Op dit adres zit nu: El Saludo

De Bovenmeester in Oss

3. Betalen pin Visa Master Card American Express

1. Marloes 1424 punten

Wij hebben hier echt superlekker gegeten! Daarbij was de bediening correct en voelden we ons gezien.
    Eten en drinken: goed brood en smakelijke olijven. Heerlijke carpaccio die je zelf aan tafel kunt 'pimpen' met pesto, nootjes en kaas die je kan raspen met oma's oude rasp.
    De tournedos was erg smakelijk en het garnituur prima in orde. Minpuntje: Je betaalt bij voor warme groenten en mayo en dergelijke. Dat is jammer. Dessert super lekker.
    Service: Erg fijn, een restaurant waar het personeel nooit ver weg is en waar je je gezien voelt.
    Sfeer: Binnen is het een beetje oud-Engels ingericht. Buiten aan de voorkant op het terras kun je prima zitten al is het wat luidruchtig doordat je aan de straat zit. En de tafeltjes en stoeltjes doen echt afbreuk aan het restaurant, zo 13-in-een-dozijn, zonde!
    Prijs/kwaliteit: Helemaal goed, wij houden er van.

2. We gaan vaak eten bij de Bovenmeester , het is zeer goed, een van de beste restaurants van Oss.
    Het eten is echt heerlijk, zeer goede bediening, een aanrader

3. In het verleden hebben we vaak bij de bovenmeester gegeten en was het allemaal perfect. Nu is het 't allemaal net niet.
    Slechte bediening, matig eten en nogmaals alles net niet. Jammer