erg tegen. Spiesje kip, bitterbal, koude champignons en olijven. En dan al toetje.
    Kwaliteit was lekker maar hadden meer verwacht. Ook was het snel snel dus tijd tussen de gerechten hadden we niet.

17. Shared dining gekozen. Echt een aanrader ! Goed eten in een mooie ambiance voor een goede prijs.
    We komen hier zeker vaker

18. Jennifer Braicks

Gisteren voor de eerste keer bij koozie-oss gegeten: de shared dining. Ten eerste complimenten voor de aankleding en sfeer die het restaurant uitademt! Het concept van de shared dining ligt net tussen tapas en een keuzemenu in, het is ons goed bevallen. De kwaliteit van het eten was op en top, hier dus ook complimenten voor. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

19. Wijn en eten , fantastisch.
    Bediening super..leuke sfeer en ambiance.

Echt een aanrader!!

20. Mijn 50e verjaardag gevierd met familie en vrienden. Helemaal geslaagd wat ons betreft! We kregen veel complimenten over de leuke locatie en lekkere hapjes. Een aanrader om je verjaardag zo te vieren!

21. Zaterdag 17 november gegeten met de buren.
    Shared dining gekozen en iedereen was vol lof.
    Bediening was vriendelijk en de formule was goed.
    We waren erg tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

22. P Gremmen

Zaterdag 3 nov met vrienden groep gegeten.
    3 uur eten en drinken 5 gangen.
    Omdat het geen zelfbediening is ben je afhankelijk van de personele bediening.
    De drank werd goed bij gehouden, alleen de tijd tussen het eten duurde te lang.
    Hierdoor hebben we 3 nagerechten niet kunnen eten.
    Het hoofdgerecht de Picahna was niet mals en er zaten verschillende "pezen" in.
    De akoestiek verdiend ook wat aandacht. Erg gehorig ik kon mijn vriendinnen amper verstaan.
    We hebben zelf ontzettende lol gehad, maar helaas Koozie voor mij geen 2e keer

23. En alweer een gezellige avond gehad met lekker eten en een goed glas wijn! Wordt zeker vervolgd!

24. Wij hebben gister heerlijk gegeten bij Koozie om alvast de verjaardag van mijn vriend te vieren. De sfeer is top en het restaurant is heel knus ingericht. De bediening is erg vriendelijk en het eten ontzettend lekker! Wij komen graag, snel, eens terug!

25. Lekker eten, mooie portie grootte zodat je verschillende gerechten kunt eten zonder hartstikke vol het restaurant te verlaten.

26. Chris Perreijn

Gisteravond met 13 collega's een feestje gevierd in Koozie. En het mag gezegd, het was bijzonder Koozie. Prima van entourage, levendig; zeer smakelijk van eten en drinken en snelle, zeer vriendelijke bediening.
    Kortom, een aanrader. Verwachtingen zijn volkomen waargemaakt!

27. Al een paar keer lekker gegeten voor een goede prijs, dankzij de leuke aanbiedingen die er steeds zijn.

28. Marijke van Oorsouw

Heerlijk met een groep gasten uit Amerika gegeten.
    Waren allemaal enthousiast.
    Super! Ook de sfeer.

29. Op zondagavond voor de eerste keer bij jullie gaan eten.
    Zeer verrassend gezellig, prima en vriendelijke bediening, leuke sfeer en niet te vergeten: het eten was prima!
    Het was dus wel de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

30. Timo Wulfhorst

Op 7 september 2012 wezen eten bij Koozie we waren toen 5 jaar getrouwd en werden bij aankomst ook gelijk daarmee gefeliciteerd wat ik erg te prijzen vind omdat er echt aandacht gegeven word aan gastvrijheid.
    Het eten en de service zijn echt supergoed je word goed geholpen niks duurt lang en alles kan.
    Vlak voor het dessert kregen we nog een heerlijke fles prosecco en een prachtig opgemaakt bordje waar nogmaals de felicitaties opstond.
    Het flesje staat koud hij zal ons smaken.
    Ga zo door!! echt een toptent.

31. Robbert Vos

Gisteren zijn we wezen eten bij Koozie. Uitstekende bediening, heerlijk gegeten! Qua prijs betaal je iets meer als bij een ander restaurant zoals la Colline, maar daarvoor krijg je ook echt waar voor je geld. Nog nooit zo'n lekker biefstukje op!
    Prima sfeer en inrichting en we hebben ook erg genoten van het wijnarrangement!
    Een aanrader dus!

32. We hebben erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Erg vriendelijk personeel. Er zou iets meer tijd mogen tussen de gerechten. In elk geval zeker een aanrader en we zullen zeker nog eens aanschuiven.

33. Vriendelijke bediening, allebei de Javaanse sate en grand dessert, prima! Goede prijs/kwaliteits-verhouding en ook leuk om te zitten. Hier gaan we zeker eens terug.

34. Yvonne Langens

Heerlijk gegeten in een ontspannen en gezellige sfeer! De keuze op de menukaart is prima. De gerechten smaakte heerlijk. Zeker een aanrader!

35. Wij zijn er 27 juli geweest met zijn vieren.
    Hebben alle voor het 4 gangenmenu gekozen.
    Het eten was heerlijk, de bediening perfect, en de wijn was ook heerlijk.
    Is zeker een aanrader voor anderen, wij gaan zeker nog een keer terug.

36. Fijne kaart, spontane bediening, juiste bereiding van het eten. Is een aanrader.

37. Hallo Koozie,

Jammer, dat de kaart is veranderd. Ik vond persoonlijk de vorige kaart beter. Ik kwam voor de lekkere spare ribes maar stonden niet meer op de kaart. Verder heerlijk gegeten, lekkere wijn en dessert. Zeker de moeite waard om terug te komen maar dan weel weer de spare ribes op de kaart.

Mark

38. pierre vink

Beste Carolina,

Vervelend dat U een negatieve ervaring heeft gehad .Zoals U aangeeft bent U een regelmatige gast bij Koozie, en waarschijnlijk heeft U ook ervaren dat we er als team er alles aan doen om het onze gasten echt naar hun zin te maken. Het is jammer dat U op de avond zelf geen opmerking/klacht heeft gemaakt over datgene wat u in de mail verwoord. U klacht zou dan gewoon opgelost worden.
    Het is voor mij onbegrijpelijk dat als u ons een 3,1 geeft U wel energie steekt in het schrijven van een zeer negatieve recentie op 2 sites en ons niet persoonlijk aanspreekt op de avond, dat het niet naar wens zou zijn.

Met gastvrije groet, Pierre Vink

39. Carolina

Regelmatig bij Koozie gegeten. Eerste keer uitstekend. De daarop volgende keren steeds minder van kwaliteit. B.v. de ceasarsalad met gerookte kip besteld als hoofdgerecht, werd gepresenteerd zonder kip. Bediening uitermate verontwaardigd alsof we de kip er al snel afgegeten zouden hebben. Vanavond een heet bord, maar het vlees was koud. Bijlage in de vorm van een theelepel wortelpuree met drie stukjes wortel. En wat te denken van de apart geserveerde salade, lijkt op een Griekse salade met blokjes feta, dan nog gegarneerd met schijfjes Parmezaanse kaas, niet echt een geslaagde combinatie. Bij het opscheppen kwam het hart van de ijsbergsla in zijn geheel tevoorschijn. Javaanse kipsaté droog, leek alsof het vlees was voorgekookt. Een dikke onvoldoende.

Update 09-08-2012 - cijfers aangepast

De eigenaar, Pierre Vink, heeft contact met me gezocht en afgelopen woensdag 11 juli heb ik met hem gesproken. (Kon niet eerder omdat ik in het buitenland was).

De heer Vink heeft mijn mail heel erg serieus genomen en had mij uitgenodigd voor een gesprek in het restaurant. Bij dit gesprek waren ook aanwezig de bedrijfsleidster en de kok. Dat heb ik erg op prijs gesteld want dat heeft mij de gelegenheid gegeven deze twee medewerksters rechtstreeks vragen te stellen en ook hun mening te horen.

Het was een zeer aangenaam gesprek en het was heel duidelijk dat zij het zeer betreuren dat dit heeft kunnen gebeuren. De informatie is niet verder gekomen dan bij de persoon die ons op dat moment heeft bediend, hetgeen in alle gevallen steeds dezelfde was.

Ik ben erg tevreden over de wijze van afwikkeling en de zeer positieve en open houding van de heer Vink, de bedrijfsleidster en de kok. Koozie staat voor ons weer positief op de kaart.

40. Jammer dat de prijsprestatie zo wisselend is: Van OK voor de Javaanse sate tot ver onder de maat voor de Ossehaas.
    (En de saus doet dan ook nog eens sterk aan een saus uit een pakje denken....)

41. 18 mei heerlijk gegeten bij Koozie. Was onze eerste kennismaking en deze is heel goed bevallen! Mooie setting, goede bediening en natuurlijk fatastisch gegeten!

42. Jos de Laat

Gisteravond heerlijk avond gehad met onze dochter en haar vriend.
    Prima bediening leuke sfeer en heerlijk gegeten.
    Werd echt verrast zoals in mijn geval het voor gerecht
    (gerookte schouderham) was opgediend en wat over heerlijk smaakte.
    Lekkere wijn van het huis gedronken.
    Was de twee de keer dat we hebben gegeten bij Koozie en was weer heerlijk.
    We komen hier zeker nog vaker terug.
    Klein minpuntje is dat de tafels op bepaalde plaatsen wel erg
    dicht op elkaar staan.

43. Geweldige Hihg Tea!
    Heerlijke sandwiches, muffins & taartjes! Lekker vers en geen overdaad! Super !
    Vriendelijke bediening en een prachtige inrichting !

44. Linda Brouwer

Goede service, erg vriendelijk personeel.

Het restaurant is erg mooi en sfeervol ingericht. Over het algemeen ruime plaatsen, op de plekken links achterin na (voor de keuken). Daar staan de tafels wel erg dicht bij elkaar.

Goede wijn en lekker eten. Goede kwaliteit vlees, maar erg jammer dat de sauzen die bij het vlees worden geserveerd erg zoute, vrij smakeloze prefab-sauzen zijn. De saus verpest de smaak van het vlees. En dat terwijl de gerechten niet goedkoop zijn.
    Ruim voldoende keuze op de menukaart.

Ik ga zeker nog een keer bij Koozie eten, maar dan bestel ik een gerecht zonder saus.

45. Gisteren genoten van een heerlijk diner. We hadden gekozen voor een 4 gangen proeverij (aanrader) en een lekkere fles wijn uitgezocht, wat erg makkelijk is via hun Ipad. Zeer attente bediening en er heerst een fijne gemoedelijke sfeer. Kortom, tot snel maar weer.

46. Frans Verbruggen

Wederom een zeer geslaagde avond gehad bij Koozie. Mijn schoonouders werden verrast met een leuke attentie ivm hun 47 jarig huwelijk. Het eten was werkelijk heerlijk, de sfeer was prima, kortom een toptent in Oss. Den Bosch maak je borst maar nat!

47. Zaterdagavond heerlijk gegeten, wat een gezellige tent!
    We zijn echt verwend met een 4 gangen diner.
    Heerlijk wat een smaaksensaties! Ook onze kleine man heeft heerlijk kunnen meeeten!
    We hebben echt een leuke avond gehad, en komen zeker nog eens terug!
    Nogmaals bedankt! En tot ziens!

48. We hebben heerlijk gegeten, het is sfeer vol ingericht en je zit er gezellig. Ook super is de open keuken. Een klein min puntje is dat de bediening geen vaste tafels hebben, dat maakt het wat verwarrend, je weet op een gegeven moment niet meer wie je wat hebt gevraagd en daar komen foutjes door, zoals een paar keer dat we het verkeerde drinken kregen. Misschien kunnen jullie wat met deze opbouwende kritiek. We hadden een 4 gangen menu besteld, dat zijn mooie prijzen dan kan je nog eens met je gezin gaan uit eten. Succes en tot de volgende keer!!!! Karin

49. Een heerlijke en gezellige avond!
    Heerlijk eten, goede wijn. En dit alles voor een goede prijs.
    Een aanwinst voor Oss.

50. Fam. Baas

Geweldig leuke avond gehad! Heerlijk gegeten en gedronken en wát een mooie tent!!! Super! Die Pierre Vink flikt het maar weer!! Zeker voor herhaling vatbaar!!! Graag tot ziens!

51. Echte gezellige Brabantse sfeer met lekker internationaal eten. Zeker leuk om tot in de latere uurtjes door te blijven eten omdat ze lang openblijven.

52. Erik Sluis

Gisteren wezen eten. 5 gangen keuze menu zeer lekker. Vriendelijk personeel en goede sfeer. Leuke attentie gehad daar mijn vrouw jarig was. Ook een aanrader voor doorde weeks daar er een goede tafel bezetting was. Voor herhaling vatbaar.

53. Afgelopen zaterdag hebben wij een tafel gereserveerd bij Koozie. De reservering ging wat stroef, maar we werden keurig gebeld dat alles in orde was. Dit stelde ik zeer op prijs. Het eten was lekker, wat jammer was is dat er in de sla kaas zat. Ik vind dit geen probleem maar mijn man houdt er niet van. Ondanks de kaas hebben we met z'n allen lekker gegeten. Ik zou Koozie zeker aanraden bij andere mensen en zelf ga ik er zeker nog eens eten. De bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig wat betreft het drinken. Dat heb ik wel eens anders gezien. Mijn complimenten voor de bediening, de kok en de sfeer.

54. Heerlijk gegeten en een schitterende inrichting!!
    Bediening/service is ook prima!

Een absolute aanrader! Wanneer iemand aan mij zou vragen waar hij/zij in Oss heen zou moeten gaan, weet ik het wel: Koozie!

55. Wij waren beide verrast door het eten bij Koozie. De gerechten waren perfect, goed van smaak je proeft wat je ziet, heel mooi subtiel opgemaakt. De prijs/kwaliteit is goed.
    De bediening prettig en vriendelijk. Gezellig restaurant. Ik had alleen wat moeite met de hoogte van de tafel kon niet helemaal ontspannen zitten. Maar een restaurant om zeker opnieuw te bezoeken.

56. We hebben met zijn vijven lekker gegeten; hebben wel tips over diverse zaken: de tafel/bank verhouding klopt niet; we zijn allemaal klein van stuk en zaten bijna onder de tafel. voor slechts 2 waren er kussentjes ter verhoging. een andere tafel was niet mogelijk. Die naast ons zou gereserveerd zijn voor een groep; gedurende de avond bleek dat niet zo te zijn. Ondanks verzoek onze jas niet op de grond aan een lage kapstok te hangen, gebeurde dat toch. De tafelglazen werden halverwege opgeruimd, kwam de sfeer niet ten goede; de soep was koud en door de bankopstelling kon de persoon bij de muur niet door serveerster uitgeserveerd worden. Jammer van zo'n gezellig restaurant. Jammer ook dat de bediening niet creatiever was om ons tevreden te stellen.

6,7
  57. Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart met veel lekkere gerechten. Niet heel goedkoop, maar kwaliteit was erg goed.
    Restaurant zat helemaal vol, tafeltjes staan soms wel wat dicht op elkaar. Vriendelijk personeel.
    Modern en trendy restaurant.
    Voor herhaling vatbaar.

58. Rianne en Mirjam

Donderdagavond heerlijk gegeten. Personeel is erg vriendelijk en deskundig en er wordt voortreffelijk gekookt. We hebben gezellig en op ons gemak gezeten. De inrichting is stijlvol en voor of na het eten kun je nog borrelen bij de bar. Kortom: we hebben een hele geslaagde avond avond gehad die zeker voor herhaling vatbaar is. Wij komen daarom terug bij Koozie

59. Gisteren een zalige Hightea gehad samen met mijn vriendin. Met een temperatuur van -17 graden buiten hebben we binnen heerlijk genoten van een super uitgebreide hightea met heel veel lekkers.( complimenten aan de kok het was zalig...) Een lekker ontspannen sfeertje in de zaak maakte dat we ons erg op ons gemak voelde. De bediening heeft goed in de gaten gehouden of we niets te kort kwamen en vulde de theepot geregeld aan. Zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Wij hebben in ieder geval besloten om zeker nog terug te komen want we hebben een supermiddag gehad!!

60. We hebben afgelopen zaterdag genoten van een heerlijke High Tea van Pickwick bij Koozie.
    De sandwiches, muffins, scones enz. smaakte heerlijk! Heerlijk bereid met lekkere verse ingredienten. De bediening was top en we kregen steeds weer nieuw theewater als de kan op was. We hebben lekker rustig gezeten en genoten van al het lekkers!

61. Bart de Haas

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. In een gezellig drukke entourage hebben we genoten van het 4 gangen menu.
    In eerste instantie dacht ik nog bij het voorgerecht dat het maar kleine porties waren, maar na 4 gangen hadden we toch meer dan genoeg op.
    Kortom, lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

62. Heerlijk gegeten met een goede kwaliteit Tournedos. Wijn ook prima. De bediening is attent. Entourage prima. Wat het net niet af maakt is een waterige pepersaus van matige kwaliteit. En beneden is het met de thermostaat op 20 's avonds net te fris. Mijn vrouw had dezelfde beleving. Samengevat: een aanrader waar we weer terugkomen, met nog enkele verbeterpuntjes.

63. Goede aanwinst voor het Osse centrum, zeer vernieuwde zaak op hoog niveau.
    Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en nette bediening.
    Aanrader voor de culinaire gast op niveau.

64. Na verschillende keren bij jullie gegeten te hebben, wat ook steeds weer top was, verbaasde het ons dat de spare ribs die mijn vriend altijd bij jullie eet en waar we ook voor komen niet meer zijn zoals ze waren. Smakeloos, jammer, het ook aan de bediening na gevraagd, hoe dat zo kwam. Zei ons dat het inderdaad zo was en dat ze andere hadden als voorheen. Jammer, ze waren zo heerlijk, dus mijnheer vink, please de andere weer in het assortiment en uiteraard wel even de complimenten aan jullie altijd weer vriendelijk personeel en super schone tent. Top en nu weer de overheerlijke spare ribs terug en dan komen wij ook zeer zeker weer terug.
    Gr yvonne.

65. Mooi restaurant, goede sfeer. Prima vlees en vis gerechten. Helaas is het vegetarische aanbod ver onder de maat. Vegetarische caesar salade? Zelfde als de reguliere maar dan zonder ansjovis. Dat kan anno 2012 toch echt veel creatiever. Daarnaast de obligate quiche en lasagne.
    Gokje.. diepvries?
    Jammer, gemiste kans, want de entourage is top!
    Er is zoveel lekkers mogelijk tegenwoordig zonder vlees en vis, waarom niet iets meer aandacht voor een groeiende groep mensen die ook lekker en vers willen eten?

6,3
  66. Eliëtte Kortrink

Een supergoede ervaring bij restaurant Koozie in Oss!
    Sfeervolle ambiance, vriendelijke en correcte bediening en culinaire hoogstandjes!!!
    Koozie-team, bedankt voor een heerlijke avond.

67. j.hendriks

Wij zijn wederom weer bij Koozie wezen eten. En het was wederom weer top! We komen vaker in dit restaurant met buitenlandse gasten en zijn dan ook erg blij met de komst van dit restaurant in Oss. De bediening, sfeer en natuurlijk het eten is gewoonweg super! Voor ons weer een reden om terug te komen! Ga zo door Koozie.

68. Sebastiaan Thielsch

Goed eten maar daar betaal je ook wel voor. Een mooie tent met een goede ambiance. Service is ook prima.
    Ook een leuke tent om alleen iets te komen drinken, verreweg de beste ambiance in het centrum van Oss.

69. Aanrader voor liefhebbers van goed eten in het Osse centrum.

Naar aanleiding van zeer positieve reacties van vrienden/familie heerlijke avond gehad!

Met de name de actie magnum flessen waren heerlijk en super leuk!

70. Bo Bergmans

Heerlijk gegeten! Was bang voor het verlies van een prima restaurant na het vertrek van Gossiemijne maar Koozie maakt het gemis meer dan goed! Mooie locatie en leuk ingedeeld. Heb geen tafeltje gezien waar je niet mooi en gezellig zou zitten. Sfeer is uniek; modern maar toch gezellig. Een zeldzame maar perfecte combinatie. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en snel. De kaart is uitgebreid en gevarieerd. Het eten is smaakvol bereid en ruim voldoende. De prijs viel ons iets tegen maar dat moet wel gerelativeerd worden: ik ben student en achteraf gezien hebben we 3 keer het duurste van de kaart genomen.

Al met al zeker een restaurant waar wij vaker zullen komen: keep up the good work!

PS Leuk ook wat ze met Twitter doen en de wijnkaart op een iPad. Restaurant anno 2011!

71. Echt heerlijk gegeten bij Koozie! Het is een mooi restaurant met mooie gerechten. De bediening legt de kaart goed uit en ook het menu van 3 en 4 gangen wordt goed uitgelegd. Voor het Koozie Plate service moesten ze nog even kijken bij de keuken om te zien wat het die avond was. Maar hiervoor kwamen ze wel weer terug gelopen om ook deze aan ons te vertellen.

De ruimte tussen de tafels was wat krap, daardoor moest de bediening zich een beetje tussen de tafels door "proppen" leek het wel, maar de glimlach en de goede service van deze mensen maakten het wel erg goed!

Wat ook een heel groot pluspunt is waren de wijnen, echt zo veel keus en zo lekker. Kon ook goed worden uitgelegd welke wijn bij welk gerecht lekker was, dat gaf net dat beetje extra voor deze toch al leuke avond.

72. Als je langs loopt dan wil je zeker binnen kijken. Eenmaal binnen blijkt het toch een vertekend beeld. Op zich leuk bedacht met het inrichten, maar de focus lag blijkbaar vooral in de kwantiteit van gasten. De bediening en de gasten moeten zich manouvreren langs de tafels vanwege ruimtegebrek. Een stukje gezellig tafelen met vrienden zit er niet bij, want andere gasten zitten bijna op je slip.

De bediening doet keihard hun best, maar blijkbaar is er rekening gehouden tussen aantal klanten en bèschikbare personeel.

Voor een goede eetlust is dit niet de juiste tent, want de prijs/kwaliteitsverhouding voldoet niet aan de verwachtingen ook niet na 3 gangen en 2 keer brood erbij. Een schaaltje friet en rauwkost met vier delen zag er heel armoedig uit. Groene asperges moeten nog steeds asperges zijn en geen salade met asperges die je moet zoeken.

Samengevat: leuke inrichting, maar te weinig beweegruimte en privacy. Heerlijk eten, maar niet het geld waard. Bediening laat te wensen over gezien de drukte.

73. Geweldig! Wat een super tent, een aanwinst voor Oss! Gezellig terras, relaxed borrelen! Heerlijk eten en alles bij elkaar maakt het compleet!

74. Nora v. S.

Prachtige tent en Lekker eten! Jammer, maar dan ook echt jammer dat de bediening er niks om lijkt te geven dat je tafel helemaal vol staat met lege borden, lege glazen en andere frutsels. Er wordt niet gevraagd of je nog iets drinken lust, je wordt niet begroet enz. De bediening is zwaar onder het niveau van de uitstraling van Kozie! Jammer.

5,7
  75. We gingen spontaan met een stel vrienden naar de stad om een hapje te eten en liepen toen langs Koozie. Het trok ons meteen aan, vooral door de warme uitstraling die het geeft. De wijn is overigens echt geweldig ze weten precies welke wijn bij welk gerecht lekker is! Eten komt snel en de bediening is goed! Echt een aanwinst voor Oss! Een top restaurant om lekker te borrelen en voor een hapje te eten! Wij komen zeker terug!

76. Koen Peters

Wat een mooi restaurant! We gingen eerst een borrel drinken in het mooie cafe. Daarna zijn we gaan eten, heerlijke gerechten voor een goede prijs. Leuke enthousiaste bediening, goed restaurant.

Een aanrader om eens lekker een avond uit te gaan!

Komen zeker terug!

77. Mooie tent zeg! Er was een goed ontvangst, we hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed en vriendelijk. En de ipad, wat een leuk idee is dat zeg. Nu kregen we ook een beeld bij de wijnen die ze hadden. Heerlijke avond uit in een mooie tent!

We komen zeker terug!

78. Ontvangst was goed. De aankleding was goed, de wijnkaart op Ipad een leuk idee. Alleen is de bediening niet professioneel, alles wordt op tafel geplempt. Over het eten zelf niet zo tevreden, eetcafe kwaliteit voor restaurant prijzen.

4,3
  79. Kristel van Tuijl

Een prachtig restaurant! Heel mooie ontvangst ruimte waar je een borrel kunt drinken om daarna naar het restaurant gedeelte te gaan waar heerlijk eten te wachten staat. Kom zeker terug!

80. Leuke tent, ziet er prachtig uit. Het eten was super en de wijnkaart op de ipad is erg vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Ook voor mij als leek erg leuk eens te experimenteren met wijn!

Een echte aanrader en ik kom zeker weer terug!

81. Willem van Oord

Na een net ontvangst een zeer prettige avond gehad met mijn vrienden in dit schitterende restaurant.

Jullie zulllen mij dan ook zeker terug zien!

82. Vorige week een ontzettend leuke avond gehad.

Gewoon top of the bill, uitstekende ambiance.

Perfect eten, keuze uit verschillende wijnen per glas (vind ik ook heel belangrijk).

Zeker een volgend bezoek waard!

83. EVN 5 punten

Mooi Restaurant, Super gegeten, fijne bediening, heel gezellig en gastvrij. Echt een aanrader. 5/4/2011

84. Stef. S.

Het voorgerecht was goed, daarna kipsaté besteld....1 brok vet. Terug gegeven aan de keuken, antwoord was dat dit nou eemaal de kip is die ze inkopen. Toen gekozen voor ossenhaas medium gebakken. Deze was alles behalve medium gebakken. Ook terug gegeven en deze natuurlijk niet betaald. Zonde, alles ziet er zo leuk uit....onze verwachtingen zeker niet waargemaakt.

1,7
  85. Afgelopen zondag ben ik bij Koozie geweest. De sfeer is ontzettend gezellig! Eerst gezellig wat geborreld en heerlijke wijn gedronken. Daarna een hapje gegeten, de kaart vind ik subliem. Ruime keuze en naar mijn idee allemaal heerlijke gerechten. Ik vind Koozie een absulote aanrader voor een heerlijke, gezellige, sfeervolle avond!

86. Koozie ziet er heel mooi uit! Je kunt er gezellig zitten eten, maar ook drinken. Helaas is de bediening slecht. Tenminste dat was afgelopen woensdag dat we er uit eten waren. Ze waren niet beleefd en er werd niks van tafel afgehaald dus onze tafel stond heel erg vol! Niet echt handig eten. Ook zat er een haar in mijn eten. Dat kan wel eens gebeuren, maar mijn eetlust was totaal verdwenen! Omdat we dorst hadden wilden we wat drinken bestellen, maar na 3 kwartier was er nog steeds niemand bij ons aan tafel geweest. Toen zijn we maar gegaan.

Qua sfeer is het een toptent!

Qua eten en service vind ik het heel slecht!