Bistro Gossimijne in Oss

Er zijn twee grote parkeervoorzieningen en een parkeergarage op loopafstand( circa 3 minuten lopen ).

• OV

Op ongeveer 10 Minuten loopafstand ligt het centraal station van Oss. Er is tevens een bushalte in de straat ( Burgwal ) aanwezig.

Bistro Gossimijne laten bezorgen?

Online eten bestellen

1562097868 67
1609204082 62
1636121919 64

1. Heel lekker en gezellig geëten,
    Goed op smaak, meer als voldoende, correcte en zeer vriendelijke service.

2. Na de eerste keer zeer slechte kwaliteit eten een waardebon gehad om opnieuw te proberen. Na 1,5 uur en veel keren het gezegd te hebben 2 hapjes gehad voor 36,50. Drinken duurt lang eten helemaal. Hopeloos. Nooit heen gaan

3. Jacqueline

Het begon goed. Wij hadden een leuke tafel buiten op terras, de ober legde aan ons uit hoe en wat het principe was betreft het all in concept. Zodoende hebben wij voor all in tapas gekozen. Je mag 2 gerechtjes per ronde bestellen en moet tussenin 12 minuutjes wachten. Dit vonden wij al een beetje lang maar goed het is niet anders. Ik zelf eet geen vlees maar mijn vriend wel. Sommige gerechtjes had je een Vega variatie. Dit vonden wij wel een goed idee. Wat betreft het vlees zou het altijd Medium rare zijn.

Nu het eten: het vlees was doorbakken, droog, hard.
    Mijn Vegan Variatie van: CARNITAS: salade van honingmeloen, biefstukreepjes en kersensauce was gewoon stukken van honingmeloen. Geen kersensauce, geen versiering.
    Mijn groentelasagne was een stuk droog lasagne en leek wel al dagen oud en opgewarmd.
    Helaas staat ook pangasius en tilapiafilet op de kaart. Ik vind dat ik in een goed restaurant ook goede vis kan verwachten en niet de 2 goedkoopste vissen vanuit aquacultuur. Maar misschien is dat mijn persoonlijke mening.
    NAGERECHTJES: crème brûlée: suiker was niet gekarameliseerd, carpaccio van ananas: ik kreeg stukken ananas uit een blik (carparccio zijn dun gesneden plakjes), verse aardbeien met huisgemaakte monchou: het was eerder monchou met 3 halve aardbeien.

Service: gedurende de hele avond stonden all ons bordjes op tafel. Het is steeds nieuw eten gebracht maar niemand had ons bordjes meegenomen. Wij hebben deze zelfs op moeten stapelen om ruimte te creëren. Naast ons aan de tafel stond een bediening haar persoonlijk levensverhaal te vertellen en af en toe naar ons te kijken maar is wel met lege handen naar binnen gelopen.

Voor de volle tafel is wel aan het einde van de avond sorry gezegd maar ja wat heb het eraan als je durend het eten tegen aan moet kijken.

Ook is veel van ons eten terug gegaan maar ja dat had niemand gezien omdat ons bordjes bleven staan. Op navraag of het lekker is hebben wij wel aangeven, dat wij niet blij zijn. Ook hier is niets mee gebeurd. Ik bedoel wij hebben bijna 100 euro betaald voor niet lekker eten en slechte service.

Het was een grote teleurstelling en wij komen in Oss zeker niet terug.

Wij snappen echt niet hoe dit restaurant kan overleven als deze combinatie van slecht eten en slecht service dagelijks is. En het was niet eens druk. Echt jammer.

1,6
  4. Zware teleurstelling
    Tapas kaart heel erg uitgekleed.
    Drank na de corona heropening veel duurder.
    90 euro kwijt voor 2 personen, dit is het geld echt niet waard
    @gossiemijne, de prijzen flink omhoog gooien en minder keuze / kwaliteit bieden dit gaat hem niet worden.
    Erg teleurstellende avond gisteren.

4,7
  5. José en Yvonne

Gezellig tappas gegeten vanmiddag. Alle aandacht gekregen en goed advies over o.a. gluten- en lactose arme tapas.
    Kortom was weer erg gezellig.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Anoniem

Personeel was niet naar wens. Gerechtjes waren lekker, alleen duurde erg lang. Er zat minimaal een half uur tussen. Terwijl de koks steeds aan t dansen waren. Lol in je werk mag en kan, maar niet ten kosten van mijn eten.

5,5
  7. Tsja, we waren hier voor een Jumbo-actie. Het menu werd verondersteld 30 euro te kosten, maar dat was het niet waard. Daarbij: een vegetarische salade waar kip in werd gevonden, dat kan natuurlijk echt niet. Kon wel eens de laatste keer hier geweest zijn.

8. Gisteren hier een 3gangen boffertmenu gegeten, we hebben ons laten verrassen, het was heerlijk, en de bediening was ook super, ik kom snel weer een keer terug.

9. Monique vam der Wielen

Wauw!! Wat een gezellig restaurant! Wij zijn 29 dec. 2017 samen wezen eten, we zijn als koning en koningin behandeld! Er werd meedere malen gevraagd of we nog drinken wilde en of alles naar wens was. Ja dat was het zeker. We zijn met een lekkere volle buik naar huis gegaan en genoten van mooi avondje tapas!

Alle gerechtjes keurig gekregen wat we besteld hadden en lieve meiden en een jongen aan tafel gehad! Gezellig jong team!

Een echte aanrader!!

10. Nare bediening, geen bestek, weten niet hoe hun eigen concept werkt.
    Vroege vogels: geserveerd met friet en salade. Wanneer je daar om vraagt omdat het niet geserveerd wordt krijg je deze reactie : Oh dat heb ik nog nooit gezien...
    Uiteindelijk lauwe friet en geen salade.
    Ronduit slecht.

1,4
  11. Vriendelijke mensen. Kwaliteit is goed. We hebben gevraagd of we de kok mochten meenemen, helaas niet toegestaan.

12. heerlijke koffie waardeloze service , als enigste op het terras op voorhand moeten afrekenen.

13. ruud van den akker

Vanavond lekker gegeten met 2 vriendinnen bij jullie restaurant Gossimijne in Oss. Het eten vonden we goed op 1 gerecht na (de rendang was voor ons veel te nat en het vlees smaakte niet als rendangvlees).

De bediening is nog voor verbetering vatbaar aangezien deze herhaaldelijk slordig was. Bestellingen kwamen verkeerd aan of helemaal niet. Het was wel erg druk in het restaurant vanavond, maar is het een idee om op elke tafel ook een tafelnummer te plaatsen zodat de bediening daadwerkelijk kan zien of ze bij de juiste tafel uitserveren.
    Een laatste punt van kritiek vonden wij dat ze de keuken al vrij vroeg met sterk bleekmiddel aan het reinigen waren terwijl wij nog aan het dessert bezig waren. Aangezien wij dicht bij de open keuken zaten was dit wel vrij storend.

Verder hebben we een aangename avond gehad.

Met vriendelijke groeten, Ruud

14. angelique van amelsfoort

Jammer, wat zo gezellig begon met een lieve schat die ons bediende werd een ramp!
    Waarom geen aandacht besteden aan het eten, wat langere tijd voorbereiden, zou beter zijn.
    Helaas voor ons een teleurstelling, toch wil ik als restaurant eigenaar graag een helpende hand toereiken, daar ik zeker denk dat dit bedrijf potentie heeft, als ze puur dus dagvers gaan werken en een echte parfait maken, zoveel tijd heeft dat niet nodig, ambachtelijk gaan werken daar gaan we naar toe. Thuis eten we ook uit de vriezer en we gaan op restaurant voor de beleving! En dat komt niet uit een pakje of vriezer.
    Communicatie met het team, iedere dag even zitten met elkaar, betrek ze bij alles ook wat er in de keuken gebeurd! Teamwork geen 9 tot 5 mentaliteit.
    Jammer van het eten, maar nu vind ik het geen aanrader.
    Toch tot gauw!

Groet Angelique

2,1
  15. Mooie zaak en heerlijke gegeten. Jammer dat personeel slecht is geïnstrueerd, kwam iedere keer andere bediening aan tafel en kennisniveau is ook beperkt. Jammer van zo'n mooie zaak want het concept is perfect met Tapas, verrassingsmenu en a la carte, voor ieder wat wils tegen normale prijzen.
    Gerechten waren goed en meer dan voldoende.

Zeker een volgende keer!

16. belinda

Gisteravond tapas gegeten bij Gossimijne met 6 personen. Wij zijn wel eens in Uden geweest maar die zat vol, dus dan naar Oss met de zelfde verwachting.

Nou dus niet, bediening onervaren, een enkele keer gerechtjes vergeten, regelmatig de gerechtjes lauw, en een enkele keer een hele kleine portie voor de tapas, zelfs een keer een rauw gerechtje. Wat later duurde het ook wel lang tussendoor. Maar de toetjes waren wel lekker.

Wij zatten op de eerste verdieping er was niet echt sfeer. Als Uden de volgende keer vol is denk niet dat wij naar Oss zullen gaan.

Jammer, ik had mijn verjaardag met de kinderen iets anders voorgesteld.

5,5
  17. Super lekker tapas gegeten.

18. Wil buiten zitten, maar 't meisje in zwart kan niet helpen. Vraag het binnen. Okay. En dat was alle aandacht van de dames in zwart. Strakke gezichten en oh wat hebben we het druk. Dames in het zwart die op en neer lopen en dan weer gewoon verdwijnen. Na een klein halfuurtje hou ik het voor gezien. Heb nog net op tijd op een andere plek kunnen afspreken met de familie.
    Waar is die leuke jonge dame gebleven die je zo het gevoel geeft welkom te zijn. Of je nu alleen of in gezelschap binnenkomt.

20. Vorige week zaterdag lekker met een groep vrienden gegeten bij Gossimijne in Oss. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel begeleid. We hebben die avond gekozen voor de tapas, er is een grote en diverse keuze uit tapasgerechtjes. De gerechten zijn hoog van kwaliteit en de service van de gastvrouw was super. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!!

21. Het is een mooi restaurant, maar de bediening was helaas niet professioneel. Zeer veel fouten gemaakt met de drankjes, kapot glas, etc etc, en daarna helaas geen excuses maken of een vriendelijk woord. Het eten was best lekker, maar weinig fantasievol en soms ook té kleine porties (zelfs voor tapas). Het onvriendelijke personeel was ons een vorige keer ook al opgevallen (en mijn tafelgenoten ook), maar we wilden het nog een kans even. Helaas blijkt het ook deze keer niet anders. Het zal voor ons dan ook geen vervolg krijgen bij Gossie in Oss...

4,9
  22. Tapas wezen eten het eten was lekker en goed. Bediening was over het algemeen vriendelijk.

Maar een heel groot nadeel: het was er super koud en wij waren zeker niet de enigen die daar last van hadden. Ik heb op gegeven moment maar mijn jas aangetrokken en er waren meer mensen die hun jas gingen halen!

Zeer jammer, want we hebben verder lekker gegeten.

23. Al regelmatig wezen eten bij Gossimijne in Oss, altijd prima, maar afgelopen weekend was het ronduit slecht! Zeer slechte en onvriendelijke bediening. De 2 donker harige dames in de bediening waren zeer kort & nors en zeer zeker niet klantvriendelijk, de heren in de bediening wel en ook een blonde dame in de bediening was klantvriendelijk.

De hele avond ging het drinken en eten (tapas) fout, wat we besteld hadden kwam niet of pas heel laat. Als we daar iets van zeiden, op een vriendelijke en nette manier, werd dat gewoon niet beantwoord, niets mee gedaan, en /of een kort stug antwoord met een chagrijnig gezicht en vervolgens ging het weer fout of kwam de bestelling dubbel, verkeerd, of helemaal niet en dat bij het eten en drinken.

Nu zijn wij niet de flauwste en kunnen er wel om lachen, míts we (klant)vriendelijk benaderd zouden zijn, maar juist de zeer onprofessionele houding maakte het voor ons erg onaangenaam en voelde we ons niet welkom. Het eten op zich was en smaakte wel goed, maar voorlopig zul je ons daar niet meer zien. Jammer... want we kwamen er regelmatig met een groep.

24. Al een aantal keer gegeten hier. Het eten smaakt lekker maar de service is erg slecht. Erg onvriendelijk en langzaam. Omdat het eten lekker is geef ik het steeds weer een kans maar na afgelopen maandag is het voor mij echt klaar. Ik belde om te reserveren maar na 5 minuten aan de telefoon te wachten op een antwoord vertelde ze mij dat het restaurant vol zat. Ik vond dit vreemd voor op een doordeweekse dag en keek even op hun website. Daar stond dat er gewoon nog plek was. Voor mij nooit meer gossimijne oss!!

25. Ineke van Fulpen

Zeer goed, en gezellig restaurant!! Heerlijk eten!!
    Personeel kwam steeds netjes vragen of alles naar wens was.

26. Super lekkere tapas, vlotte bediening. Gezellig restaurant. Met de slechte recensies totaal niet mee eens, wij waren met 5 en vonden het helemaal top.

27. Dit is mijn eerste review. Normaal plaats ik nooit reviews maar dit is een reden om de eerste te plaatsen en dat is niet positief. Ik heb nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt. Alles, maar dan ook alles ging verkeerd.

We hebben allereerst erg lang moeten wachten totdat er überhaupt iemand kwam die ons wat te drinken aanbood. Het opnemen van de bestelling (tapas) duurde vervolgens nog langer.

Toen we uiteindelijk de eerste twee voorgerechten kregen (pas na een uur (!)) was ik eigenlijk al van plan om te vertrekken, uiteindelijk toch gebleven. De door mij (en mijn vriendin) bestelde tomatensoep was veel te zout. Ik houd van zout eten, maar dit was te zout. Daarnaast was deze lauw (tegen het koude aan). De kip shoarma was verder aardig qua smaak, maar niet bijzonder (de sla was niet vers). De door mijn vriendin bestelde uienringen waren goed van smaak, maar ijskoud.

Vervolgens kregen we de twee hoofdgerechten. Ik had een bakje friet en een pepersteak (medium). Mijn vriendin had ook een bakje friet en saté van de haas. Om te beginnen was de friet van binnen nog rauw en was mijn pepersteak niet bepaald medium, maar tegen het rauwe aan. De saté van de haas was ook weer koud.

Dit hebben we direct gemeld en kregen het aanbod om nieuwe porties te krijgen, maar daar hadden we geen zin meer in (niet gek na het telkens lange wachten). We kregen twee drankjes aangeboden die niet op de rekening kwamen. De door mijn vriendin gekregen zoete witte wijn bleek uiteindelijk een droge witte wijn te zijn.

De toetjes (seizoensgerecht en dame blanche) waren uiteindelijk wel goed (maarja, dat was ook niet warm).

Toen we de rekening kregen schrok ik even, de cola en droge (zoete?) witte wijn stonden er niet op, maar verder moest ik de volle mep betalen. Ik heb dit aangekaart bij de gastvrouw, en uiteindelijk kon er maar liefst 5 euro van de prijs af. Omdat ik geen zin had in discussie heb ik afgerekend en zijn we gelijk vertrokken.

Ik kom hier nooit, maar dan ook nooit meer terug. Dramatisch!

2,6
  28. Bediening erg leuk, kaart was ook leuk. Apart maar toch sfeervol ingericht. Hoopvol gestemd maar eten van de kaart was erg slecht. De wijn was prima maar het eten niet prettig. De salade niet fris, een heel klein beetje saus in een bakje, het vlees veel te lang in de frituur. De aardige bediening ontving de kritiek goed maar verder geen vervolg. Kwaliteit is onder de maat.

29. Super lekker gegeten. We hadden gekozen voor het tapas menu. Alles was echt lekker. De bediening was echt top. Gezellige meiden en jongens, het was bijna te lekker... we gingen echt met een dikke buik naar huis. Gossiteam bedankt! Tot snel..

30. Hier even snel een hapje gegeten. Er was eigenlijk geen plek meer, maar als we snel zouden eten konden we nog wel een tafeltje voor een uurtje krijgen. Dit hebben wij gedaan. We konden geen voor gerecht bestellen, want dat ging niet in een uur werd ons verteld, dus alleen een hoofdgerecht, prima! Mijn partner had spareribs en ik een schnitzeltrio. De spareribs waren prima maar het schnitzel trio was zo hard, dat je er iemand zijn hersenen mee kon inslaan. Ik heb dit ook gemeld, en er werd excuus aangeboden, maar geen compensatie. De salade en de patatjes waren verder prima. De bediening was vriendelijk en scherp. Ik zou hier toch nooit meer gaan eten.

31. Cor Laponder

Wij waren zowel op de openingsdag als op een andere Zaterdag in deze zaak aanwezig met z'n vieren. Alle twee dagen was de ontvangst uiterst vriendelijk. Personeel heeft de instelling doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Heerlijk onbevangen. Het eten was uitmuntend. Warm en heel lekker. De drankjes perfect, de wijn heerlijk. Terugkomen? Zeer zeker. Blij dat er weer een Bistro Gossiemine is.

32. Op 1 november voor een eenvoudige maaltijd een 3 gangen verrassingsmenu voor € 18,50 genomen met als wens: vis. Na een uitgebreid voorgerecht met garnalen, grote mosselen en een vistaartje, een bijzonder smakelijk hoofdgerecht van tilapa met mosterdsaus gekregen en besloten met een waarlijk 'grand dessert'. Onvoorstelbaar goede kwaliteit-prijs ratio. Voeg daarbij de prettige ambiance en het enorm vriendelijke personeel en de 'eenvoudige maaltijd' werd een waar feest.

33. Toos Arts