Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ospel verdeeld zijn.

Zeikstreen

Gisteren weer eens bij 't Pleintje geweest met een groep.

De frieten waren weer perfect gebakken en smaakte erg goed. De satesaus en satés waren weer verdomd goed. Snacks prima gebakken.

Gezellige/ aardige eigenaar die er altijd zelf instaat, en leuke medewerksters.

Toiletten zijn er altijd schoon.
    Zit gedeelte is schoon en opgeruimd.

Prima frituur....

men.

4. Lunchroom Ospel

Vandaag was het eens goed hier.
    Soep oké
    Verder was het eten ook prima.

Na een slechte ervaring en honger bij de concurrent hier maar een lekkere friet en snack gekocht. Een normale grote friet...

Judith Vullings

Genoten van een heerlijke High tea. Alles was lekker en ruim voldoende. Kom hier zeker nog eens terug.

Eten op ons feest verzorgd door Fiësta Grill Ospel/Nederweert. Heerlijk gegeten en veel complimentjes van de gasten! Voordat het personeel naar het volgende feest vertrok, namen ze de tijd om alles uit te leggen en afspraken te maken over het ophalen van de pannen. Ze hebben de dag erna alles zelf opgeruimd, zelf helemaal geen werk mee gehad. Lekker eten met uitstekende service, volgende keer weer welkom.

Tafels vies... En de friet oorlog was ranzig... Verschrikkelijk slecht hier😩

w.v.d.voort

Het was heel leuk en lekker, pannenkoeken gegeten met onze kleinkinderen.

Het was zondag weer perfect, genoeg, lekker, gaar.
    Alles perfect.
    En als je leest dat mensen het hier slecht vinden, waarom zitten hier dan een dikke 25 te eten... en nog 15 die komen halen.

Super lekker eten, heerlijke party-pan!
    Prijs/kwaliteit verhouding helemaal top.
    Aardig en professioneel personeel, goede service.
    Bij het volgende feestje is Fiësta Grill weer van de partij!

Kaasplankje gegeten in de dorpsherberg... Eindelijk weer een kaasplankje met diverse soorten kaas, harde, half harde en verse kaas. Voor deze prijs een geweldige aanrader. Gezellige bediening, al met al 100 %

Het smaakte nog beter door de onvolprezen Erdinger.

Friet melig en veel te kort in het vet. Niet lekker!
    Wel aardige medewerkers.

Gezellig wat praten en lachen. Lekker goed en genoeg eten, normale prijzen. Lekker schoon binnen, zo ook de wc's.

Heerlijk eten, super leuk personeel en je kunt elke dag terecht. Top tent!

Miep

Paul Lempens

Een mooie gelegenheid. Leuk piratenhol voor de kids. Heerlijk lekker eten. Geen mega grote buffetten, maar precies goed en divers. Lekker Hollands. En niet duur. Persoonlijke aandacht. Goede sfeer, mooi ingericht in piratenstijl. We kunnen werkelijk niets verzinnen wat beter zou moeten.
    Het liefst zou ik niks schrijven, want dan kunnen we dit pareltje in de Peel voor onszelf houden. Je moet reserveren en alleen za en zo open.

Friet met frikandellen gehaald en bakje uien. Friet niet goed gebakken is nu de 2e keer dat dat mij overkomt. Uien bedorven, groot bakje niet te eten, vieze oude zooi. Frikandellen waren goed.

Je krijgt veel, geen probleem, maar doe wat minder en bak de friet goed en geef geen oude stinkende uien mee.

19. Lunchroom Ospel

Op het jaarlijkse streekfestival dit jaar viel bij de buiten tap op dat er geen gouverneur tap bier maar flesjes in vieze zeep smaakende glazen werden geserveerd. We hebben het door gegeven dat ze fatsoenlijk moesten spoelen, de man achter de tap zag ook dat de meid spoelde en de zeepsop glazen er weer tussen zetten, deze vent zei ja zo moet het niet en dat was het dan. De buiten tap was schandalig, wat een klungels stonden hier achter.

Monique

Afgelopen vrijdag feest gehad en eten was verzorgd door Fietsta Grill Ospel.

Zeer goede kwaliteit, goede service en leuke jongens die het eten hebben bereid. Volgende dag werd alles netjes weer opgehaald.

Onze gasten uit België en Duitsland vonden het ook super.
    Wij kunnen het zeker aanbevelen 👍👍 voor feestjes en partijen.

Chapeau.

21. Lunchroom Ospel

Alwin Klomberg

Voor een kop koffie en een tweede er bijna gratis na.
    Lekkere peelkoek. En niet te vergeten de heerlijke aspergesoep. Gezellige ontvangst. Leuke mensen.

Als je ook van de lekkere muggen houdt dan kun je heerlijk wandelen op de peel. Super mooi om buiten te zitten.

Heerlijk gegeten en een erg goede service!! Echt een aanrader.

Prima gegeten: heerlijke lever en een stoofpotje. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Verzorgd geheel. Aan te bevelen.

Perfect verzorgd, echt een aanrader alles van tevoren mooi klaar gezet, en eten op de juiste tijd klaar. Het was heerlijk en iedereen die aanwezig was gaf het een dikke pluim. Tot de volgende keer Vincent.

Zaterdag weer heerlijk gegeten met vrienden in dit nog altijd goede restaurant, waar de bediening in orde is en de prijs/kwaliteit eveneens. Alle gerechten waren smakelijk en goed opgediend. Dranken waren eveneens in orde.

Tweede kerstdag zijn we met de hele familie naar De Dorpsherberg geweest en hebben we genoten van het koud/warm buffet.
    Ik snap waarom het hier altijd zo ontzettend druk is, wij hebben al veel restaurants gehad maar geen een kan tippen aan deze.
    Alles is vers bereid veelal met producten uit eigen omgeving, personeel is allemaal even vriendelijk, de eigenaar is super aardig. En het eten echt zo overheerlijk.
    In de Piraterij kun je dus uren lang lekker tafelen en genieten van het buffet. Voor ons alleen nog maar De Herberg als we uit eten gaan.
    En wat veel restaurants missen heeft deze wel, een speelhoek voor de kleintjes waar ze zich als piraatjes kunnen verkleden.

Vandaag nog eens geprobeerd na lange tijd. Omdat we geen andere pannenkoek huis in de buurt konden vinden dat open was.. De pannenkoek, deze was fatsoenlijk. De radler alcoholvrij helaas lauw.

Weer super gegeten. Weer ruim voldoende, kon net op. Gewoon super.

marianne heijmans

Enige tijd geleden maakten we kennis met de high tea bij de turfstaeker. Het is ons uitstekend bevallen. Alles vers gemaakt en fijne presentatie. Ook ruim voldoende aanbod.
    We komen er zeker terug. Ook een keer een lunch gehad, was ook goed verzorgd en prijs/kwaliteit goed.

familie heeskens