Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ospel verdeeld zijn.

1. Trees

Het was zondag weer perfect, genoeg, lekker, gaar.
    Alles perfect.
    En als je leest dat mensen het hier slecht vinden, waarom zitten hier dan een dikke 25 te eten... en nog 15 die komen halen.

2. Afhaal en bezorg Ospel

Super lekker eten, heerlijke party-pan!
    Prijs/kwaliteit verhouding helemaal top.
    Aardig en professioneel personeel, goede service.
    Bij het volgende feestje is Fiësta Grill weer van de partij!

3. Kaasplankje gegeten in de dorpsherberg... Eindelijk weer een kaasplankje met diverse soorten kaas, harde, half harde en verse kaas. Voor deze prijs een geweldige aanrader. Gezellige bediening, al met al 100 %

Het smaakte nog beter door de onvolprezen Erdinger.

4. Friet melig en veel te kort in het vet. Niet lekker!
    Wel aardige medewerkers.

2,7
  5. Gezellig wat praten en lachen. Lekker goed en genoeg eten, normale prijzen. Lekker schoon binnen, zo ook de wc's.

6. Heerlijk eten, super leuk personeel en je kunt elke dag terecht. Top tent!

7. Miep

8. Paul Lempens

Een mooie gelegenheid. Leuk piratenhol voor de kids. Heerlijk lekker eten. Geen mega grote buffetten, maar precies goed en divers. Lekker Hollands. En niet duur. Persoonlijke aandacht. Goede sfeer, mooi ingericht in piratenstijl. We kunnen werkelijk niets verzinnen wat beter zou moeten.
    Het liefst zou ik niks schrijven, want dan kunnen we dit pareltje in de Peel voor onszelf houden. Je moet reserveren en alleen za en zo open.

9. Friet met frikandellen gehaald en bakje uien. Friet niet goed gebakken is nu de 2e keer dat dat mij overkomt. Uien bedorven, groot bakje niet te eten, vieze oude zooi. Frikandellen waren goed.

Je krijgt veel, geen probleem, maar doe wat minder en bak de friet goed en geef geen oude stinkende uien mee.

1,5
  10. Trees

Op het jaarlijkse streekfestival dit jaar viel bij de buiten tap op dat er geen gouverneur tap bier maar flesjes in vieze zeep smaakende glazen werden geserveerd. We hebben het door gegeven dat ze fatsoenlijk moesten spoelen, de man achter de tap zag ook dat de meid spoelde en de zeepsop glazen er weer tussen zetten, deze vent zei ja zo moet het niet en dat was het dan. De buiten tap was schandalig, wat een klungels stonden hier achter.

2,6
  11. Afhaal en bezorg Ospel

Monique

Afgelopen vrijdag feest gehad en eten was verzorgd door Fietsta Grill Ospel.

Zeer goede kwaliteit, goede service en leuke jongens die het eten hebben bereid. Volgende dag werd alles netjes weer opgehaald.

Onze gasten uit België en Duitsland vonden het ook super.
    Wij kunnen het zeker aanbevelen 👍👍 voor feestjes en partijen.

Chapeau.

12. Alwin Klomberg

Voor een kop koffie en een tweede er bijna gratis na.
    Lekkere peelkoek. En niet te vergeten de heerlijke aspergesoep. Gezellige ontvangst. Leuke mensen.

Als je ook van de lekkere muggen houdt dan kun je heerlijk wandelen op de peel. Super mooi om buiten te zitten.

13. Afhaal en bezorg Ospel

Heerlijk gegeten en een erg goede service!! Echt een aanrader.

14. Prima gegeten: heerlijke lever en een stoofpotje. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Verzorgd geheel. Aan te bevelen.

15. Afhaal en bezorg Ospel

Perfect verzorgd, echt een aanrader alles van tevoren mooi klaar gezet, en eten op de juiste tijd klaar. Het was heerlijk en iedereen die aanwezig was gaf het een dikke pluim. Tot de volgende keer Vincent.

16. Zaterdag weer heerlijk gegeten met vrienden in dit nog altijd goede restaurant, waar de bediening in orde is en de prijs/kwaliteit eveneens. Alle gerechten waren smakelijk en goed opgediend. Dranken waren eveneens in orde.

17. fam. Janssen

Tweede kerstdag zijn we met de hele familie naar De Dorpsherberg geweest en hebben we genoten van het koud/warm buffet.
    Ik snap waarom het hier altijd zo ontzettend druk is, wij hebben al veel restaurants gehad maar geen een kan tippen aan deze.
    Alles is vers bereid veelal met producten uit eigen omgeving, personeel is allemaal even vriendelijk, de eigenaar is super aardig. En het eten echt zo overheerlijk.
    In de Piraterij kun je dus uren lang lekker tafelen en genieten van het buffet. Voor ons alleen nog maar De Herberg als we uit eten gaan.
    En wat veel restaurants missen heeft deze wel, een speelhoek voor de kleintjes waar ze zich als piraatjes kunnen verkleden.

18. Trees

Vandaag nog eens geprobeerd na lange tijd. Omdat we geen andere pannenkoek huis in de buurt konden vinden dat open was.. De pannenkoek, deze was fatsoenlijk. De radler alcoholvrij helaas lauw.

19. Weer super gegeten. Weer ruim voldoende, kon net op. Gewoon super.

20. marianne heijmans

Enige tijd geleden maakten we kennis met de high tea bij de turfstaeker. Het is ons uitstekend bevallen. Alles vers gemaakt en fijne presentatie. Ook ruim voldoende aanbod.
    We komen er zeker terug. Ook een keer een lunch gehad, was ook goed verzorgd en prijs/kwaliteit goed.

21. familie heeskens

22. Heel knus en gezellig ingericht restaurant nabij de grote peel. Heel vriendelijk personeel een zeer gastvrije eigenaar. Groot aanbod van speciaal bier en overheerlijke streekgerechten, en de lekkerste pannenkoeken. Ze stonden terecht in de finale van de beste pannenkoekenbakkers van Nederland. Er is niet alleen een knus restaurant maar ook de piraterij waar je in piratensfeer kunt genieten van een heerlijk koud/warm buffet. Wij zullen nog vaak naar dit restaurant gaan in de toekomst. Al ligt het afgelegen bij de grote peel in de buurt, het is er altijd druk.

23. Trees

Gisteren frieten gehad van het Hukske Ospel.. Weinig friet en akelig hard gebakken, leken wel stukjes hout. Nee, bij deze nooit meer.

24. Trees

Het betreft hier een van de betere friettenten uit de omgeving. De eigenaar is altijd vriendelijk en in voor gein en een serieus gesprek, het verdere personeel is ook zeer aardig.

De friet hier staat bekend om zijn goede kwaliteit, al jaren. Zo niet, dan had Menno het echt geen 30 jaar hier uitgehouden en hij zal nog lang niet stoppen.

De snacks zijn altijd perfect gebakken en van een betere kwaliteit dan op andere plaatsen. De saté is hier als nergens anders, gewoon geweldig goed. Echt vlees dus niet van dat geperst spul aan een stokje.

Hier krijgt men nog portie's waar andere van kunnen leren.
    Binnen is het ouderwets gezellig, een bar om aan te eten
    of aan de andere kant een van de gezellige tafeltjes in de zaak. Grote parkeerplaats voor de deur waar altijd plaats is.

Het pleintje is iets waar Ospel trots op kan zijn.

25. Afhaal en bezorg Ospel

Trees

Leuk feest gehad met eten van Fiesta Grill Ospel.

Er kwamen twee jonge kinderen binnen met het eten, effe opwarmen en daar kwamen de hamburgers, wraps met zwarte aangebrande kip voorbij. In de wrap zaten 2 blokjes aangebrande kip met wat droge sla echt onvergetelijk verschrikkelijk. De hamburgers waren ook lala. De rest heb ik nog niet eens naar gekeken, wat een aan fluiting. Het opwarmen lukte ook niet echt het meeste was nog koud en de hele tent rook naar brand lucht.

26. Dd weert

Zaterdagavond gegeten bij de dorpsherberg. We hadden hoge verwachtingen nav de vele goede recensies, maar dat viel tegen. Rauwe varkenshaas, smakeloze pannkoeken, slappe friet en de warme groenten waren nog net lauw. Nee wat was dit een tegenvaller. Mijn man en ik aten beide de haas met pindasaus en onze darmflora is hier nog steeds alles behalve blij mee. Nooit meer!!!

27. Peter Peskens

Het was gewoon mega ranzig. Nooit zo'n slechte friet gegeten. Uit de oven zijn ze nog lekkerder.

28. Aardige mensen. Friet en snacks waren echt vies. Nummer 1 in vies eten maar de service was wel goed!

2,2
  29. Toos van Berlo

7 maart hebben we een feestje gegeven in de Dorpsherberg, zoals te verwachten weer helemaal geweldig. Als er in onze familie iets te vieren valt wordt er altijd gefeest in de Dorpsherberg al jaren lang (succes verzekerd).

Om 18 uur was er inloop gasten. Het eerste uur is er rond gegaan met een 3-tal amuses, heel lekker. Omstreeks 19 uur is het duo buffet geopend, 2 verschillende buffetten zodat men niet in de rij hoefde te staan, maar ook meerdere keren moest lopen om alle gerechten te kunnen proeven. Daarna was er muziek en dans en rond 23 uur was er nog een koffiehoekje met koffie, thee, een lekker likeurtje en een bonbonnetje. Daar is nog gretig gebruik van gemaakt. Wij zij blij dat er nog foto's van zijn genomen want het zag er zo verzorgd en lekker uit. We hebben vele mooie reacties gekregen zeker over het eten. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Dus Coen en personeel heel hartelijk bedankt voor de grote bijdrage aan een heel mooie avond.

Groetjes H & T van Berlo

30. Internationaal Ospel